## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Larissa

Wauw wat zijn de I-tjes mooi geworden en gaaf dat ze allemaal een fijn huisje krijgen, ben nieuwsgierig naar de k-tjes

Liefs Larissa

Caroline



* Kimmie * Kane * Kesso  *


De kleine K-tjes doen het ook goed, alleen worden ze een beetje geplukt door één van de ouders. Gelukkig niet zo erg maar het kijkt altijd vervelend. :-\

De foto's!!


Kimmie


Kimmie


Kimmie heeft oranje wangen en is volgens mij een opaline wildkleur ♂ of ♀


Kane is in ieder geval bont, de rest kan ik nog niet met zekerheid zeggen.


Kane


Ook de kleur van Kane's wangen kan ik nog niet zien.


Kesso is een kleine en volgens mij opaline cinnamon met oranje of gele wangen. Het heeft een achterstand maar doet het gewoon goed. :D





Misschien tot straks met foto's van Azzaro, het verschil tussen een lutino en een clearpied, Fleurtje met jas en Sanne met haar nieuwe kapsel. ;)

Ik ga nu eerste Izzy, Ivory en Inka pap geven, als ik daarna nog zin heb plaats ik nog even de foto's, zo niet dan wordt het morgen. ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

..Neline..

Ook de K'tjes zien er super lief uit  :-* :-*
Moet toch heerlijk zijn om dat jonge grut te hebben. zucht... ik wil ook...  :-\  ;D


Knuffie van Beauty  :-*




Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Caroline



Ik ben me vanmorgen rot geschrokken!!  :o :o

Ik heb goed en ik heb minder leuk nieuws ...

Eerst maar het mindere:

Toen ik vanmorgen om 7 uur mijn kweekkamertje binnen kwam zaten Unique & Queenie samen te slapen op een stok ... waarschijnlijk de hele nacht.  >:( Mijn eerste reactie was --> Ships, mijn eitjes, mijn bevruchte eitjes!! Snel het blok geopend en jawel hoor daar lagen ze ijs maar dan ook ijskoud.  :-\

Mijn eerste zorg was hun eigen eitje nummer 2, deze was zeker bevrucht. Het zag er anders uit, duidelijk flink afgekoeld maar ... het hartje klopte nog. :D Dit bevruchte eitje legde ik meteen onder (Jim &) Ashley, dit koppel heeft nog nooit geen jongen gehad maar broeden wel non-stop tot ik de eitjes weg haal na 3 weken.

Verder lag er ook het tweede eitje van Amor & Diégah, deze legde ik maar even onder Kouros & Nina omdat ik niet alle eitjes onder Jim & Ashley kan leggen natuurlijk en eerst zal moeten weten welke bevrucht zijn en welke niet. Om dit te weten te komen moeten alle eitjes eerst een paar dagen goed bebroed worden. Bij Kouros & Nina haalde en gooide ik het enige niet bevruchte eitje weg, nummer 3. Als het eitje van Amor & Diégah bevrucht blijkt te zijn moet ik het wel weer over leggen want de eitjes van Kouros & Nina komen al bijna uit en dit pleegeitje pas 1 maart.

En tevens lag er bij Unique & Queenie hun eigen eitje nummer 1 koud maar dit is niet bevrucht dus heb ik laten liggen en ze hadden een nieuw eitje (nr.3) gelegd wat ik ook liet liggen.

Nu ligt het als volgt. (voor degene die het nog willen snappen :P )

Bij Unique & Queenie

Eitje 1 van zichzelf - gelegd 9 februari = NIET bevrucht
Eitje 1 van Jim & Ashley - 10 februari = NIET bevrucht
Eitje 3 van zichzelf - gelegd 15 februari = ??

Bij Jim & Ashley

Eitje 1 van Amor & Diégah - gelegd 10 februari =  BEVRUCHT :D
Eitje 2 van Unique & Queenie - gelegd 11 februari = BEVRUCHT :D
Eitje 2 van zichzelf - gelegd 12 februari = ??
Eitje 3 van zichzelf - gelegd 14 februari = ??
Eitje 3 van Amor & Diégah = gelegd 14 februari = ??

Bij Kouros & Nina

Eitje 1 - gelegd 27 januari = aan het tikken.  ;)
Eitje 2 - gelegd 29 januari = deze week uitgerekend. :D
Eitje 2 Amor & Diégah - gelegd 12 februari = ?? 
Eitje 4 - gelegd 2 februari = volgende week uitgerekend. :D
Eitje 5 - gelegd 4 februari = volgende week uitgerekend. :D


Ingewikkeld hè, ik weet het en straks zal ik weer gaan wisselen denk ik want zoals het er nu uit gaat zien zal ik alle bevruchte eitjes (als het er niet teveel worden) onder Jim & Ashley leggen en de niet bevruchte bij hen verwijderen.

Unique & Queenie vertrouw ik even helemaal niet meer ... of eigenlijk Queenie, eerder liet ze Jouros 's nachts in de kou liggen en nu weer 4 eitjes. :(

Op dit moment ligt:

- Unique op de eitjes ....
- is het bevruchte eitje 2 van Unique & Queenie weer lekker warm en ... ziet er gelukkig goed uit. :D
- zag ik nog steeds beweging in eitje 2 van Kouros & Nina en dan komt ik meteen bij mijn goede nieuws ....

