## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Cherro

Wat fijn dat de uitslag goed was!

Dat moet een opluchting zijn!

En nieuwe fietsen, leuk hoor!
Die fietsen zijn idd helemaal in op t moment, Bas wil ook zoiets ;D

En leuke update van de vogels, en goede deal dus, niet pakken wel kijken ;)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

carco

Haha, wie kopieert en plakt er nu zijn teksten ;D
Volgens mij ben je wat vergeten: fluit , love, love  :P  8)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

yvonneZeilstra

Klinkt goed allemaal. Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van het jonge spul   ;)

Ik heb het met de man nog over een naam voor Macho gehad maar hij komt allemaal met stomme namen :-X, ik moet het dus maar alleen doen. Om in de Lion King scene te blijven met pumba gaat Macho straks Nala heten  :-*

Overigens zit ik eraan te denken om nog een valkje erbij te nemen. Ik heb altijd wel meerdere vogels gewild maar nu Pumba alleen is, wil ik dat risico eigenlijk niet meer nemen dat er weer eentje alleen zit.

Caroline





* Kleine foto-update *


Met het mooie weer voor de deur denk ik niet dat ik vandaag nog uitgebreid met de camera aan de gang zal gaan, dit wordt denk ik morgen.  ;)

Om toch de baasjes alvast hun nieuwe vriendje te laten zien, heb ik tijdens het voeren en verschonen vanmorgen even van allemaal een fotootje gemaakt.  :D

Eerst even een korte update!!

* Armani & Princess met Noël(le) & Narcis maken het goed.  :D

* Giorgio & Anaïs verwachten vandaag hun eerste donsje, tweede ronde. Er wordt druk gepiept en getikt in eitje nr. 1.  :D

* Kouros & Nina hebben 5 bevruchte eitjes en Lucky woont nog bij hen, Love & Lilly zijn vandaag verhuisd naar de grote lummelkooi en wonen nu samen met Kesso/Jade.

* Jim & Ashley met Melody, Mylo, Moon & Macho maken het ook goed, er is er nog geen eentje uitgevlogen maar dit duurt niet lang meer denk ik.  :D Verrassend was ... ik ontdekte vanmorgen toch wat pareltjes op de cinnamon veertjes op haar schouder. Ik hoop dat Yvonne dit niet vervelend vindt. :-\

* Inka/Jackie, Kane/Bieber & Kesso/Jade zijn klaar voor verhuizen, nu Love/Beau nog.  :D


Inka/Jackie


Kane/Bieber


Kesso/Jade


Love/Beau


Love/Beau


Lilly


Lucky/Richy


Lilly & Lucky


Lilly & Lucky


Melody


Mylo


Moon/Zoë


Macho/Nala

======================================================================

Door de spanningen rondom het onderzoek afgelopen woensdag van Ed, heb ik even wat tijd voor mezelf nodig gehad en genomen. ;) Ed en ik hebben even lekker gedaan waar we zin in hadden en natuurlijk blijft er dan voor in de uurtjes die je wel thuis bent een hoop werk liggen, ook bij de valkjes, zeker met zoveel nesten tegelijk. :) Om die reden heb ik weinig tot geen mailtjes en pb-tjes beantwoord, dat ga ik dit weekend nog wel doen.

Sorry hiervoor.







Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

Goedemiddag ;D

Prachtige valkjes!
Heb je eigenlijk nog een structuurtje in de gekleurde lijst die je om de foto's heen zet?
Of doe je gewoon waar je zin in hebt.

gr Esther

cals

Je moet lekker even genieten van dit prachtige weer 8) doen wij hier ook, we zijn aan het werk in de tuin ;D. Bedankt dat je ondanks de drukte toch weer voor iedereen een fotootje plaatst, de valkjes zijn prachtig  we zijn helemaal verliefd op Zoë :-* :-* wat een poepie is het :-*

Fijne zaterdag nog 8)
Groetjes van Carla

Ida

Hi Caroline,
Logisch dat je na zo'n spannende week even tijd voor jezelf neemt, ik vind dat zoiets MOET, dus geen excuses - het is je gegunt  ;)
En je hebt ons al even verwend met mooie foto's, wat zijn ze gegroeid zeg en wat zijn ze mooi  ;D

heel fijn weekend - dikke knuffel vanuit Lanzarote - we genieten van de laatste uurtjes hier)........en een knuffel van een logerende Rico die ik echt mis........... morgenavond gaan we hem weer halen en dan lekker met hem kroelen  :-*

Caroline





Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Olijfje *






Na 2 1/2 uur wandelen en 15 km fietsen ging ik uiteraard eerst kijken in mijn kweekkamertje en jawel ... het eerste donsje van het tweede nest van Giorgio & Anaïs was vanmiddag geboren. :D

Een kleine geel donsje, broertje of zusje van het K-nest. ;)


Papa Giorgio vond dat ik genoeg had gekeken.  :P


Olijfje vond me wel interessant.  ;D

De volgende 3 donsjes verwacht ik maandag, woensdag en vrijdag waarna zaterdag alweer de eerste van vijf van Kouros & Nina komt. :D

====================================================================

Vanmiddag vond ik het toch wel sneu ... mijn mooie Lilly zat helemaal voor spek en bonen in de grote lummelkooi, Kesso/Jade en Love/Beau hadden het helemaal gezellig samen en zaten zelfs te kroelen. Zeikerd als ik ben, dacht ik, dan plaats ik Lilly gewoon in de kooi waar ze straks ook komt te zitten, bij JOOP! & Juicy, Naomi, Vlinder & Azzaro maar dit was geen optie ... haar puberbroertje Azzaro viel als een blok voor haar en zat binnen 3 minuten bovenop haar.  :o Azzaro is van Kouros & Lou Lou † en Lilly van Kouros & Nina dus als half broer en zus mogen zij echt niks samen beginnen.

Ik heb Lilly toen maar bij de ouders terug gezet, ze is immers heel close met Lucky en krijgt toch al niks meer te eten van pa. Is wel zo gezellig voor haar en dan verhuisd ze straks gewoon tegelijk met Lucky naar de grote lummelkooi.

Ik ga lekker met de beentjes omhoog en straks vroeg naar bed, Ed gaat straks de nachtdienst in dus lekker het bed alleen.  :P

Fijne avond en tot morgen.  :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Zo ik heb een beetje terug gebladerd.  ;)
Ik zag dat Ed gelukkig weer goed gekeurd was,super !!!
En ik heb hele mooie valkjesfoto's gezien,ook helemaal super !!

Nog een heeeele fijne uitrustzondag !!!  :-*

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

lynette

Hoi Caroline,

Megaknuffel voor jou  :-*

Neem lekker de tijd hoor... En een foto van Mylo ben ik al helemaal gelukkig mee :D Ik kijk over een paar weken elke dag naar deze Beauty  :-*

Groetjes


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

yvonneZeilstra

Nala ook nog pareltjes? Oef dan is Pumba straks wel heel normaal met alleen zijn cinnamonkleurtje  :)

Het is wel een schatje zeg  :-* ik vind het niet erg.
Het wordt straks hier ook gewoon tijd dat er weer een nieuw vogeltje bijkomt, Pum is erg alleen en soms niet zo aardig meer naar ons toe  :'(.

Gefeliciteerd met je nieuwe donsjes, schattig hoor!


*~Romilda~*

Wauww wat een lief donsje weer!!:Dzo mooi achter papa verstopt!En ontzettend leuke update weer!
Fijn weekend nog!!
Groetjes romilda