2 augustus 2025, 10:59:41

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Hermien

Speelkleed, speeltuin. Jullie valkjes worden maar verwend zeg! Ook hier hebben ze een speeltuin. Het verjaardagscadeau van Silvo. En ook hier komen ze er amper in de buurt. Alleen Binky heeft juist afgelopen week voorzichtig een stapje op het trapje gezet. En als ik hem bovenop zet, wil hij nog wel even blijven zitten, maar echt spelen......o nee!

Knap gemaakt door je vader.

Caroline

Gave speeltuin hebben ze van "opa"gekregen!!  :D

Lief van hem.

Meelwormen .... ik gaf ze vroeger dagelijks aan mijn vogels, toen ik nog insecteneters had.

Ze zijn gewoon in een dierenspecialwinkel te halen, Kim.

Wel levend dan. Ik bewaarde ze in een klein plastic aquarium met deksel met gaatjes. Als bodembedekking een pak Bambix of Brinta, dit eten ze ook. Als voeding een sneetje brood en een appel.

Ik gaf ze niet levend, die kunnen als ze ze heel doorslikken gaatjes in de maag en darmen veroorzaken.

Ik deed een handje in een theezeefje, even kokend water erover en ze zijn binnen 1 sec. dood.

Op deze manier kun je ze dus makkelijk vers geven, en doordat je ze hebt gevoerd met bijv. Brinta, brood en appel, zijn ze ook nog een goeie voedingsbron.  ;)

Gave foto's weer.

Fijne zondag en in dit boekje alvast: Ik denk aan je morgen meis, doe je best.  :-*

Liefs Caroline

Kusje van Sanne, die mee zit te lezen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Anja,
Wat een heerlijke foto's weer ;D
Wahaha die wipwap, echt geweldig ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anja , wat een leuke en mooie speeltuin hebben de valkjes gekregen bij jou , wat verwen je je valkjes toch ook he ! Zalig he , , grtjs Ann ;D

Anja

Citaat van: Kimm op  1 november 2008, 19:24:22
ieeeeeeeeeeeee is dat gezond?????  ;D

en kan je die niet krijgen bij de dierenwinkel?

:-*

Ieeeeeeeeeeeee ja dat is gezond. Ik zie dat caroline al antwoord heeft gegeven. Ik haal ze niet bij de DW omdat ze dan nog levend zijn. Dat vind ik ieeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Citaat van: Gerdy op  1 november 2008, 19:57:16
wat een super speeltuintje..en dat wipje helemaal geweldig..wat zit er allemaal in dat bakje zag ik ook pepers?

gr gerdy

Dank je wel. Dat zie je idd goed. Het zijn rode pepers. Deze zijn gedroogd maar ze krijgen hier ook verse rode rode pepers. Daar zijn ze dol op.

Citaat van: Chico op  1 november 2008, 20:22:25
Hoi Anja,

Je bedoelt Yelo? Zij is een cinnamon witmasker pop. Tenminste als je die bedoelt zonder geel koppie.

Ja, dan bedoel ik Yelo :), ik vind haar héél mooi  :-*

Wat leuk dat je vader een speeltuin heeft gemaakt :D
Die wip/wap is echt gaaf! :o

Ik hoop echt dat je een boekje gaat openen.

Vind ik echt lief :), ik heb er helaas geen tijd voor en ik vind eigenlijk ook dat ik niet zoveel te vertellen heb :-\, en dan ook nog zonder camera :P.......nee echt nog te lastig..... ::)

maar de situatie hier laat het nog niet toe om te gaan kweken.

Dus misschien in de toekomst........?!  :P ;)

Fijne avond, groetjes, Marian

Weet je Marian dan zet je hier in mijn boekje toch af en toe een foto neer. Ik zag bij Jeanine in haar boekje de foto van Guusje. Wat een schatje zeg.

Citaat van: Hermien op  1 november 2008, 22:14:00
Speelkleed, speeltuin. Jullie valkjes worden maar verwend zeg! Ook hier hebben ze een speeltuin. Het verjaardagscadeau van Silvo. En ook hier komen ze er amper in de buurt. Alleen Binky heeft juist afgelopen week voorzichtig een stapje op het trapje gezet. En als ik hem bovenop zet, wil hij nog wel even blijven zitten, maar echt spelen......o nee!

Knap gemaakt door je vader.

Dank je wel. Nu zijn ze er wel aan gewend aan de speeltuin. Yunah en Yobi hebben net op de wipwap gezeten en laat Ton nou daar een foto van hebben gemaakt.

Citaat van: Caroline op  2 november 2008, 10:25:37
Gave speeltuin hebben ze van "opa"gekregen!!  :D

Lief van hem.

Meelwormen .... ik gaf ze vroeger dagelijks aan mijn vogels, toen ik nog insecteneters had.

Ze zijn gewoon in een dierenspecialwinkel te halen, Kim.

