## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Marl1

Hoi Caroline,

Wat een mooie valkjes heb je toch.... Leuk dat ik ze gister in het echt mocht zien!

Leuke foto's weer van Lucky, ik vind het echt een supermooi vrouwke! Gisteravond heb ik al even mogen kroelen, en ze heeft nu de zaadjes gevonden en zit lekker te eten, ik heb haar nog niet zien drinken, dus hoop ik dat ze dat ook snel vind!

Kan ik haar nu al bij Mazzel zetten, of moet ze eerst hier gewend zijn?

Groetjes Marleen.

Ps. Nu net na het eten, heeft ze een speeltje gevonden, en zit ze nu te spelen. Leuk, er zit nu meer beweging in dan gisteren! Gaat goed komen dus!!!

•=Bonnie=•

Mooi koppeltje hoor :)  Ik dacht dat je Tommie voor Naomie had gehaald. Heb je voor haar iets anders?

Ida

Wat een lekkere update weer en die foto's.....ik vind ze super hoor  ;)
Fijn om te lezen/zien dat de E-tjes zo mooi en lief zijn geworden, helemaal klaar voor hun nieuwe huisje!

Tommy & Isabella zijn een mooi stelletje, nu maar hopen dat ze elkaar ook lief gaan vinden  :P

Geniet nog lekker van je vakantie !
knuffel van Rico

Caroline

Citaat van: Paula op 25 augustus 2010, 00:13:52
Weer een giga-update met mooie foto's.
Wat staat Isabella er trots op, op die 3e foto. Mooi hoor!

De E-tjes zien er ook goed uit.

Hopelijk knapt Unique snel op, maar met jouw goede zorgen zal dat vast goed komen. Succes met hem.


Dank je wel, Paula!!

Unique lijkt sinds vandaag weer een beetje op te knappen, gisterenavond heb ik hem zelfs nog een papje gegeven maar vandaag alleen maar vanmorgen en hij was net in ieder geval 10 gram zwaarder dan gisterenavond en een stuk levendiger overdag.  :D

Komt vast goed, heb ik alle vertrouwen in.  ;)


Citaat van: Jel op 25 augustus 2010, 00:51:15
Zozo wat een mega update!
wat leuk dat weer een valkje van jou gaat verhuizen na Limburg haha :P
Licht het aan mij of lijkt Zilver erg veel op Unique (zijn vader)??

Groetjes Jel, Zilver en kleine Ayo


Jawel, langzaam zijn er al een hoop valkjes van me in Limburg, eigenlijk in heel Nederland  ::) en een paar in België en 1 in Duitsland.  8)

En ja, Zilver lijkt echt op zijn papa Unique.  :D Volgens mij ook qua karakter.  ;)


Citaat van: Marl1 op 25 augustus 2010, 11:09:47
Hoi Caroline,

Wat een mooie valkjes heb je toch.... Leuk dat ik ze gister in het echt mocht zien!

Leuke foto's weer van Lucky, ik vind het echt een supermooi vrouwke! Gisteravond heb ik al even mogen kroelen, en ze heeft nu de zaadjes gevonden en zit lekker te eten, ik heb haar nog niet zien drinken, dus hoop ik dat ze dat ook snel vind!

Kan ik haar nu al bij Mazzel zetten, of moet ze eerst hier gewend zijn?

Groetjes Marleen.

Ps. Nu net na het eten, heeft ze een speeltje gevonden, en zit ze nu te spelen. Leuk, er zit nu meer beweging in dan gisteren! Gaat goed komen dus!!!


Hey Marleen, wat een leuke mail kreeg ik over Lucky en ook al een berichtje. Fijn dat je zo blij met haar bent en dat ze het zo goed doet.

Had je de foto's van Lucky van gisterenochtend nog gezien??

Ik beantwoord je mailtje morgen even, dan kan ik het ringnummer er gelijk bij pakken, ik ga nu net onderuit hangen op de bank met de laptop op schoot na een vermoeid dagje en heb even geen zin om nu weer op te staan ....  :-[

Kusje voor Lucky.  :-*


Citaat van: •=Bonnie=• op 25 augustus 2010, 11:30:52
Mooi koppeltje hoor :)  Ik dacht dat je Tommie voor Naomie had gehaald. Heb je voor haar iets anders?


