Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Anja

Een dikke proficiat voor je vader z'n verjaardag  :D

Groetjes
Romy

Hermien

Sally,
ik heb je een pb-tje gestuurd.

Anja,



met een kuffel van mijn 'Vliegtuig' voor je pappie. Fijne dag gewenst!

                   ;D   ;D   ;D   ;D





Hermien

Hallo Anja,

Vanmiddag heb ik je kaartje in de bus gekregen. Wat een hartstikke leuke joh! Heel erg bedankt, echt zó lief. Maar het feit dat de vogels mijn speelkleed zo leuk vinden is toch de mooiste beloning voor het maken! Nietwaar?

Have a nice weekend!

Caroline

Gefeliciteerd met je vader.  :-*

FIjne middag, tijdens de visite en .... het douchen van de valkjes!!!  :D

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een leuke foto's heb je geplaatst en wat leuk om te zien dat de valkjes helemaal gek zijn op het speelkleed van Hermien  :D

Als ik het kleed in mijn handen neem en er naar kijk dan is het echt ontzettend bijzonder gemaakt, ik weet nu overigens ook waarom Paco en de meiden niet al te happig zijn met het kleed, ze zijn namelijk bang voor de kleur oranje  :-\

Toch lopen ze er nu al overheen om soms te gaan zitten spelen voor even, maar goed, ik vind het een schitterend kleed en een lief gebaar van Hermien, dat ik er zowieso al erg blij mee ben  :D

Ik hoop dat je vader een hele fijne en gezellige verjaardag heeft gehad !!

Liefs, Karin

Anja

Citaat van: Kimm op 25 oktober 2008, 10:26:10
van harte gefeliciteerd met jouw vader en ik wens jullie een hele fijne leuke dag!  :-*

liefs kim



Dank je wel.

Citaat van: Sally op 25 oktober 2008, 10:55:15
Hallo Anja en Hermien,

Ik denk dat jullie mij verkeerd verstaan hebben... Ik bedoel dus gewoon om "ten rade" bij Hermien te gaan, zodat ik zelf zo'n kleed kan maken. Eens even horen hoe Hermien dat in elkaar geknutseld heeft... ik zou nog niet eens willen dat Hermien da voor mij maakte, wil ik zelf doen.. ;)

Groetjes Sally


Ik heb je idd verkeerd begrepen. Mijn excuses Sally.

Citaat van: Romy op 25 oktober 2008, 11:39:59
Hoi Anja

Een dikke proficiat voor je vader z'n verjaardag  :D

Groetjes
Romy


Dank je wel

Citaat van: Hermien op 25 oktober 2008, 11:41:35
Sally,
ik heb je een pb-tje gestuurd.

Anja,



met een kuffel van mijn 'Vliegtuig' voor je pappie. Fijne dag gewenst!

                   ;D   ;D   ;D   ;D







Dank je wel. Voor jou een hele fijne avond gewenst.

Citaat van: Hermien op 25 oktober 2008, 14:48:52
Hallo Anja,

Vanmiddag heb ik je kaartje in de bus gekregen. Wat een hartstikke leuke joh! Heel erg bedankt, echt zó lief. Maar het feit dat de vogels mijn speelkleed zo leuk vinden is toch de mooiste beloning voor het maken! Nietwaar?

Have a nice weekend!



Helemaal mee eens. Maar ik vond dat ik toch iets moest doen vandaar het kaartje.

Citaat van: Caroline op 25 oktober 2008, 15:19:57
Gefeliciteerd met je vader.  :-*

FIjne middag, tijdens de visite en .... het douchen van de valkjes!!!  :D

Liefs Caroline


Dank je wel.

Citaat van: Kaatje op 25 oktober 2008, 17:56:13
Hoi Anja,

Wat een leuke foto's heb je geplaatst en wat leuk om te zien dat de valkjes helemaal gek zijn op het speelkleed van Hermien  :D

Als ik het kleed in mijn handen neem en er naar kijk dan is het echt ontzettend bijzonder gemaakt, ik weet nu overigens ook waarom Paco en de meiden niet al te happig zijn met het kleed, ze zijn namelijk bang voor de kleur oranje  :-\

Toch lopen ze er nu al overheen om soms te gaan zitten spelen voor even, maar goed, ik vind het een schitterend kleed en een lief gebaar van Hermien, dat ik er zowieso al erg blij mee ben  :D

Ik hoop dat je vader een hele fijne en gezellige verjaardag heeft gehad !!

Liefs, Karin


Dank je wel. Het kan dat ze bang zijn voor en bepaalde kleur. Het feit dat ze er al over heen lopen wil toch wel zeggen dat het goed komen.

Het is erg ingenieus gemaakt. Knap gedaan vind ik.

Liefs Anja

Anja


Ik zou foto's plaatsen vanavond maar het forum is zo gigantisch traag.

Ik begin er niet aan hoor. Ik bewaar ze voor morgen dan hebben jullie ze nog te goed.

Liefs Anja

Kimm

hoi anja,

dan hebben wij morgen nog wat leuks tegoed! ik kijk er naar uit hoor :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja


Anja


Anja


Kaatje

Hoi Anja,

Wat een lieve foto's weer en wat kijk je er toch heerlijk verliefd bij ! Ik ben erg benieuwd naar je toetje  ;)



Liefs, Karin

Mara

Hoi Anja

Fijn dat je weer een boekje bent begonnen zodat we weer kunnen genieten van je mooie foto's.

Ik heb niet alles gelezen in je boekje, loop te zeer achter maar heb wel foto's gekeken.

Heb er weer van genoten!

Mara

Anja

Citaat van: Kaatje op 26 oktober 2008, 10:16:39
Hoi Anja,

Wat een lieve foto's weer en wat kijk je er toch heerlijk verliefd bij ! Ik ben erg benieuwd naar je toetje  ;)



Liefs, Karin


Dank je wel. het toetje zijn foto's van de Y-tjes op het speelkleed weer. Die plaats ik straks. Dank je wel voor het lieve plaatje en een dikke knuffel terug.

Citaat van: Mara op 26 oktober 2008, 11:37:20
Hoi Anja

Fijn dat je weer een boekje bent begonnen zodat we weer kunnen genieten van je mooie foto's.

Ik heb niet alles gelezen in je boekje, loop te zeer achter maar heb wel foto's gekeken.

Heb er weer van genoten!

Mara


Fijn dat je hebt genoten. Omdat je niet alles hebt gelezen en je hebt vragen dan stel ze maar. Dan hoef je ook niet helemaal terug te lezen.

Liefs Anja

Gerdy

wowwwwwwwwww ik maar één woord..SUPER

dat het je zo goed lukt om die foto s te maken als je alleen bent

gr gerdy