27 april 2024, 10:18:52

Het DAG-boek!

Gestart door Dag, 16 oktober 2008, 15:13:53

« vorige - volgende »

Hermien

Het is weer een nieuwe DAG, dus zeg ik goedenDAG. Hoe is jouw DAG vandaag? Hier is het prima weer, een zonnige zaterDAG. Mijn 'vliegtuig' zit heerlijk te kwelen en zij maken mijn DAG helemaal goed. Heb jij nog iets bijzonders gedaan? Vertel, vertel!

*Manon*

Hoi hoi,

Gave kooi hoor en het is juist wel goed dat er nog zo weinig in hangt, dan kan hij wennen en heeft hij de ruimte!
Zo te zien op de foto is Dag aardig met de kooi in in zijn sas...  ;D

Dag

Dat had ik gelezen inderdaad  ;D Maar ik kan het niet laten om alvast wat dingetjes te bestellen.
Er komt een zitstok voor in de douche aan en meer speelgoed en lekkere dingetjes  8)

Hij heeft inmiddels door hoe hij uit z'n kooi komt! Ik heb een ladder van zn zitstok naar de bovenkant van de kooi gehangen en hij snapt 'm! Hij klimt nu naar binnen en weer naar buiten wanneer hij er zin in heeft.

Anja

Beter laat dan nooit moet je maar denken ;D ;D ;D

Wat wordt Dag heerlijk verwend met al die nieuwe spulletjes. Ben benieuwd wat hij er van gaat vinden.

Liefs Anja

Dag

Vanmiddag is Dag mee onder de douche geweest, en.... hij vond het geweldig!  ;D Hij zat zo te genieten dat hij helemaal vergat dat mijn vingers er zijn om in te bijten hihi.


Anja

Ik kan me helemaal voorstellen hoe dat gaat.
Ik douche mijn valkjes elke zondag.

Fijn dat jullie zo genoten hebben.

Liefs Anja

*Manon*

fijn dat het zo goed gaat zeg... de nieuwe spulletjes zullen wel welkom zijn bij Dag... is ie ook weer even zoet mee hé... en lekker douchen, wat genieten is het hé om te zien hoe hij geniet van het douchje... :D

Dag

Ja het was erg leuk  :) We gaan dit inderdaad elke week doen. Ik heb badzout voor hem gekocht en een sproeiertje, kan dat mooi tegelijk onder de douche.

Ik probeer Dag nu over te zetten op pellets. Ik heb Nutribird gekocht en hij proeft er wel aan maar ik heb het hem nog niet echt zien eten. Hopelijk lukt het! Ik ben wel een voorstander van pelletvoeding, mijn muizen en hamster krijgen ook dergelijk voer (afgewisseld met wat tropische zaden, trosgierst, brood en groenten) en ze doen het er uitstekend op.

Kimm

wat leuk voor Dag dat hij heeft mogen douchen. heerlijk voor hem hoor!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja


Wat fijn dat DAG heeft gebadderd. Dat is genieten hè.

Welke pellets heb je? Voor valkjes of grasparkietjes. Ik heb ze allebei maar daarnaast geef ik ook gewoon zaadvoer. De pellets voor grasjes zijn makkelijker door te bijten.

Liefs Anja

Dag

Ik heb de versie voor valkjes meegenomen maar hij zit er inderdaad flink mee te kliederen. Als hij dit accepteert gaan we op ongeveer 50/50 pellets en zaden naast de extraatjes.

Kimm

hoi,

hoe gaat het met Dag?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Die grote pellets vlogen hier alleen maar door de kamer maar eten?? het lijkt wel of ze ze niet doorgeknabbeld krijgen.. dan schieten ze uit de snavel vandaan..

die kleine variant gaat dan beter..  ik hoop dat het DAG wel lukt..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi,

ik kom even kijken hoe het met Dag gaat. is hij al wat aan het wennen?
ik hoop dat het goed  gaat hoor.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dag

Jep het gaat prima met hem  :) Nog steeds wel happen naar je vingers maar zodra hij bij je zit is het koek en ei. Hij begon gister zelfs kusjes te geven aan een vriend van me (vreemdganger!)  ;D

Verder mag ie de hele dag uit de kooi en volgens mij vind hij dat wel fijn  :)

De pellets snapt hij nog niet echt geloof ik, en de palmnoten en het suikerriet wat ik voor m had gekocht ook niet  :-X
Gelukkig heb ik nog andere dieren die daar wel pap van lusten dus het is in ieder geval geen weggegooid geld.