6 augustus 2025, 13:04:54

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Ik dacht toch echt dat er (zachte)paaseitjes uit de sproeier zou komen.  :P ;D ;D
Schitterende foto's weer !!  :-*

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♪ Marlies

Leuke foto's weer, Anja. :D

Vooral die met de valkjes op de rug.

christa

mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!
groeten christa :P

Romy

Hoi Anja

Ik zie ze daar één voor één op hun rugje liggen  :o Laten ze dat gewoon toe dan? Ik vind het erg bijzonder om te zien hoor  :D

Groetjes
Romy

Marian

Hoi Anja,

Dat was weer genieten hoor :D
Wat geweldig leuk dat je valkjes het douchen zo lekker vinden 8)

Groetjes, Marian

Gerdy

Hoi Anja..

wat een mega mooie foto's en toen ik de eerste foto zag van het valkje op zijn rug onder de druppels was het enige wat over mijn lippen kwam achhhhhhhhhhh wat lief.

ik heb er echt van genoten.

liefs gerdy

Romy

Hoi Anja

Ik heb vannacht over jullie gedroomd  :D
Er kwam één van jullie valkjes op vakantie bij ons, en we zagen hoe Flupke reageerde op een valkje  :D Ze waren heel lief voor elkaar, en Flupke ging meteen jou valkje kroelen  :-* Daarbij ging ze wel een beetje hardhandig te werk, maar jou valkje was zooooooo lief, dat ze niet eens snauwde naar Flupke  :-*
Flupke ging overal achter het valkje aan  :D

Ik wou je dit even laten weten  :D :-*

Groetjes
Romy

Anja

Dank je wel allemaal voor de reactie's.

Romy,

Ze lieten het gewoon toe. Wat een leuke droom heb je gehad.

In mijn ander boekje heb ik een heleboel foto's geplaatst van ons dagje weg. Klik op de onderstaande link.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,28379.2460.html

Liefs,

Anja

Romy

Hoi Anja

Ik vind het echt ongeloofelijk bijzonder dat ze het gewoon toelaten dat je ze op hun rugje legt  :D Dat bewijst alleen maar hoeveel vertrouwen de 4 Ytjes in jou hebben  :-*
Met Flupke probeer je dat beter niet! Want dat zal ze je vereren met een gaatje in je vinger vrees ik!  :P
De droom was heel leuk, maar jammergenoeg éénmalig...

Groetjes
Romy

*Manon*

Hoi Anja,

Wat leuk dat je op het valkje van Romy gaat passen... wanneer gaat dat gebeuren?
Ik heb genoten van alle foto's die je geplaatst hebt, en vanaf nu ga ik je weer volgen, liep nogal achter  :-[

Liefs Manon

Romy

Hoi Manon

Flupke gaat op 3 juli naar Anja toe, in de namiddag. De dag erna vertrekken we namelijk op reis. In het weekend van 18 en 19 juli gaan we Flupke terug ophalen. Wanneer precies, dat moeten we nog afspreken. Flupke zal dus zo'n 2 weken bij Anja logeren.
Ik ben ontzettend blij dat Flupke bij hun terecht kan! Ik zal met een gerust hart op reis kunnen vertrekken, want ik wou m'n schatje niet bij eender wie achterlaten  ;)

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Anja.... hoe is het daar ? Nottie maakt het ook goed hier.
Hij fluit heel mooi. Hoe is 't met de valkjes daar, leuke douchefoto's heb je gemaakt hoor! Ik heb er van genoten hoor! Grtjs Ann

Kimm

hoi anja,

hoe gaat het met je valkjes?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Het is al een tijdje geleden dat ik hier iets neer heb gezet zie ik wel.

Ik heb wel iets te melden.

Afgelopen vrijdagmiddag zijn Piet en Jamie bij ons geweest. Het deed ons goed om hen weer te zien. Ze hadden wel alles tegen want een autorit van 1 uur en 3 kwartier duurde 2 uur en 3 kwartier.

Ze kwamen iets heel speciaals naar ons toe brengen. We zijn er echt helemaal blij mee en we hebben nu iets tastbaar wat van Wilma is geweest.
Jullie zullen wel denken ja...............wat heb je dan gekregen.

Nou dat zal ik jullie vertellen. Coco is hier komen wonen. We hebben er sinds we bij Piet waren geweest over nagedacht en we hebben Coco geadopteerd.

Hij voelt zich helemaal thuis en kan het goed met de valkjes vinden. Hij heeft net mee gedoucht en de foto's ga ik zo plaatsen. Hij kan zo lekker brabbelen en fluiten. Hij pikt al deuntjes van de valkjes op en andersom gebeurd dat ook.

Liefs,

Anja