## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

smiley

Hallo Caroline

Wat naar dat jij nu ook weer vervelend nieuws heb ,zeker als het zo vlak voor het uitkomen mis gaat .
Erg sneu voor je ,hopelijk gaat de rest beter (ik duim voor je )
Soms zit het niet mee !!zo ook hier Donsje is onder gebracht .
Shai wilde het toch niet alleen doen .....

Ps. Lily is echt een mooi valkje geniet maar lekker van je bleekmaskers .

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Caroline 1569

Ha Caroline

Het wil maar niet mee zitten met die witte donsjes. :-\
Gelukkig gaat het wel goed met de gele,gefeliciteerd met Melody.
Groetjes Caroline 1569

Caroline

Mag ik jullie voorstellen!!!!

* Mylo(u) *

Na bijna een hele dag weg geweest te zijn - carnaval op school bij Sanne en Thomas, een uur wandelen met Sophy en de honden in de bossen, carnaval op school bij Jasper samen met Sophy en naar de groothandel om zaad te halen voor de vogeltjes - met tussenposes wel thuis geweest om te eten, moesten we vanavond nog naar Ed zijn broer die zijn verjaardag vierde.

Elke keer dat we thuis waren ging ik even kijken bij Kouros & Nina hoe kleine Melody het deed bij die grote lummels van het L-nest, deze doet het er prima en laat ik voorlopig ook lekker daar en hoe het piepende en tikkende donsje het deed in het tweede eitje van Amor & Diégah BIJ ... Jim & Ashley.

Vanmiddag zat ik met eitje 2 in mijn oor te luisteren toen ik vanuit het blok nog meer gepiep hoorde ... het donsje in eitje 3 was ook gaan tikken en piepen.  ;D

Toen ik vanavond thuis kwamen ging ik eerst even snel kijken voor we de kinderen gingen wassen en op bed legde en jawel hoor, om 21.45 uur vond ik een wit donsje wat al bijna was opgedroogd.

Onder pleegmama Ashley.

Even voor de duidelijkheid.

Mylo(u) is een donsje van Amor & Diégah, net als de gele Melody die gisteren werd geboren.  :D Omdat Amor & Diégah al 2 nestjes groot brachten dit kweekseizoen maar en eitjes legde (wat niet meer mocht) naast hun jongen van het laatste nestje heb ik deze eitjes weggehaald en bij pleegouders neer gelegd.

Melody, een geel donsje, ligt dus bij Kouros & Nina en hun jongen, Love, Lilly & Lucky en maakt het daar goed.

Mylo(u), een wit donsje, ligt bij Jim & Ashley. Dit is even spannend, dit is namelijk hun allereerste donsje, zij kregen alleen maar onbevruchte eitjes zelf. Maar er was al een iniminie beetje gevoerd zag ik net.

Naast Mylo(u) liggen nog 3 bevruchte eitjes, eitje 3 (wat piept en tikt) en eitje 5 van Amor & Diégah, eitje 3 van Unique & Queenie. De laatste ben ik erg benieuwd naar of deze gaat uitkomen, ik kreeg dit jaar namelijk nog geen levende donsjes van Unique & Queenie.  :-\

Waarom Mylo(u) met (), als over een aantal weekjes cinnamonveertjes doorkomen is het een meisje en gaat het Mylou heten, komen er wildkleurige veertjes door, is het een ventje en wordt het Mylo.  ;)

Zowel Melody als Mylo(u) worden getekende (bonte) valkjes.

Voor iedereen een fijn weekend. Ik ga nog even een rondje kweekkamer en dan denk ik naar mijn bedje, ben echt helemaal leeg ....   :P 

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline 1569

Ja ja een wit donsje.... ;D
Gefeliciteerd met Mylo(u),hopelijk een Mylo.
Groetjes Caro 1569

cals

Groetjes van Carla

Ida

O weer een lief donsje  ;D
Gefeliciteerd en veel geluk Mylo(u) 

Fijn weekend !

Bello

Ach wat sneu zeg, net 2 dagen voor het uitkomen doodgegaan.

en dan gefelici met het nieuwe donsje!!!

Verdriet en geluk liggen zo dicht bij elkaar.

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Mag ik jullie voorstellen!!!!

* Moon *

Vanmorgen stond er geen school of voetballen op de planning, het is vakantie. :D :D De kinderen konden ook lekker uitslapen want ze waren gisteren door het feest van ome Peter laat naar bed.

Uiteraard kon deze mama niet uitslapen, er liggen in de kweekkamer 3 nestjes met jonge valkjes, deze moeten te eten krijgen.  ;)

Toen ik in het blok keek bij Jim & Ashley zag ik een leeg eierdopje liggen, die van gisterenavond had ik verwijderd wat betekende .... een nieuw donsje!!  :D

Omdat Jim & Ashley nieuwe onervaren ouders zijn wil ik ze zoveel mogelijk hun gangetje laten gaan. Ik heb het eierdopje verwijderd en een paar fotootjes gemaakt maar de kleintjes niet uit het blok gehaald, dit komt wel.

