## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Ida

Hi Caroline,
Gefeliciteerd met je neuwste aanwinst.
Wauw wat een supermooi meisje is Isabella  ;D
Zeker een moeilijke keuze tussen 2 mooie valkjes maar ikzelf zou ook deze hebben gekozen. Ze heeft een superlief bekkie en is heel mooi getekend.
Heel veel plezier met haar, wanneer komt ze ?

fijne zondag - knuffie van Rico

Caroline



Dank je wel allemaal voor de leuke reacties!!!!  :-*

Ik ben zelf ook onwijs blij met haar en durfde alleen maar te hopen dat ze zo mooi zou worden als dat ze nu is. 

Kleine Isabella is op 6 juli uit haar eitje gekropen, ze is nu dus 26 dagen en moet nog uit het blok vliegen.  :)

Dus wanneer ze komt?? Ik weet het nog niet.  ;)

En zo is langzaam mijn collectie compleet aan het worden .... ooh nee, mijn ruimte op.  :P :-\

Mijn verlanglijstje wordt steeds kleiner, mijn kweekkamertje steeds voller met de prachtigste valkjes.  ;D

Ik kan er ook echt van genieten en uren naar ze zitten kijken.  8) Vraagt Ed, wat zit je nou te doen?? Oh niks .... zit ik gewoon lekker met een beker koffie in mijn kamertje, te kijken hoe ze in de kooien (of los) allemaal zichzelf vermaken, er wordt gespeeld met de vele speeltjes, de een is aan het klimmen, de andere zit zichzelf te poesten, een koppeltje kroelt elkaar en de jonge mannetjes sloven zich uit voor de meiden. Heerlijk toch??

Wat een geweldige hobby hebben wij. 

Ik ga de ontbijttafel dekken, langzaam is mijn gezinnetje aan het wakker worden.  ;)

Een mooie zonnige vrije dag, allemaal!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Gefeliciteerd met Isabella. :D

Dit zou ook mijn keuze geweest zijn, de pareltjes maken het net allemaal wat zachter.

Fijne zondag !! ;)

*Esther*

Citaat van: ♪ Marlies op  1 augustus 2010, 10:37:19
Gefeliciteerd met Isabella. :D

Dit zou ook mijn keuze geweest zijn, de pareltjes maken het net allemaal wat zachter.

Fijne zondag !! ;)

:D Yep helemaal.

*Manon*

Citaat van: Caroline op  1 augustus 2010, 10:09:34


Dank je wel allemaal voor de leuke reacties!!!!  :-*

Ik ben zelf ook onwijs blij met haar en durfde alleen maar te hopen dat ze zo mooi zou worden als dat ze nu is. 

Kleine Isabella is op 6 juli uit haar eitje gekropen, ze is nu dus 26 dagen en moet nog uit het blok vliegen.  :)

Dus wanneer ze komt?? Ik weet het nog niet.  ;)

En zo is langzaam mijn collectie compleet aan het worden .... ooh nee, mijn ruimte op.  :P :-\

Mijn verlanglijstje wordt steeds kleiner, mijn kweekkamertje steeds voller met de prachtigste valkjes.  ;D

Ik kan er ook echt van genieten en uren naar ze zitten kijken.  8) Vraagt Ed, wat zit je nou te doen?? Oh niks .... zit ik gewoon lekker met een beker koffie in mijn kamertje, te kijken hoe ze in de kooien (of los) allemaal zichzelf vermaken, er wordt gespeeld met de vele speeltjes, de een is aan het klimmen, de andere zit zichzelf te poesten, een koppeltje kroelt elkaar en de jonge mannetjes sloven zich uit voor de meiden. Heerlijk toch??

Wat een geweldige hobby hebben wij. 

Ik ga de ontbijttafel dekken, langzaam is mijn gezinnetje aan het wakker worden.  ;)

Een mooie zonnige vrije dag, allemaal!!






Wat een heerlijk berichtje.... het geluk spat er aan alle kanten vanaf  :-*

Liefs Manon

Paula

Gefeliciteerd Caroline met jouw nieuwe valkje!
Je kunt merken dat je er heel blij mee bent als je jouw berichtje leest. Kan ik me goed voorstellen, want Isabella is een heel mooi valkje met een mooie naam.
Alvast veel voorpret gewenst!  ;)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)


sabine


Rianne

Ik voel je bijna stralen, zo door het beeldscherm heen, zoveel blijdschap lees ik in je berichtjes. Dit was ook mijn keus geweest, de zachte kleuren, de symmetrie, prachtig :D

Always look..

Wauwie wat is Isabella mooi! echt een lieffie om te zien!  :-*
Gefeliciteerd met haar!

xx

Angel_Rob

Hey kaat (en anderen),

vraagje, wat denk jij (jullie)?
Mijn ouders hebben 2 van die kakariki's en nu is het mannetje vannacht uit zijn kooi ontsnapt (waterbak zat waarschijnlijk niet goed vast en is er afgevallen).
Hij blijft hier wel in de buurt hangen want vrouwtjelief zit nog wel in de kooi.
Nu hebben we vrouwtjelief in een kleinere kooi in de grote kooi gezet en die grote kooi opengezet, zou hij er nog terug in komen??
Liefs Angèl en Damian


Kaatje

Citaat van: Caroline op  1 augustus 2010, 10:09:34


Ik kan er ook echt van genieten en uren naar ze zitten kijken.  8) Vraagt Ed, wat zit je nou te doen?? Oh niks .... zit ik gewoon lekker met een beker koffie in mijn kamertje, te kijken hoe ze in de kooien (of los) allemaal zichzelf vermaken, er wordt gespeeld met de vele speeltjes, de een is aan het klimmen, de andere zit zichzelf te poesten, een koppeltje kroelt elkaar en de jonge mannetjes sloven zich uit voor de meiden. Heerlijk toch??



Heerlijk meid, zoals Rianne al schrijft .... je voelt de warmte wat je uitstraalt en het o zo genieten van je geweldige hobby. Ik ben echt blij voor je en wat je schrijft is heel herkenbaar.

Zo kon mijn moeder uren voor ons zoutwateraquarium zitten genieten  :-*

@ Angel

Ik hoop voor je dat het mannetje snel naar zijn vrouwtjes kakariki terug zal vliegen. Echt balen zeg  :-\

Caroline

Citaat van: Angel_Rob op  1 augustus 2010, 16:44:20
Hey kaat (en anderen),

vraagje, wat denk jij (jullie)?
Mijn ouders hebben 2 van die kakariki's en nu is het mannetje vannacht uit zijn kooi ontsnapt (waterbak zat waarschijnlijk niet goed vast en is er afgevallen).
Hij blijft hier wel in de buurt hangen want vrouwtjelief zit nog wel in de kooi.
Nu hebben we vrouwtjelief in een kleinere kooi in de grote kooi gezet en die grote kooi opengezet, zou hij er nog terug in komen??


Hey schoonzusje .... jeetje, wat balen.  :-\

Ik denk dat je het enige juiste hebt gedaan en in de grote kooi natuurlijk water en voer zetten zodat hij gewoon kan komen eten.

Daarnaast staat er hier op de site bij vermist/gevonden veel tips over waar je kunt informeren mocht hij straks niet meer in zicht zijn en bijv. door iemand gevonden zijn, hoe je hem dan weer terug krijgt.

Ik ga nu snel want er staan er een stel te wachten tot ik ze douche .... kom later nog even online.  ;)

Sterkte meis.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Angel_Rob

Okido, zal dadelijk thuis eens spieken, we hebben ´m al even niet meer gehoord en gezien. Hij heeft gelukkig wel een ringetje.
Liefs Angèl en Damian


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.