## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Ida

 :D Wat een lieverdje zeg, heel veel geluk met ZARA !
En dan ook nog pleegeitjes erbij, spannend hoor.
Wat heerlijk dat je je naamgenootje zo kan helpen  ;)

dikke knuffel van Rico :-*

..Neline..

wat een droppie  :-*
en leuk zeg, pleegeitjes! Ideaal toch, dat je elkaar zo kan helpen!


Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Cherro

Wat een dotje is Zara :)
Ze is erg mooi!  :-*
En leuk pleegeitjes :)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

☺ Pita ☺


Jel

Soow wat een schatje zeg!
Zara is een heel mooi valkje hoop dat het gaat klikken met Azzaro

Groetjes Jel en een knuffel van Zilver (die nieuwschierig mee  zit te kijken)
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Caroline





Alles gaat hier zijn gangetje ...

Armani & Princess hadden vanmorgen hun vierde eigen eitje gelegd maar zoals ik gewend ben van hen was de eerste niet bevrucht :-\ , ze leggen altijd eerst eitjes en gaan daarna pas wippen. :P

Resultaat: Kleine nestjes (1 of 2 donsjes) uit de laatste eitjes die meestal wel bevrucht zijn.  :-\

Ei 1 - gelegd 14 mei = weggegooid  ::)
Ei 2 - gelegd 16 mei = ?? twijfelgeval  :P
Pleeg Q5 - gelegd 16 mei = BEVRUCHT :D
Pleeg Y5 - gelegd 16 mei = BEVRUCHT :D
Pleeg Q6 - gelegd 18 mei = BEVRUCHT :D
Eit 3 = gelegd 18 mei = te vroeg, zie dag 4 pas bij A&P
Eit 4 = gelegd 20 mei = ??

Dat betekend dat ik sowieso 3 bevruchte pleegeitjes heb die vanaf 3 juni uit kunnen komen, de rest is even afwachten. Ik hoop heel erg voor Caroline (Carco) dat uit pleegei Q5 of Q6 eindelijk een bleekmaskertje komt die groot gebracht wordt, dan heeft ze eindelijk duidelijkheid over de wangen van Quido ... is het een geelwang of een bleekmasker??

Met de jongen gaat alles goed. Zara groeit nu gewoon op tussen mijn eigen jongen.

Nest N van Armani & Princess:

- Noëlle eet volledig zelfstandig en mag na het weekend verhuizen. :D
- Narcis/Sem gaat het weekend zonder pap proberen, hij eet al redelijk goed zaadjes.

Nest O van Giorgio & Anaïs:

- Olijf/Ollie eet al een beetje zaad maar krijgt nog 1 x per dag pap, 's avonds.
- Opal/Steppe eet al een stuk beter, hij kreeg gisteren 1 x pap maar eet al zo goed zelf dat ik vandaag denk ik niks meer geef. ;)
- Ozzy vindt het wel makkelijk, de pap, hij eet dan ook nog bijna niks zelf ... het weekend gaat toch echt op 1 x pap. :(

De bovenste 5 jongen zitten samen in de gouden grote lummelkooi. Otje zit bij Phoenix en Pixie in de zwarte grote lummelkooi.

- Otje/Omnia eet ook nog helemaal niks zelf, ook zij krijgt 2 x per dag pap van me. Gezien haar leeftijd gaat zij het weekend op 1 x en zal ze wel moeten eten. ;)

Nest P van Kouros & Nina Ricci:

De 3 oudste kregen al nagenoeg niks meer te eten ... ze krijgen al een paar dagen 2 x per dag pap en om die reden heb ik ze gisteren ook apart gezet in de hoop dat de 2 jongste nog even gevoerd worden. ;)

- Phoenix is sinds gisteren definitief gereserveerd, zij gaat bij Yvonne wonen die een paar weekjes geleden Macho/Nala al kwam halen. :) Phoenix knabbelt al een beetje aan de zaadjes maar nog lang niet voldoende, zij krijgt dan ook 2 x per dag pap.
- Pixie hoop ik vandaag de uitslag van het geslacht te krijgen. Mocht het een man of een pop zijn, beide geslachten is het al gereserveerd. :) Pixie heb ik nog niet veel in de voerbak gezien. Hij /zij is net als Phoenix zondag 6 weken en krijgt ook 2 x per dag pap van me.
- Plume zit sinds vanmorgen bij Zara in de kooi. Ook van Plume hoop ik vandaag het geslacht te weten, hij/zij is nog te reserveren. Een bonte opaline witmasker MAN of POP, indien MAN split lutino. :D Plume kreeg ook al bijna niks meer te eten hij/zij krijgt nu samen met Zara 3 x per dag pap.
- Pebbles en Pancho de 2 benjaminnetjes. Pebbles al uitgevlogen, Pancho nog in blok. Beide krijgen nog te eten van pa en ma. Pancho volledig, Pebbles een beetje, hij krijgt voor de  helft pap van me. Als ze Pebbles ook gaan stoppen te voeren gaat hij/zij bij Zara en Plume in de witte grote lummelkooi wonen.

