## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Annelies

Eind goed al goed zullen we maar zeggen maar wat heb je weer even een stress moment gehad zo midden in de nacht.
Je bent toch ook een top kweekster hé alles voor de babies  ;)

Paula

Je maakt nogal wat mee op het moment. Gelukkig heb je back-up koppels en heb je de juiste keuze gemaakt!

Het gaat goed met Chicco en mij, inderdaad druk.
Chicco doet het erg goed, hij is een lieve, vriendelijke, gezellige vogel. Binnenkort zal ik weer eens een update plaatsen.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Ida

Jeetje wat een verhaal weer, je maak we wat mee zeg.  Gelukkig heeft Jouros het lekker warm gehad vannacht en kleine Kesso doet het gelukkig ook nog goed  ;D

Ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan ;)

Wat zijn ze trouwens mooi zeg, je I-tjes !!
Super, vooral Ivory vind ik om te zoenen  ;D
En dan je 3 kleine K-donsjes, zo lief...........

doe rustig aan en dikke knuffel van Rico

Caroline

Zo, even bij kletsen hier hoor ... we waren even een middagje naar Kleve (Duitsland) op en neer, er even tussen uit.  ;) Sanne bleef liever lekker thuis bij haar teckeltje, Jasper was naar zijn begeleidster waar hij elke woensdagmiddag een paar uur "leuke dingen" gaat doen, 1 op 1. En Thomas en Sophy waren gezellig mee.
Sanne is weer opgeknapt en gaat morgen weer naar school. 

De valkjes ....

* Kleine Jouros heeft het niet makkelijk bij het I-nest, de lummels zijn eigenlijk iets te groot voor hem. Aan de ene kant houden ze hem lekker warm maar even later walsen ze over hem heen en ligt hij ver van hun vandaan kou te lijden.  :-\ Amor & Diégah voeren hem of haar wel gewoon. Ik hoop dat Jouros het blijft redden de komende dagen, dan zijn de 3 grootste, Izzy, Ivory en Inka uitgevlogen en is het een stuk rustiger voor hem. Gaat het hem niet lukken, haal ik overdag denk ik de 3 grootste er alvast uit, deze zijn morgen allemaal 4 weken.  ;) Een andere optie heb ik niet voor Jouros. Onder de lamp en volledig op handopfok, daar ga ik op deze leeftijd nog niet aan beginnen, hij/zij is pas 11 dagen, en onder de lamp en bij pleegouders om te eten schiet ook niet op want Amor & Diégah hebben nu dus 6 jongen wat betekend de hele dag door allemaal een klein beetje, hierdoor kan ik Jouros dus niet even bij de andere zetten om te eten te krijgen want dan krijgt het te weinig ...
Bij de 3 kleine K-tjes wil ik hem ook liever niet zetten, Jouros is echt al zo'n stuk groter dan Kesso, op die manier heeft Kesso geen kans en dan verplaats je het probleem alleen maar. Ik houd het gewoon zo goed mogelijk in de gaten, meer kan ik niet doen.

* Kleine Kesso lijkt het nu goed te doen, hij/zij is net zo allert als Kimmie en Kane van Giorgio & Anaïs en ik verwacht dus dat die het wel gaat redden.  :D

* Kouros & Nina hebben sinds vandaag 4 eitjes en de eerste 2 zijn sowieso bevrucht, de andere 2 is nog te vroeg om wat van te zeggen.  :)

* Jim & Ashley hebben sinds vandaag weer een blok, zij mogen voor de laatste keer nog een nestje proberen, de vorige 2 keren waren hun 4 eitjes leeg ... hopelijk is het 3 x is scheepsrecht. Zo niet heb ik misschien wel een paar pleegeitjes voor ze want ik heb zo het vermoeden dat Diégah binnenkort weer eitjes gaat leggen, ze zit weer meer in het blok, zo ook vannacht. Uiteraard mag zij niet meer na 2 nestjes met jongen, wat betekend dat ik deze eitjes bewaar en dan eventueel bij Jim & Ashley kan leggen mochten zij weer lege eitjes hebben of ... bij Kouros & Nina als daar nog plaats is of ... bij Unique & Queenie want ook bij hen verwacht ik nog wel eitjes.  ;)

Verder weinig nieuws vanuit Veghel, fijne avond allemaal, ik ga een beetje chillen ... ben er moe van.  :(

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline 1569

Caroline
Ooo wat moet je nou toch met Jouros...?
Geen idee wat beter is,hier laten zitten of toch bij Kesso.
Misschien een idee :onder de lamp en om te voeren bij Kesso?
Kan je die ook in de gaten houden.

Caroline

Manouk

Mijn duimen draaien echt voor de kleine.... zeker omdat dit je laatste schakel is met Lou Lou....... :(

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

:'( :'( :'(

Wat jammer zeg van de kleine Jouros

Heel veel sterkte  :'(
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

bobbie

:'( :'( :'(

Nu is het lijntje met Lou Lou echt door  :'(

Rust zacht moedige Jouros.  :-*

Sterkte Caroline.

Nel

carco

Ach nee hè  :'(
Het heeft niet zo mogen zijn.
Ik weet wat je voelt 

:-* :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Anja

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Arme Jouros. Heel veel sterkte Caroline.

Bello

he Caroline,

We hadden het je zo gegund dat Jourous in leven was gebleven....

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Ida

:'( :'( wat een verdrietig nieuws...........
rust zacht dappere Jouros

Heel veel sterkte Caroline  :-*

Ida

smiley

Wat erg is dit zeg !!!! :o :o
ik kan alleen maar zeggen ,dat ook ik verdrietig ben  :'( :'(
Dit doet pijn , rust zacht kleintje

Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht