## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



Amor & Diégah hadden vanmorgen een iniminie klein WIT donsje liggen  :-*

Later meer info ....



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Geweldig hoor!
Het wordt dus een kleurrijk nest :D
Gefeliciteerd  :-*

Liefs Jeanine

Jel

Gefeliciteerd met je 2de donsje ook leuk 1 wit en 1 geel donsje ;D ;D ;D

Groetjes Jel & Zilver
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Annelies

Hoi Caroline

Gefeliciteerd met je 2 donsjes, nu weer duimen zeker voor de witte, waar je al zo lang op wacht  ;)

Always look..


Paula

Gefeliciteerd met het witte donsje. Ik ben benieuwd naar de naam!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Ida

 ;D Gefeliciteerd met je witte donsje  ;D Heb je weer zo'n leuke naam voor hem/haar bedacht ?

groetjesssssssssssssss Ida

Caroline





Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Grey *










Vanmorgen vroeg was het even spannend ... gisteren had ik namelijk donsje 2 al verwacht maar gisterenavond laat was het er nog niet.  ::) Maar zorgen om niks want vanmorgen lag er een mooi opgedroogd inimini wit donsje naast Goldy.  :D


Goldy & Grey  ;D ;D









En als laatste nog 2 fotootjes van Goldy, gisteren nog wachtend op een broertje of zusje.





Ik kom zo nog even terug met een korte update en fotootjes van First.  :D :-*

=====

Amor & Diégah kunnen de volgende jongen krijgen:


Diégah: bont gepareld split voor witmasker
Amor: bont cinnamon split voor witmasker {X1:  gepareld} 

Zonen:
13% bont witmasker gepareld split voor {X1:  cinnamon}
13% bont witmasker split voor {X1:  cinnamon} {X2: gepareld}
13% bont gepareld split voor {X1:  cinnamon}
13% bont split voor {X1:  cinnamon} {X2: gepareld}
25% bont gepareld split voor witmasker {X1:  cinnamon}
25% bont split voor witmasker {X1:  cinnamon} {X2: gepareld} 

Dochters:
13% bont witmasker cinnamon gepareld
13% bont witmasker cinnamon
13% bont cinnamon gepareld
13% bont cinnamon
25% bont cinnamon gepareld split voor witmasker
25% bont cinnamon split voor witmasker

De meeste jongen zijn getekend of clearpied.




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*


Caroline



Allereerst iedereen bedankt voor de ontzettend leuke reacties. Het doet me echt goed om nieuwe en ouwe gezichten terug te zien in mijn boekje, gezellig dat het weer wat drukker wordt. Ik had eigenlijk graag wat uitgebreider willen reageren maar de houding die ik moet aan nemen om nog wat te kunnen zien en te kunnen typen op de rot laptop is zo ontzettend krom en slecht voor mijn rug en nek dat mijn mega antwoorden en updates echt even moeten wachten.  :-[ Maar .... over een weekje of 6 als mijn nieuwe laptop er is maak ik het goed.  ;)

Helaas vandaag weer een tegenvaller .... mijn wasmachine - al een tijdje aan het sukkelen - heeft het vandaag begeven.  >:( Niks meer aan te doen, het <piep>ding was net 2 jaar oud.  :-\ Volgens de man in de winkel waar we een nieuwe bestelde was dit heel normaal, bij mijn 25-30 wassen in de week  :o gaat mijn wasmachine 5-6 keer korter mee dan normaal gebruik.  :-[ Ben ik mooi klaar mee .... maar goed, de nieuwe is besteld en vrijdag wordt hij geplaatst.  :D Helaas betekend dit wel wat uitstel van enkele dingen van de verbouwing, je kunt natuurlijk je geld maar 1 x uitgeven.  :P

Woensdag wordt in ieder geval het gat gezaagd voor de vaste trap.  :-X

Genoeg off-topic ....

Zoals al bekend, er zijn inmiddels 3 jongen ....

* First bij Kouros & Lou Lou.

* Goldy & Grey bij Amor & Diégah en bij deze verwacht ik zeker nog 1 donsje.  :D

* De 4 eitjes van Van Gils & Perle zijn wederom niet bevrucht, ze broeden er nog op, zodra hun interesse verzwakt haal ik ze weg.

