## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Hermien

Grijze of witte of grijswitte veren, ik ben helemaal wèg van Lucky en EIS dat hij/zij die naam ook blijft behouden.

Knuf voor Lucky van een weer ouderwets gekuifde Binky!

                        :-*   :-*   :-*   :-*

Ida

Alle K-tjes -----------dikke knuffel  :-*
En Love, Lilly en Lucky------------extra dikke knuffel  :-* :-*

Ik vind ze allemaal giga mooi - prachtige foto's weer  ;)

Groetjesssssss Ida
Even een douchefoto van Rico !


parkpop

Wat zijn al je jonkies weer leuk Caroline, blijft leuk om alles te volgen.

Ulani doet het bij ons ook (nog steeds) prima, is supertam voor iedereen in huis. Als hij iets hoort kraken (zakken chips, reep chocolade en zo) als ie uit zijn kooi is toont ie zich een echte jager, probeert in de plastic bakjes met chips te komen om ook mee te snabbelen (wat uiteraard niet mag van ons). Stukjes koek en ontbijtkoek krijgt ie wel, en kleine stukjes brood, piept dan van plezier  :).

Groetjes van Fred en gezin

Sally

Hoi

Leuke update's en leuke foto's zijn hier voorbij gekomen.  :)

Komen dr al pennetjes bij de kleinste ukjes?  :P


Groetjes!

Caroline

Citaat van: Hermien op 15 maart 2011, 15:30:18
Grijze of witte of grijswitte veren, ik ben helemaal wèg van Lucky en EIS dat hij/zij die naam ook blijft behouden.

Knuf voor Lucky van een weer ouderwets gekuifde Binky!

                        :-*   :-*   :-*   :-*


Super dat onze Bink weer een mooie kuif heeft.  :-* :-*

Als alles goed mag gaan wordt hij over een paar weekjes weer grote broer.  :D


Citaat van: Monky op 15 maart 2011, 15:29:48
Schitterende foto's Caroline. Ik sta er steeds versteld van hoe snel die beestjes ontwikkelen. En ook de veren.

Je hebt weer een schitterend stel jongen erbij.

Groetjes,
Monky



Dank je, Monique ...

Ik weet het voor 95 % zeker dat Lucky een bonte witmasker MAN is.  :D :D

Uiteraard crossing over uitgezonderd.  ;)

Ik laat je het morgen of over morgen even weten.  :D


Citaat van: Ida op 15 maart 2011, 19:45:15
Alle K-tjes -----------dikke knuffel  :-*
En Love, Lilly en Lucky------------extra dikke knuffel  :-* :-*

Ik vind ze allemaal giga mooi - prachtige foto's weer  ;)

Groetjesssssss Ida
Even een douchefoto van Rico !



Dank je wel, Ida, voor de ontzettend leuke foto van onze kanjer, Rico.  :-*

Citaat van: parkpop op 15 maart 2011, 19:45:25
Wat zijn al je jonkies weer leuk Caroline, blijft leuk om alles te volgen.

Ulani doet het bij ons ook (nog steeds) prima, is supertam voor iedereen in huis. Als hij iets hoort kraken (zakken chips, reep chocolade en zo) als ie uit zijn kooi is toont ie zich een echte jager, probeert in de plastic bakjes met chips te komen om ook mee te snabbelen (wat uiteraard niet mag van ons). Stukjes koek en ontbijtkoek krijgt ie wel, en kleine stukjes brood, piept dan van plezier  :).

Groetjes van Fred en gezin


Hoi Fred en gezin ... ik vind het echt heel erg leuk dat jullie mijn dagboekje nog zo trouw volgen - uiteraard telt dit ook voor alle andere nieuwe baasjes van een Binky's friend, ik weet dat er nog heel veel dagelijks komen lezen  :D - en ook leuk om weer een update te lezen over Ulani. Fijn dat het zo goed met hem gaat. Geef je hem een dikke knuffel van mij??  :-*

Groetjes van Caroline


Citaat van: Sally op 15 maart 2011, 19:47:26
Hoi

Leuke update's en leuke foto's zijn hier voorbij gekomen.  :)

Komen dr al pennetjes bij de kleinste ukjes?  :P


Groetjes!


