## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Gerdy

ik heb wederom echt zitten genieten van je foto's ..en dat je verliefd bent !!!!!!! ik kan het me helemaal voorstellen..het lijkt wel een combi van bwm /lutino  echt geweldig..ik ben heel erg benieuwd hoe ze eruit gaat zien als ze vol in de veren zit.

gr gerdy

TheaV

 ;D
Wat een feest om  dat alles te zien,  kids,  birdie's en  bloemetjes....
Prachtig!!!!
hee;  bijzonder Pebles  en Lilly!!! ;D


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Ida

LIEFFFFFFFFFFFFFF - wat een mooie valkjes zijn het weer.....
en Pebbles - begrijp wat je bedoelt - wat een heerlijk bekkie zit daarop om te  :-*

Fijn weekend en fiets ze  ;)
dikke knuffel van Rico

carco

Wat een aparte tekeningen allemaal  :-*

Phoenix is toch niet opaline als ik het zo zie?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Esther*

Hey Caroline,

Mooie jongen. Je hebt jezelf maar alvast een moederdag kadootje uit dit nest gegeven?! ;D

Gr Esther

cals

Wat een schitterende foto's weer van alle valkjes,  we hebben ze in het echt gezien en dan "kwijl/smelt" je al helemaal weg want ze zijn nog veeeeeel mooier dan dat je op de foto's ziet!

Hele dikke knuffel voor ons lekkere ventje Semmie :-*
en een knuffel van Zoë voor jou :-*.
Het gaat goed met haar ze went langzaam aan ons en eet nu heel goed ;)

Heel fijn weekend en veel fietsplezier 8)

:-*
Groetjes van Carla

Caroline

Citaat van: carco op  7 mei 2011, 09:59:06
Wat een aparte tekeningen allemaal  :-*

Phoenix is toch niet opaline als ik het zo zie?

Groetjes: Caroline.


Goed opgelet!!  :D

Typfoutje.  :-[

Ik heb het gelijk veranderd, inderdaad, Phoenix is GEEN opaline.  :)

Thanks!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


yvonneZeilstra

Zo na een lange reis om Nala op te halen en nog een bruiloft gisteravond ben ik nu lekker thuis om van het meisje te genieten. Wat een prachtige dame is het toch en wat een verandering gelijk in onze Pumba  :o. Een rust! Hoewel hij haar niet kent en nog even apart zit.

Ze is inmiddels druk aan het fluiten, ik denk dat ze al wel iets heeft gegeten maar ik heb het nog niet gezien, ze vind mij ook nog wel spannend denk ik  ;D.

groetjes en knuffie van Nala.

Sally

Hoi Caroline

Ik wil maar effe zeggen dat ik het donderdag heel gezellig vond, ik heb weer genoten van al jou prachtige vogeltjes en kleintjes te mogen zien. Wat zijn ze toch leuk allemaal!

In mijn boekje vind je n klein update'tje van Tommy.

Hij vind mij nog niet zo leuk en hoeft mij niet te dicht in de buurt te hebben. Van mijn handen moet ie ook niks hebben, maar komt wel goed. Heb hem nu deze week gewoon laten wennen aan mijn bijzijn, en volgende week ga ik met trostgierst aan de slag.  :)

Alvast n kusje van hem  :-*

Caroline





Even een teken van leven vanuit Veghel.  ;)

Ik ben even wat minder online ... de kinderen hebben nog steeds vakantie en dat betekend voor mij op de dagen dat Ed is werken, veel met de kinderen bezig zijn en als Ed thuis of vrij is veel dingen samen als gezinnetje doen.  :D Ed heeft vannacht nachtdienst gehad en ligt nu te slapen maar is de rest van de vakantie ook weer vrij dus ... ben ik de komende week ook weer weinig achter de pc te vinden. Zeker als het ook nog eens droog is gaan we graag met de honden lange wandelingen maken in de bossen - als het niet te warm is voor ze - of we gaan lekker fietsen.  8) Ik zal uiteraard nog wel even foto's te maken van de jongen en deze komen plaatsen één van deze dagen.

