## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



Hoi Gerdine, je stuurde me een immetje (=pb-tje) maar ik kan je niet antwoorden, je limiet is overschreden, ik denk dat je box vol is.  ;)

=======================================

Ik hoop het weekend weer wat meer online te zijn en tevens een update en wat foto's te plaatsen en natuurlijk ook mijn mailtjes na te kijken ...

Het is hier even een complete gekkenhuis ...

Naast genieten van het mooie weer, ik ga dan graag veel fietsen en wandelen met de honden en de kinderen, heeft Ed de hele week moeten werken, is hij ook nog ziek geweest en heb ik hierdoor veel alleen moeten doen.  ::)

Maandagavond met 4 kinderen naar de Streetdance van Sanne en Thomas moest een toets van zwemmen in halen om zijn derde certificaat toch te halen.

Woensdagavond zat ik op het voetbalveld, had Thomas training.

Vanavond was ik de hele avond op school, Thomas had klassenavond ...

EN morgenavond moet Sanne en Thomas zwemmen.

Tuurlijk gaat naast dit alles mijn gewone leventje door, mijn kindertjes 2 per dag naar school en/of peuterspeelzaal brengen en halen, de valkjes en andere huisdiertjes verzorgen en niet de vergeten de bergen was weg werken, pfffffh, wat wordt er toch veel vies met dit weer.  :o

Ik ga nu vandaag voor het eerst zitten, mijn laatste (vijfde) was voor vandaag zit in de machine, de droger draait. Ik ga zo mijn lummels pap geven en de kleinere  even nakijken voor het licht daar uit gaat.

Straks even douchen en dan na ATWT lekker mijn bedje in denk ik ... slaap lekker allemaal!!

Geniet van een heerlijk Paasweekend, het wordt prachtig weer.  :D :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Cherro

Gaat altijd door he, t werk van een moeder ;)
Soms kom je gewoon echt uren te kort in een dag ;D


Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

cals

Zo te lezen Caroline heb jij het behoorlijk druk gehad(en nog ;)). Des te meer reden om lekker van de aankomende dagen te genieten 8). Ik hoef alleen 1ste paasochtend te werken en daarna gaan wij ook genieten met een lekkere brunch bij de Valk  :P ;).

Fijne paasdagen :-*
Groetjes van Carla

Caroline 1569

Poeh wat heb jij het toch druk....
Wij willen wel nieuwe foto's hoor maar het is nu zo'n mooi weer kan me voorstellen dat je liever buiten bent.
Groetjes Caroline 1569

TheaV

Jeetje.... en  dan klagen wij wel eens dat het druk is en de dag te weinig uren heeft. Ik   zeg niets meer.
En  toch lukt het jou om alles te doen..... Top!!
En nog op het forum, adviezen, tips etc..
En net wat je zegt, dan ok het "gewone werk" nog.......
Jij verdient de "Valkparkietforum Award " zekers!
of heb je die al in de kast????


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Gerdine

Hai Caroline,

Ik neem aan dat dat de postbox van hier is??? Stonden inderdaad nog oude berichten in uit 2008  :-X
Ik heb m leeg gemaakt, dus als het goed is moet het nu lukken.
   
groetjes
Gerdine

Ida

Hele fijne Paasdagen voor jouw, Ed en de kids !



groetjesssssssssssss

☺ Pita ☺

Citaat van: Gerdine op 22 april 2011, 07:23:43
Hai Caroline,

Ik neem aan dat dat de postbox van hier is??? Stonden inderdaad nog oude berichten in uit 2008  :-X
Ik heb m leeg gemaakt, dus als het goed is moet het nu lukken.
Mijn 'eigen' email mag natuurlijk ook: rwgws@kabelfoon.nl

groetjes
Gerdine



Hoi Gerdine je kan beter je email adres niet op een forum zetten hoor.
Er bestaan zogenaamde bots die forums afspeuren en dan krijg jij dus allemaal rare reclame op je email adres binnen.
Je kan het beter in een pm-tje doen  ;)
Groetjes Petra.

PS ik heb je ook een pm getuurd maar zet het even hier neer zodat iedereen dat gelijk weet ...


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

cals

Groetjes van Carla

Caroline

25 april 2011, 12:26:15 #11351 Last Edit: 26 april 2011, 10:20:50 by Caroline






Even een update hoor, ik schaam me diep ... het is al zo lang geleden maar het is hier ook even een complete gekkenhuis ... naast veel genieten van het mooie weer, we gaan veel wandelen en fietsen met de kinderen, eten buiten en picknicken dagelijks in de bossen, heb ik ook veel verplichtingen gehad de afgelopen weken buiten de deur. Veel verjaardagen, bezoekjes aan artsen met Jasper voor zijn (half)jaarlijkse controles, klassenavonden van de 2 oudste, met de kinderen naar de sportverenigingen en zelf mijn maandelijkse migraine ... pffffh. Door  het (over)werken van Ed en zijn griepje stond ik voor veel dingen alleen ervoor in plaats dat we het samen verdelen. Normaal blijft er één bij de kinderen die thuis blijven en de andere gaat weg met het kind wat moet sporten ... als je het om beurten afwisselt kan degene die thuis blijft wat doen, nu bleef veel liggen. :-\ De verzorging en  aandacht voor mijn beestjes gaat dan toch voor op de rest en 's avonds ging ik pas rond 10 uur een keer zitten, de wasmachine en droger nog draaiende.

