## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Dafrinja

Hoi Caroline!

Bedankt voor het plaatje, mooooooiiii!
En ik zou ook gewoon de letters per nestje doen.
Voor jezelf hou je toch wel gewoon bij wie bij wie hoort? Dus dan is het niet erg toch?

Groetjes!
Dafrinja

Sally

Super een tikkeneike.  ;D

Ik zou gewoon t geen doen wat voor jezelf het makkelijkste is.  ;)

Caroline 1569

Ha Caroline
Ik zou ook gewoon doen zoals Larissa zei.
Het zijn nu toch gewoon 2 nestjes anders is het bijna niet te volgen.
Zeg je er gewoon de eerste keer bij van wie het donsje ook al weer is dan weten wij het toch.Of je zet er gewoon de initialen bij van wie ze waren dus bv donsje heet .........U&Q dan volgen we het ook nog wel.
Groetjes  Caroline 1569

Caroline

* Kesso * Love * Lilly * Lucky *

Even een kleine foto-update tijdens mijn (tweede) beker koffie.  :P

Het donsje in het eerste eitje van Amor & Diégah bij Kouros & Nina hoor ik flink tikken maar ik heb het nog niet horen piepen. Ik verwacht dit dus pas morgen kun je zien dat het koud liggen div. nachten toch vertraging geeft, vandaag is dag 19 en normaal liggen bij A&D de donsje er dag 17 of 18 altijd. Ook het donsje van Unique & Queenie bij Kouros & Nina tikt en piept nog niet, deze is vandaag 18 dagen maar lag ook 2 x koud. Maar ... er is nog steeds volop leven in de eitjes dus ... ik maak me geen zorgen.  ;)

De foto's!!

Kesso is 100 % zeker een cinnamon opaline geelwang POP en is hierbij ook gereserveerd. Hij gaat samen met Kane/Bieber en Inka/Jackie bij Ylona wonen en gaat daar Jade heten.  :D

Kesso/Jade   

De bleekmasker, Love, ik zie volgens mij geen pareltjes, verder denk ik dat het cinnamon wordt maar weet het niet zeker aangezien dit mijn eerste bleekmaskertje is, is het allemaal nieuw.  :)

Love 

En dan mijn allergrootste trots ....

Lilly  ;D

Lilly

Tot nu toe heeft Lilly alleen grijze pennetjes op de vleugeltjes en als ik het goed zag komt er onderhuids 1 kleine grijze staartveer.  :D

Lilly 

Een gaap van de kleine Lucky one.  ;D

Wordt het een wit of grijs kuifje bij Lucky??

Mijn koffie is op, ik ga weer wat doen, was achter bij de vogels bezig.

Vanmiddag komt Annelies Ivory alias Roos ophalen, zij gaat als maatje bij haar oudere broer Pino wonen.  :)

Fijne dag allemaal en tot laterzzzzz!!!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Leuke foto's  weer Caroline.

Ik ben wel is super benieuwt hoedat Lilly eruit gaat zien als ze groot is.

Caroline

Ben ik ook heel erg benieuwd naar, Sally.

Maar ... mijn ervaring met getekende valkjes, verteld mij dat Lilly er ongeveer uit gaat zien zoals haar opa, mijn Amor ... alleen dan natuurlijk niet met oranje wangen maar bleekmasker, dus een gebleekt hoofd en wangen wat betekend zachtgeel hoofd en zalmkleurige wangen.

Dit is een foto van opa Amor, hij is de vader van Kouros.

Het was mijn droom om dit ooit te gaan kweken, nu lijkt mijn droom werkelijkheid te worden.  :D ;D

======================

Donsje in eitje 1 van Amor & Diégah bij Kouros & Nina piept nog steeds niet maar tikt zich vrolijk rond.  ;)

Groetjesssssss

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Gaaf een bonte bleekmasker :D
Ik hoop er van de zomer toch ook aardig wat te kweken  ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*~Romilda~*

Waaauw wat worden ze mooi zeg!!Wat een kleurtjes!!:D

Groetjes romilda

Caroline

Vanavond hoorde ik voor het eerst het donsje in eitje 1 van Amor & Diégah bij Kouros & Nina en hun L-nest, piepen.  ;D

Het heeft ook al flinke barstjes gemaakt, kijk dat geeft de burger weer hoop.  :P

Er liggen nog 3 bevruchte eitjes van Amor & Diégah, deze liggen bij Jim & Ashley.

Bij beide pleegkoppeltje liggen ook bij ieder 1 bevrucht eitje van Unique & Queenie. De eerste hiervan ligt ook bij Kouros & Nina en verwacht ik ook binnen nu een een paar dagen. Dit maakt het nestje van Kouros & Nina compleet.

