## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Hermien

Arme, arme Lou lou en Kouros. En arme jij. Was je nog naar de d.a. geweest? Heel veel sterkte met dit grote verlies!

:'(   :'(   :'(   :'(

Annemarie86

Heel veel sterkte! Ik hoop dat Kourous er niet te veel last van heeft en jullie natuurlijk ook niet!

Larissa

Caroline

Dank je wel voor jullie lieve woorden.  :-*

Lou Lou heeft de weg naar de dierenarts niet meer gehaald ...

Toen ik haar in het vervoerskoffertje had gezet werd ze erg onrustig, toen Kouros naar haar riep, riep ze terug, daarna kreeg ze weer zo'n vreemde aanval, toen ik haar weer in mijn handen nam om haar gerust te stellen werd ze heel rustig en ineens trok alle leven uit haar ....  :'( :'( :'(

Na overleg met de dierenarts heb ik besloten om haar niet te laten onderzoeken (ik vind het zelf zo'n naar idee, een sectie). Alle symptomen wijzen immers niet op iets besmettelijks. Was er ook maar enige twijfel dat ze wel iets besmettelijks met zich mee droeg had ik haar zeker opgestuurd voor sectie, ik loop geen enkel risico, ik heb immers nog 30 valkjes. Nu ga ik morgen proberen haar te begraven, al zal dit niet mee vallen in de bevroren grond.

Hermien, Lou Lou was het nestzusje van jouw Binky, niet zijn moeder. Armani & Princess zijn de ouders van Lou Lou en Binky, Amor & Diégah van mijzelf en Spik & Span van de andere Caroline zijn de grootouders.

===============================

Door alle verdriet en spanning rondom Lou Lou ben ik trouwens nog helemaal vergeten te vertellen dat er ook nog een donsje is geboren ... het eerste jong van het I-nest bij Amor & Diégah is vanmiddag uit zijn eitje bekropen. Ik vind het niet passend om daar nu een feestje van te maken en heb besloten dat ik het kleine gele donsje morgen even kom voorstellen. Het maakt het goed en is al gevoerd.  :)
Donsje in eitje 2 piept en tikt.

===============================

PS. de 2 eitjes van Kouros & Lou Lou (ik weet helemaal niet of ze bevrucht zijn of niet) heb ik bij Unique & Queenie eronder gelegd die vandaag hun tweede eitje hadden.

Kouros zelf is wel iets onrustig maar verder niet extreem wild. Hij eet en drinkt gewoon en heeft even een rondje gevlogen. Gelukkig krijst hij niet alles bij elkaar.

Ik ga even nadenken wat ik voor hem ga plannen. Het is nu nog allemaal te vers om al keuzes te maken maar ik zit er over te denken om of een nieuw getekend (witmasker) poppetje voor hem aan te schaffen of Nina  bij hem te zetten en te kijken of dit klikt.

Qua leeftijdsverschil is dat laatste nog niet zo verkeerd. In dat geval moet ik alleen even kijken wat voor poppetje ik voor Azzaro ga zoeken ...

Ik ga er eerst even een paar daagjes over nadenken.  ;)

Thanks allemaal.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ida

Jeetje wat erg  :'( :'(...........rust zacht lieve Lou Lou  :-*
Heel veel sterkte Caroline, probeer het een plekje te geven.

dikke knuffel van Rico

carco

Ach arme jullie  :'(

Toch ook nog gefeliciteerd met het gele donsje.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

bobbie

:'( :'( :'(

Heel veel sterkte Caroline.

Rust zacht lieve Lou Lou :-*

Hermien

Zó dicht staan dood en leven dus naast elkaar......
Sterkte en ja, inderdaad. Nu weet ik het weer. Ze was een nestzusje en dus nog véél te jong om over de grens te gaan.... :'(

Caroline

Ja ... ik baal hier inderdaad echt heel erg van, ben er best verdrietig van ... Lou Lou was een ontzettend lief meisje  love , altijd in voor een kroel en een knuffel en daarnaast vond ik haar ook nog eens waanzinnig mooi en was ze toch een beetje bijzonder voor me, zij was mijn eerste kleinkindje van valkjes hier geboren, en samen met Azzaro had ik 4 generaties in huis. Amor & Diégah, hun dochter Princess, haar dochter Lou Lou en haar zoon Azzaro.

Een lijntje is gebroken ....

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Wat een ontzettend droevig nieuws Caroline, ik wens je ontzettend veel sterkte toe.

Rust zacht dappere Lou Lou

Liefs Manon

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Ik had je nog een sms-je gestuurd...maar het heeft voor Lou Lou niet mogen baten....

Zo onwerkelijk, zo snel een valkje weg kan zijn....naar de andere kant van de regenboog.

Sterkte

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Manon*

Citaat van: Caroline op  5 januari 2011, 21:20:52

Het was de mama van jouw Nikki, Manon.  :)

Dat las ik op het andere forum Caroline.
Erg jammer en zo zonde dat dit gebeurt is, ze was nog zo jong  :'(
Ik stuur je even een IM  :-*

Jacky

Lieve Caroline,

Ik kwam hier om de beste wensen te plaatsen, maar ik lees nu je verhaal over Lou Lou. 

Ik wil je heel veel sterkte wensen met alles, het is zo raar gegaan. Je hebt alles gedaan wat je kon doen en je was er voor haar. Dat is super van je. Ik hoop dat je op een dag een plekje vindt voor je verdriet.

Jel

Arme Lou Lou en natuurlijk ook jij en Kourus
sterkte met dit verlies!
Groetjes Jel
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)