## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

cals

Wat een supermooie foto's weer!
Je moet valkparkieten-fotografe worden ;)  jij hebt ze er altijd goed opstaan!

groetjes,
Carla
Groetjes van Carla

Ida

 ;D heerlijk al die lieve koppies, ze zijn zo mooi !

fijn weekend
p/s Foto's van Rico in een pb-tje

groetjessssssssss

Caroline

Citaat van: carco op 11 maart 2011, 18:03:37
Ben verliefd op Lilly  :-*

Groetjes: Caroline.


;D ;D ;D

Ik ook!!!  ;)


Citaat van: cals op 11 maart 2011, 18:08:42
Wat een supermooie foto's weer!
Je moet valkparkieten-fotografe worden ;)  jij hebt ze er altijd goed opstaan!

groetjes,
Carla


Dank je wel voor je complimentje.  :-*


Citaat van: Ida op 11 maart 2011, 18:50:01
;D heerlijk al die lieve koppies, ze zijn zo mooi !

fijn weekend
p/s Foto's van Rico in een pb-tje

groetjessssssssss


Jij ook bedankt, Ida en je fotootjes, ga ik zo even bekijken ... eerste even die 4 apen hier douchen en (de 2 jongsten) op bed leggen.  :P



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

yvonneZeilstra


ylona

oh wat goed alle 3 op kamers kan dus bijna komen...haha wat is jade een plaatje  :-* en ik ben al vanaf de 1ste dag verliefd op bieber.....ben benieuwd naar????????????
ik denk een man (hoop ik) haha
heerlijke foto"s weer dat doet een mens weer goed.

fijn weekend en tot gauw :D

Caroline 1569

Ha Caroline

Het was inderdaad erg gezellig vanmiddag  :D en leuk om alles nu eens in het echt te zien.
Vooral het L-nestje en dan speciaal Lilly  :-* en ook het m-nestje waren echt lief om te zien.
Ook alle andere valkjes zijn stuk voor stuk mooi.Geef Tommie nog maar een kroel van mij.
Ps stuur even de postcode in een pb-tje dan zal ik de voetbalplaatjes op de post doen.
Ik heb Sammie,Anja,Lisa en Ton weer veilig thuis afgezet. ;D

Groetjes Caroline

Caroline



Alvast super bedankt, Caroline  :-*

Ik heb je een mailtje gestuurd naar je Hotmail.  ;)

Knuffeltje krijgt Tommy straks, als ik de K-tjes ga pappen.  :D

En ja Lilly, vertel mij wat ... ik heb hem gemiddeld 10 x per dag in mijn hand puur om even te kijken hoe ontzettend mooi hij is.  ::) :-[ :P



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

TheaV

Niet al het mooie eraf kijken  hoor!!!  Wij willen ook nog mee genieten....
Geweldige updates maak jij altijd !!! Stof genoeg voor een  soap of boek????


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

TheaV

Hartstikke bedankt voor weer jouw snelle reactie!! Kan ik wat mee!!  Toch niet minder spannend, wel minder onzeker!


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

*Esther*

Goede morgen :D

Begin de dag met een lach en kijk daarom in Caroline d'r boekje.
Dan is er altijd wat leuks te zien. ;D

gr Esther

Caroline



Graag gedaan!!  ;)

Thanks, Esther!!  ;D

Even het laatste nieuws ....

Gisteren verhuisde Indian/Sammie en ging bij Anja wonen, vanmiddag gaat Izzy/Dizzy bij Kevin wonen en Ieme bij Isabella.

Door deze bezoekjes - die wel altijd gezellig zijn  ;) - heb ik even wat minder valkjestijd over (ik moet tenslotte mijn tijd eerlijk verdelen) dus waarschijnlijk het weekend geen foto's ...

Ik wilde nog wel een update geven, dus even een rondje langs de kweekkooien.  :D

* Armani & Princess - hebben vandaag hun vijfde eitje gelegd. Ik heb eitje 1 gisteren geschouwd en er niks in gezien, deze is volgens mij niet bevrucht, de andere weet ik nog niet. Ervaring verteld mij dat ik bij dit koppel niet al dag 2-4 iets zie zoals bij veel van mijn andere koppels maar vaak pas dag 6. Mochten er donsjes komen worden deze allemaal met oranje wangen. Getekende en clearpieds en ik had ooit een bonte. Mijn Lou Lou was een dochter van hen.

