3 augustus 2025, 13:35:19

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Caroline

Aaaah, wat een lieve foto's!!!!

Dat is het voordeel van een schaaltje .... in een blok kun je bijna geen mooie voederfoto's maken.  :-\

Super hoor, zoals Yelo het doet .... hier is mijn "geelwangmannetje wat nu oranje wangen heeft maar via mam nog wel split geelwang is"  :P Giorgio ook netjes aan het meebroeden .... ben benieuwd of hij ook zo keurig mee voert, mochten ze jonkies krijgen.  ;)

Blijven genieten hoor .... wordt alleen maar leuker.  :D

Liefs Caroline 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

En hoe voelde het nou aan,zo'n donsje voor het eerst vast te houden ?  :D
Geniet lekker van de donsjestijd,voor je het weet zijn het alweer stekelvalkjes.  :D

Mooie foto's !!  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Hermien

Letterlijk en figuurlijk foto's om van te smullen. En ja, ik wéét hoe ik het poppekesprobleem kan oplossen! Koop gewoon voor elk manneke een barby!

;D  ;D  ;D  ;D

♪ Marlies

Wat lief om te zien. :D

Wie had dat ooit gedacht dat Yingo nog zo ver zou komen.
Ik weet nog dat ik hem uit de volière haalde nadat hij al een aantal dagen was uitgevlogen en dat hij nog maar 45 gram woog. :-\
Met vaak voeren kwam hij gelukkig weer een flink aantal grammen bij en werd een vrolijk lief valkje.
Nu is hij zelf papa, hopelijk blijft hij het zo goed doen, het is tenslotte een geelwang. ::)
Maar z'n moeder, ook een geelwang, bracht ook haar eigen jongen groot, dus wie weet heeft hij haar goede genen mee gekregen. :D

Geniet ervan !!

Groetjes Marlies ;)

amazingleeuwtje

Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk ik word weer helemaal week als ik dit zie ;)...

Liefs Syl

Dierenfreackske

Hoi hoi, wat lief en vertederend zo , de ouders met de donsjes, ik smelt gewoon als ik dat zie...en de donsjes gewoon op de bodem van de kooi he, en gebroedt door 1 ouder he, wat gaaf dat alles zo goed is en beide ouders er zo lief mee omgaan  :-* :-*, is toch heerlijk he meiss om dat te mogen meemaken, wat leg jij in de bodem ??Waarschijnlijk heb je er zaagsel in gegooid zo te zien? Hopelijk gaat het hier ook goed gaan in de kooi om te nestelen, volgend jaar...??Hier is het nog af te wachten he.. ;D ;D ;D

Anja

Hoi Kim,

Ze blijven lief. De Doggies zijn weer prachtig hoor ;) ;)

Hoi Marian,

Genieten doe ik zeker. Ze veranderen echt elke dag. Ze zijn nu 5 dagen oud en er is al zoveel veranderd. Ik ben altijd maar bang dat er te weinig voer is of dat ze het koud hebben. Dus de kooi wordt vol voer gezet en de verwarming staat aan.

Hoi Karin,

Ik hoop echt dat jij dit ook eens mee mag maken. Als het iemand verdiend dan ben jij het wel.

Hoi Caroline,

Dank je. Dat is inderdaad een voordeel. Ik kan alles zien wat er gebeurd. Ben benieuwd hoe dat gaat als ze uit moeten vliegen. Ik hoop voor je dat Giorgio straks ook mee gaat voeren.

Hoi Yvon,

Fantastisch, geweldig een ervaring apart. Ik blijf genieten.

Hoi Hermien,

;D ;D ;D ;D ;D ;D Jij hebt ook overal een gevat antwoord op.

Hoi Marlies,

Ja inderdaad wie had dit gedacht. Ik weet nog heel goed dat we hem bij je zijn komen halen. Ik heb hem hier thuis zelfs gepapt. ik hoop dat hij het zo blijft doen. Hij voert goed en hij beschermt zijn kroost geweldig.

Hoi Sylvia,

Mooi hè. Daar kun je echt uren naar kijken.

Hoi Ann,

Mooi hè. Ik leg snippers op de bodem. Op de foto's ligt er zaagsel op. Dat heeft Yelo uit het schaaltje gehaald en daar neer gepland. We hebben net de kooi verschoond dus kunnen ze er weer even tegen.
Ik hoop het voor je Ann.

Liefs,

Anja

Anja

Do

Lisa wilde ook Do vasthouden

Do

Eten!!!!!!!!!!!!!

Honger

Hoopje dons

Saampjes

Doki

Doki

Oki

Oki

Do

Do

Mika

Mika

Weer samen

Kaatje

:D :D :D

Om helemaal verliefd op te worden, wat een lieve snuitjes en wat zijn de kropjes mooi gevuld !! Echt een schitterend gezicht Anja, jeetje al 5 daagjes oud, wat gaat dat toch snel !

Je hebt ons weer heerlijk verwend met prachtige foto's om bij weg te smelten  :-*  :-*

Liefs, Karin

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Dierenfreackske

Kimm

ach wat zijn het toch mooie donsjes!
inderdaad, ze groeien hard hoor  :D

lekker genieten anja  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Wat super genieten van je foto's Anja :D
Top dat alles goed gaat!