## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Always look..

Wat een boellie jarige valkjes zeg! GEFELICITEERD!  :-*
En idd wat een bloed kan er uit een nageltje komen zeg! lijkt wel of der een geslacht is in de kooi..  :-X
Gelukkig viel het allemaal reuze mee... op het schoonmaakwerk na dan  ;) ;D

xx

Ida

Hieperdepieperdepiep HOERA !! Gefeliciteerd met al je jarige schatjes  ;D

Dikke verjaardagskroel voor allemaal !

groetjessssssssssss

Caroline



Dank je wel voor de lieve felicitaties.  :-*

Zoals beloofd heb ik de foto's van Jasper zijn verjaardagsfeestjes geplaatst.

KLIK op de foto en je komt in mijn andere boekje waar je de foto's kun zien en 2 superleuke filmpjes.  :D ;D



Fijne avond allemaal!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paula

Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Yvon

Hoi hoi

Wooouwwwwwww,wat een jarige allemaal bij jou in huis.
Valkjes,kids, nu nog de hondjes.  :D
Je hebt toch wel een heerlijke valkjestaart gebakken ?
Jasper had wel een hele mooie taart.  ;D

Sally is gewoon verlegen tussen al die feestende mensen.  ;) :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >


anika_en_spirit

Hé, gefeliciteerd met alle jarigen van afgelopen 3 maanden :D.
Dat zijn er weer een boel.
Geef je ze allemaal een lekkere knuffel?  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Caroline



Dank je wel voor de leuke reacties en complimentjes over mijn foto's en valkjes - ik ben zelf ook erg trots op mijn valkjes -  dank je ook voor de felicitaties voor Jasper - alweer 6 jaar - en al mijn jarige valkjes - we vieren het hier wel met een paar tegelijk hoor met zoveel valkjes wordt het zo eentonig als ik om de 2 weken een felicitatie plaats :P - en natuurlijk ook bedankt voor alle andere lieve berichtjes, welke gewoon teveel zijn om allemaal apart op te reageren. ::)

* Nynke bedankt voor je update over Sisi en Xante, fijn te leven dat het goed met de meiden gaat. :D

* Gerda, ik ben ook erg benieuwd naar de eventuele splitten die Van Gils bij zich draagt, met een popje als Perle die natuurlijk en bont en witmasker maar ook opaline en cinnamon is, zullen de standaard mutaties niet verborgen blijven, mochten ze ooit eigen jongen krijgen natuurlijk. ;) Zo niet zijn ze een geweldig back-upkoppel mochten mijn 2 geelwangkoppels die nodig hebben. Die laatste mogen het uiteraard eerst zelf proberen. :)

* Marlies, ik vind de beige kleur van Jim ook heel erg mooi, heel apart. En herkende ook al zijn vader en tante erin terug. Zusje Nina heeft het veel minder, mede natuurlijk door de gele pareltjes, ik denk dan ook niet dat zij cinnamon is. Het feit dat Jim GEEN cinnamon is c.q. kan zijn, maakt me wel nieuwsgierig hoe hij eruit zou hebben gezien als hij ook nog cinnamon was geweest. Hij is nu donkerder dan Dior, mijn bronze fallow cinnamon geelwang MAN die toch behoorlijke beige getint is. ;)
En ja, zijn jongen, daar ben ik ook heel erg nieuwsgierig naar, mijn eerste gekweekte bleekmaskertjes. ;D

En inderdaad, Sophy MOET de stoep geven, Thomas de auto wassen en Sanne .... nee hoor, geen kinderarbeid hier. ;) Alleen Sanne heeft een karwei, zij moet overdag haar hond uitlaten en alle drie de honden eten geven maar zij is ook 9 jaar en dan mag je best wat doen vind ik. Daarnaast helpt ze me graag met de valkjes, en dit mag maar hoeft niet. Gisteren hebben we saampies alle 12 kooien helemaal schoon gemaakt, daar geniet ze echt van. :D

* Monique, Perle is inderdaad een hele forse valk, even uit mijn hoofd was zij de laatste keer dat ik haar woog in de 120 gram maar ze is niet echt te dik, gewoon grof gebouwd. ;) Met inderdaad een hele mooie kuif. :D

* Hey Jel, leuk dat je vanaf het buitenland even in mijn boekje kwam neuzen. :D Nog een fijne vakantie!!

* En ja Nel, ik ben ook best wel trots dat ik probleemloos steeds voor al mijn jongen een fijn adresje heb gevonden. Nog nooit plaatste ik een advertentie op Marktplaats of i.d., alleen een  paar keer hier op de verkooppagina van deze site, ook heb ik nog steeds geen eigen website maar de mensen weten me nog steeds te vinden. ;) Nu al 31 nesten. ::) Alleen dit kweekseizoen meer dan 40 jongen, 3 bleven er hier maar voor de andere hebben allemaal lieve baasjes zich gemeld en ... ik heb nog mensen op de wachtlijst staan. :D

* Yvon ... geen taartjes hoor, ze hebben een lekker bak met groente en brood gekregen. ;D En 19 augustus is ons eerste hondje aan de beurt, dan wordt Fleurtje, Sanne's ruwhaar Teckel 1 jaar!!! Kippie, de Jack Russel Terriër wordt 9 december 12 jaar :o en Summer de Nova Scotia Duck Tolling Retriever wordt 9 maart alweer 11 jaar. :)

=== === === === === === === === === ===

Zo nu nog even een kleine update:

