## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

cals

Dat is weer genieten zeg van alle mooie foto's van de kleine valkjes, wat worden ze mooi :-*. En wij genieten natuurlijk in het bijzonder van de foto's van Narcis/Sem(mie) wat een lekker koppie heeft hij toch :-*.
Groetjes van Carla

Caroline



Bedankt voor de leuke reacties!!

En Helga ... ik heb de foto gezien hoor ... 2 prachtige jongen, sprekend papa.  :D

Succes met nestje 2.

================================

Vanmiddag weer een hoop veranderd in de kweekkamer ...

- Kooi klaar gemaakt voor Zara die ik morgen ga ophalen.  :D

- In de zwarte grote lummelkooi zitten nu Ozzy en Otje.  :)

- In de grotere gouden grote lummelkooi zitten Noëlle, Narcis, Olijf en Opal.  :)

- Giorgio & Anaïs hebben rust en zijn naar de huiskamer verhuisd.  :)

- Azzaro is in hun leegstaande kweekkooi getrokken, wachtend tot Zara zelfstandig is en bij hem kan komen wonen. ;)

- Doordat Azzaro nu niet meer in de Royal Kingdom zit kon Lilly ook uit de grote lummelkooi en zij  woont nu samen met Vlinder, Juicy en JOOP! Dit gaat gelukkig goed nu Azzaro haar niet steeds meer verkracht.  :o >:(

- Dit betekend dat ik nu 3 grote lummelkooien heb staan/hangen in mijn kweekkamertje en die heb ik hard nodig want ... het weekend moeten ook Phoenix en Pixie verhuizen naar de grote lummelkooi ... pap krijgen ze al van me aangezien de ouders hoofdzakelijk de kleintjes nog voeren.

- Vanmorgen is de envelop op de bus gegaan richting Gendika. Ik kon borstveertjes opsturen van Pixie, Plume & Pebbles. Morgen is hij bij hen, met een beetje geluk heb ik voor het weekend de uitslag nog via de mail of telefoon. ;)

- Vanmorgen hadden Armani & Princess hun derde eitje ... eitje 1 is sowieso bevrucht. :D

Zo ... jullie zijn weer helemaal op de hoogte. Ik ga nog even de laatste serie foto's plaatsen, de foto's die ik gisteren maakte van het P-nestje.  8)

Doeiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Phoenix * Pixie * Plume * Pebbles * Pancho *



Phoenix


Phoenix


Phoenix


Phoenix


Pixie


Pixie


Plume


Plume


Plume


Plume


Plume


Pebbles


Pebbles


Pebbles


Pebbles


Pebbles


Pebbles


Pancho


Pancho


Pancho


Pancho


Pancho


Pancho

Fijne dag nog!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Landiej

Wat een mooie foto's van het kroost!
Pebbles wordt steeds mooier :-*
Maar Phoenix mag er ook wezen zeg!

cals

Groetjes van Carla

Ida

 ;D  dat was weer GENIETEN........... ze zijn mooi  :-*

doeiiiiiii Ida

Peggy

Wauw caroline..  echt mooi..  Pixie vind ik persoonlijk zo mooi..  wie zijn de ouders ook alweer ??

Mijn complimenten weer voor de prachtige jongen..

Liefs peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Yvon

Hoi hoi

Volgens mij is Phoenix perfect getekend.  :-* :D
De rest van de valkjes zien er ook SCHITTEREND uit !!  :-*

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Manouk

Mag ik jullie (indien man) voorstellen aan........................................................


Pixel



Hij zal als hij een mannetje is hier komen wonen en een koppeltje vormen met mijn Phoena....
Ze zullen in huis verblijven en de andere valkjes zullen naar buiten gaan....