Ik had gehoopt tijdens de Paasdagen wat bij te werken maar gisteren hadden we een kinderverjaardag van neefje Damian die alweer 3 jaar werd en gingen we bij mijn schoonouders op Paasvisite, vanmorgen is Ed om kwart over 6 vertrokken naar zijn werk, ik ga zo met de kinderen naar mijn ouders wandelen en daar even bij kletsen want dat vind ik nog het ergste van alles ... door de drukte kom ik niet meer aan al mijn sociale verplichtingen toe. :-\

Gelukkig gaat het met mijn valkjes meer dan goed. Naomi heeft het wel naar haar zin in de grote kooi in de huiskamer, het is niet zo dat ze het vriendinnetje is geworden met Noa, wat ik had gehoopt maar ze hebben het gezellig samen met z'n viertjes, de vrijgezelle dames. Van Chica heb ik van Dr. Peter Bastiaansen een sectierapport via de post gekregen samen met 2 foto's van haar van tijdens de sectie ... Het rapport omvat niet veel meer dan hij al door de telefoon  vertelde, hij blijft het een raadsel vinden dat ze zo oud is geworden met haar lichamelijke beperkingen. Nu Chica er niet meer is ben ik er wel achter gekomen dat zij volledig pellets at want ik moest dagelijks het bakje in hun kooi bijvullen en nu niet meer. ;) Eén van de foto's liet duidelijk zien dat Chica maar 1 long had, ik vind de foto's niet passend om ze op het forum te plaatsen, een geopende Chica ... maar mocht je het willen zien kan ik de foto naar je toe mailen.

Ook de jongen van de nestjes L-M-N-O-P = 17 stuks maken het allemaal goed en ieder ontwikkeld voor zijn leeftijdsfase zoals het hoort. Het blijft leuk om te zien dat donsjes stekeltjes worden en stekeltjes uiteindelijk hele valkjes in een periode van nog geen maand. :D
Ik heb 6 jonge valkjes in 2 grote lummelkooien verdeeld zitten. De 2 van het L-nest van Kouros & Nina en de 4 van het M-nest van Amor & Diégah, grootgebracht door Jim & Ashley. Alle 6 eten ze zelfstandig, sommige sinds een paar dagen, sommige al wat langer. Over enkele dagen krijgen de toekomstige baasjes het groene licht en kunnen ze hun nieuwe vriendje komen halen. :D
Grappig detail van al mijn jongen is de vele verschillende mutaties die ik deze keer heb. Deze 6 zijn sowieso verschillend.

Lilly = Bont/getekend wildkleur bleekmasker (qua uiterlijk) POP
Lucky = Bonte wildkleur witmasker MAN
Melody = Getekend wildkleur oranje wang MAN
Mylo = Getekend wildkleur witmasker MAN
Moon = Getekend cinnamon oranje wang POP
Macho = Getekend cinnamon opaline witmasker POP

Bij de 11 overige donsjes en stekeltjes zitten nog meer verschillende mutaties ... 2 weet ik het nog niet maar  de andere 9 zijn 8 verschillende mutaties. ;D

Noëlle = Bonte cinnamon opaline oranje wang POP
Narcis = Getekende wildkleur MAN
Olijfje = Bonte cinnamon opaline oranje wang split geelwang MAN
Opal = Getekende cinnamon opaline oranje wang split geelwang MAN
Ozzy = Cinnamon opaline oranje wang split geelwang MAN
Otje = Bonte cinnamon opaline geelwang POP
Phoenix = Getekende cinnamon witmasker POP
Pixie = Wildkleur bleekmasker MAN
Plume = Getekende cinnamon of wildkleur of opaline witmasker MAN of POP
Pebbles = Bont/getekende cinnamon of wildkleur of opaline bleekmasker MAN of POP
Pancho = Bont/getekende cinnamon of wildkleur of opaline witmasker MAN of POP

Ik heb gisteren al foto's gemaakt van het het O-nest en het P-nest, vanavond maak ik foto's van de andere 3 nesten. Als mijn gezondheid het toe gaat laten plaats ik alles vanavond nog. Ed heeft me namelijk aangestoken, ik ben bijna volledig mijn stem kwijt en heb een dikke ontstoken keel. Ik heb nog geen koorts net als hij en ben verder niet echt ziek. Dus hoop dat het met een sisser af gaat lopen. ;)

Een hele fijne dag allemaal, tot vanavond. :D






Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Nynke

Wat een update weer. Heerlijk om te lezen zo...
En wat een donsjes... Wij hopen nog steeds op bevruchte eitjes... En zover we nu kunnen zien schenken Balou en Sisi ons er tot nu toe 2  ;D. De laatste is nog niet zichtbaar...

Hopen dat je de griep bespaard blijft... Ik zal in elk geval voor je gaan duimen :D

☺ Pita ☺


cals

Hoi Caroline, je hoeft je totaal niet schuldig te voelen dat je een keer niet dagelijks up-date, je schrijft altijd ontzettend veel in je dagboekje en maakt superveel foto's :-*.
Nu is het extra leuk om alles weer te lezen en later de foto's te bekijken ;D

.....en dit weer is zo heerlijk genieten 8) 8) 8)


.......en het is zo leuk om te lezen dat de M-tjes zelfstandig eten ;D ;D ;D want de consequentie daarvan is nog vele leuker ;)  Ben superblij met het vooruitzicht om Zoë binnenkort bij je op te halen ;D

Beterschap met je verkoudheid :-*
Groetjes van Carla