Met Moederdag ben ik heel erg verwend, ik heb de mooiste zelfgemaakte kadootjes gekregen van de kinderen en ... een hele grote verrassing.  :o

Een maand of 2 geleden, op één van de eerste mooie dagen dit jaar, kwamen mijn zwager (Ed's broer)  en schoonzusje onze kinderen even ophalen voor een "uurtje". Wat ik niet wist en wat ze ook alle vier keurig geheim hebben gehouden al die weken,  was dat Peter en Josée de kinderen mee hebben genomen naar Kasteel Heeswijk, 10 km verderop, en daar een prachtige fotoreportage van ze hebben gemaakt rondom het kasteel. Hiervan hebben ze, samen met Sanne die regelmatig even naar haar tante fietste, online een boek van laten maken en zo kreeg ik voor Moederdag op bed een prachtig boek van mijn eigen kwartetje. Ik ben er zo ontzettend blij mee. :D


Dit is een voorbeeldje wat ik even via prt sc en paint heb gemaakt van de onlineversie. ;) Het boek staat vol met prachtige foto's van alle vier samen en apart, met bloemen en andere objecten uit de omgeving, kortom te mooie voor woorden. Van de week krijg ik alle originele foto's op USB-stick en zal ik er zeker meer komen plaatsen. ;D

============================

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties op de foto's en de jongen ... ik ben ook ontzettend trots op de prachtige jongen die ik dit seizoen alweer mocht kweken. Ik maakte een slechte start in de eerste maanden en heb van meerdere koppels helaas geen jongen mogen krijgen dit jaar maar kan evengoed tot nu toe terug kijken op een fijn kweekjaar. Zeker de laatste 7 nesten (I-K-L-M-N-O-P) gingen zonder problemen en alle jongen (26 stuks) die daaruit geboren zijn, groeide uit tot prachtige mooie valkjes. Ik kweekte mutaties, die ik nog niet eerder kweekte en het belangrijkste van alles, ik heb er weer veel nieuwe baasjes blij mee kunnen maken. :D

Ik wil  ook Carla, Yvonne en Sally bedanken voor de berichtjes over hun nieuwe vriendjes. En Sally, ik hoop dat Tommy toch nog wat meer naar je toe zal trekken al zal het altijd moeilijk zijn als je een valkje - hoe tam ook - met 8 weken meteen in een grote buitenvolière plaatst. Hij heeft dan de ruimte om weg te vliegen, te vluchten, een aangeboren instinct. Beter was het geweest als hij eerst even bij je in een kooi in huis was geweest, dan had hij eerst aan jou kunnen wennen en daarna een de ruimte in de buitenvolière. Maar wie weet wat hij nog gaat doen als je straks met trosgierst aan de gang gaat en hij ziet dat je andere valkjes ook lekker bij je gaan zitten. ;) De basis heeft hij in ieder geval meegekregen en hij komt uit een lijn van allemaal lieve, makkelijke en aanhankelijke valkjes dus het komt misschien best nog wel goed. :) Geef hem maar een blaaskusje van me. :-*

Even een update over mijn valkjes:

Vrijgezelle dames in de huiskamer- Na het verlies van Chica plaatste ik Naomi bij Rocky, Noa en J'adore in de kooi. Echt een band hebben Naomi en Noa niet gekregen, zoals ik had gehoopt, maar ze hebben het gezellig met zijn viertjes en het is nu weer een even aantal en er is geen ruzie of onenigheid. ;)

Koppeltjes in rust in de huiskamer - Amor & Diégah zitten bij de 4 vrijgezelle meiden in de kooi en zijn inmiddels weer bijna door hun rui heen. Er wordt volop gekroeld en ze spelen weer. :D Ze zijn erg trouw aan elkaar, de 4 andere dames bestaan dus ook niet voor Amor. Diégah begint weer zwaarder te worden maar ik heb mezelf voorgenomen me daar geen zorgen meer over te maken. Vorige maand werd ze 5 jaar en ze heeft ook al 5 jaar een overgewicht tijdens de rustperiode. Vlak voor ze een blok krijgen gaat haar gewicht richting 170 gram :o maar tijdens de kweek gaan die overtollige kilootjes er langzaam weer af en na 2 nestjes is ze weer keurig rond de 125-130 gram wat voor haar een mooie gewicht is, het is een hele grote forse valk. Dit is schijnbaar haar manier van leven. Ik ben alleen erg bang wat er gaat gebeuren als ze ooit te oud wordt om jongen te krijgen want dan zal ze niet meer op de natuurlijke manier af vallen en ik weet inmiddels dat een andere manier van lijnen niet werkt bij haar. :-\ Amor wordt volgende maand 5 jaar en samen brachten ze al 40 jongen voort. :D  In september gaan zij weer naar de kweekkamer.

