## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

smiley

Hallo Caroline

Je had het goed gezien die parels  ;) maar met zoveel ervaring kon het ook bijna niet missen  ;D
En ik heb het nu ook geleerd voor de toekomst  ::) :P hoop ik ???
Vanaf morgen begint bij jou ook weer het schoolleven en de normale routine .
Zal toch wel even tegenvallen om weer alles op tijd te moeten doen !!

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Paula

We zijn weer helemaal op de hoogte dankzij de mega update!  :)
Voor dadelijk slaap lekker!  ;)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

bobbie

Weer een heerlijke update. :)

Ik hoop ook dat dit voor Eros het beste is. Zou het aan zijn naam liggen dat ie niet van ophouden weet? :P

Heerlijk alles weer naar school straks, in het gareel met vaste rituelen voelen veel kinderen zich beter bij en geeft moeders meer rust.

Rustig aan met het beantwoorden van je mailtjes, de 'gillende-haast-zaken' zal je vast al wel beantwoord hebben.

Groetjes, Nel :)

Saar

Leuke update Caroline :D
Is het geen idee om Eros buiten een vriendje te geven ipv een vriendinnetje? Of denk je dat hij zich dan nog steeds blijft plukken?
Groetjes Saar

bobbie

Ik gooi ook even wat ik de ring :-[: ik heb 2 mannen (Bertje en Tommie) die elkaar versieren, dus of jouw optie zal helpen Saar, ik weet het niet. :-\ Het kan dat ie dan weer hormonale prikkels krijgt. Zoals Caroline het nu heeft gedaan is heel erg slim volgens mij.

Maar wie ben ik  ::) ;)

groetjes, Nel :)

carco

Citaat van: Saar op  6 september 2010, 10:13:00
Leuke update Caroline :D
Is het geen idee om Eros buiten een vriendje te geven ipv een vriendinnetje? Of denk je dat hij zich dan nog steeds blijft plukken?
Groetjes Saar


Dit dacht ik ook al Saar.

Buiten zijn de hormonen toch minder actief merk ik nu zelf wel. vooral als het wat kouder wordt.
Dan zit hij ook niet zo ''alleen''

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



Thanks voor de reacties en .... voor het meedenken.  :)

Eerlijk gezegd ben ik er nog even helemaal niet uit wat ik ga doen met Eros.  ::)

Als eerste wilde ik het sowieso buiten proberen, kijken of hij het leuk vindt buiten, kijken of het klikt met de andere bewoners en kijken of hij niet eenzaam wordt buiten want als het niet lekker gaat buiten komt hij weer gewoon binnen.  ;)

Ook ik heb gedacht om hem eventueel een vriendje te geven, geen vriendinnetje ....

Ik moet er namelijk niet aan denken dat ze buiten een nestje gaan beginnen op de bodem van de kooi, weer of geen weer, kans op broednood terwijl ik het niet zie en niet te vergeten .... er zitten buiten 3 grasjes, hoe zouden die hierop reageren?? Ik wil deze absoluut niet uit hun kooi halen omdat Eros toevallig een nestje begint met zijn nieuwe popje .... HIJ MAG NOOIT geen nestje met grootbrengen.  :(

Dus moet het een ventje worden, een ventje wat ik nu niet voor hem heb, ik heb geen vrijgezelle mannetjes. Nu wil ik best een jong mannetje voor hem aanhouden, het komende kweekseizoen maar dan moet ik eerst weten hoe hij het buiten gaat doen want stel ik plaats een wild ventje buiten voor Eros en Eros gaat toch weer naar binnen, dan zit ik weer met het ventje ....

Kortom, ik kijk eerst even hoe het met Eros gaat. Hij is op dit moment sowieso niet alleen, hij zit overdag gewoon samen met de grasjes en zelfs met de kanarie man op 1 stok. Hij lijkt zich buiten wel te vermaken, hij roept ook niet naar de valkjes binnen en fluit regelmatig het versierdeuntje met zijn vleugeltjes wijd voor de grasjes. :o ;D Hij slaapt nu op dit moment ook samen met Zilver de Engelse grasparkiet MAN op 1 stok, er zit nog geen 10 cm tussen hen in.  :) Zo gezellig heeft hij het de laatste maanden nog niet gehad want hij zat steeds tussen andere koppeltjes in een kooi en daar werd hij niet in de buurt geduld.  :-\

Gaat het goed buiten met Eros, mag hij buiten overwinteren en denk ik in het voorjaar dat hij toch alleen/eenzaam is, zo tussen de grasjes krijgt hij een mannelijk vriendje van me zodra de ijsheiligen (half mei) geweest zijn.

