27 april 2024, 09:42:06

Het DAG-boek!

Gestart door Dag, 16 oktober 2008, 15:13:53

« vorige - volgende »

Dag

Ahemm... ben ik in beeld??





Ah, beter zo. Hallo allemaal! Ik ben DAG! Mijn naam betekent "grappig" in het Australisch en ik heet zo omdat mijn nieuwe baasje mij heel grappig vind. Je spreekt het uit als Deg, met de "g" als in "glow".
Ik woon sinds een dag bij mijn nieuwe baasje en zij heeft mij uit de opvang gehaald. Ik was weggevlogen en door de dierenambulance gevonden. Maar nu zit ik hier en ik geloof dat me dat best bevalt.

Ben ik geen macho met mijn mooie kuif?



Ik heb vandaag al wat dingen meegemaakt in mijn nieuwe huis. Stofzuigen vond ik echt niet eng (stel je voor zeg) en het losvliegen was heel leuk! Het baasje zorgt er goed voor dat de andere dieren hier in huis mij niet kunnen pakken, maar ik blijf toch lekker hoog zitten  ;)



Jullie zullen vast nog vaak van mij horen. Doeg!

♥Debby♥

Wat leuk dat je nu een boekje begonnen bent.. wat is Dag een lieve wildkleur zeg..

Zo te zien is hij wel al helemaal door de rui heen.. dan wordt het masker geler.. dus ja, hoe oud hij dan is..

Super dat hij vanuit de opvang in zo'n fijn huisje terecht is gekomen!

heel veel plezier met deze mooie knul!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sanna

Hoi Dag!
Welkom op dit forum ;D. Ik denk inderdaad ook dat je allang een volwassen valkje bent. Maar je ziet er nog een beetje magertjes uit, dus je moet maar goed blijven eten bij je nieuwe baasje en dat zul je vlug een hele vent zijn!

Groetjes, Sanna

Roxy

Hoi Dag,

Wat leuk dat je ook een dagboekje begint.
Je bent een heel mooi en stoer valkje met een bijzondere naam.

Groetjes Roxanne

Hermien

Was je opgevangen in een DAGopvang? Wat fijn dat je dan nu een nieuw thuis hebt gevonden. Ga maar fijn genieten bij je nieuwe baasje en laat je niet door de andere huisdieren beet nemen, hè? Van mijn 'Vliegtuig' moet ik je de groeten doen. We zullen ons best doen om elke DAG even in jouw DAGboekje te lezen. Maar voor nu zeggen we weer even

DAG !


                               ;D   ;D   ;D   ;D


Patries

whaha, hoe origineel Hermien!!  ;D ;D

hey Dag!!

wat gaaf joh! Je eigen 'Dag'boekje! en wat een schitterende kuif! Hoop nog heel veel van je te horen, en kijk maar uit. als ik het zo hoor is je baasje al aangestoken met het valkenvirus! hihi! :D

Ik ga je Dag'boekje zeker volgen!
Gr. Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

*Manon*

Hoi hoi Dag, wat een stoere naam heb jij zeg en wat zie je er stoer uit!
Fijn dat je het zo naar je zin hebt bij je nieuwe bazinnetje.
Ik hoop dat je heel veel leuke dingen gaat beleven en dat we nog veel verhaaltjes over jou te lezen krijgen..

Groetjes Manon

Kimm

hoi ,

leuk hoor dat je toch een boekje bent begonnen.
Dag is echt erg mooi en ik vind het heel erg lief dat je hem overgenomen hebt, zodat hij alsnog een fijn tehuisje heeft :D  ;)

de foto's zijn ontzettend leuk!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sabrina

Heaa Dag!

Wat leuk dat jij een boekje begint:D
En wat een mooie kuif heb jij :-[ Wouwie!

Wat lief van je baasje dat ze jou  in huis heb genomen:D
volgens mij heb ze daar geen moment spijt van!

Veel plezier in je nieuwe huisje ;D

Groetjes Sabrina


Kimm

hoi hoi ,

hoe gaat het hier met Dag?

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dag

Dag zit lekker te pitten! Hij is er de hele middag en avond uit geweest en dat ging eigenlijk prima. Hij is wel wat bijterig, ik negeer het maar en hopelijk gaat dat er met wat tijd wel uit, hij is hier natuurlijk ook nog maar net. Na wat dreigen stapt hij ook netjes op  :)

Wat betreft dat aankomen, dat gaat wel lukken denk ik! Hij vreet me de oren van het hoofd  ;D (Vrij letterlijk ook, ik dacht dat hij gezellig aan mn oorbel zat te pulken maar hij had wat anders in gedachten  :-\ )

Kimm

wat fijn zeg! dat gaat helemaal goed komen hoor!
weet je ook hoeveel hij weegt dan?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Is hij bijterig naar je handen als je hem op wil laten stappen? vliegt hij snel bij je weg?

Er staat hier op het forum namelijk een stappenplan en er is ook nog zoiets als toilettraining.. en naar, daar wordt je valkje niet zindelijk van maar het kan wel helpen vertrouwen te winnen..

Misschien is het leuk om het eens door te lezen.


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hahahahaha wordt ie daar niet zindelijk van debby  ;D  ;D  ;D  ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dag

Ja hij is bijterig naar mn handen, ook als ik voer aanbied maar daar ga ik natuurlijk mee aan de gang. Hij taalt niet naar de trosgierst of andere lekkere dingetjes die ik aanbied, zit alleen maar met zn klep los te dreigen.

Zodra hij op is gestapt (met of zonder "pinch") blijft hij zitten, hij vliegt helemaal niet weg maar zit stil of loopt wat over mn arm/schouders en zit wat te teuten  :)