- Tommy eet prima zelf en blijft dagelijks tussen de 95 - 100 gram. Hij is al een beetje zijn fluitjes aan het oefenen en zijn ontlasting is nagekeken en was in orde. :) Hij is al een paar keer samen met Naomi los geweest maar niet echt gecharmeerd van haar. Samen op 1 foto is dan ook nog niet gelukt want hij jaagt haar gewoon weg. ::) Nu snap ik hem ook wel een beetje want als je Naomi bezig ziet ... ze zit in de kooi bij JOOP! & Juicy en Nina en Vlinder en deze worden alle vier versiert door Naomi. Het is een popje - kan ook niet anders met een witmasker moeder en split geelwang vader - maar fluit de hele dag het mannelijke versierfluitje, fluit div. van mijn eigen deuntjes na en probleemloos het bouwvakkerfluitje. :o En als er een van haar kooigenootjes in de buurt komt gaat ze als een echte vent met haar vleugeltjes wijd, tikkend op de stok er tegen fluiten. ??? Duidelijk teveel mannelijke hormonen op het moment, of Tommy dit aanvoelt, ik weet het niet, hij is natuurlijk nog erg jong. ;) Samen in de kooi zetten is nu ook geen optie, Tommy, zo'n beetje mijn liefste en zachtste valkje qua karakter veranderd in een monstertje en jaagt Naomi  alle hoeken van de kooi zien. :-\

- De mensen die in meerdere boekjes lezen hebben misschien vast wel meegekregen dat ik binnenkort waarschijnlijk nog een getekend geelwang valkje erbij krijg ... een popje deze keer, geboren bij Yvon uit een broer van mijn Naomi en zijn popje. :D Ik ben helemaal blij hiermee alleen, ze heeft er 2, 1 met en 1 zonder pareltjes en ik heb nog niet kunnen kiezen. ::)


De oudste met pareltjes of ....


De jongste zonder pareltjes. ???

Het weekend na het plaatsen van Yvon's nieuwste foto's zal ik een keuze maken. ;) Uiteraard kom ik haar dan officieel voorstellen. :D

Mijn plan is om dan Tommy samen met zowel Naomi als dit mooie meisje apart te zetten in een ruime papegaaienkooi, dan kan hij kiezen en zodra ik zie dat er tussen Tommy en één van de dames een klik is, gaat het andere dametje in de nieuwe kooi bij JOOP! & Juicy en zal daar blijven als vrijgezelle dametje. ;) Gewoon voor de sier omdat ze zo mooi is. :D

- Als laatste nog even over de E-tjes. Gisteren is Elia, de oudste, het cinnamon opaline witmasker popje uit (het blok) gevlogen. Zij is nu ook officieel gereserveerd, de moeder van één van Jasper zijn klasgenootjes had een popje bij me gereserveerd maar, ze had Elia nog niet gezien. Van de week stuurde ik haar een mailtje met foto's en ze zijn verliefd en Elia is meer dan welkom. Ze gaat als tam valkje in een buitenvolière waar al meerdere valkjes wonen waaronder een mannetje die zijn popje pas verloren heeft. Na hun vakantie, in de eerste week van september verhuisd ze. Enjoy, het cinnamon opaline popje, vertelde ik al, heet straks Lucky en gaat bij Marleen wonen, ook actief op dit forum en kleine Elf, het bonte cinnamon witmasker mannetje krijgt straks dus een fijn adresje bij de oma van Francis. :D

Ik zit te wachten op een nieuwe portable camera, welke ik graag wil uitproberen met de valkjes, zodra hij er is maak ik nieuwe foto's van de E-tjes. ;)

Nu ga ik weer wat doen ... grotendeels  typte ik al vannacht toen ik wakker was geworden van Ed zijn wekker. :-\ Gelukkig kon ik daarna nog even slapen. ;)

Fijne dag iedereen. :D :-*

PS. Neeee Saar, daar kom ik niet, die staat hééééél slecht bekend in Veghel, al JAREN!!!!  :(




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

anika_en_spirit

Vergeet ik helmaal te zeggen: ook super leuke foto's van de verjaardag van Jasper. Wat is het toch een héérlijk ventje :-*

Enne, ik ben erg benieuwd naar je keuze wat betreft je nieuwe aanwinst.
De oudste heeft een hele mooie tekening vind ik, met prachtige pareltjes. De jongste heeft echter echt een bekkie om te zoenen!
Succes met het maken van de juiste keuze :D
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


*Manon*

Wauw Caroline, wat een toffe updeet!!

En wat lees ik... nog een geelwang getekend poppie erbij....  :o :o
Supergaaf, gefeliciteerd meid!
Als ik mocht kiezen wist ik het wel  :D :D

Fijn weekend meid, maar dat gaat vast lukken... het zonnetje schijnt hier al en hopelijk blijft ie schijnen in het weekend...

wij vieren vanavond Hans zijn verjaardag en over een uurtje zie ik mijn mooie dochter weer... haa altijd zo leuk om haar weer te zien en te horen en haar even weer lekker te knuffelen en vast te houden.... heb het weer gehad voor dit jaar!! jipie ja heeeeee  :D

Liefs Manon

Caroline

Citaat van: *Manon* op 30 juli 2010, 14:56:48
Wauw Caroline, wat een toffe updeet!!

En wat lees ik... nog een geelwang getekend poppie erbij....  :o :o
Supergaaf, gefeliciteerd meid!
Als ik mocht kiezen wist ik het wel  :D :D

Liefs Manon


Vertel Manon, welke zou jij kiezen dan??

BEn ik wel erg nieuwsgierig naar.  8)

En jij ook een fijn weekend, meis, lekker met Jael weer thuis.  :-*





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Super leuke foto's en de update en alles...

Ik zou gaan voor....

Zonder parels .... ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website