In eerste instantie wilde ik inderdaad voor Naomi een bonte geelwang MAN en dat werd Tommy en puur voor het mooie wilde ik een getekend geelwang popje. Met de laatste wilde ik niet gaan kweken omdat ik niet meer dan 2 geelwangkoppels wil.  ;)

Helaas moet Tommy helemaal niks van Naomi weten, hij jaagt haar de hele kooi door. Nu moet ik er ook bij vertellen dat Naomi zich op dit moment heel erg mannelijk gedraagd.  :o ::) :P Ze versiert de hele dag alle valkjes (mannelijk en vrouwelijk) bij haar in de kooi, het mannelijke versierdeuntje met haar vleugeltjes wijd daarbij luid tikkend tegen allerlei dingen. Ook fluit ze verschillende andere huisdeuntjes waaronder het bouwvakkerfluitje wat ze beter doet als menig mannetje. Of dit het gedrag is wat Tommy tegen staat weet ik niet ....

Ik hoopte bij jou of Yvon op een getekend geelwang popje en deze werd nu bij Yvon geboren, Isabella, het nichtje van Naomi, een kleinkind van jou.

Tommy is niet heel erg enthousiast over haar maar niet zo fel tegen haar als tegen Naomi vandaar mijn keuze om hen beide te koppelen. Gaat dit niet lukken of twijfel ik, zet ik ze gewoon alledrie samen en mag hij kiezen, wie hij kiest maakt me niet zoveel uit, de nakomelingen zullen uit dezelfde lijn komen.  ;)

Kiest Tommy voor Isabella blijft Naomi vrijgezel in een kooi samen met een paar andere vrijgezelle dames.

Kiest hij voor Naomi blijft Isabella vrijgezel ....

Kiest hij geen van beide heeft hij pech.  :P En ik ook.  ::) :-X

Dan heb ik 3 vrijgezellen.  :-\


Citaat van: Ida op 25 augustus 2010, 18:53:58
Wat een lekkere update weer en die foto's.....ik vind ze super hoor  ;)
Fijn om te lezen/zien dat de E-tjes zo mooi en lief zijn geworden, helemaal klaar voor hun nieuwe huisje!

Tommy & Isabella zijn een mooi stelletje, nu maar hopen dat ze elkaar ook lief gaan vinden  :P

Geniet nog lekker van je vakantie !
knuffel van Rico


Nou de foto's waren niet de kwaliteit die ikzelf ben gewend hoor, Ida.Ik ben geen topfotograaf, heb ook maar een gewoon huis/tuin & keuken toestelletje van Sony maar ze zijn meestal wel goed scherp maar gisteren was bijna alles wazig of bewogen door een langere sluitingstijd.  :-\ :(

Maar gelukkig heb ik ontdekt waar het aan lag en staat hij nu weer goed afgesteld.  :D

Ik heb vanmorgen weer een ontzettend leuke serie gemaakt met foto's van Isabella, Tommy, Naomi, Juice en Vlinder.  ;)

Ik ga ze straks verkleinen, uploaden en waarschijnlijk morgen plaatsen.  8)

Nog 11 daagjes en dan zit de vakantie voor de kids er weer op .... en gaat die van mij beginnen.  ;D ;)

Kusje voor mijn knappe kereltje.  :-*

==== ==== ==== ==== ==== ====

Verder weinig nieuws vanaf deze kant.

* Vlindertje heeft zowaar heuze slagpennen.  :D :D

* Unique lijkt weer op te knappen.  :D :D

* Isabella is super leuk en doet het goed, 99 gram.  :D :D

* Tommy is knettrergek, super lief en mag van de week bij Isabella gaan wonen.  :D :D

Nog een fijne avond. Tot morgen!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Caroline



Foto-updeetjuh!!!!




Ik schreef het gisteren  al, mijn camera  was niet kapot gelukkig en inmiddels heb ik weer de juiste instelling en zijn mijn foto's weer de kwaliteit die ik van mijn camera gewend ben. :D

Als eerste wil ik even starten met Vlindertje. Bij de meeste inmiddels wel bekend wat ze mankeert. Een 2 weken terug plaatste ik een verhaal over haar met foto's van een tijdje terug toen ze nog een bloederig stompje had en hoe 2 weken geleden haar eerste slagpennetjes eruit zagen ....





Na een foute landing knakte een paar slagpennen maar ik liet ze zitten en kijk is hoe ze er gisteren uit zag ....