In de andere grote kooi zitten 3 koppeltjes in rust.
Pablo & Coco zitten er al vanaf september, zij gaan over enkele weken naar de kweekkamer en krijgen een blok als getekend geelwangkoppel, Tommy & Isabella, interesse in hun blok krijgen. (als ze die hebben gekregen)
Unique & Queenie hebben 2 nestjes gehad in de maanden september tot januari maar helaas konden de donsjes niet levend uit de eitjes komen, ook niet toen deze bij een pleegkoppel lagen. :-\ Zij hebben nu rust tot september, daarna mogen zij het opnieuw proberen, hopelijk is het eenmalig geweest. Gaat het volgende nestje van hen weer fout, zal ik sectie laten verrichten op een eitje met afgestorven embryootje. Vorig kweekseizoen kregen zij 2 nestjes, 10 jongen, dus ze kunnen het wel degelijk. ;)
Jim & Ashley hebben 3 x niet bevruchte eitjes gekregen. Het was voor hen het eerste jaar, Ashley zag ik niet kippetje zitten, Jim wipte op/met het touw en ze legde dus lege eitjes waar ze keurig samen op broedde tot ik ze weg haalde na 3-4 weken ... hopelijk is het kwartje gevallen nu zij de eitjes van het derde nestje (M-nest) van Amor & Diégah mochten uitbroeden en groot brengen. Ik zou het namelijk erg leuk vinden met hen (bonte) bleekmaskertjes, (bonte) witmaskertje, albino's en lutino bleekmaskertjes te kweken. Mocht dit niet gaan lukken krijgen zij zeer zeker weer een nestje pleegeitjes van me, ze hebben zo hun best gedaan met het M-nestje en hebben er echt van genoten. ;D Eind van het jaar krijgen zij weer een blok in de kweekkamer uiteraard. ;)

JOOP! & Juicy, Vlinder en Azzaro - samen in de Royal Kingdom. JOOP! & Juicy wippen omdat ze het lekker vinden en Juicy legt gelukkig geen eitjes. Helaas plukt JOOP! mijn mooie opaline geelwang wildkleurige Juicy een beetje in haar nekkie, ze is dus nooit helemaal mooi in de veren maar ze zijn happy samen en dit was de reden dat ik Juicy hield, als maatje voor de gehandicapte JOOP! die nooit een nestje mag krijgen of groot brengen. ;)
Vlinder is in de rui geweest en ik heb op advies van kanariekwekers (met ervaring met lumps) Vlinder deze rui laten doormaken zonder haar lumps-knobbels te openen en verwijderen. Dit om te kijken wat er dan gebeurt, ik kan namelijk niet haar hele leventje die knobbels blijven verwijderen. :-\
Even voor de nieuwe lezers, Vlindertje is hier geboren. Haar vader Eros heeft haar zo zwaar geplukt als jong valkje in het blok dat hij ook de veerschachten van haar rechtervleugel zo beschadigd heeft dat hier niet meer normaal  veren uit kunnen groeien. Deze komen niet naar buiten maar de veren groeien onderhuids. Nu hoef ik natuurlijk niet te vertellen hoe groot de knobbels zijn als er onderhuids een grote slagpen groeit. Deze afwijking heet lumps en komt vaak voor bij kanaries. Aangezien ik vroeger kanaries heb gekweekt herkende ik het omdat ik het bij andere kwekers had gezien. Daar ging ik dus ook advies halen. Helaas hebben alle tips me tot nu toe niet verder kunnen helpen, Vlinder is inmiddels ruim een jaar en heeft nog nooit slagpennen gehad aan haar rechtervleugeltje. Dit is het allerlaatste wat ik nog uitprobeer en ik heb met mezelf en met Ed afgesproken dat ik tot eind van deze maand kijk, is er dan geen verbetering ga ik met haar naar een vogelarts en zal ze aan 1 kant (denk ik) geleewiekt worden. Dit betekend dat het onderste stuk van haar vleugel zal worden geamputeerd.  :o Ik weet dat ik dit al vaker heb geschreven maar pffffh, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het er erg moeilijk mee heb en daarom steeds uitstel en nieuwe dingen probeer ... het is niet alleen zo dat ze dan nooit meer zal kunnen vliegen want dit heeft ze nog nooit gekund dus zal ze nu ook niet meer missen (denk ik) maar het is wel een flinke ingreep die niet zonder risico's zal zijn. Ik ben dan ook erg bang om haar te verliezen ...