* Giorgio & Anaïs - hun laatste jong, de geelwang Kesso was uitgevlogen en woont inmiddels ook in de grote lummelkooi. Giorgio & Anais hebben een schoon blok en wippen weer dagelijks, ik verwacht bij hen snel het tweede nestje, met weer kansen op  (bonte) opaline cinnamon geelwangen en (bonte) (cinnamon)opaline oranje wangen. ;)

* Kouros & Nina - betrapte ik gisteren ook weer tijdens een wip. Love en Lilly, de bleekmaskertjes zijn nu 25 en 24 dagen, Lucky een stukje jonger. In principe dus wel normaal, dan komen de eerste eitjes van hun tweede nest dus als de oudste ongeveer uitgevlogen zijn.
Kouros & Nina mogen ook nog een tweede nestje wat betekend nieuwe kansen voor ( bonte) bleekmaskertjes en (bonte) witmaskers voor degene die deze eerste ronde misschien naast het potje pieste.  :P
Ik hoop snel veertjes te kunnen opsturen van Love en Lucky, dan weten de wachtende ook meer. Op dit moment heeft Lucky alleen nog pennetjes en die moet toch echt borstveertjes hebben. Van Lilly stuur ik ook borstveertjes mee. Die blijft 100 % zeker hier wonen maar om een eventuele crossing over uit te sluiten wil ik toch een geslachtsbepaling laten doen bij Gendika, d.m.v. DNA-analyse. Voor degene die het interessant vinden, hier de link waar je kunt lezen over zo'n DNA-analyse. Gendika - DNA-analyse dubbelklik HIER. ;)

* Jim & Ashley - zijn sinds gisteren iets vaker samen van het blok maar Ashley blijft 's nachts netjes bij de jongen en ook het voeren doen ze samen keurig. Leuk om te zien hoe ze hun pleegkindertjes groot brengen. Ik hoop voor hen in de toekomst eigen donsjes maar dan moet Jim wel stoppen met zelfbevrediging en deze aandacht aan zijn meisje geven. :P
De pleegkinderen zijn donsjes van Amor & Diégah zij gaan dezelfde mutaties krijgen als de jongen van het I-nest. Getekende met oranje wangen en getekende witmaskers, mannelijk zijn wildkleur, vrouwelijk zijn cinnamon en beide geslachten kunnen zowel met als zonder pareltjes zijn.

* Dior & Cartier - zitten nog regelmatig op elkaar en in het blok maar ik vind geen eitjes. We wachten geduldig af ...

Fijne zondag allemaal.




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

cals

 Jij ook een fijne zondag! en spannend wat Love en Lucky gaan worden man of pop? En interressant om even over Gendika te lezen hoe het werkt met een DNA-test. En spannend met de koppeltjes die nog een keer een nestje mogen krijgen! Leuk om te lezen dat ze er druk mee bezig zijn ;)
groetjes iedereen  
Groetjes van Carla

Jel

Hee Caroline,

Jij ook een fijne zondag.
Wat goed om te lezen dat alles zo goed gaat met de valkjes, de donsjes, stekeltjes en de pubers.

Een dikke knuffel van Zilver en groetjes uit Limburg,

Jel
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Anja

Hoi Caroline,

Het was reuze gezellie gisteren en we hadden nog uren door kunnen kletsen. Je valkjes zijn prachtig en de jonkies....................wow wat zijn ze mooi.

En Jasper wat een heerlijk ventje is ie toch. Complimenten hoor.. En Sofie...............je wat is ze groot geworden. Een echte mini Sanne.
Sanne is een grote meid hoor en zeer verstandig. En dan Thomas is ook groot geworden. Ed is de rust zelf hè?

Sammie heeft de nacht goed door gebracht en heeft net gedoucht.
Ik heb hem ook gewogen en hij weegt 91 gram. Hij is erg rustig en Yunah ontfermt zich over hem.

Liefs,

Anja

Anja