3 augustus 2025, 11:44:11

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Anja,

Wouw meid, wat vind ik dit geweldig voor jullie en wat moet dit een heerlijk gevoel geven! Ik kan me voorstellen dat je niet bij de kooi vandaan bent te slepen en continue probeert een glimp op te vangen van de donsjes.

Ook hoe de ouders bezig zijn moet een geweldig gezicht zijn, owhhh ik hoop het ook ooit een keer mee te mogen maken.

Geniet er lekker van, dit hebben jullie met recht verdient. Nogmaals van harte gefeliciteerd. Dikke knuffel, ook voor de kleintjes en ouders  :-*

Liefs, Karin

patty_dordtse valkjes

Gefeliciteerd met de 4 ling

word /(was) een lange werkdag volgens mij voor je  ;D

geniet van de 4 ling  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Anja

Hoi Ann,

Ik heb de knuffel net gegeven. Moest het voer bijvullen en Yingo zat op de donsjes dus kon ik Yelo je knuffel geven. Ik ben zo trots op haar.

Hoi Marlies,

De dag ging echt niet voorbij. Tenminste niet snel genoeg.

Hoi Caroline,

Ja hoor ze waren gisteren al aan het voeren. We horen elke keer piepgeluidjes en we zien pa en ma samen voeren. Zo lief om te zien.

Hoi Kim,

Och ja er zijn ergere dingen hoor.

Hoi Saar,

Dank je wel.

Hoi Karin,

Ik hoop uit het diepst van mijn hart dat jij dit ook mee mag gaan maken. Het is zo mooi, hoe zo iets kan groeien vraag ik me continu af.

Hoi Patty,

Dat was een behoorlijke lange dag.

Verder iedereen bedankt voor de felicitaties.

Liefs,

Anja

Anja

Anja

En hier met z'n vieren. Oki, Doki, Mika en Do.

Kimm

oh wat lief en geweldig!!!!
ach wat genieten toch  :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Superfoto's!!!!

En wat fijn dat ze zo goed worden gevoerd.  :D

Trusten voor straks.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Ach, ....

Wat een heerlijke foto's van de kleintjes, en wat zien ze er al stoer uit! Ik heb het gevoel dat het prachtige valkjes gaan worden, dat wordt straks veertjes kijken  ;D

Echt leuk de foto's  :-*  :-*

Liefs, Karin

Hermien

Helemaal súper!   :-*  :-*  :-*  :-*

Dierenfreackske

Aaaaaaaaach, wat lief Anja...wat een mooie en schattige foto's , genieten is dat he! Grtjs. Ann

Anja

Hoi Kim,

Het is een onbeschrijflijk gevoel. Dit moet iedereen die valkjes heeft minstens 1 keer mee mogen maken.

Hoi Caroline,

Dank je. Nu weet ik zeker dat ze gevoerd worden want ik zie groeiende kropjes.

Hoi Karin,

Dank je wel. Ik geniet eerst maar van deze fase. De veertjes komen wel en dat wordt spannend. Zit er een meisje bij ja of nee?

Hoi Hermien,

Dank je wel meid.

Hoi Ann,

Dank je wel. Het is echt genieten. Alsof er niks anders meer bestaat.

Liefs,

Anja

Anja

Hoi hoi,

Ik heb vandaag toch de stoute schoenen aangetrokken en het schaaltje verschoond. Ze zaten er zo vies bij en dat vind ik dan zielig. Mama Yelo heb ik alles mee laten bekijken. Ook heb ik ze even vast gehouden en nu ben ik helemaal verliefd. Zo teer, warm en lief. Ze kriebelen over je handen een heerlijk gevoel. Ze worden uitstekend gevoerd door pa en ma.
Yingo is een uitstekende vader. Hij voert mee en houdt ze ook warm. Als Yelo voert dan kroelt hij haar of hij wil zeggen dat doe je goed moeders. Zo lief om te zien.

Ik heb natuurlijk weer een paar foto's voor jullie.

Liefs,

Anja

Hongerrrrrrrrrrr

Kleine Do

Kleine Do

Kleine Oki

♪ Marlies

Fijn dat het zo goed gaat en dat Yingo z'n plichten als pa niet verzuimd. ::)

Zo te zien groeien ze goed en hebben ze lekkere volle kropjes.

Geniet er maar van, want voor je het weet vliegen ze weer uit.

Groetjes Marlies ;)

Kimm

agossie, wat zijn het toch ook een schatjes en ze zien er ook zo goed uit! prachtig hoor en fijn dat vader en moeder ook lief voor elkaar zijn, heerlijk om te lezen :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Marlies,

Yingo doet het echt goed en hij beschermd ze ook heel erg goed. Dit had ik niet verwacht omdat hij totaal niet mee heeft gebroed.
Ik dacht wat zie ik nu allemaal maar dat is het voer wat in de kropjes zit. Het is nog zo nieuw allemaal.

Hoi Kim,

Ik raak er niet over uitgepraat en ik kan blijven kijken hoor. Zo super zo mooi.

Liefs,

Anja