Als Phoena en Pixel ooit een nestje zullen krijgen zullen dit de jongen kunnen zijn:


Moeder:witmasker cinnamon gepareld
Vader:pastelwant split voor bont {X1:  cinnamon} {X2: lutino gepareld}

man afkomst:
25% cinnamon split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X2: gepareld}
25% gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  lutino} {X2: cinnamon}
25% cinnamon split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X2: gepareld}
25% gepareld split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  lutino} {X2: cinnamon}

pop afkomst:
25% cinnamon split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
25% lutino gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
25% cinnamon split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
25% lutino gepareld split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)

:o :o :o 0016

Dit is natuurlijk geweldig...

Stiekem hoop ik nu al dat Pixel een man is..... over ongeveer twee nachtjes zullen we het weten...

Liefssss
Manouk

Manouk

Hoi Caroline..

Ik heb besloten om de naam wel in ere te houden, maar als het een kereltje blijkt te zijn, moet het wel een stoerdere naam krijgen...
vandaar Pixel...

Ik volg je al een hele tijd en vind dat je altijd super mooie valkjes kweekt (en ook hebt)
Het zal voor mij een hele rit zijn om bij je te komen, maar ik heb het over voor zo'n mooi valkje als Pixie....

Liefsss
Manouk

Caroline



Dank je wel!!!!!

Inmiddels zijn er voor Phoenix een optie en een reservering dus deze is zeker voorzien van een fijn toekomstig thuis.  :D

Ook voor Pixie heb ik een reservering als het een MAN of als het een POP is dus ook Pixie heeft een fijn huisje gevonden.  ;D

Zodra ik de geslachten van Plume en Pancho weet, kan ik over hen meer vertellen.  ;)

Fijne avond!!  :)

PS. Peggy ... Pixie is een neefje of nichtje van jouw Izzie .. Pixie is van Kouros (getekende witmasker MAN) & Nina Ricci (opaline lutino bleekmasker POP)  :D :D

PS.2 Bijna Yvon ... ze heeft een grijze staartveer maar die valt onder de witte veren.  ::)

PS. 3 Super leuke naam, Manouk. Vond ik ook leuk maar ik had in het vorige P-nest al een Pixel dus kon ik de naam niet meer gebruiken, leuk dat Pixie nu toch zo gaat heten.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

☺ Pita ☺


wiesje73

Ze zien er geweldig uit hele mooie foto's ;D

Groetjes Wiesje

Gerdy


Caroline



Zara is thuis!!!

Vanmorgen zijn Ed, Sophy en ik eerst naar Rotterdam gereden, mijn geboortestad, waar we een uurtje hebben gewandeld en wat gegeten hebben, daarna zijn we doorgereden naar Dordrecht waar we bij Caroline (Carco) Zara hebben opgehaald. Het was weer gezellig maar helaas niet zo lang ... we moesten op tijd weer terug om Sanne, Thomas & Jasper om half 4 op school te halen.  ;)

Zara is een erg mooi meisje en ik ben erg blij met haar, hopelijk Azzaro ook.  :P Ik heb wat foto's gemaakt maar het is een papmeisje, bedelt verschrikkelijk en ze zit niet stil ... enigsinds bewogen foto's dus.  >:(

We hebben niet alleen Zara meegenomen maar ook nog 3 (bevruchte) eitjes. Deze liggen inmiddels onder Princess. Armani & Princess hebben op dit moment zelf 3 eitjes maar hebben meestal maar 1 of 2 bevruchte eitjes. Caroline heeft op dit moment te veel eitjes. Ik zal de niet bevruchte eitjes van Armani & Princess verwijderen, van de pleegeitjes zijn er zeker 2 bevrucht, van Quido & Pearl, eitje nr. 3 is nog even afwachten, deze is van Yari & Yasha.  ;)

De foto's ...


Zara









Lief toch??

Mijn eigen Pebbles (op dezelfde dag uit het ei gekropen als Zara) en Plume zijn vandaag uit het blok gevlogen, ik heb ze net nog even terug gezet maar volgende week mogen ze bij Zara in de kooi. Kunnen ze samen leren eten. Pebbles en Plume worden ook al bijna niet meer gevoerd door hun ouders en zij krijgen ook al 2 x pap van me.

Ik ga gauw wat doen ... tot laterzzzzz.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.