Eitje 1 van Kouros & Nina is aangepikt, er is nog geen gepiep maar ik hoor tikken en zie barstjes.  ;D ;D

Ik ga even lekker wandelen met Sophy en de honden ... tot later!! ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Wat raar van ze joh: dat ze ineens dit gedrag vertonen en al voor de 2e keer.
Ik zal duimen voor de eitjes.

Groetjes: Caroline

P.S. Harry en Chaya blijven wippen  :P
Klik op het plaatje voor onze site!




Saar





Verwacht je van de zomer ook nog van deze schoonheden(clearpieds) bij een ander koppel? Vind ze echt schitterend... :D
Groetjes Saar :-*

Caroline



Citaat van: Saar op 15 februari 2011, 11:22:44




Verwacht je van de zomer ook nog van deze schoonheden(clearpieds) bij een ander koppel? Vind ze echt schitterend... :D
Groetjes Saar :-*



Misschien van Armani & Princess, zij kregen er al eentje met enkele grijze miniveertjes.  ;)

Andere koppels niet meer denk ik, Kouros & Lou Lou kregen er al meerdere maar Lou Lou (getekend) is er niet meer en Nina is lutino opaline bleekmasker split bont, ik denk niet dat zij clearpieds gaat krijgen.

En Amor & Diégah, de ouders van de schoonheid, hebben al 2 nesten gehad. Ze hebben inmiddels wel 3 eitjes die bij andere koppels onder liggen, mocht dit allemaal goed gaan en mag er een clearpied tussen zitten dan mogen die sowieso pas begin mei weg.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Larissa

Hey hey

tjeetje wat raar dat ze zomaar in eens een nacht op stok door brengen.... ???
Hoop dat alles nu goed gaat, geweldige foto's van de K-tjes

GroetjeS Larissa

Saar

Citaat van: Caroline op 15 februari 2011, 11:45:04


Citaat van: Saar op 15 februari 2011, 11:22:44




Verwacht je van de zomer ook nog van deze schoonheden(clearpieds) bij een ander koppel? Vind ze echt schitterend... :D
Groetjes Saar :-*



Misschien van Armani & Princess, zij kregen er al eentje met enkele grijze miniveertjes.  ;)

Andere koppels niet meer denk ik, Kouros & Lou Lou kregen er al meerdere maar Lou Lou (getekend) is er niet meer en Nina is lutino opaline bleekmasker split bont, ik denk niet dat zij clearpieds gaat krijgen.

En Amor & Diégah, de ouders van de schoonheid, hebben al 2 nesten gehad. Ze hebben inmiddels wel 3 eitjes die bij andere koppels onder liggen, mocht dit allemaal goed gaan en mag er een clearpied tussen zitten dan mogen die sowieso pas begin mei weg.  ;)



Ahaaaaaaaaa okee! Nou ik ga er in ieder geval even over nadenken :) Eerst maar weer een ontlastingonderzoek doen zodat ik zeker weet dat een nieuw valkje 'geen gevaar' loopt ;) En dan Chiel maar weer zo ver zien te krijgen dat ik er toch een valkje bij mag ;D ;)
Zodra ik er uit ben, laat ik het je weten!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sally

Hoi Caroline,

Wat n super leuke foto s weer allemaal!
Fijn dat alles daar gaat buiten dat madam Queenie opeens niet meer op de eitjes zat  :o.

Spannend piep en tikeitje.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Larissa

hey hey

Spannend hoor een piep en tik eitje....ben benieuwd welke kleur het donsje er uit gaat kruipen

:-*

Caroline



Zoals beloofd nog de laatste foto's die ik gisterenavond niet meer geplaatst heb.

Een paar van Azzaro en een paar waarop ik het verschil wilde laten zien tussen een lutino en een clearpied, helaas zijn de foto's niet zo duidelijk als ik had gehoopt. :-\

En ik heb er nog een paar van Fleur met jas en Sanne met een nieuwe kapsel.  ;)


Azzaro, nog steeds heel erg op mij gericht.


Azzaro


Azzaro


Azzaro


Azzaro


JOOP! wilde ook even op de foto.  ;D


Een beetje lastig om te zien op foto maar links onder is Rocky, een gewone lutino en rechtsboven is Armani, een clearpied met 1 (foute) grijze staartveer.
Je ziet duidelijk dat een gewone lutino zachtgeel, bijna wit is en de clearpied veel harder geel.




Fleurtje wilde ook dit keer weer niet staand op de foto en keek helemaal onderdanig.  ;D :P


Samen met Sophy ging het al een beetje beter, alleen scheen de zon toen net binnen.  :-\


En nog een kusje van Sophy.  :-*

We zijn vorige week weer met het hele gezin naar de kapper geweest ... pfffh, leuk uitje en het kost je handen vol met geld.  :-[

Maar ... dan heb je ook wat.  ;) Ik mocht van Sanne haar foto's plaatsen als ik er maar bij schreef dat ze rode ogen had omdat ze net terug was van het zwemmen en haar haren waren nog niet helemaal droog.










Ze kon haar lach niet houden en ook toen ze boos ging kijken ...


mislukte dat.  ;D ;D Gekke griet.  :-*

Fijne avond.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.