* Zara ... krijgt 3 x pap van me en lag nog als een babietje op de bodem van de kooi te schreeuwen. :-\ Vanmorgen heb ik Plume bij haar in de kooi gezet en dit werkt. Binnen 5 minuten zat ze naast Plume op stok en even later zaten ze samen de trosgierst te slopen. Of ze daadwerkelijk ervan aten weet ik niet maar het begin is er in ieder geval. Met 3 x pap blijft ze mooi op gewicht. :D

Dat betekend dus dat ik op dit moment 12 jongen heb, inclusief Zara, waarvan er nog 10 stuks 1, 2 of 3 x pap krijgen. :o

Ik heb nog wat foto's van Zara en de valkjes in de Royal Kingdom kooi, die komen ik zo nog even plaatsen. Uiteraard maak ik ook de geslachten bekend zodra ik bericht heb gehad van Gendika. ;) Ik stuurde za al een mailtje of ze iets meer weten. :P

Een fijne dag, het is heerlijk weer hier. Ik fietste vanmorgen al een km of 8-9, de kinderen naar school brengen en het was gewoon al te warm voor een jas.

Heerlijk!! :D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Vanmorgen al telefonisch contact gehad met Gendika ...

Ik had van 3 valkjes veertjes opgestuurd:

* Pixie, de wildkleur bleekmasker ... helaas gaf die analyse niet 100 % zekerheid, om die reden doen ze de DNA-analyse opnieuw en heb ik maandag pas de uitslag over het geslacht van Pixie, tot groot verdriet van Jel (die hoopt op een POP) en Manouk (die hoopt op een MAN)  ;)

* Plume, de bonte opaline witmasker is een MAN ♂ dat betekend tevens split {X2 lutino}

* Pebbles, de bonte opaline bleekmasker ... deze maak ik later op de dag bekend, uiteraard meteen met een nieuwe naam want Pebbles blijft bij mij wonen.  :D

Nu ga ik mijn kindertjes van school halen.  ;)

Tot later!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Cherro

Wat leuk dat t zo goed gaat, en 10 pappers! Ik heb mn handen soms al vol aan die 2 hier haha ;)

En lekker weer is het vandaag he!

Wij wonen hier aan het meer, dus dat was vanochtend best nog fris, maar nu, pfff je brand zowat achter het huis weg als je niet in de wind ging zitten :D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

*Petra*

Hoi Caroline,

Doet Steppe het al alleen??
Is het verstanidg om dit weekend de kooi in orde te maken  ::)??

Ben benieuwd wat Savanne van hem vind, ik vind hem echt prachtig!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline



Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Valentino *












Het heeft zo moeten zijn ... het kleine gele donsje wat ik enkele uurtjes oud, levenloos op de bodem van de kooi vond, meegesleurd door zijn moeder en kansloos, zo alleen, het donsje wat ik reanimeerde, waar ik leven in blies en wat ik masseerde, uitgerekend dit donsje is een mooie bonte opaline bleekmasker MAN geworden. De man waar mijn prachtige witte Vlindertje al een jaartje op wacht.  :D

Ik ben helemaal happy ... Pebbles is een MAN!!!! ♂♂♂♂♂


Vlindertje







Uiteraard wordt Vlinder eerst geholpen aan haar rechtervleugeltje voor ze samen met Valentino in een kooi komt te wonen. ;)

Voor degene die het interessant vinden, dit zijn de jongen die ik van hen kan verwachten.  :o

Valentino & Vlinder

Vlinder:witmasker lutino (=albino) split voor bont
Valentino:bont gepareld split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X2: lutino} 

Zonen:

13% bont split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  gepareld} {X2: lutino}
13% bont lutino split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  gepareld}
13% bont witmasker split voor {X1:  gepareld} {X2: lutino}
13% bont witmasker lutino split voor {X1:  gepareld}
13% wildkleur split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  gepareld} {X2: lutino}
13% lutino split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  gepareld}
13% witmasker split voor bont {X1:  gepareld} {X2: lutino}
13% witmasker lutino split voor bont {X1:  gepareld} 

Dochters:

13% bont gepareld split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
13% bont lutino gepareld split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
13% bont witmasker gepareld
13% bont witmasker lutino gepareld
13% gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
13% lutino gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
13% witmasker gepareld split voor bont
13% witmasker lutino gepareld split voor bont 

Of als Vlinder pareltjes heeft wat bij een albino natuurlijk niet te zien is ...