Wel levend dan. Ik bewaarde ze in een klein plastic aquarium met deksel met gaatjes. Als bodembedekking een pak Bambix of Brinta, dit eten ze ook. Als voeding een sneetje brood en een appel.

Ik gaf ze niet levend, die kunnen als ze ze heel doorslikken gaatjes in de maag en darmen veroorzaken.

Ik deed een handje in een theezeefje, even kokend water erover en ze zijn binnen 1 sec. dood.

Op deze manier kun je ze dus makkelijk vers geven, en doordat je ze hebt gevoerd met bijv. Brinta, brood en appel, zijn ze ook nog een goeie voedingsbron.  ;)

Gave foto's weer.

Fijne zondag en in dit boekje alvast: Ik denk aan je morgen meis, doe je best.  :-*

Liefs Caroline

Kusje van Sanne, die mee zit te lezen.  ;)

Ieeeeeeeeeeeeee levende wormen in huis. Jakkie. Nee ik bestel ze wel op internet dan zijn ze al dood.

Ja opa heeft een waar kustwerk gemaakt.

Dank je wel en lief dat je aan me denkt.

Voor Sanne een dikke  :-* terug.

Citaat van: Anke op  2 november 2008, 12:18:22
Hoi Anja,
Wat een heerlijke foto's weer ;D
Wahaha die wipwap, echt geweldig ;D
Groetjes Anke

Dank je wel. Leuk hè die wipwap.

Citaat van: Dierenfreackske op  2 november 2008, 12:33:55
Hoi Anja , wat een leuke en mooie speeltuin hebben de valkjes gekregen bij jou , wat verwen je je valkjes toch ook he ! Zalig he , , grtjs Ann ;D

Ik vind de speeltuin ook super Ann. En deze zullen ze echt niet zo snel kapot bijten.

Liefs Anja

Anja

Nou de valkjes zijn weer heerlijk gebadderd.
We hebben ze vandaag eerst onder de sproeier laten douchen maar daarna heb ik ze nog met de plantenspuit laten badderen.
Daar had ik Aloë Vera ingedaan zodat ze weer een mooi en glanzend verenpak krijgen.
Nou ze vonden het heerlijk.

Kijk en geniet zou ik zeggen.

Anja

Anja

Anja

Anja

Anke

Hoi Anja,
Wat is het toch heerlijk om naar badderende valkjes te kijken.
Prachtig om te zien hoe de waterdruppels als parels op de veren liggen. :)

Oh ja ik wil je nog even laten weten dat Beauty inmiddels al zijn vleugelpennen terug heeft.
Hij is druk bezig met vliegen. Het is wel grappig om te zien dat hij nog wat onhandig is. Maar... oefening baart kunst.
Zijn trouwe popje Macy kon al veel eerder weer vliegen.
Nu kunnen ze samen door het luchtruim klieven :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

We hebben hier heerlijk genoten van de prachtige foto's.
De kusjesserie vind ik echt helemaal SUPER.

Heel veel sterkte morgen.
We denken aan je.

Liefs Jeanine en Amanny
Dikke kroel van Feline alias Yesni

Jacoba

Hoi Anja.

Je ziet iedereen genieten van het douche en badfestijn, jij maar ook je valkjes. En wij genieten later van de foto's.
Ik heb mijn binnen valkjes ook onder de douche gehad maar zij vonden het absoluut geen feest. Zelfs de Catharinas die normaal (als ik het met de plantenspuit doe) met de vleugels wijd op de rug op de bodem van de kooi gaan liggen vonden de douche geen goed idee. Maar misschien gaan ze het na een aantal keer wel lekker vinden. Ik vond het veel handiger op deze manier. Zo blijf je van elkaar leren.
En je speeltuin ziet er heel leuk uit.
Groetjes Jacoba

Marian

Hoi Anja,

Oh,oh wat een mooie foto's weer :)
Je ziet de valkjes genieten onder de douche..........en je ziet jou genieten met het  :-* van je lieverds :D
Prachtig!

En jouw mooie valkje Yelo, hoorde ik, komt bij Chantal vandaan.......Guusje.....haal ik over 3 weekjes ook bij Chantal op :) :D ;D

De valkenwereld is klein ;)

Ja hoor, vind ik leuk om zo eens een foto te plaatsen, ga ik wel doen hoor!

Fijne zondag, groetjes, Marian

Sally

Hoi Anja,

Wat een super mooie foto's heb ik weer mogen zien. En dat speeltuintje dat je vader heeft gemaakt, echt knap ze! Je ziet ze echt genieten, en dan dat lekkers, wat geef je de valkjes zo ongeveer? Zitten er ook noten bij?

Je douchefoto's zijn ook weer om te genieten ze! Die druppeltjes op dat verenpakje, zo duidelijk, echt mooi!!
Ik heb er superdesuper hard van genoten!!!

Groetjes Sally