Even voor de duidelijkheid ... haar vader Eros heb ik gelijk gescheiden van zijn jonge popje Perle. Hij woont tegenwoordig buiten in onze tuin samen met 2 grasjes en een kanarie en daar komen deze week nog 3 vogeltjes bij maar daarover later meer. :)

Azzaro mijn eerst gekweekte valkje van dit seizoen is inmiddels al een hele vent, maandag alweer 7 maanden. Hij is flink in de rui en die sufferd is zo wild dat hij al meerdere nieuwe slagpennen heeft gebroken. In plaats van een mooi nieuw wit verenkostuum te hebben zit hij dus helemaal onder de opgedroogde bloedvlekken. :-\ Verder heeft hij erg last van zijn hormoontjes. Met Vlinder kroelt en knuffelt hij en als hij wil mag hij ook opstappen want Vlinder gaat kippetje voor hem zitten maar dit is niet zijn smaak denk ik ... als zijn halfzusje Lilly in de kooi is bespringt hij haar namelijk en wordt hij helemaal wild. Hij is helemaal hoteldebotel van haar. Om die reden zit Lilly ook niet meer bij hem in de kooi. :) Ik heb al contact met Caroline (Carco) en Esther van "The Happy Cockatiel" en hopelijk zit er in één van hun nestjes een mooi getekend popje voor Azzaro die zelf clearpied witmasker is. :D Ik had Azzaro (van Kouros & Lou Lou) eigenlijk gehouden voor Nina, de lutino opaline bleekmasker POP maar toen mijn Lou Lou onverwachts overleed was de weduwnaar Kouros een betere partner voor de 2 jarige Nina dan de toen 3 maanden oude Azzaro. En inderdaad want Kouros & Nina klikte meteen en hebben inmiddels hun tweede prachtige nestje. :D Omdat ik nooit valkjes die hier zijn gebleven weg doe en ik zeker Azzaro niet kwijt wilde als laatste zoon van mijn Lou Lou heb ik besloten dat hij een mooi popje van me krijgt. :D  
Lilly, mijn eerste gekweekte bleekmaskertje, zit op dit moment in de grote lummelkooi, keer op keer met de jongen die op dat moment zelfstandig moeten worden. Niet leuk voor haar maar ik hoop snel een bonte bleekmasker mannetje voor haar te vinden en dan kunnen ze samen in een kweekkooi om te koppelen. Mocht Pebbles eventueel een popje zijn en dus haar zusje, zet ik ze voorlopig samen in een kweekkooi. ;)
Tommy & Isabella zijn allebei bijna 1 jaar ... volgende maand krijgen ze een blok en mogen ze als ze willen een nestje. Ik ben erg benieuwd, ze hebben al een periode gewipt. Zij zijn beiden getekend cinnamon opaline geelwang dus moeten bonte/getekende cinnamon opaline geelwangen groot brengen. :D Uiteraard zorg ik voor voldoende back-upkoppels omdat geelwangen erom bekend staan hun eitjes en/of jongen in de tweede week te verlaten. ;)

Dior & Cartier hebben inmiddels vanaf september tot nu in div. kweekkooien gezeten, met en zonder blok en al een rustperiode in de huiskamer gehad. Ze wippen dagelijks, zijn hecht en knuffelen ook regelmatig met elkaar, helaas kregen zij nooit eitjes. :-\ Omdat ik voor Tommy & Isabella toch 2 back-upkoppels startklaar heb staan geef ik Dior & Cartier (cinnamon opaline geelwang bronze fallow koppel) tegelijk met Tommy & Isabella een blok.

