2 augustus 2025, 20:45:06

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

*Manon*

Lekker geslapen Anja in het nieuwe bed?  :D

Anke

Hoi Anja,
Fijn dat het met Mika goed gaat nu :)
Heb je goed geslapen in je nieuwe bed?
Hopelijk kan je eerder terecht bij de reumatoloog!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bello

Lekker geslapen.............

Wij weten het antwoord!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi hoi.

Lekker geslapen................................NEE HELEMAAL NIET. Al 2 nachten niet. Het klinkt misschien raar maar ik ben doodsbang in het bed. Het is dus een boxspring en eerst hadden we een bak om het bed. Nu ben ik bang dat ik dus uit mijn bed val. Ik moet ook erg wennen aan het matras. on slaapt als een roosje by the way.

Met Mika gaat het niet goed. Ze weegt 's avonds nog maar 68 gram. Als ik geen kakbak met rijst of iets dergelijks in de kooi zet dan eet mevrouw gewoon niet. Krijg er gewoon grijze haren van. Vandaar ik ook niet veel reageer in boekjes omdat ik zowat de hele dag bezig ben met haar in de gaten houden.

Liefs,

Anja

Bello

Moet het eigenwijze tantje uit huis geplaatst worden zodat ze wel zelf moet eten?

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Saar

Balen joh dat je zo slecht slaapt... :-\
Hopelijk wen je snel aan het bed :-*
En die mika toch.... >:( Wanneer ziet ze nou toch eens 'het licht' ? ::)

Kimm

ach wat vervelend dat mika niet goed eet  :-\ balen is dat.

oh een boxspring vind ik geweldig slapen. ik heb m niet hoor maar ik zou hem graag willen.

sterkte met mika  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anja ......aaaaach meid...wat sneu dat je niet goed kan slapen, en Mika meiss, wat een drama dat ze niet eet he ...hopelijk komt het snel goed en begint ze toch eindelijk ook wat anders te eten dan rijst he meiss....je hebt er je handen vast vol mee , begijp heel goed dat je haar constant in de' gaten houd hoor! Mika gaat nu inderdaad voor, ze moet maar eens beginnen te eten hoor! Grtjs
. Ann

Anke

Hoi Anja,
Wat naar dat je niet lekker slaapt in je nieuwe bed :(
Die eigenwijze Mika.... Hopelijk gaat hij snel gewoon zaadjes eten!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Jeetje, die Mika.  :-\

Balen joh, de aanhouder wint maar ik kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt.

Hopelijk wen je snel aan je nieuwe bedje.

Dikke knuffel vanuit Veghel.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Allereerst, bedankt voor je prachtige gedicht over MG. Wat het bed betreft, leg gewoon een matras ernaast. Als je dan eens valt, kom je tenminste zacht terecht. Leg er een slaapzak bij, dan kun je gewoon laag bij de gronds verder meuren........ ;D

Sterkte met alles.

:-*  :-*  :-*  :-*

sabine

Hoi Anja,

Alleen van Mika krijg je alleen al slapenloze nachten :-\ Hopelijk gaat Mika snel goed eten en ben je snel aan je bed gewend ;D

Groetjes Sabine

Kaatje

Hoi Anja,

Heb je inmiddels wel al lekker geslapen !? Een nieuw bed is altijd wennen, maar ik weet zeker dat je straks niks anders meer zou willen.

Een boxspring is aan de hoge kant, dat wel ... maar de kans dat er uit valt is niet groot hoor. Wij hebben 2 x een boxpring van 90 x 200 dus lekker ruim  ;)

Wat je ook kan doen is een matrasbeschermer er tussen leggen, dat is een soort T splitsing en dan één groot laken er om heen spannen, en dan kruip je wat dichter tegen Ton aan  :-*

Vervelend hoor die angst  :-\

Ach gut, die Mika is wel een klein zorgenkindje hè, het lijkt op een tweede Hagrid als ik dit zo lees. Hopelijk gaat Mika snel zelfstandig eten  :-*

Liefs, Karin

Caroline

Jij schrijft het, Karin, ik zat het te denken ....

Hagrid zakte inderdaad ook ver onder de 70 gram maar het positieve is nu dat hij het super doen en naar wat ik hoor van Caroline (carco) hij werkelijk alles lust.  :D

Ik las dat je inmiddels een beter nachtje erop hebt zitten .... fijn en a.s naar de reumatoloog .... SUPER!!!! (dat je niet tot eind maart hoeft te wachten  ;) )

Dikke knuffel voor jou en Mikaatje.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Hoi Anja,

Hermien gaf al de goude tip ;) hoop dat je nu beter slaapt ik loop wat achter in de boekjes :-\
Verdorrie wat een eigenwijs ding is Mikaatje, de muts moet toch honger hebben???
Lees ook dat je vrijdag al naar de reumatoloog kan, toppie

Wat denk je van een andere naam voor Mika? *Drama_Queen* ;) ;)

Liefs Sylvia