Ik heb besloten dat de L-jongen van Kouros & Nina zijn en ....

De M-jongen van Amor & Diégah en de N-jongen van Unique & Queenie, ongeacht bij wie ze nu liggen.  ;)

Bedankt voor de tips hierover.  :-*

Oh en als laatste ... de veertjes van Ieme zijn op de bus, ik verwacht eind van de week wel de uitslag te hebben van de geslachtsbepaling d.m.v. DNA-analyse.

Voor degene die het interessant vinden waar de borstveertjes van Ieme naar toe zijn gestuurd ....

Dubbelklik hier voor info over Gendika. 

Een fijne avond, allemaal!!

PS> Ik heb een mega drukke dag achter de rug en ga lekker met de beetjes omhoog. Ik zag dat ik meerdere mailtjes en persoonlijke berichtjes had ontvangen, bedankt hiervoor, morgenochtend ga ik hier uitgebreid voor zitten en beantwoord ik jullie allemaal. 

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

hallo

Het donsje in eitje 1 van Amor & Diégah bij Kouros & Nina piept en tikt nog steeds .... spannend hoor, of het sterk genoeg is om uit het eitje te komen.

Het donsje in eitje 2 van Unique & Queenie ook bij Kouros & Nina is nog steeds stil. Ik zie nog wel een lichte beweging in het eitje dus ... geef de moed nog niet op.  ;)

De andere eitjes ook even geschouwd vanmorgen en ook deze ontwikkelen allemaal naar wens.

Kimmie vind ik steeds buiten het blok, hij/zij is duidelijk al uitgevlogen. Voor Giorgio & Anaïs was dit een teken dat het tijd was voor nestje 2, sinds gisteren hoor of zie ik ze regelmatig wippen.  ;)

Kane en Kesso zitten nog in het blok en alle drie worden nog steeds gewoon gevoerd en helaas .... ook nog steeds een iniminie klein beetje geplukt.  :-\

Armani & Princess en Dior & Cartier wippen ook nog steeds meerdere malen per dag, het eerste eitje moet ik bij beide koppeltjes nog vinden.

En de 3 kleintjes bij Kouros & Nina doen het ook super, Love en Lilly, de beide bleekmaskers komen nu echt lekker in de pennetjes en kleine Lucky kan ik spoedig het kuifje van zien denk ik.

Grappig detail bedacht ik me van de week ... in de kweekkooien zitten allemaal zussen en een broer, kinderen van Amor & Diégah.

Kweekkooi 1 = dochter Princess met haar getekende mannetje Armani
Kweekkooi 2 = dochter Anaïs met haar split geelwang mannetje Giorgio
Kweekkooi 3 = zoon Kouros met zijn bleekmasker dametje Nina Ricci
Kweekkooi 4 = dochter Ashley met haar bleekmasker mannetje Jim, zij broeden samen de pleegeitjes uit van papa Amor & Mama Diégah.

Bijzonder dus .... en in de grote lummelkooi zitten op dit moment de I-tjes, ook kinderen van Amor & Diégah.

Zodra er een donsje is kom ik het vertellen ... tot later, ik ga gauw weer offline, mijn koppie werkt niet zo mee vandaag.  >:(

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Even een snel persbericht!!  ;D ;D

Er is vannacht een lief klein geel donsje geboren VAN Amor & Diégah BIJ Kouros & Nina.

Moeder en kind maken het goed.  :P

Meer info volgt ....

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

..Neline..

Gefeli met het gele donsje!  ;D

Wat gaaf zeg dat de kleine bleekmasker waarschijnlijk getekend gaat worden!  :D :D

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Jel

Gefeliciteerd met het gele donsje!

Groetjes, Jel en een knuffel van Zilver

ps. heb je mijn reactie op jou pb ontvangen?
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Caroline

Ik heb vanmiddag de uitslag van de geslachtsbepaling van Ieme binnen gekregen via de mail.

Hierbij mailen wij u de uitslag van de DNA-Analyse.

Labcode : AVPT192681
Ringcode : NB11 7MSG 5
Vogelsoort : Valkparkiet (Nymphicus hollandicus)
Uitslag : Mannelijk

Ieme is een MAN ♂ en bij deze officieel gereserveerd door Isabella.  :D

Tot later, dan kom ik het kleine gele donsje even voorstellen. Ik heb weer migraine vandaag  >:( , ben dus even iets minder online.  ;)

PS. Jel, ik had je immetje terug ontvangen en zodra mijn koppijn verminderd of weg is ga ik even uitgebreid voor mijn mailtjes en immetjes zitten, voor nu gaat dit nog even niet.  :-X

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.