Van Gils & Perle zitten sinds een week of 2 in de kweekkooi. Bij mogen samen met Pablo & Coco als back-upkoppel dienen voor Tommy & Isabella en Dior & Cartier. Van Gils & Perle kregen nog nooit bevruchte eitjes. Ze wippen wel maar ik weet niet of Van Gils goed "veegt". Zodra ik dichter in de buurt kom om te kijken stopt Van Gils omdat hij zo kwaad is op me tijdens de kweek ...
Het zou leuk voor ze zijn als ze een keer jongen konden groot brengen,  eigen of pleeg. Van Gils is in de tuin aan komen vliegen, hij zat buiten ineens op mijn hoofd, Perle is de moeder van Vlinder en heb ik van Eros gescheiden omdat Eros geen jongen meer komt krijgen van me (zie het verhaal van Vlinder hierboven) en Perle gunde ik een nieuw leventje met een andere partner. ;)

Er kunnen hier en daar wat schrijffoutjes in zitten ... ik heb dit namelijk vannacht geschreven in Word - ik kon niet slapen - we gaan nu even fietsen en kom vanavond nog even vertellen over de 3 koppeltjes met hun jongen.

Armani & Princess met Noëlle & Narcis
Giorgio & Anaïs met Olijf, Opal, Ozzy & Otje
Kouros & Nina met Phoenix, Pixie, Plume, Pebbles & Pancho.


En ... van de 3 bijzondere mutaties die ik dit seizoen voor het eerst kweekte, bonte cinnamon opaline geelwang, bonte opaline bleekmasker en wildkleur bleekmasker, Otje, Pebbles & Pixie, heb ik voor mezelf foto's gemaakt en deze deel ik graag vanavond met jullie. :P

Fijne dag!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sally

Citaat van: Caroline op 10 mei 2011, 14:39:50
En Sally, ik hoop dat Tommy toch nog wat meer naar je toe zal trekken al zal het altijd moeilijk zijn als je een valkje - hoe tam ook - met 8 weken meteen in een grote buitenvolière plaatst. Hij heeft dan de ruimte om weg te vliegen, te vluchten, een aangeboren instinct. Beter was het geweest als hij eerst even bij je in een kooi in huis was geweest, dan had hij eerst aan jou kunnen wennen en daarna een de ruimte in de buitenvolière. Maar wie weet wat hij nog gaat doen als je straks met trosgierst aan de gang gaat en hij ziet dat je andere valkjes ook lekker bij je gaan zitten. ;) De basis heeft hij in ieder geval meegekregen en hij komt uit een lijn van allemaal lieve, makkelijke en aanhankelijke valkjes dus het komt misschien best nog wel goed. :) Geef hem maar een blaaskusje van me. :-*


Is wel zo, maar ik woon nog thuis he.. Ze hebben het gewoon niet meer zo graag dat er valkjes in huis komen, en moet hier ook nog wat luisteren thuis he.  :P

In de voliere hebben ze gewoon de vrijheid, en van mij hoeven ze niet meer SUPER tam te zijn, t zou gewoon leuk zijn moest ie toch willen opstappen, of op zn minste blijven zitten als ik vlakbij hem sta.
Komt allemaal wel goed denk ik hoor, als ie het voorbeeld van Pietje , Dipsy , Kenji en Bailey opvolgd word ie nog super tam.  :P


Leuke update trouwens!

Caroline



Ben ik weer met het laatste gedeelte van mijn update, over de koppeltjes met hun jongen. :D

Armani & Princess met Noëlle & Narcis sinds gisteren zitten Noëlle & Narcis bij Lilly in de grote lummelkooi. Noëlle was gisteren 6 weken en Narcis morgen. Ze gaan het vandaag proberen op 1 x pap, is dit toch te weinig, krijgen ze morgen 2 x. ;) Lilly vindt het wel gezellig, 2 maatjes in de kooi, ze kroelde altijd met de jongen van het M-nest ... helaas snappen Noëlle en Narcis het nog niet als ze haar koppie naar beneden doet. :P
Het blok heb ik schoon gemaakt en weer terug geplaatst bij Armani & Princess, ze maakte nog weinig aanstalten maar als ze willen mogen ze nog een nestje. :D Ik zag ze vanavond al wel weer wippen. ;D