* De 5 eitjes van Unique & Queenie waren ook niet bevrucht, deze heb ik inmiddels verwijderd en het blok is blijven hangen. Ik zie ze weer wippen, hopelijk gaat het deze keer wel goed. Queenie gaat niet altijd goed kippetje zitten waardoor Unique niet goed kan "vegen".  :-\

* Dior & Cartier heb ik het blok weer geopend en er werd prompt weer gewipt, helaas nog steeds geen eitjes.  :(

* Jim & Ashley zijn best close geworden de laatste tijd en zij krijgen volgende maand een blok, op naar mijn eerste eigen gekweekte bleekmaskertjes.  ;)

* Tommy & Isabella, mijn prachtige superlieve getekende geelwangkoppel begint ook steeds meer met elkaar op te trekken, ze zijn natuurlijk nog jong (half jaartje ongeveer) maar komt vast helemaal goed met ze al ze volgend jaar een blok krijgen.  8)

In de huiskamer wordt er ook alweer volop gewipt, zowel Pablo & Coco als Giorgio & Anaïs hebben er een handje van om te gaan wippen als wij op een halve meter afstand zitten te eten.  :o ;D ;D Hopelijk zijn beide koppels ook nog in de stemmings als zij in het nieuwe jaar naar de kweekkamer verhuizen en een blok krijgen.

Jullie zijn weer op de hoogte .... tot zo met de foto's van First .... het is zo'n lekker scheetje.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* First *


First, het enige kindje van Kouros & Lou Lou. Hij/zij doet het nog steeds goed en komt steeds meer in de veertjes. :D Zowel Kouros als Lou Lou voeren en houden First nog steeds warm/gezelschap, echt ongelofelijk maar om hem/haar toch een beetje voor te bereiden, krijgt First iedere morgen een beetje (3 ml.) pap zodat hij dit in ieder geval kent voor het geval de ouders mochten stoppen met voeren. Na de vierde week wordt het namelijk steeds moeilijker om jongen nog aan de pap te krijgen.  ;)

Genoeg gekletst .... de foto's van First, echt een super lief en aanhankelijk valkje.  :-*


Gisteren, samen met papa Kouros.


Als pa en ma zijn eten wacht First geduldig voor het uitvlieggat. Als hij/zij mij ziet gaat het zachtjes piepen ... zo lieffff!!!!

De foto's van vanavond ....


Lekker dutten met mama Lou Lou.


Oeps, op de foto ... even uitstrekken.




Nog steeds helemaal .... WIT




:-*

Wat ik alleen moeilijk vind is ....

First is dus een clearpied witmasker, een bonte waar de grijze veertjes uitgekweekt zijn. Kouros & Lou Lou kunnen bonte (getekende) cinnamon witmaskers krijgen of bonte (getekende) opaline witmaskers, beide mutaties in beide geslachten.

Ik weet nu niet of First cinnamon is of opaline ....  ???

Fijne avond allemaal en tot gauw weer.  :-*  



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: *Esther* op 10 november 2010, 20:35:35
Zie ik rode lenzen?


Klopt!!

Gelukkig weet ik uit ervaring dat bij dit koppel rode lensjes bij de geboorte voor komt bij cinnamon en wildkleur dus zegt het nu nog niks.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

lynette

Ik ben verliefd op First!! :D

Gefeliciteerd met Grey

En jammer van je wasmachine. Vind toch dat een wasmachine wel wat moet kunnen hebben hoor?!

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Paula

Citaat van: Caroline op 10 november 2010, 20:46:13
Het doet me echt goed om nieuwe en ouwe gezichten terug te zien in mijn boekje,

Zeg ... nu gaan we niet schelden he!!  ;D   ;)

Wat fijn dat je ondanks de moeilijke houding bij jouw laptop toch de moeite hebt genomen om zo'n uitgebreide up-date te plaatsen.

Die First: wát een koppie, om op te vreten! Zooooooo lief zoals hij daar in de nestkast en in het invlieggat zit. Wat een lekker ding, ik ben verliefd!   :-*
Grey is ook een lekker droppie.

Hopelijk gaat het volgende nestje van Unique & Queenie wel goed en komen er bij Dior & Cartier snel eitjes.
Wat jammer weer bij Van Gils & Perle. Laat je hen nog een nestje proberen?

Succes met de nieuwe wasmachine en de verbouwing!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

TheaV

Het doet me echt goed om nieuwe en ouwe gezichten terug te zien in mijn boekje,!   
Helaas worden we allemaal een  dagje ouder.... en ik gebruik geeen verjongingsmiddelen.... :)

Maar in ieder geval gefeliciteerd!!!! met de donsjes...

En ik kom  een keer in de leer bij jou.... niet voor de kweek, maar cursus fotograferen!!! Geweldige foto's weer!!!!




Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/