## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



Dank je wel voor de lieve berichtjes.  :-*

Ik heb nog een berg foto's gemaakt vanavond, alle 17 jongen staan op de foto.  :D :D

Mijn griepje zet (nog) niet door maar mijn stem is wel volledig weg. Ik ben niet hees, ik ben niet schor, nee, ik zeg gewoon niks.  :P Uiteraard wordt hier dankbaar misbruik van gemaakt door de kids.  >:( :'(

Ik ga beginnen met de foto's in volgorde van klein naar groot omdat ik de foto's van de kleintjes (O & P-nest) ook als eerste - gisteren - heb gemaakt, gevolgd door de foto's van de oudste nesten (L-M-N) - vanavond.

Zitten jullie klaar ... ik ga ze uploaden.  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

ikke zit er helemaal kaar voor...

vervelend van je stem zeg..lijkt me ook niet echt makkelijk.

cals

.....Danique en ik (en mijn man kijkt stiekem mee op de achtergrond :P) zitten er ook helemaal klaar voor ;D ;D ;D
Groetjes van Carla

Caroline

25 april 2011, 21:49:58 #11358 Last Edit: 25 april 2011, 21:57:05 by Caroline


* Phoenix * Pixie * Plume * Pebbles * Pancho *


Nee Gerdy, niet echt gemakkelijk, vooral met de kinderen niet. Vanmiddag toen ik naar mijn ouders wandelde en vanavond tijdens een fietstochtje ... je geeft ze dan aanwijzingen in het verkeer maar horen je gewoon niet ... nu weten de 2 oudste wel een beetje hoe en wat maar het "wachten bij de stoeprand" werd door Jasper en Sophy niet gehoord ... gelukkig begreep Sanne al snel dat zij deze taak over moest nemen.  ;)

En Carla ... ik zal opschieten want jullie valkjeS  ;) :P komen op het eind pas, die heb ik vanavond pas op de foto gezet.  ::) Ze zijn wel prachtig.  ;)

Als eerste de 5 jongen van Kouros & Nina Ricci. Ze waren nog aan het voeren dus niet allemaal volle kropjes ... dit is een moment op name, de rest van de dag zitten ze ramvol.  :D De 3 jongste hebben even te grof gevoerd gekregen maar gelukkig gaat dit nu ik 2 x per dag macaroni, rijst, brood en eivoer geef en pas in de avond zaad, goed.  ;)



De jongste ... kleine Pancho. Gisterenochtend nog een echt donsje, vanavond had het al een kuifaanzet ... een witte volgens mij. ;)


Pebbles ... het bleekmaskertjes wat ik levenloos op de bodem van de kooi vond ... het heeft er niks aan overgehouden en gaat lekker met de rest mee.


Gisterenochtend had Pebbles een lichte kuifaanzet, vanavond stond er al een heus wit kuifje op. Ook op de vleugeltjes komt een enkele donkere pen door. Pebbles wordt/is een bont/getekende bleekmasker ... cinnamon, wildkleur of opaline. Misschien dus een Lilly de tweede. ;D ;D


Plume, een bonte/getekende witmasker, ik weet nog niet of het wildkleurig, cinnamon of opaline wordt.


Plume


Pixie, het eerste bleekmaskertje wat ik ook op de bodem van de kooi vond, ook hij heeft er niks aan over gehouden.


Pixie is een wildkleurige bleekmasker split bont MAN.


Wel een apart wildkleurig bleekmaskertje want ...


Hij heeft aan 1 kant meerdere gele slagpennen en aan de andere kant eentje.


Ook heeft hij een half geel kuifje.  :P


Pixie


Phoenix is volgens mij een getekende cinnamon witmasker POP maar als de eerste pennetjes, veertjes zijn geworden weet ik dit pas met 100 % zekerheid.  ;)


Phoenix


Phoenix


Phoenix


V.l.n.r. Pancho, Pebbles, Plume, Pixie & Phoenix



Wel leuk om in dit nestje van Kouros & Nina allemaal andere mutatie aan te treffen dan in hun eerste nestje met Love, Lilly en Lucky.  ;)

Ik ga de foto's van het O-nestje uploaden.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*


Caroline

25 april 2011, 22:33:16 #11360 Last Edit: 26 april 2011, 10:19:42 by Caroline


* Olijfje * Opal * Ozzy * Otje *


Het tweede nestje van Giorgio & Anaïs. Ook deze is weer erg verrassend. Ik wist dat zij ze konden krijgen maar in hun 3 eerdere nestjes had ik geen bonte cinnamon opaline GEELWANGEN en geen bonte en getekende cinnamon opaline SPLIT GEELWANG MANNEN, ik kreeg nog helemaal geen split geelwang mannen. :P Dit nest wel!! Volgens de mutatieberekening zijn Olijfje en Opal split geelwang mannen en zo als ik nu tegen de wangetjes van Ozzy en Otje aankijk zijn zij beide geelwang poppetjes. ;D ;D

Edit: Dinsdag 26 april bleken de wangen van Ozzy oranje te worden.  ::)

Genoeg gekletst ... de foto's ... de O-tjes worden nog steeds geweldig verzorgd door beide ouders, alleen is er in begin wat aan de kuifje geknabbeld en dit is nog steeds te zien omdat de pennetjes niet helemaal eruit geplukt zijn.  ;)


Samen wachten tot we op de foto mogen.  :-*






Olijfje, een bonte cinnamon opaline split geelwang MAN ;D


Olijfje


Olijfje


Olijfje


Olijfje  :-*


Opal, een getekende cinnamon opaline split geelwang MAN. ;D ;D


Opal


Opal


Opal


Opal ... is ie mooi of is ie mooi??  :-*


Ozzy, een cinnamon opaline split geelwang MAN


Ozzy


Ozzy


Ozzy is heel grappig en héél nieuwsgierig ... ;D


Ozzy


Ozzy  :-*

En dan als laatste van het nest ... mijn eerste zelf gekweekte bonte cinnamon opaline geelwang poppetje. :-*


Otje


Otje


Otje

Even de wangen van alle kanten bekijken ... volgens mij zijn deze echt geel.  :P








Geel toch??


V.l.n.r. Olijfje, Opal, Ozzy & Otje


Vermoeiend hoor, poseren.  :P ;D


:-* :-* :-* :-*

Zodra deze 4 kanjers iets meer in de veren zitten zal ik de mensen die voor deze mutaties op de wachtlijst staan aanschrijven, dit telt uiteraard ook voor Noëlle en de jongen van het P-nest. ;)

Tot zo met de foto's van het N-nest.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Noëlle & Narcis *


Het N-nest, de 2 jongen van Armani & Princess. Ik ben zo trots op ze, ze doen het zo goed dit jaar. Ik hoop voor hen dat het ze lukt hierna nog een nestje te krijgen, je ziet ze echt genieten saampies.  :-* :-*


Noëlle, een bonte cinnamon opaline split witmasker POP.


Noëlle


Noélle


Noëlle


Noëlle  :-*


Narcis, een getekende wildkleurige split witmasker MAN


Narcis is net als Ozzy ontzettend nieuwsgierig. ;D


Hij verrekt zijn nekje bijna om alles bij te kunnen houden. :P


Narcis


Narcis :-*

Ik ga de foto's van het M-nestje uploaden.  ;) En plaatsen natuurlijk.  ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

cals

:-* Narcis/Sem  :-* (wat leuk dat hij zo nieuwsgierig is ;D)

Je hebt weer prachtige foto's van de valkjes gemaakt!


ps super dat Otje gele wangen heeft :-*
Groetjes van Carla

Caroline



* Melody * Mylo * Moon * Macho *

> alias <

* Tommy * Mexx * Zoë * Nala *


Als 4 bevruchte eitjes van Amor & Diégah, neer gelegd onder hun bloedeigen zusje Ashley die de eitjes samen heeft uitgebroed met haar ventje Jim en beiden hebben ervoor gezorgd dat ze uitgegroeid zijn tot 4 prachtige valkjes met een geweldig karaktertje. :D

Ze eten allemaal zelfstandig en ik verwacht dat ze snel naar hun nieuwe baasjes kunnen verhuizen. Ik neem binnenkort contact met hen op.  ;)

Melody/Tommy















Mylo/Mexx













Moon/Zoë














Een noodlanding achter de kooien ...  ;D ;D



Macho/Nala


Ook een prachtige buiklanding van Macho.  ;D ;D

















Mijn keel begint nu echt pijn te doen ... ik ga zo naar mijn bedje met een paar paracetamolletjes maar ... eerst nog even de laatste foto's van vandaag, het L-nest ... voor morgen heb ik nog een paar foto's van mijn eigen valkjes en de tuin en de hongen geloof ik, deze beloofde ik al eerder maar had nog geen tijd ze te plaatsen.  :-[



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Lilly & Lucky/Richy *


Samen met hun broertje Love/Beau die al eerder verhuisde naar Ylona, vormen Lilly en Lucky het eerste nestje van Kouros & Nina, zij zijn de oudere broer en zus van de kleine P-tjes. :D

Beide inmiddels volledig zelfstandig, Lilly blijft zoals bekend lekker bij mij wonen en Lucky/Richy mag snel verhuizen naar Monique (Monky). (ik stuur je snel een berichtje, Monique)  ;)

Lucky/Richy















Mijn eigen Lilly :-*











Slaap lekker!!




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

cals

Super al die foto's die je weer geplaatst hebt :-*, zo leuk om de valkjes te zien "groeien" op de foto's! Wij hebben genoten vanavond :D

Slaap lekker en beterschap :-*
Groetjes van Carla

smiley

Hallo Caroline

Zoooooooo mooi   :o :o      zucht !!!!!!

Moet even bij komen ,tot morgen   ;) ;)

Groetjes  Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Gerdine

Hai Caroline,

Wat een hoop vogeltjes en wat een mooie foto´s  :)
Ik snap wel dat je Lilly zelf houdt, wat een beauty!

Beterschap (lastig hoor geen stem, en dat in de vakantie met je kids thuis....tenminste hier zijn ze vrij)

groetjes
Gerdine

TheaV

Geweldig....!!!  Wat een foto's!!
En wat zijn ze mooi!!!!
;D kwijl, kwijl.....


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Caroline



Even een kleine correctie ....

Vanmorgen tijdens de nestcontroles kwam ik er achter dat de wangen van Ozzy oranje worden ... dit betekend dat het een cinnamon opaline oranje wang split geelwang MAN is.  ;)



Omdat de kleinste jongen zo veel veranderen heb ik vanmorgen even een paar snelle foto's gemaakt. Deze plaats ik vanavond even.  ;)

Fijne dag en bedankt voor de lieve brrichtjes, de beterschapwensen heb ik hard nodig ... mijn stem is nog steeds helemaal weg.  >:(



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.