De onderkant


De bovenkant


Ze probeerde gisteren even te vliegen maar dat lukte nog niet maar ze ziet er toch een stuk beter uit?? :D :D

=== === === === === === === === === === === === === ===

Dan nog even een kleine update over Isabella en ... Tommy. ;D

Isabella doet het goed. Ze is elke dag een beetje minder angstig, eet goed en speelt lekker in de kooi. Ik mag haar kroelen, ze stapt als ik haar dwing netjes op en ik kan haar gewoon met de volle hand pakken.

Tommy heeft eigenlijk alleen maar oog voor mij, Sanne en Sophy. Zelfs Sophy kan alles met hem doen in de kooi, zo leuk om te zien. Hij komt echt naar de tralies zodat zij met haar vingertjes door de tralies heen hem kan kroelen en hij knabbelt daarbij zachtjes op haar nageltjes. Wat Sophy ook weer gewoon toe laat. ::)

Omdat Tommy in de kooi met de andere 5 valkjes helemaal niks heeft en maar wat door de kooi tijgert en omdat Isabella graag naar de andere valkjes toe wil heb ik ze vandaag bij elkaar gezet. :) Tommy zijn ontlasting is pas gecontroleerd en was in orde. Isabella komt van een betrouwbaar adres waar ook regelmatig mestonderzoek is gedaan. En voor de ernstige ziektes is 6 weken quarantaine ook niet voldoende. ;)

Toen ik Naomi een aantal weken geleden bij Tommy in de kooi plaatste was dit geen succes ....


Even een ouwe foto van toen ... Tommy joeg Naomi de hele kooi door, ze mocht niet eens op een stok zitten of uit 1 van de 3 voerbakken eten. :o

Nu deed ik het andersom en ik plaatste vanmorgen Tommy bij Isabella in de kooi. In eerste instantie probeerde Tommy even hetzelfde als hij bij Naomi had gedaan maar Isabella gaf hem gelijk lik op stuk. :D

Het zijn nog niet de beste maatjes maar ze eten al samen uit een bakje en ze laten elkaar verder ook in hun waarde, dus het begin is er.  ;)

De komende foto's zijn nog van gisteren dus ... voor ze gingen samenwonen. Kijk me een geniet.


Isabella


Isabella, lekker kroelen.


Isabella :-*


Isabella


Isabella netjes opgestapt.


Even draaien, Isabella even buikje laten kijken.


Isabella verwaand.


Isabella geniet van het kroelen ...


Mooi meisje.


Tommy


Tommy wil niet op de foto, hij wil in mijn nek of op mijn hoofd zitten ...


Ondanks dat Tommy nog erg jong is, begint hij al wat in de jeugdrui te komen, er komen al kleine pennetjes in zijn nekkie.


Tommy is echt hartstikke leip ... die gaat echt helemaal uit zijn dak als je hem kroelt. ;D ;D Rechts Isabella kruipt eerst wat verder maar ...


Komt dan toch weer dichterbij zitten. :D


Als ik stop met kroelen vliegt hij meteen naar me toe.


Even lekker katten tegen elkaar, links Tommy, rechts Isabella.




Links Isabella, rechts Tommy


Links tante Naomi, rechts Isabella. De vader van Isabella is een volle broer van Naomi. :D


Naomi (L), Tommy die alleen maar naar mij wil & Isabella.


Hier zie je hoe Tommy tegen Naomi doet en dat Naomi niks terug doet.




En nog een keer Tommy die lelijk doet tegen Naomi.


Je ziet ook als ze alledrie samen zijn dat Tommy veel lelijker doet tegen Naomi dan tegen Isabella maar ook dat Naomi het over zich heen laat komen en Isabella het niet pikt en terug moppert.


En dan zijn de 2 kleintjes moe ... tijd om naar de kooi terug te gaan. ;)


Eerst Naomi terug naar de kooi ....


Dan is het tijd voor Tommy die nog even met een beesie speelt bovenop de kooi waar ook Juicy aan het spelen was.


Juicy moet ook in de kooi ...


Na het opstappen nog even met mijn ringen spelen. :D


Als laatste Isabella die al lijkt te weten dat ik haar kom halen.


Ze mag netjes zelf de kooi inlopen.






Nog even kroelen dan ...


Met een beetje hulp ging ook Isabella in de kooi.

