Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Hermien

Ha, ik val hier ook weer met mijn neus in de boter. Was even achtergeraakt met boekjes omdat ik druk speelkleden aan het naaien was.. ;D

Prachtige waterballetfoto's. Die van mij willen maar niet mee naar de douche, boven. En de kraan in de keuken sproeit te hard.....dan maar de plantenspuit. Jammer genoeg heb ik geen fotograaf bij de hand. Dus bedenk zelf maar even hoe dat er uit ziet.

Ik ga je hier weer op de poot volgen hoor!

Dikke kroel van vliegmaatschappij GGS&B.



Gerdy

wooooooooow wat een super mooie foto's  die douche foto;s zijn echt geweldig het lijkt wel of ze diamantjes op zich hebben

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi hoi Anja , schijnt het zonnetje daar ook ? Hier is het een regenzonnetje , hihi!
Hoe gaat het vandaag met de valkjes ? Grtjs Ann ;)



*~Jeanine~*

Mijn hemel Anja,

Liep meteen weer een paar pagina's achter zeg :o :o :o

Maar het was wel super leuk om alle foto's rustig te bekijken. Echt super idee van Caroline om badderbakjes te hangen. Hier jumpen ze ook in het drinkensbakje ::)

Liefs Jeanine

Patries

hea hea,

ik had je dagboek al een keer eerder doorspit, maa rdenk dat ik toen ben vergeten te reageren :-\ ::)

wat een sgatjes heb je zeg! echt hele mooie foto's ook! Vooral die douche foto's :D echt schitterend om te zieN! wou dat mijn valkjes datkonden, weet alleen niet hoeik ze dat ga aanleren.. maargoed :D echt heel gaaf!

en succes met je y-tjes je hondjes en je hamsters!

Gr. Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

mila

hoi anja

jou 4 valkjes zijn ook erg mooi zeg,
leuk die badder foto's me rode lori's doen dat ook zo graag heerlijk om naar t ekijken hoe ze de rugslag doen haha.

groetjes
mila

Anja

Citaat van: ♥Debby♥ op 20 oktober 2008, 22:53:50
Slaap lekker Anja!  :-*


Dank je wel Debby. Dat ga ik zo ook doen en dat heb ik gister ook gedaan.

Citaat van: Hermien op 20 oktober 2008, 23:08:48
Ha, ik val hier ook weer met mijn neus in de boter. Was even achtergeraakt met boekjes omdat ik druk speelkleden aan het naaien was.. ;D

Prachtige waterballetfoto's. Die van mij willen maar niet mee naar de douche, boven. En de kraan in de keuken sproeit te hard.....dan maar de plantenspuit. Jammer genoeg heb ik geen fotograaf bij de hand. Dus bedenk zelf maar even hoe dat er uit ziet.

Ik ga je hier weer op de poot volgen hoor!

Dikke kroel van vliegmaatschappij GGS&B.





Achter raken kan niet hè Hermien. Maar vooruit je hebt een erg goed excuus.

Ik kan me wel bedenken hoe dat er uit ziet. Maakt niet uit als ze maar genieten daar gaat het om.

Fijn dat je me weer gaat volgen en een dikke kroel terug voor GGS&B.

Citaat van: Gerdy op 21 oktober 2008, 13:21:05
wooooooooow wat een super mooie foto's  die douche foto;s zijn echt geweldig het lijkt wel of ze diamantjes op zich hebben

gr gerdy


Dank je wel. Mooi hè die waterdruppels.

Citaat van: Dierenfreackske op 21 oktober 2008, 14:01:02
Hoi hoi Anja , schijnt het zonnetje daar ook ? Hier is het een regenzonnetje , hihi!
Hoe gaat het vandaag met de valkjes ? Grtjs Ann ;)


Vanmorgen regende het maar het klaarde al snel op.
Alles goed met de valkjes. Yunah fluit elke avond zijn riedel. Zo mooi om te horen.

Citaat van: *~Jeanine~* op 21 oktober 2008, 16:24:14
Mijn hemel Anja,

Liep meteen weer een paar pagina's achter zeg :o :o :o

Maar het was wel super leuk om alle foto's rustig te bekijken. Echt super idee van Caroline om badderbakjes te hangen. Hier jumpen ze ook in het drinkensbakje ::)

Liefs Jeanine


Fijn dat je rustig de foto's hebt kunnen bekijken. Een erg goed idee van Caroline en de valkjes maken er goed gebruik van.

Citaat van: Patries op 21 oktober 2008, 18:08:20
hea hea,

ik had je dagboek al een keer eerder doorspit, maa rdenk dat ik toen ben vergeten te reageren :-\ ::)

wat een sgatjes heb je zeg! echt hele mooie foto's ook! Vooral die douche foto's :D echt schitterend om te zieN! wou dat mijn valkjes datkonden, weet alleen niet hoeik ze dat ga aanleren.. maargoed :D echt heel gaaf!

en succes met je y-tjes je hondjes en je hamsters!

Gr. Patries



Welkom in mijn boekje.
Dank je wel.

Probeer het eens met een plantenspuit. Zo ben ik ook begonnen. Let er wel op dat er geen spul voor planten in heeft gezeten.

Citaat van: mila op 21 oktober 2008, 22:36:30
hoi anja

jou 4 valkjes zijn ook erg mooi zeg,
leuk die badder foto's me rode lori's doen dat ook zo graag heerlijk om naar t ekijken hoe ze de rugslag doen haha.

groetjes
mila


Welkom in mijn boekje. Dank je wel voor het compliment. Echt heerlijk om naar te kijken. Rugslag moet ik ze hier dan ook eens gaan leren ;D ;D ;D

Liefs Anja

Kimm

 ;D  ;D  ;D ik zie het al voor mij anja, de rugslag!! hi hi dit je op de bank te oefenen :D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Citaat van: Kimm op 21 oktober 2008, 22:44:37
;D  ;D  ;D ik zie het al voor mij anja, de rugslag!! hi hi dit je op de bank te oefenen :D  ;D


Nou nou moet jij een brilletje bij je hoorapparaat ;D ;D ;D ;D
Ikke niet mutsie de valkjes.

Liefs Anja

Kimm

ja maar jij moet het voordoen  :P  :P  :P  ;D  ;D

ennuh ik heb al een bril op ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Citaat van: Kimm op 21 oktober 2008, 22:47:34
ja maar jij moet het voordoen  :P  :P  :P  ;D  ;D

ennuh ik heb al een bril op ;D



Jij ziet het al helemaal voor je of niet.

Heb jij een bril op. Kan me dat niet herinneren hoor. Een leesbril dan?

Liefs Anja

Kimm

jouw geheugen is goed anja ;D  ;)

ik draag normaal lenzen, maar sávonds doe ik ze uit, want dan kan ik beter horen ;D  ;D  ;D  :P

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Kim,

Ja het werkt weer mijn geheugen hoor ;D ;D ;D ;D

Liefs Anja

Anja