## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Mag ik jullie voorstellen!!!!

* Melody *

Het was best spannend ....

Maandag 28 februari was eitje 1 van Amor & Diégah bij Kouros & Nina 18 dagen bebroed. Het heeft weliswaar meerdere nachten koud gelegen, in de steek gelaten door 2 andere pleegouders maar dinsdag 1 maart begon het donsje toch te tikken en gisteren, 2 maart begon het zelfs luid te piepen. Gisterenavond toen ik naar bed ging zat er een iniminie gaatje in, echt een speldenprikje. Normaal had ik dit donsje geholpen omdat het vliesje ook door was maar nu met het rare verleden durfde ik het niet, voor hetzelfde geld had het de dooier nog niet opgenomen ....

Het was dus vanmorgen erop of er onder, of het donsje zou het niet gered hebben met het gaatje in het ei en vlies of het zou rustig door getikt hebben en geboren zijn, ik liet de natuur zijn gang gaan ....

En de natuur deed zijn best,

Dit zag ik vanmorgen, naast Nina en de jongen lag een leeg eierdopje.  :D

En voor bij Nina tussen links Lilly en rechts Lucky, het kleine geel gedonsde koppie van Melody. 

Later toen pap en mam samen waren eten kon ik nog een paar fotootjes nemen in het blok.

Lief om te zien dat die kleine Melody helemaal tegen de grote lummels aan kruipt en Lilly heel beschermend een vleugeltje heen slaat over kleine Lucky.

Love, Lilly, Lucky & pleegdonsje Melody.

Normaal verschoon ik de eerste week het blok niet. Ik wacht hiermee totdat de donsjes allemaal geboren zijn. Bij het L-nest haalde ik al regelmatig poep weg maar doordat de jongen iets ouder waren dan de pleegeitjes was het blok zo smerig en stonk zo verschrikkelijk (ik snap echt niet dat er mensen zijn die 6 weken lang het blok niet verschonen  :o ) dat ik vanmiddag toch de gok heb gewaagd en even de donsjes en stekeltjes in een bakje heb gezet en snel de vieze inhoud heb verwijderd en schoon zaagsel erin heb gedaan.  ;)

Tuurlijk meteen even een paar fotootjes gemaakt.

Melody van Amor & Diégah

Love, Lilly en Lucky van Kouros & Nina zelf met er onder het gele donsje Melody.

Lucky

Lucky

Mijn beauty Lilly

Lilly

Lilly

Lilly

Lieffff, dat zacht gele kuifje. 

De oudste bleekmasker, Love. Vandaag zag ik pareltjes wat betekend dat het een opaline wildkleur bleekmasker geslacht onbekend wordt.  :D

En ik maar denken cinnamon .... als Love toch cinnamon wordt, is het een crossing over.

Straks in een nieuw berichtje nog wat foto's van het K-nestje.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Romilda~*

Accch lieffff!!!
Wat een leuke foto's weer!!IK vind het zo leuk om je foto's te kijken,altijd een mooi randje,mooi achtergrond kleurtje..echt super!

smiley

Hallo Caroline

Wat heerlijk om te lezen dat er weer een mooi donsje geboren is bij jou  :-*
Gefeliciteerd met het kleintje ,ben erg blij voor jou ...

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Caroline

* Kimmie * Kane * Kesso *

Kimmie alias Floris, zit inmiddels al netjes op de stok.  :D

Kane alias Bieber is sinds vandaag ook uit het blok gevlogen, hij zat alleen nog maar in de voerbak.

Kane

Kesso, de geelwang Jade.

Kesso

Kesso  

========================

Het eitje van Unique & Queenie BIJ Kouros & Nina twijfel ik over, ik hoor nog steeds niks,  en ik zie wel wat maar ben niet tevreden over de inhoud ... hopelijk zie ik het niet goed maar het zou me niks verbazen als het donsje afgestorven is ....  :-\

Eitje 2 van Amor & Diégah BIJ Jim & Ashley tikt sinds vandaag. Dit wordt het eerste (pleeg)donsje bij Jim & Ashley dus spannend hoe zijn dit gaan doen.

Ieme en Indian eten sinds 3 dagen helemaal zelf, als zij het zo goed blijven doen mogen ze na het weekend verhuizen naar de nieuwe baasjes.

Fijne avond, allemaal!!  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

gefeliciflapstaart met Melody!!

Wat gaat het toch hard he met het jonge grut.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Cherro

Gefeliciteerd met Melody! ;D

En leuke foto's weer :)
De dreumesen zijn ook leuk, vind je t niet moeilijk dat ze straks naar een nieuw thuis gaan?

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

TheaV

Weer geweldige foto's en nog geweldiger valkjes!!!  Wat prachtig weer.....!!!! ;D

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Ida

Gefeliciteerd met Melody, wat een lieffie  ;D
En wat heeft Love een lekker bekkie, om te zoenen :-*
Lilly is een plaatje.............mooie tekening krijgt ze  ;)
Superfoto's weer Caroline, fijn dat alles zo goed gaat !

dikke knuffel van Rico

Caroline

Na het vele goeie nieuws vandaag ook minder goed nieuws ....

Ik schreef gisteren al even dat ik het donsje in het eitje van Unique & Queenie BIJ Kouros & Nina niet vertrouwde, het eitje lag ook steeds koud, te ver van de jongen vandaan als pa en ma even waren eten.

Vanmorgen was ik ervan overtuigd dat er geen leven meer in het eitje zat en heb ik het geopend. Er zat een levenloos wit donsje in .... ongeveer 2 dagen geleden afgestorven.

Rust zacht lief kleintje.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Hermien

Ach, wat triest. Maar wat heb je weer mooie foto's geplaatst en o wat vind ik Lucky mooi!
Heb je trouwens nog een mooi koppie gevonden voor onze 'onthoofde' Binky?

Knuf van ons allemaal!

:-*   :-*   :-*   :-*

Sally

Hoi Caroline.

Heb je mijn immetje goed ontvangen?

Gefeliciteerd met Melody. Wat n knap geel donsje.
Hij is ook op n super leuke dag geboren.
Gisteren is Hylke namelijk 3jr geworden  ;D

Leuke foto's allemaal.

Wat erg dat er een wit donsje van Unique en Queenie in het eitje afgestorven is. Sterkte hiermee.

:-* van Indy

..Neline..

Gefeliciteerd met Melody!  :D
lieve foto's van je ukkies  :-* :-*

En jammer dat het witte donsje het niet heeft mogen redden.. Zo jammer dat het dan op het laatste moment toch nog afsterft..  :-\

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Ida

Jammer van het witte donsje..........je was er al bang voor gisteren.............sterkte

Dikke knuffel Ida

cals

Sterkte met het donsje wat het niet gered heeft :-[

...en gefeliciteerd met Melody, wat een lief geel bolletje.

groetjes,
Groetjes van Carla