Geen zorgen, mijn mooi bosje bloemen is nep dus eraan knabbelen kan geen kwaad. :)

Zooooooo, dit waren voorlopig weer eventjes mijn laatste foto's. Jullie hadden geluk ... omdat ik dacht dat mijn camera kapot was heb ik veel foto's gemaakt de laatste tijd om te kijken of hij weer goed werkt. En dat doet ie!!

Voor straks lekker slapen, tot morgen. :-*

PS. nog even goed nieuws!!

Unique lijkt weer op te knappen, hij heeft vandaag geen pap gehad en woog vanavond 10 gram zwaarder dan van de week na 's morgens 9 ml. pap te hebben gehad. Hij is weer ondeugend en actiever en ik zie hem steeds meer eten ... helaas ook zijn popje voeren. :-\




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

smiley

Hallo Caroline

Wat ziet Vlinder er goed uit !! echt een enorm verschil zeg  :o :o
Dit komt vast goed ,wat een vooruitgang .

Ik heb net heel erg genoten van de foto's van Tommy en Isabella en Naomi  ;D ;D
Maar vooral van de foto's waar ze met z'n allen op de driehoek zitten.
Het is echt een schitterend gezicht al die mooie geel wangen bij elkaar te zien  :-* :-*.
En ik hoop dan ook met heel mijn hart dat er straks bij mij in ieder geval 1 pop bij mag zitten .
Ik ben gek op de parels die ze dan zullen dragen ,vond dat bij Shuma een beetje jammer dat die verdwenen zijn .
Maar als ze zo egaal worden zijn ze ook heel mooi ,vooral het masker is knal geel geworden  :o :o

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Ida

Oooh Caroline, wat ziet Vlinder er goed uit, dat gaat helemaal goedkomen  ;D
Geef haar maar een dikke kroel van haar broertje Rico, dat helpt zeker  ;)

En je geelwangen zijn om te zoenen. Kleine boef die Tommy, lelijk doen tegen die mooie Naomi, hopen dat Isabella zijn hartje gaat veroveren.........

groetjesssssssssss Ida

Nynke

Wat super zeg van Vlinder!!!  :D

En Tommy & Isabella, wat een pracht stel...
Een super fotoreeks waar ik dan ook echt even voor ben gaan zitten.

Gelukkig dat Unique weer wat opknapt.
Ons homokoppeltje voert elkaar ook :S
Ze hebben dan ook geen oog voor de dames.
Hopen dat de broedblokken volgend jaar nog iets verandering kunnen brengen en anders zijn ze lekker gelukkig met elkaar :D

anika_en_spirit

Hoi Caroline,

Wat een heerlijke foto-update weer.
Ik heb genoten van de prachtige, gele wangetjes.
Ze zijn zo mooi!  :-*

Hé, wat zien de slagpennetjes van Vlinder er super uit.
Echt een hele vooruitgang.

Ook fijn om te lezen dat Unique zijn ergste dip weer te boven is.

Je krijgt een dikke  :-* van lieve Sero.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

hilde

ik kwijl mee agnes   ;D 


mooie plaatjesssssss

en vlindertje er een stuk beter uitziet


groetjessss

Paula

Wat ziet het vleugeltje van Vlinder er goed uit joh! Geweldig. Dat moet een fantastisch gevoel geweest zijn toen je dat zag!

Mooie foto's!

Fijn dat Unique weer opknapt.

Prettig weekend!  ;)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline



Dank je, Conny, Ida, Nynke, Anika, Agnes, Hilde & Paula.  :-*

Vlindertje ziet er inderdaad heel erg goed uit en ik ben ook super trots op haar.  :)

Ik vond het ook leuk om weer eens een lekkere berg foto's te plaatsen!!  :D

Ik had er nog eentje van Tommy en Isabella samen in de kooi, het gaat best goed saampies.


Isabella boven, Tommy onder, hij is onderdanig aan haar.  ;)


Ik vond van de week een mooi bosje bloemen ... het is kei nep maar ik vind het best echt lijken en het staat lekker fris in mijn kamertje waar ik natuurlijk geen echte bloemen en planten wil.  :D

Vanmorgen heb een gaaf (vind ik  ::) ) filmpje gemaakt met onze Sophy met haar Tommy.  :D

KLIK hier onder op de foto.  ;)



Lief hè??

Doei doei!!!! Tot morgen maar weer, fijn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde