## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Paula

Gefeliciteerd met het 1e E-donsje!
               
Dat zo'n klein donsje uitgroeid tot zo'n grote vogel he!
Veel succes nog met de andere eitjes.

(PS: Veel plezier met de voetbal wedstrijd!  ;) )
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Gerdy

wat super weer een witmaskertje..gefeliciteerd met Elia

gr gerdy

Ida

;D een witje  ;D super ! Gefeliciteerd met Elia, wat een lieffie weer  :-*

Knuffel van Rico

Always look..

Wat zijn donsjes toch schattig he!?  :-*
En vind het ondanks dat ik niet van voetbal hou wel een erg leuke naam!

xx

patty_dordtse valkjes

Gefeliciteerd met het 1stje donsje van het E nest

voetbalkijkse  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Sally

Gefeliciteerd met Elia!
Wat n dropje. ;D

Had je mijn vraagje nog gelezen?

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met het kleine,lieve,mooie,witte donsje Elia !!  :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

☺ Pita ☺

Ooow een witmaskertje , mja ik heb er een zwak voor vind ze altijd mooi :D
Gefeliciteerd hoor :D

Kimm

gefeliciteerd caroline, met dit mooie donsje  :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline



Dank je wel voor alle leuke reacties!!!!  :-* :-* :-*

Ik vind het ook echt leuk, weer een witmaskertje.  :D

Dit kan een bont cinnamon witmaskertje of een cinnamon witmasker mannetje worden of .... een bont cinnamon opaline witmaskertje of een cinnamon opaline witmasker meisje.  :D

Helemaal leuk dus!!  ;)


Citaat van: Sally op 24 juni 2010, 22:15:59
Gefeliciteerd met Elia!
Wat n dropje. ;D

Had je mijn vraagje nog gelezen?


Jawel Sally, ik had je vraag gezien en wilde er morgen even op reageren maar zal het nu eventjes doen.  ;)

Inderdaad had Sylvia 2 bonte witmasker jongen, kleinkinderen van mijn Amor & Diégah. Ondanks dat Syl niet meer actief is op het forum hebben Syl en ik nog steeds contact met elkaar  :) en via mail contact en na foto's uitwisselingen hebben we samen besloten dat beiden niet in aanmerking gaan komen om het getekende witmasker mannetje te gaan worden voor mijn Nina Ricci.  :-\

Dit betekend dat ik nu ga wachten op een eigen jong. In september krijgen Amor & Diégah en Kouros & Lou Lou weer een blok, beide kunnen hele mooie getekende witmaskertjes krijgen, aangezien ik een partner voor Nina wil uit deze eigen gekweekte broedlijn, zal ik daarop mijn hoop gaan vestigen.  :) Beide ervaren koppeltjes mogen 2 nestjes krijgen als ze dit willen, afgelopen kweekperiode kregen zij helaas alleen maar getekende witmasker poppetjes, het lijkt me stug dat dat dit jaar weer gaat gebeuren.  ::)

Tot die tijd zit mijn Nina Ricci lekker samen met Vlindertje en JOOP! & Juicy in de nieuwe kooi en ze vermaakt zich daarin prima, ze is heel erg lief samen met Vlinder.  :-*

Naomi mijn bonte cinnamon opaline geelwang poppetje is ook nog wachtende op een kereltje en als mijn Vlindertje helemaal is opgeknapt krijg ook zij een mooi ventje als dit geboren is.  ;) Mijn ervaring is dat het niet uitmaakt als popjes een jaartje of langer moeten wachten op een ventje, eenmaal samen met een jong ventje apart in een kweekkooi is er meestal snel een klik en meer.  :P

Ik kruip lekker mijn bedje in, Ed is werken, heb dis het hele bed voor mezelf alleen.  8)

Trusten allemaal ....



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paula

Hopelijk gaan jouw plannen lukken en kun je een mooi manneke houden voor Nina Ricci.

Even off-topic: hoe is het met je rug?
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline



Nou even off-topic dan.  :P

Lief dat je ernaar vraagt, Paula.  :-*

Mijn rug is zo goed als helemaal over maar mijn linkerheup waar ik dus het ergste last van had, met name met tillen, lopen, zitten en auto rijden wat zeer pijnlijk is en bijv. op mijn hurken gaan zitten wat ik er niet mee kan is nog bar en boos.  >:(

Het is weliswaar ietsje minder, ik heb de afgelopen dagen veel gefietst in de hoop dat het wat losser komt te zitten. Hierdoor had ik gisteren na 18 km een redelijke avond maar vanmorgen was het weer wat pijnlijker.  :-\

Dit is de heup waar ik al mijn kinderen op draag of gedragen heb, mijn wasmanden op hou als ik ze naar boven en naar beneden draag en dus gewoon erg veel gebruik. Ik denk nu dus een overbelasting.  :( Ik heb er wel vaker last van, niet altijd even erg maar het is altijd nog goed gekomen dus daar hoop ik nu ook maar op.  ;)

Ed heeft zijn laatste nacht gewerkt en ligt nu op bed, vanaf 13 uur als hij uit bed komt is hij dus vandaag tot en met maandag vrij .... helaas vanmiddag alweer een werkbespreking  :( dus ja, echt rust geven kan ik mijn heup ook niet.  ::)

Vannacht was Jasper erg onrustig en huilerig en veel praten in zijn slaap .... vanmorgen had hij 38.5 koorts/verhoging. Leuk weer net in het weekend.  :-X

Hij is gelukkig niet echt ziek dus hopelijk gaat het allemaal meevallen, hij had wel op school 2 x overgegeven gisteren maar we weten dat aan de spanning, hij blijft zwemmen spannend vinden en gisteren gingen ze ook met de klas naar het Sesamstraatmuseum.  :) Misschien toch niet de spanning maar een virusje .... ???

Nou, ik ga gauw mijn beestjes verzorgen, ik heb Thomas net naar school gebracht, Jasper is vrij vandaag en Sanne heeft een speciale verlofdag om samen met haar tante en oma een dagje door te brengen bij haar nicht (19 jr.) in Maastricht.  :D haar nicht woont sinds dit schooljaar in Maastricht op kamers en studeert daar geneeskunde. Met zijn viertjes gaan ze naar de universiteit, wandelen door Maastricht, een bootvaart maken, lekker eten op het Vrijthof en natuurlijk shoppen.  :P

Leuk hoor.  8)

Vandaag nog even geen ontopic nieuws, misschien later.  :)

Donsje 2 is er voorlopig nog even niet, eitje 2 en 3 zijn NIET bevrucht dus het wachten is op donsje in eitje 4 en 5 .... 29 juni en 2 juli 18 dagen bebroed. Elia is na 17 dagen uit het eitje gekropen, ik hoop de andere 2 kleintjes ook i.v.m. het leeftijdverschil wat anders nog een dagje langer wordt.  ;)

Fijne dag allemaal, het wordt een heerlijke dag.  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Gefeliciteerd met een wit donsje  :D


Die mooie getekende meneer waar ik je om mailde kan Esther ook in het wit kweken  ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



Aha .... hou me maar op de hoogte.  ;)

Ik beantwoord je mail even, had hem nog niet gezien .... hotmail hè.  :P ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

sabine

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met je donsje!

Als je nog namen wil met een E:
ECHO, ECLIPSE, EDEN, ELNOY, ENZO, EXPO, ESCAPE, ESPRIT, EVEREST, EXODUS

Prettig weekend,
groetjes Sabine