==== ==== ==== ==== ==== ==== ==== ==== ====

Unqiue voelt zich trouwens weer helemaal in orde .... die zag ik al 3 x samen met zijn dametje Queenie wippen.  ;D ;D

Morgen gaan we hier flink aan de gang .... mijn hele kweekkamertje wordt leeggehaald, alle valkjes gaan even in de huiskamerkooien en alle kweekkooien rijden we naar buiten en worden grondig schoongemaakt. Als de valkjes verdeeld zijn voor de kweek in de juiste kooi gaan daarna nog omstebeurt de de grote kooien in de huiskamer naar buiten onder de tuinslang. Al met al een flink karwei maar gelukkig is Ed nog thuis en wil hij me graag mee helpen.  ;)

Verder weinig nieuws .... tot gauw.

Voor straks, lekker slapen.  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Zoooooooooooo wat een updeet weer zeg!!!

Jullie zijn heel wat van plan morgen... hopelijk blijft het droog, ik moet morgen ook de kooien schoonmaken, heb een nieuwe kooi aangeschaft, zodat tibeau en ik denk toch sari een blok kunnen krijgen.... maar ga morgen niet in de regen staan.... ikke is nie gekke henkie  :-X

Fijne avond en liefs Manon

Paula

Dan heb je wat werk voor de boeg!
Veel succes met de grote schoonmaak.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline



>:( :( :-\

Mijn schoonmaakplannen staan op dit moment nog even op een laag pitje ....  ::)

Het was de bedoeling dat ik meteen om 8 uur - half 9 zou starten terwijl Ed de kids naar school brengt en daarna samen verder te gaan maar het regent  :o niet normaal meer!!  :-X

Een beetje nat regenen geeft niet maar nu wordt je echt binnen 3 tellen tot op de huid doorweekt, het is maar 10 ° C dus ook nog eens berekoud.  :P

Gelukkig voorspeld buienradar beter weer voor over een anderhalf uur dus hopelijk kunnen we later alsnog beginnen.  :)

Nu nog even een verplichte koffiepauze.  8)

Tot later!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


hilde

het was weer een mooie updeeeeettttttt caroline .

geniet maar van je koffiepauze

Paula

Denk dat het toch een lange pauze gaat worden. Als ik het weer hier zo zie ...  :-\
Succes voor als je wel gaat beginnen!  ;)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline



Ik heb een héle lieve man ....  :-*

We hebben vanmorgen mijn hele kamertje leeg gehaald en ik heb mijn kamertje helemaal van boven tot onder geschrobt. Deze is tot 1.80 m betegeld en op de vloer ligt plavuizen.  ;)

Mijn lieve mannetje heeft in de stromende regen net 8 kooien schoon staan maken met de tuinslang.  :D

Ik ben nu druk bezig met alle voerbakken en waterflessen en langzaam kan alles dan weer terug op zijn plaats.

Als straks alles terug op zijn plek staat ga ik de koppeltjes in de juiste kooi plaatsen voor de komende kweek en moeten de 2 grote kooi van de huiskamer nog gedaan worden.  ::) Het ligt een beetje aan de tijd dat we klaar zijn of we die vandaag nog doen, redden we het niet, doen we die morgen.  8)

Wat was het vuil als je alles leeg haalt  :o en dan stoefzuig ik daar elke dag, ik veeg er 1 keer en alles wordt verder sowieso dagelijks bijgehouden.

Ik ga weer verder .... tot later!!!  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

....
Dus moet het een ventje worden, een ventje wat ik nu niet voor hem heb, ik heb geen vrijgezelle mannetjes. Nu wil ik best een jong mannetje voor hem aanhouden, het komende kweekseizoen maar dan moet ik eerst weten hoe hij het buiten gaat doen want stel ik plaats een wild ventje buiten voor Eros en Eros gaat toch weer naar binnen, dan zit ik weer met het ventje ....


En dan krijg je voor dat laatste eenzame ventje weer een leuk wild popje.  ;D

Al met al een flink karwei maar gelukkig is Ed nog thuis en wil hij me graag mee helpen.  ;)

En wat doe jij voor tegen prestatie, wat heb jij beloofd............ :P


gr Esther