## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



Hé Peet .... leuk je hier weer eens te zien!!  8)

Je geelwang poppetje is prachtig, vindt je vast snel een fijn adresje voor.  ;)

====

Verder Nel, Gerdy, Paula, Yvon, Sally, Ida en Anke, bedankt voor jullie berichtjes en Nel, ik hoop het echt, dat bij Jasper een keer het €-tje gaat vallen. Het wordt steeds zwaarder om hem te verschonen voor mij.  ;)

En Paula, mijn heup, bekken en rug blijven na de zwangerschappen een zwakke plek, zolang ik geen gekke dingen doe, blijven de klachten wel eventjes weg.  8) Maar ja, juist die gekke dingen doe ik nogal eens.  :P

====

En Bonnie .... jouw mooie meisje krijgt het weekend een prachtig kereltje .... zodra hij thuis is kom ik een foto van hem plaatsen in je dagboekje.  ;)

Jawel!!!!  ;D ;D Ik heb net bericht gekregen ....

Het valkje waarvan veertjes waren opgestuurd en waarvan ik hoopte dat het mannelijk was is  ....




Mijn mooie cinnamon opaline geelwang bonte poppetje Naomi (foto zie een paar berichtjes terug) krijgt een prachtige cinnamon opaline geelwang getekende MAN.  ;D ;D ;D

Ik ben zo happy!!!!  :D :D

Eindelijk na 4 1/2 jaar zoeken en wachten op een bonte geelwang MAN is mijn geduld beloond.  ;)


====

Dit betekend dat ik ben voorzien en ik graag bij iedereen de reservering voor een bonte geelwang MAN wil annuleren!!  ::)


Dank jullie wel voor het vertrouwen.

Ik hoop dat jullie me niet kwalijk nemen dat ik niet iedereen persoonlijk benader want ik sta bij zoveel (meer dan 20) mensen op de wachtlijst, dat ik niet eens meer weet bij wie.  :-[

Zodra ik mijn kereltje in huis heb, zal ik hem officieel aan jullie voorstellen.  :D


Een fijne koelere dag voor iedereen en en sterkte met de eventuele storm - en waterschade. Hier heeft het nog harder gestormd dan het weekend en de schade in Veghel e.o. is dan ook verschrikkelijk om te zien. Overal waar je kijkt liggen bomen en mega grote takken liggen. Bij ons is het dak van het speelhuisje van de kinderen afgewaaid maar dit is volgens mijn nog wel te repareren, zelf hadden wij tijdens de storm de rolluiken gesloten maar tijdens het opruimen buiten kwam de buurvrouw vertellen dat het dak van onze aanbouw, gemaakt van bitumen golfplaten inclusief het lood e.d. rechtop op het dag heeft gestaan.  :o Dit betekend dat het helemaal los is aan één kant. Nu de storm is gaan liggen, ligt het dak ook weer netjes op zijn plaats. Ook heeft het niet binnen geregend maar er moet wel naar gekeken worden door een deskundige.  ;) Dit is het dak van onze bijkeuken, het tussenstuk van onze keuken naar mijn kweekkamertje.  :)

Het ging ook verschrikkelijk tekeer gisteren .... mijn broertje had ons via mijn ouders al gewaarschuwd, hij is vliegverkeersleider in Eindhoven en had al zien aankomen dat er orkaanachtige storm aankwam, verschillende vluchten zijn ook uitgesteld.
Ik moest even de achterdeur van de grote haak halen en sluiten en was werkelijk binnen 5 sec. drijfnat tot op mijn huid, mijn slip en bh kon ik zelfs uitknijpen.  :o

Van mij hoeft het niet die storm en onweer .... ben niet gauw bang maar het geen controle kunnen hebben op de situatie beangstigd me toch wel, zeker als dan ook nog mijn kids niet allemaal thuis zijn .... Sanne was gisteren naar Streetdance tijdens de storm.

Ik ga gauw weer wat doen .... ik hou jullie op de hoogte.  ;D





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe MAN (van het valkparkietensoort wel te verstaan..... ;D). Ben echt superblij voor je dat je eindelijk hebt gevonden waar je al zo lang naar op zoek was. Weten dat je zoektocht nu eindigt zal dit ook best wel weer rust geven, denk ik zo. Te zijner tijd zien we natuurlijk graag de foto's van je nieuwe ventje hier tegemoet. Heeft het ook al een naam? Of heb ik die over het hoofd gezien?

Dikke knuf van mij en mijn 'Vliegtuig' met nog een ferme poot erbij van Binky met het 'ouwe-valkparkiet-lullen-kapsel'...


