13 mei 2025, 12:47:26

bemmie kokhalzen

Gestart door Kimm, 11 oktober 2008, 09:44:07

« vorige - volgende »

Kimm

bemmie zit net steeds te kokhalzen
er komt slijm uit  :-\  :-\

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kim,

Wat doet Bemmie dan precies !? Schut hij tijdens het kokhalzen ook met zijn koppie !? Hoe zit hij erbij en is hij los !? Toen Paco gebraakt had, zat hij er op een gegeven moment erg suf bij, begon bol te zitten en zwaar te ademen.

Later bleek hij een kropontsteking te hebben  :-\

Lijkt het op een soort opgeven of echt op overgeven !? Anders misschien even naar een VA bellen.

Bah, wat vervelend nou, ... heel veel succes meis en geef Bemmie maar een dikke knuffel  :-*

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

ja daarna schudt hij met zijn kopje en dan zit hij onder het slijm. nu zit hij op de kooi op 1 pootje erg rustig. op dit moment zit hij niet meer te kokhalzen.
wel had hij net wat aan papier zitten knabbelen. kan het daar van komen?

toen hij dat deed dat kokhalzen was het net of er iets dwars zat. niet echt overgeven zeg maar.

liefs kim

Kaatje

Hoi Kim,

Houd Bemmie vandaag maar goed in de gaten, aan wat voor soort papier heeft hij zitten knabbelen !? Of het daardoor kan komen weet ik niet, maar het zou natuurlijk wel kunnen.

Bij Paco ging het anders, die schudde met zijn koppie en daar kwamen allemaal droge zaadjes uit, je hoorde het gewoon regenen. Die avond leek hij gewoon normaal en hersteld maar de volgende dag zat hij er beroerd bij en zag ik in de kooi later ook zaden met slijm  :-\

Zat er tussen het slijm van Bemmie misschien een stukje papier wat je hebt kunnen ontdekken en zaten er misschien ook zaadjes bij, of was het alleen puur slijm !?

Liefs, Karin

Kimm

het was gewoon printpapier.

nee er zaten geen zaadjes bij het slijm. was puur alleen slijm. ik blijf hem observeren. ik heb ook al even gegoogeld en daar stond ook bij dat bij kropontsteking het slijm stinkt. dus als hij het weer gaat doen dan zal ik even gaan ruiken.
hij is op dit moment aan het poetsen, maar goed dat wil niet zeggen dat er niets aan de hand is.

als het straks wel erger mocht worden dan ga ik naar de da toe.

liefs kim  :-*

Kimm

hij is nu aan het eten...

Caroline

Ben benieuwd wat hij gaat doen na het eten.

ALs hij misselijk is zal hij straks weer gaan kokhalzen en overgeven, dan zou ik even informeren bij een VA.

Sterkte ermee.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Kim,

Fijn dat hij nu aan het eten is, zo kan je het even goed aankijken. Ik hoop dat er gewoon iets simpels heeft dwars gezeten en dat dit er nu uit is.

Hou je ons op de hoogte !? Ik denk aan jullie  :-*

Liefs, Karin

Kimm

ja zeker houd ik jullie op de hoogte.

bedankt voor jullie reactie's! ik hoop ook dat het iets simpels was wat hem dwars zat. ik bekijk hem even verder!

liefs kim  :-*

*Manon*

Sterkte Kim, hopelijk valt het mee met Bemmie.
Ik moet zeggen, hier hebben de valkjes ook wel eens aan papier zitten knabbelen en dan hadden ze echt al hele stukken verpulverd... weet natuurlijk niet of Bemmie het echt heeft opgegeten en of het daar aan zou liggen.

In ieder geval heel veel beterschap voor Bemmie en afwachten wat hij doet na het eten.

Sterkte meis!

Groetjes Manon

Kimm

hoi manon,

dank je wel! op dit moment gaat het gewoon weer goed. hij heeft niet meer zitten te kokhalzen. waarschijnlijk dat er toch iets dwars zat. maar even afwachten hoor :D

liefs kim

Kaatje

Hoi Kim,

Dat is heel erg fijn om te lezen, misschien dat er inderdaad gewoon iets vervelends heeft dwarsgezeten. Fijn dat het nu gewoon weer goed gaat met Bemmie  :-*

Liefs, Karin

Kimm

vind ik ook karin!

ik hou dit topic nog even open totdat ik echt zeg, er is niets aan de hand.

bedankt! en zo leer ik weer veel!

liefs kim

Hermien

Nou, ik hoop ook maar dat het gewoon iets was dat dwars zat. Een zaadje of zo. Sterkte hè. Trouwens, hoe vindt je mijn handtekening? Dankzij natuurlijk weer .....

Dierenfreackske

Hoi Kim , whow, wat schrok ik al van je berichtje, maar gelukkig eet ze al weer normaal en is ze beter he , goed dat je een topic hebt geopend daarover hoor ! Hoe is het nu met Bemmie ondertussen ? Grtjs Ann