## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Larissa

Hey Caroline

Jeetje wat is dit erg zeg, kan je alleen maar sterkte wensen

Rust zacht lieve Jourous

:-*

Jel

Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Paula

Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Sally

Wat erg van Jouros Caroline  :(.
Heel veel sterkte hiermee. :-*

Rust zacht lieve kleine Jouros!

Always look..

heel veel sterkte Caroline, ik had het Jouros en jou zo gegunt!  :'(

Caroline

Rust zacht, dappere Jouros ....

Ik ben boos verdrietig teleurgesteld en onzeker ....  :'( :'( :'(

Waarom??

Steeds vraag ik mezelf af, heb ik het wel goed gedaan??

Was Jouros er nog geweest als ...

- ik gisterenmiddag niet naar Duitsland was geweest - toen ik thuis kwam lag hij immers apart van de andere, wel gevoerd maar flink afgekoeld.  :-\

- ik hem toch bij Kimmie, Kane & Kesso had gelegd - deze pastte qua formaat veel beter bij Jouros dan de I-tjes die al zo groot waren.  :-\

- ik toch de grootste lummels van het I-nest al uit het blok had gehaald.

- ik heb toch onder de warmtelamp had gelegd??

Ik vind dit zo erg, inderdaad mijn enige lijntje nog met Lou Lou, eerder overleed al zijn witte broertje of zusje Jou Jou. Het is gewoon zo oneerlijk ....

Aan de andere kant weet ik dat ik natuurlijk niet 24 uur per dag in de blokken kan kijken, ik was ook maar van half 1 tot half 5 naar Duitsland ...

Ook durfde ik het gewoon niet aan om Jouros bij de K-tjes te leggen en ook wilde ik liever niet Izzy, Ivory en Inka uit het blok halen omdat ik weet dat Amor & Diégah ze dan niet meer gaan voeren.

Dit voelde beide niet goed, beide nestjes worden optimaal verzorgd en dit wilde ik niet verstoren omdat er een jong van een ander nestje in de problemen zat, het leek me dat ik dan het probleem verplaatste ...

En Jouros onder de warmtelamp en volledige handopfok, och, hij was pas 11 dagen, wat waren zijn kansen geweest??

Vandaag ben ik bijna de hele dag weg geweest, even niet denken aan de valkjes, even niet steeds in de blokken kijken, uiteraard wel gewoon gevoerd maar even iets heel anders aan mijn hoofd. Ed was vrij en ze hebben booschappen gedaan, gewinkeld en we zijn naar de bossen geweest met de honden, even lekker shoppen, klimmen en uitwaaien. En ook morgen heb ik voldoende afleiding, dan ga ik samen met onze Sanne op stap. :D De hele dag rondhangen op de hondenshow in Eindhoven. Rugzakje met lekkers mee, hondjes kijken en knuffelen, 's middags lekker eten in het restaurant daar en natuurlijk winkelen bij de vele kramen met alleen maar hondenartikelen. Morgen lopen de Dashonden (=Teckels), Terriërs, Retrievers, Spaniels en Waterhonden en de Windhonden, de laatste is niet zo mijn ras maar het gaat om het totaalpakket.  ;)

Vanavond heb ik even lekker gekroeld met de I-tjes ze worden zo mooi maar steeds zie ik dat kleine koppie van Jouros er tussen zitten.

Gisteren was hij nog zo stoer ....  :'(

Daarna heb ik Azzaro even bij me gepakt, hij is nu echt nog het enige wat ik van Lou Lou heb, mijn mooie lieve witte ventje, hij is echt zo bijzonder, vanavond zat hij te tongkussen met Fleur, onze teckel, zij zijn samen opgegroeid tijdens de periode dat Azzaro pap van me kreeg en in de huiskamer woonde op de buffetkast.  ;) Ze zijn stapel op elkaar.  :-*

Ook met Kimmie, Kane & Kesso gaat het gelukkig goed, je ziet ze groeien en Kimmie heeft al een klein grijs kuifaanzetje.  ;D

Kouros & Nina hebben 4 eitjes en volgens mij zijn sowieso de eerste 3 bevrucht, de laatste is nog te vroeg, hier kan ik nog niks in zien.

En verder weet ik het even niet meer ... ik weet het, dit soort dingen hoort erbij en dit zijn de mindere kanten van onze anders zo geweldige hobby maar pffffh, ik heb er zo even helemaal geen zin meer in ...

Dank jullie wel voor jullie ontzettend lieve woorden en steun.  :-*

Dag lieverd ... je bent nu bij je mama Lou Lou en brusje Jou Jou.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ylona

ach meid wat triest toch allemaal, heel veel sterkte
je heb je best gedaan meer kan je niet doen, je mag trots zijn op jezelf wat jij allemaal voor je beessies doet is super.
:-* :-* ylona

Manouk

Hoi Caroline..

Ik zit met een brok in me keel je verhaal te lezen..
Ik heb nu zelf mijn aller eerste nestje en ik zou het nu al echt erg vinden als er iets gebeurde.. laat staan als je 4 generaties thuis hebt en er gewoon een 'maatje' van je weg valt...
iets ergers kan ik me gewoon niet voorstellen..

ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je weet dat je gedaan hebt wat je kon voor de kleine Jouros..

:-*
Manouk

Caroline 1569

Wat triest :'(......zoveel voor gedaan en toch niet gered.
Helaas heeft het zo moeten zijn.
Loulou,JouJou en Jouros zijn nu weer bij elkaar en laten jou en Kouros verdrietig :'( achter.
Helaas hoort dit ook bij onze hobby en kunnen we er niet omheen.Het hoort ook bij het leven.
Heel veel sterkte,
Caroline

candy

Hallo Caroline,

Heel veel sterkte met het verlies van Jouros. :'( :'(
Maar je kunt niet de hele dag oppas zijn, je wilt toch altijd dat de vogels het goed hebben en je hebt er vanalles voor over.
Je moet het je niet zelf verwijten, je hebt gewoon dat gedaan wat je gevoel ingaf.

Een dikke knuffel van Henk en Ria

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian

Ida

Ja waarom..........ik begrijp dat je je dit afvraagt.
helaas krijgen we daar nooit antwoord op.......
Je hebt gedaan wat je kon en je hebt met al je ervaring deze keuze gemaakt. Natuurlijk word je, als het dan niet goed afloopt, verdrietig, ben je teleurgesteld en onzeker.
Maar weet dat je alles hebt gedaan voor kleine Jouros.

Neem de tijd om het een plekje te geven hoe moeilijk het ook is. Dan verdwijnt je onzekerheid ook wel weer  ;)

Ik wens je ondanks alles heel veel plezier met Sanne vandaag  ;D

dikke knuffel van ons en van Rico
groetjessssssssss Ida

Caroline 1569

Hoi Caroline

Hoe was het in Eindhoven?
Hebben jullie een leuke dag gehad?
Caroline

*~Romilda~*

Ach echt een heel zielig verhaal zeg!!
(K) sterkte en je heb echt mooie jonge valkjes zeg!!
Groetjes romilda