                                      :-*   :-*   :-*   :-*

Caroline



Hermien en Binky ....

Dnak je wel voor het super leuke filmpje!!  :-* :-*



"Zo, weg met die rotzooi..."



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



We typte tegelijk, Hermien!!

Ik heb al een naam voor mijn nieuwe aanwinst, deze heb ik al een aantal jaar in gedachten ....

Zodra ik een mooie foto van hem heb gemaakt, kom ik hem officieel aan jullie voorstellen.  ;)

Dank je wel voor je leuke berichtje.

Kusje voor Binkyboy.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

gefeliciteerd caroline  :D
ik ben super blij voor je!! geniet er lekker van  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Ik ben blij voor je dat je nu de man van je dromen gevonden hebt voor Naomi dan he.... je hebt al een heerlijke lieve man lijkt mij dus daarvoor hoef je nie meer op zoek hé  ;)

Ik zit ook te wachten tot ik zeker weet of de bonte (bijna getekende) geelwang een man is of niet, zo ja dan komt ie hier ook wonen en wordt ie de partner van Chanel... spannend hoor!!

maar goed, jij hebt 'm eindelijk.... lekker genieten!
Hoe oud is ie nu? en maak je m verder zelf tam en zelfstandig of is ie dat al?

Liefs Manon

Gerdy

wat super..gefeliciteerd

je lange wachten heeft resultaat gehad..ik kan me voorstellen dat je helemaal door het dolle bent.

Caroline



Dank je wel, allemaal!!!!

Ja inderdaad, ik ben helemaal waanzinnig blij!!!

Eindelijk mijn bonte geelwang MAN en dan nog getekend ook.  8)

Leuk Manon, jij misschien ook een getekende geelwang man, ik duim voor je. Wanneer weet je meer??

De "mijne" is nu 5 weken en komt het weekend hier (als de temperatuur het toe laat) .... rechtstreeks uit een volière dus ja, ik maak hem zelf de laatste week zelfstandig en tam.  ;) Ik begreep dat hij al trosgierst en zaadjes zelf pelt dus dit komt vast helemaal goed.  :)

Na quarantaine en een mestonderzoek mag hij dan samen met Naomi (15 mnd.) in een kooi om samen een koppeltje te gaan vormen. Gaat dit lukken krijgen zij mei/juni 2011 voor de eerste keer een blok, super spannend dus!!!!  :D

En gaan ze niet koppelen en zich voortplanten ook helemaal goed .... dan heb ik gewoon een ontzettend mooi koppel in mijn collectie.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paula

Gefeliciteerd Caroline met de lang verwachtte mutatie man.
Als het goed is, is het komend weekend nog niet zo heel erg warm, dus dat komt goed uit dan!
Hopelijk worden Naomi en hij een leuk koppeltje!
Het tam maken zal je vast wel lukken.
Ik ben benieuwd hoe hij gaat heten!

Veel succes met de reparatie en het herstellen van de dingen die kapot zijn. Het is dan blijkbaar behoorlijk tekeer gegaan bij jullie!  :o
Hier valt alles wel mee. Wat kleinere takjes en zo. Je ziet dat het stevig gewaaid heeft, maar dat is dan ook alles. Wij zijn er hier weer goed langs af gekomen.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Always look..


•=Bonnie=•


Caroline

Citaat van: •=Bonnie=• op 15 juli 2010, 12:29:08
dat schreeuwt om een FOTOOOOOOOOOOOOOO  ;D


Als hij thuis is!!!!  :D

De foto's van de kweker zijn allerbelabberts. Gemaakt en verstuurd met gsm, hij maakt normaal geen foto's.  ;)

Dus .... nog even geduld.  ::)

PS. hij lijkt wel wat op jouw getekende geelwangetje maar dan met iets grotere cinnamon opaline vlakken op de schouders/vleugels.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Tijntjuh

Een slechte foto is beter als geen foto mevrouw :-P


Wel gefeliciteerd met het slagen van je zoektocht!!!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paula

Citaat van: Caroline op 15 juli 2010, 12:39:42
Citaat van: •=Bonnie=• op 15 juli 2010, 12:29:08
dat schreeuwt om een FOTOOOOOOOOOOOOOO  ;D


Als hij thuis is!!!!  :D

De foto's van de kweker zijn allerbelabberts. Gemaakt en verstuurd met gsm, hij maakt normaal geen foto's.  ;)

Dus .... nog even geduld.  ::)




Och, als het geen vier en een half jaar duurt voor de foto komt! .....    ;D   ;) kunnen we wel wachten!  ;)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)