3 augustus 2025, 21:58:06

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Anja

Anke

Hoi Anja,
Wat zitten de valkjes lekker te genieten van de baddersessie!!
Mooie foto's weer!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anja .....wat HEERLIJK om weer eens die mooie badderfoto's te zien en je valkjes zo te zien genieten, echt, ik had ze heel erg gemist terwijl je effe niet op het forum was, hihi, Eindelijk zie ik die heerlijk valkjes en mooie douchefoto's weer haha! Alles goed met de eitjes enzo?? En wat is Coco een schatje, hij heerft het daar heel erg naar zijn zin tussen die superschattige valkjes van je...grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

hey ik zie wat aan ze...
waar hebben ze aan zitten snoepen  ;D ;D ;D

van die lekkere kleur snaveltjes...
weer super mooie foto's heb je gemaakt

liefs patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Marian

Hoi Anja,

Wat een heerlijke badderfoto's!
Dat was weer 'ouderwets' genieten :D :D
Ook zo prachtig het strakke groene verenpak van je papegaai :-*

Fijne avond, groetjes Marian

Hermien

Zo, ook maar weer eens hier om het hoekje gekeken. Lekker makkelijk als je je valkjes zo in de gootsteen kunt zetten. Inderdaad zie ik ook gekleurde snavels van snoeperij. Wat dat betreft wordt mijn 'Vliegtuig' niet bepaald verwend, hoor. Met groen voer en pepertjes enzo ben en blijf ik erg terughoudend. Hier krijgen ze allerlei verschillende zaden, af en toe rijst en zoals afgelopen week gepofte rijst. 'k Heb ooit van mijn oom (zelf kweker en verkoper van vogels) begrepen dat dit voldoende is. Heel af en toe een slaatje bla, wel goed gewassen en gedroogd. O ja, appel en sinaasappel ook af en toe. Je hebt wel weer leuke foto's geplaatst. Succes ook met de eitjes.

Knuf van de Veertje van het Vederkruid.

:-*  :-*  :-*  :-*

amazingleeuwtje

Hoi Anja,

Sjeee ik liep wel goed achter in jou boekje :-\..

Heb genoten van de 3 fimpjes van Coco, heeerlijk om te zien..

De eitjes blijft nog even spannend, ik duim voor ze en jou ;D

Badderen helemaal leuk die foto's, geweldig!!!!!

Kimm

wow mooie foto's weer anja!!! het is weer genieten hier  :D
het is vandaag 9 november, de 15e komt aardig in de buurt  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Anke,

Dank je wel. Was weer genieten.

Hoi Ann,

Dank je wel. Ja je hebt ze inderdaad even moeten missen maar we zijn er weer.
Met de eitjes gaat het goed hoor. Het is zo lief zoals ze op de eitjes zit. Vind het knap want ze broedt alleen.

Hoi Patty,

Leuk dat je in mijn boekje komt buurten. Ja ze hebben aan de pepers gezeten. Daar zijn ze dol op.

Dank je wel voor je compliment.

Hoi Marian,

Dank je wel. Het is van beide kanten genieten.

Hoi Hermien,

Het maakt niet uit waar ze badderen als ze maar kunnen badderen. Yingo en Yelo heb ik snel in de gootsteen gebadderd omdat zij eitjes hebben.
Hier is het net een 5 sterren hotel. Ze krijgen hier bijna alles. Net hebben ze nog gesnoept van overheerlijke bami. Ze krijgen eigenlijk van alles. Zo zie je maar weer dat iedereen het anders doet. Wel leuk om dat zo uit te wisselen.

Dank je wel voor je compliment.

Dikke knuf voor je Veertjes.

Hoi Sylvia,

Dank je wel en fijn dat je hebt genoten. Ja het blijft spannend. Ik houd graag de spanning erin ;D ;D ;D

Hoi Kim,

Dank je wel. Volgens de kweekkalender komen ze tussen 12 en 19 november uit maar dan zijn er maar 18 dagen geteld. Dit kunnen er dus ook 21 worden en dan kom je uit op 15 en 22 november.

Liefs,

Anja

Bello

Hoi Anja,

Een 5 sterren hotel? echt niet.......een 10 sterren hotel zul je bedoelen.

;D

Oh wat is het spannendddddddddddddd we houden je boekje hee; goed in de gaten ;D ;D

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

patty_dordtse valkjes

ik lus geen pepers dus hier krijgen ze het niet haha ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Jacky

Wat een prachtige badderfoto's. Ze genieten er zichtbaar van  ;D

Lucky is niet zo gek te krijgen, de jochies heb ik nog niet uitgeprobeert. die zijn nog te wild daarvoor vrees ik.

Slaap lekker voor straks.

Groetjes Jacky

♪ Marlies

Leuk, weer ouderwetse badderfoto's. :D

Zo te zien geniet Coco er ook behoorlijk van.

Ben wel heel benieuwd of de eitjes bevrucht zijn. ::)
Je kunt het ook zien aan de kleur van de eitjes. Als ze niet bevrucht zijn, zijn ze rose en wat doorschijnend van kleur en als ze wel bevrucht zijn dan zijn ze melkachtig wit.

Groetjes Marlies ;)

Dierenfreackske

Hoi Anja,  whauw is inderdaad heel knap dat je Yingo alleen broedt, of is het Yelo? Het is ook zeker een 10 sterren hotel bij je hoor! Wat een genot om je valkjes zo gelukkig te zien he , grtjs. Ann

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010