Giorgio & Anaïs met Olijf, Opal, Ozzy & Otje maken het ook goed. Olijf al bijna 5 ½ week oud, Otje, de jongste 4 ½ week oud. Hier en daar plukt papa Giorgio iets maar het is zo minimaal dat ik me er niet druk over maak, beide ouders voeren nog steeds goed en dat vind ik erg belangrijk. De oudste 3 zijn al uitgevlogen maar gaan graag nog even in het blok terug liggen. Zolang Giorgio & Anaïs nog geen nieuw nestje willen beginnen vind ik het prima maar zodra ik een vermoeden heb haal ik het blok weg want de O-tjes zijn al weer de jongen van hun tweede nestje, ze mogen hierna dus niet meer. Zij gaan dan in de grote kooi in de huiskamer voor hun rust en hun jongen in de de grote lummelkooi. Pablo & Coco betrekken dan de leegstaande kweekkooi. :)
 
Kouros & Nina met Phoenix, Pixie, Plume, Pebbles & Pancho. Ook dit worden al hele vakjes, Phoenix en Pixie zijn vandaag 1 maandje oud, Pancho, de jongste, is net 3 weken. De mutaties zijn inmiddels van alle vijf bekend.

* Phoenix = een getekende cinnamon witmasker POP
* Pixie = wildkleur split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  cinnamon} {X2: lutino opaline} MAN wat betekend visueel een wildkleurige bleekmasker.
* Plume = een bonte opaline witmasker MAN of POP, indien man split {X2 lutino}
* Pebbles = een bonte opaline split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) MAN of POP wat betekend visueel een bonte opaline wildkleur bleekmasker, indien man split {X2 lutino}
* Panco = een bonte witmasker split {X1 cinnamon} {X2 lutino opaline} MAN

Dit betekend dat ik sowieso van Plume en Pebbles veertjes naar Gendika op moet sturen om een geslachtsbepaling te laten doen d.m.v. DNA-analyse. KLIK HIER voor info over Gendika
Omdat mijn Lilly een corssing over is en hierdoor het uiterlijk van een MAN heeft maar een POP bleek te zijn heb ik besloten om ook de veertjes van beide mannetjes, Pixie en Pancho op de sturen om van hen ook zekerheid te hebben. ;) Of de toekomstige eigenaar van Pancho moet de gok willen wagen. Pixie doe ik in ieder geval omdat ik weet dat er iemand heel erg blij is als Pixie een crossing over is. ;)

Kouros & Nina verzorgen hun jongen optimaal. Vanmiddag was bij hen de eerste uit het blok, Pixie had de sprong in het diepe gewaagd maar ik heb hem na een uurtje weer lekker bij de rest gelegd. ;)

Voor mijn eigen fotoboek had ik van de mutaties die ik dit kweekseizoen voor het eerst kweekte een serietje foto's gemaakt. Deze wil ik graag met jullie delen. Uiteraard maak ik voor de nieuwe baasjes snel ook foto's van de andere jongen. ;)

Als eerste Otje (Omnia), een bonte cinnamon opaline geelwang POP, een mutatie die ik al weer in mijn collectie had maar nog nimmer zelf kweekte.










Mooi hè??

De volgende is Pixie, een (visueel) wildkleur bleekmasker man.






Pixie vind ik ook erg mooi en door zijn split bont vlekken ook erg apart.

Als laatste mijn eigen Pebblesje, bonte opaline wildkleurige bleekmasker. Grappig detail, Pebbles is geboren op de derde verjaardag van haar/zijn vader Kouros. ;D














Daar zijn toch geen woorden voor nodig??

Fijne avond. ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdine

 :-*
G E W E L D I G  :o  :o (hoe geler hoe mooier!)

gr. Gerdine

smiley

Hoi Hoi

Ben ik net over Lilly heen ga jij met foto's lopen gooien van Pebbles Gloeiende :censuur  ..

Weer een slapeloze nacht  :-\ :P ;D  Nee hoor !!
Ze zijn super mooi  !!!! Kan goed begrijpen dat je voor haar gevallen bent  :o ;D

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht