## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

 

Ed zijn darmen waren "schoon", hij mag weer een jaartje wegblijven.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

☺ Pita ☺

Da's fijn nieuws voor jullie gefeliciteerd!! :D :D :D

smiley

Hallo Caroline

Oh wat super voor jullie !! Dit is geweldig nieuws gefeliciteerd.
Daar word je helemaal vrolijk van  ;D ;D ;D

Dikke knuffel uit Rotterdam :-* :-* :-*
Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Angel_Rob

Citaat van: Caroline op 30 maart 2011, 21:37:57


Ed zijn darmen waren "schoon", hij mag weer een jaartje wegblijven.  :D




:D :D :D :D
Liefs Angèl en Damian


Larissa

HEy hey

Super berichten, fijn dat alles goed is met je man

dikke knuffel Larissa

cals

Groetjes van Carla

lynette

Wat een fijn nieuws Caroline (K)

Knuffie voor jullie allemaal  :-*

PS ik denk dat Mylo... Mexx ga heten  ;D blijven we toch in de parfum namen :D  En vind Mexx ook wel bij hem passen....

JAAAA Mylo komt over een paar weekjes bij mij wonen  ;D Voorlopig nog lekker in huis totdat de echte zomer begint... Dan mag hij verhuizen naar de voliere ALs ik hem dan kan missen in huis. Het is zo stil in huis zonder valkparkietjes...

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

TheaV



Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

patty_dordtse valkjes

Gelukkig is het allemaal goed en volgend jaar pas terug op controle..super nieuws
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

bobbie

Citaat van: Caroline op 30 maart 2011, 21:37:57


Ed zijn darmen waren "schoon", hij mag weer een jaartje wegblijven.  :D






:D :D :D Gefeliciteerd  :D :D :D

yvonneZeilstra

Wat een fantastisch nieuws! In ieder geval weer een jaartje geen ziekenhuisgedoe.


Ida

 ;D heerlijk bericht ! Dikke knuffel voor jullie  :-*
groetjessssss

carco

Fijn dat Ed weer een jaar mag wegblijven  :D

En Mylo naar Lynette?
Gefeliciteerd met deze super knappe vent :)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




hilde


Caroline



Allereerst wil ik iedereen heel erg bedanken voor de lieve berichtjes.  :-*

Ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen hoe blij we zijn, wat was het weer spannend, ik heb er nog een stijve nek en spanningshoofdpijn van ...  :-\ Maar dit gaat al steeds beter.  ;)

Voorlopig kan het weer voor een jaartje onze rugzak in en ik heb het heel diep weg gestopt.  :P

Om het allemaal even te vergeten zijn Ed en ik vandaag lekker wezen winkelen voor onze 4 blonde (b)engeltjes.  :-* :-* :-* :-* Voor allemaal een prachtige voorjaars/zomer outfit, ze kunnen er weer eventjes tegen aan en zullen er alle 4 weer zonnig uit zien als het mooie weer er aan komt.  ;)

Tevens hadden Ed, Sanne en Thomas een nieuwe fiets nodig en deze zijn we gaan bestellen toen om kwart 4 iedereen weer thuis was.  ;) Voor Ed en Sanne zo'n ouderwetse nieuwerwetse fiets  :P jullie kennen ze vast wel, je ziet ze nu erg veel, met voorop zo'n steun waarop een mand geplaatst kan worden.  :) Ed een matzwarte met een kunststof zwarte mand en Sanne een witte met bruine handvaten en een bruin zadel. Zij gaat haar fiets aankleden met witte bloemen aan het stuur, gekleurde tassen achterop en een donker rieten mand met deksel voor op de beugel.  :D  Zodra ze hem heeft - die van Ed en Sanne moesten in de juiste kleur besteld worden - zal ik een foto voor haar plaatsen in haar eigen boekje.  ;) Thomas had meer geluk, zijn mountainbike-achtige fiets was op voorraad en hij mocht er meteen op naar huis fietsen.  :D

Nog even het laatste nieuws vanuit mijn drukke kweekkamertje:

* Armani & Princess - de trotse ouders van Noël(le) en Narcis. Jeetje, wat ben ik trots op ze, ze doen het echt zo goed. De kleintjes liggen er netjes bij en worden goed gevoerd. Armani & Princess zijn beide niet echt tam en erg onrustig als ik bij hun kooi sta, ik wil ze niet storen en heb met ze afgesproken ;) dat ik de kleintjes niet pak maar ze wel 2 x per dag even in het blok wil bekijken. :) Dit gaat goed.

* Giorgio & Anaïs - de ouders van het K-nest en op het moment druk aan het broeden op de eitjes van hun tweede nestje van dit kweekseizoen. Ze hebben 4 bevruchte eitjes die goed ontwikkelen en eitje 1 is vandaag 16 dagen geleden gelegd en het donsje is al begonnen met tikken. :D

* Kouros & Nina - nog verzorgende ouders van het L-nest en ook zij zijn druk bezig met de eitjes van hun tweede nestje van dit kweekseizoen. Ze hadden er gisteren 4, terwijl ik gisterenochtend toch het vijfde eitje nog verwacht had. Deze 4 zijn allemaal bevrucht :D en toen ik vanavond nestcontrole ging doen, vond ik toch nog het vijfde eitje. :)
Love/Beau, Lilly & Lucky/Richy wonen ook nog steeds bij hun ouders in de kooi. Dit gaat heel erg goed. Ze eten al best wat zaadjes zelf, de ouders voeren nog een beetje en sinds 2 daagjes geef ik ze een beetje pap 's avonds mochten ze het nodig hebben, wat niet altijd het geval is. Eigenlijk wilde ik ze vandaag al over huizen naar de grote lummelkooi maar we hebben zo'n hectische week achter de rug en zijn morgen ook nog veel weg dat ik denk dat ik ze het weekend maar verplaats. Kan Lucky ook gelijk over huizen want die heeft inmiddels ook zijn kakbak verlaten.

* Jim & Ashley - pleegouders van Melody, Mylo, Moon & Macho. Ook op hen ben ik ontzettend trots. Ondanks dat ze er een hele smerige zooi van maken, verzorgen ze hun 4 kinders optimaal. Melody de oudste is vandaag 4 weken geworden en ik verwacht dat ze de komende week allemaal gaan uitvliegen. :D Jim & Ashley voeren de allebei nog steeds volledig en mama Ashley slaapt zelfs 's nachts nog in het blok bij hen. :-*

* Inka/Jackie - Kane/Bieber - Kesso/Jade - wachtende tot Love zelfstandig eet en Ylona ze kan komen halen. Kesso/Jade verrekte het om zelf zaadjes te gaan eten. Ze kreeg nog 2 x per dag pap van me maar had het voor haar gewichtje eigenlijk 3 x nodig, ze at echt helemaal NIKS zelf. :(
Tot afgelopen dinsdag ... toen begon ze 's morgens te eten als een dokwerker en toen ik haar 's avonds pakte had ze een lekker gevuld kropje. Ik heb haar meteen geen pap meer gegeven en zij eet dus sinds 3 dagen helemaal zelfstandig, eindelijk!! ;D ;D

Jullie zijn weer helemaal op de hoogte.

Ik ben nog druk bezig met achterstallig huishoudelijk werk maar ga het weekend al jullie boekjes weer bij lezen en ... foto's plaatsen van mijn kleine scheetjes. :-*

Voor straks lekker slapen.




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.