Moon is net als Melody en Mylo(U) een donsje van Amor & Diégah en ligt samen met Mylo(u) onder Jim & Ashley.

Trotse pleegouders, Jim & Ashley.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Hermien

Het is bij jou nu echt een geboorte-explosie zeg! Proficiat! Helemaal geweldig.

:-*   :-*   :-*   :-*

cals

En alweer gefeliciteerd met Moon! Wat een lieve foto's van de 2 donsjes samen :-*
Groetjes van Carla

Caroline

* Love * Lilly * Lucky * Melody *

Terwijl Kouros & Nina Ricci een rondje gingen vliegen door de kweekkamer kon ik mooi even een paar fotootjes maken van het L-nest en hun pleegdonsje Melody.

Love, een opaline wildkleurige bleekmasker ♂ of ♀

Love

Bij Love zie je nu de gebleekte wangetje doorkomen, ben er benieuwd hoe hij/zij eruit gaat zien.

Mijn eigen Lilly, hij/zij blijft zeker hier wonen. ;)

Zoals ik er tegen aan kijk, zie ik een bonte/getekende wildkleurige bleekmasker MAN ♂

Lilly wordt mooi getekend met hier en daar een fout veertje, zie ook de 2 grijze staartveren die doorkomen.

Lilly  

Lucky, het donsje wat uit het eitje kwam wat ik had laten vallen.

Lucky krijgt een wit kuifje en aan de grijze pennetjes op de vleugeltjes die doorkomen te zien wordt het niet getekend maar een bonte witmasker!!!  ;D

Het iniminie pleegdonsje Melody. Ondanks dat beide ouders al vaak uit het blok zijn, Love en Lilly zijn immers al 2 1/2 week oud, voeren ze de kleine Melody netjes en de Love en Lilly houden Lucky en Melody goed warm. :D

Lucky en Melody. Omdat ik het voor Lucky wel gezellig vindt zo'n donsje erbij probeer ik het zo. Eigenlijk had ik 2 donsjes verwacht maar doordat ik gisteren het witte donsje dood in het eitje vond blijft Melody alleen.

Gaat het later toch niet goed, kan ik altijd Melody bij Jim & Ashley en Mylo(u) en Moon leggen. ;)

Ik ga weer wat doen, straks gaan we met de kinderen naar de kindercarnavalsoptocht.

Een fijn weekend allemaal en voor degene die het vieren, een gezellige carnaval.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Jel

Gefeliciteerd met de 2 donsjes! ;D
En de 2 bleekmaskers beginnen er echt prachtig uit te zien :D

Groetjes Jel & een knuffel van Zilver
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

carco

De bleekmaskers zijn mooi  :D
En alweer donsjes :) gefeliciteerd!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Dank je wel voor alle leuke reacties.

Ik ben ook erg blij dat het goed gaat. Net even gekeken in de blokken, moet toch controle houden en ik was positief gestemd.  ;D

* Armani & Princess hebben hun eerste eitje van dit kweekseizoen.  :D

* Giorgio & Anaïs voeren hun jongen nog steeds uitmuntend, Kimmie en Kane zitten beide de hele dag op een stok en verkennen de kooi, Kesso ligt nog in het blok. Ik heb de klep van het blok wel open gezet.  ;)

* Kouros & Nina verzorgen hun 3 kinderen en pleegkind ook naar grote tevredenheid, pleegdonsje Melody is als ik kijk n etjes gevoerd.  :D

* Jim& Ashley voeren hun 2 pleegkindertjes ook heel erg goed, Mylo(u) en Moon hebben allebei hele moie gevulde kropjes en ik heb nog meer goed nieuws ... tijdens het controleren van de laatste 2 eitjes ondekte ik dat het vijfde eitje (vierde was niet bevrucht) van Amor & Diégah nog steeds goed ontwikkeld en ... het donsje in het laatste eitje van Unique & Queenie piept en tikt. Deze is vandaag 18 dagen geleden gelegd. ;) Hopelijk mag ik dus toch nog een donsje van Unique & Queenie verwelkomen dit jaar.  :D :D

Ik heb nog een paar fotootjes van Mylo(u) en Moon, ik moest namelijk zo lachen  ;D ... de nieuwe ouders doen zo hun best dat de andijvie bij beide donsjes in de "haren" hangen.  :P

Mylo(u)

Moon

Samen

Lief toch??

Jim & Ashley doen het echt heel erg goed, ik ben supertrots op ze.  :-* :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.