De kleine donsjes van het M-nest worden weer mooi maar verder kan ik nog geen mutaties/geslachten zien.  8)

Tot zo met een update vanuit de kweekkamer.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Ik kom even een update vanuit de kweekkamer brengen en ga daarna even douchen en daarna met de beentjes omhoog. Ik ben helemaal leeg, ga net voor het eerst vandaag zitten.  ::)

Ik heb straks nog een strijkwas en ik moet de laatste was van vandaag nog ophangen en eentje uit de droger opvouwen  :P en rond half 11 Kesso/Jade nog pap geven ...

Ik heb een berg immetjes en mailtjes binnen gekregen gisteren en vandaag maar deze zal ik pas morgen beantwoorden, ik weet nog niet hoe laat want ... morgenochtend ben ik ook weer vroeg weg, ik ben eerst 3 kinderen naar school brengen en daarna met onze Fleur (en Sophy) op stap ... ze gaat naar de trimmer, haar vachtje wordt eraf geplukt.  ;D Dit gebeurt 2 x per jaar. Morgenmiddag is het ook hectisch want Ed is de hele dag weg ( 6.15-19.30 uur) en de kinderen zijn uiteraard vrij, het is woensdag.  ;)

De valkjes ...

Armani & Princess hebben 5 eitjes, de eerste 3 zie ik jammer genoeg niks maar ... eitje 4 en  5 zijn BEVRUCHT!! Het zou leuk zijn als Armani & Princess weer eens een nestje konden groot brengen. Na hun eerste nest, alweer 2 ½ jaar geleden, wat heel goed gegaan is, hadden zij veel pech, 2009 kregen zij maar 1 jong wat na de eerste weken werd groot gebracht door mij en 2010 was er ook maar 1 levend jong, dit werd groot gebracht door Giorgio & Anaïs.

Giorgio & Anaïs hebben vandaag het eerste eitje gelegd van hun tweede nestje. :D Hun eerste nestje woont ook nog hier, de K-tjes. Kimmie/Floris en Kane/Bieber eten sinds een paar dagen zelfstandig en mogen snel verhuizen. Kesso/Jade krijgt sinds vandaag nog 2 x pap, ik weet straks of dit voldoende is of dat ze morgen toch nog terug naar 3 x per dag gaat.

Kouros & Nina Ricci wippen weer maar hebben nog niet overdreven veel interesse in het blok. Gelukkig maar want hier wonen hun 3 kinderen nog in, het L-nest. De bleekmaskertjes Love en Lilly zijn morgen en donderdag 4 weken en zullen snel uitvliegen, Lucky is een stukje jonger en is morgen pas 3 weken. Lucky is als ik het goed kan zien - de eerste pennetjes verliezen vandaag hun hulsjes - ook een wildkleur. Dus de 3 L-tjes zijn allemaal wildkleur. :) Voor Lucky betekend dit dat het een bonte wildkleur witmasker is en volgens de berekening tussen beide ouders, een MAN. Ervan uitgaande dat het niet een crossing over is. ;) Zowel Love, Lilly als Lucky zijn hele lieve, rustige jongen met een super zacht karaktertje. Het zou me niks verbazen als Love ook een man is maar dit is zomaar een gok hoor, nergens op gebaseerd. :P

Jim & Ashley verzorgen hun pleegkinderen maar omg wat zien ze eruit. Ze plakken van het eten en de stront. :o Echt niet normaal, mijn handen zitten echt helemaal vol met smurrie als ik ze vast gehouden heb en het blok verschoon ik op dit moment elke dag. Gelukkig doen de jongen het wel goed, de oudste 3 hebben al een ringetje, hun oogjes zijn geopend en ik begin al te zien waar straks  grijs doorkomt, ze worden weer mooi. Allemaal weer getekend natuurlijk, net als hun broertjes en zusjes van o.a. het I-nest. Gisterenmorgen vroeg ben ik mezelf wel weer even rot geschrokken ... :o

De valkjes hadden al eten gehad, ik moest voor Sherborn-therapie samen met Jasper, naar zijn school en voor ik ging maakte ik nog even rondje kweekkamer.  :P Jim & Ashley waren samen eten, dus kon ik mooi even kijken en hoe ik ook telde, ik telde er maar 3, niet 4 ...  :o

In een hoekje, ver weg van de andere 3 vond ik de koude Mylo(u) van 10 dagen oud. :-\ Gelukkig was het nog geen ijsklompje, zoals ik al eerder donsjes vond, maar hij/zij was toch goed koud en piepte of het gewurgd werd. :( Ik heb het kleintje snel opgewarmd en terug gelegd tussen de andere 3, lekker warm en ben naar Jasper zijn school gegaan. Toen ik een 5 kwartier later terug kwam lag Jim in het blok. Eronder lagen 4 tevreden en warme donsjes, ik was net op tijd dus ... gelukkig!! :D

Mylo(u) had iets te eten gehad toen ik het koud vond, vermoedelijk is hij/zij mee naar de uitgang gesleurd toen één van de ouders meer ging eten tijdens het voeren. Het vervelende is dat het vertrouwen weg is, je gaat wel 30 x kijken en wilt eigenlijk 100 x gaan kijken ...

Maar vandaag kon ik niks meer zien aan de kleine, hij/zij ziet er weer hetzelfde uit als de rest, vies, plakkerig en super actief!! ;D ;D

Jullie zijn weer allemaal op de hoogte.

Voor straks, lekker slapen. :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline 1569

Nemen jullie wel Fleur haar jas mee, als ze straks geen haren meer heeft zal het wel fris zijn.
Groetjes Caroline 1569

Hermien

Lucky een MAN! Helemaal geweldig!

                           :-*   :-*   :-*   :-*

Caroline



Jas, had ik meegenomen, Caroline, en Fleurtje had hem hard nodig.  ;D ;D

Net nog even tijd gehad om foto's te maken toen de pannen op het fornuis stonden.   :D :D

Ze zijn verkleind en geupload ... nu eerst even Sanne, Jasper en Sophy douchen - Thomas is voetballen - en als de jongste op bed liggen en mijn was aan kant is zal ik ze even komen plaatsen, foto's van:

* De kuif van Kimmie.  ;D

* Love, Lilly & Lucky  :-*

* Melody, Mylo(u), Moon & Macho.  :P

Ook zal ik alle immetjes en mailtjes beantwoorden.  :-[

Tot zoooooooo!!!!!!!!!!!!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Kimmie *

* Melody * Mylo(u) * Moon * Macho *



Kimmie is zo trots op zijn/haar nieuwe kuif.  ;D


Kimmie


Kimmie


Kimmie en Kesso

===================================


Van de week mocht ik zijn kleintjes niet op de foto zetten, pleegpaps Jim hield boos de wacht.  >:(

Vandaag was hij makkelijker.  ;)


Melody


Melody


Mylo(u) wordt erg mooi!!


Gaap!! ;D


Mylo(u) lijkt niks aan het avontuur maandag te hebben overgehouden, hij of zij is even actief als de rest.


Moon


Moon


Macho

Ze doen het allemaal goed en worden weer mooi getekend.  :D Ik ben trots op de pleegouders, Jim & Ashley. :-*

Zo nog een berichtje met ... de bleekmaskertjes en Lucky.  



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Love * Lilly * Lucky *



Love


Love


Dit vind ik zo'n mooie foto van Love. 


Deze ook trouwens.  :D


Lilly


Lilly


Lilly


Lilly


Lilly


Lilly


Nog nooit iets te eten van mij gekregen maar wel bedelen.  ;D


Lilly


Lilly


Snappen jullie nu dat ik verliefd ben?? 


Lilly


Lilly 

Speciaal voor Monique een uitgebreide reportage van Lucky zodat zij kan kijken of Lucky aan haar beeld van bonte witmasker man voldoet ... Lucky is qua mutatie een MAN.  :D


Lucky


Aan deze kant grijze slagpennetjes tussen de witte.  ;)


Lucky


Lucky


Lucky


Lucky


Lucky

En nog een serietje waar ze alle 3 op staan. De kinderen van Kouros & Nina Ricci.


Love bleef maar naar mijn hand kijken, die wil alleen maar kroelen.  :-*




En nog ...


;D ;D

Dan maar even mijn hand erachter ...


Laat Lucky net zijn koppie zakken.  :P


Yes, alle drie close-up.     

Fijne avond, allemaal!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Elske

Wat veel foto's weer, leuk zeg!
Kimmie / Floris ziet er prachtig uit weer met een beetje kuif :)

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




lynette

Jaa caroline ik snap dat je verliefd ben op Lilly  :-*

En de close up met zn 3tjes is echt heeel mooi geworden :D

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Jel

Ik snap dat je helemaal verliefd bent op Lilly :D
hij/zij ziet er echt zo prachtig uit he, niet dat love er voor onderdoet ofso allebij prachtige valkjes! ;D
Lekker al die prachtige foto's altijd leuk om ff rustig zittende op de bank te bekijken als je terug komt van je werk..

Groetjes Jel
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)