Vlinder:witmasker lutino gepareld (=albino) split voor bont
Valentino:bont gepareld split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X2: lutino} 

Zonen:

13% bont gepareld split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X2: lutino}
13% bont lutino gepareld split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
13% bont witmasker gepareld split voor {X2: lutino}
13% bont witmasker lutino gepareld
13% gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X2: lutino}
13% lutino gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
13% witmasker gepareld split voor bont {X2: lutino}
13% witmasker lutino gepareld split voor bont

Dochters:

13% bont gepareld split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
13% bont lutino gepareld split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
13% bont witmasker gepareld
13% bont witmasker lutino gepareld
13% gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
13% lutino gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
13% witmasker gepareld split voor bont
13% witmasker lutino gepareld split voor bont

Hele leuke verschillende jongen dus die ik kan verwachten. ;)





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

☺ Pita ☺

Leuk koppeltje heb je weer bij elkaar Caroline :D
Mooie vogies ook ;)
Hoeveel koppeltjes heb je in totaal eigenlijk?

Caroline



Dank je wel, Petra ... ik heb op dit moment 12 koppeltjes.

Pablo & Coco = betrouwbaar koppel
Pablo: cinnamon opaline witmasker split voor bont MAN
Coco: bont cinnamon split voor witmasker POP

Amor & Diégah = betrouwbaar koppel
Amor: getekend cinnamon split voor witmasker {X1:  opaline} MAN
Diégah: bont opaline split voor witmasker POP

Armani & Princess = kleine nestjes
Armani: clearpied split voor {X1:  cinnamon} {X2: opaline} MAN
Princess: getekend witmasker cinnamon POP

Unique & Queenie = vorig jaar 10 jongen, dit jaar niks
Unique: bont witmasker split voor {X1:  opaline} {X2: cinnamon} MAN
Queenie: bont witmasker opaline POP

Kouros & Nina Ricci = super koppel
Kouros: getekend witmasker split voor {X1:  cinnamon} {X2: gepareld} MAN
Nina: lutino gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) POP

Giorgio & Anaïs = betrouwbaar koppel
Giorgio: gepareld split voor bont {X2: cinnamon geelwang} MAN
Anaïs: getekend cinnamon gepareld POP

Dior & Cartier = nog nooit eitjes gelegd  :-\
Dior: fallow cinnamon geelwang split voor {X1:  gepareld} MAN
Cartier: fallow cinnamon gepareld geelwang split voor bont POP

Van Gils & Perle = eerste jaar alleen onbevruchte eitjes
Van Gils : wildkleur, splits niet bekend, hier aangevlogen MAN
Perle: bonte cinnamon opaline witmasker POP

Jim & Ashley = eerste jaar alleen onbevruchte eitjes
Jim: lutino split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) MAN
Ashley: clearpied witmasker cinnamon gepareld POP

Tommy & Isabella = jong koppel, wipt al en krijgt volgende maand voor het eerst een blok
Tommy: getekend cinnamon gepareld geelwang MAN
Isabella: getekend cinnamon gepareld geelwang POP

Azzaro & Zara = nieuw koppel, Zara 5 weken
Azzaro: clearpied witmasker cinnamon split voor {X2: gepareld} MAN
Zara: getekend opaline split witmasker POP

Valentino & Vlinder = nieuw koppel, Valentino 5 weken
Valentino: bont gepareld split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X2: lutino}  MAN
Vlinder: witmasker lutino (opaline) split voor bont

En ik heb mijn eigen Lilly nog zitten.







Het mooie zusje van mijn Valentino. Zij is een bonte split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)

Voor haar hoop ik ooit een hele mooie bonte bleekmasker MAN te vinden die geen familie van mijn bleekmaskertjes is. ;)

Met een man voor Lilly zijn mijn 13 koppeltjes compleet. Alles wat geen jongen kan krijgen of niet meer mag krijgen blijft gewoon hier wonen, degene zonder jongen krijgen desnoods pleegeitjes.  ;) Naast deze 13 koppeltjes heb ik nog 7 valkjes die verplicht vrijgezel zijn en blijven. ;)  




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdine

Jeetje, wat een boel valkjes  :D
Ze zijn allemaal even prachtig en de jongen ook weer ;D

Succes met alle drukte en het voeren! Ik kan niet wachten om het van je over te nemen... ;)

gr. Gerdine

smiley

Hallo Caroline

Ik ben ook verliefd op die mooie bleekmaskers van jou en natuurlijk nog steeds op Tommy  :-*
Morgen mag ik mijn nieuwe aanwinst op halen en ik kijk er enorm naar uit  :o :o

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht