## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Paula

Ben ook nog even aan het zoeken geweest naar Unisex namen beginnend met een E:

Eelke Elin Elke Esme Ezra (Esra) Erin

Afrikaanse namen met een E (met betekenis, niet Unisex, maar misschien wel leuk i.v.m. voetbal!)
Ebo - M - Born on Tuesday, Fante, Ghana 
Ebun - F - Gift, Yoruba, Nigeria 
Efia - F - Born on Friday, Fante, Ghana 
Ehioze - M - Jealousy is beneath me, Benin, Nigeria 
Enomwoyi - F - Graceful one, Benin, Nigeria 
Enyonyam - F - It is good for me, Ewe, Ghana 
Eshe - F - Life, Swahili, East Africa 
Esi - F - Born on Sunday, Fante, Ghana 

Easter

Eirian; helder en mooi (Welsh)

Eira; sneeuw (Welsh)

Link naar hondennamen E Unisex:
http://pets.iloveindia.com/dogs/dog-names/e/e-unisex.html

Zo, kun je ff kiezen!!  :D
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Saar

TheaV

Nou, met namen  hoeven we niet meer mee te helpen....die zijn er intussen genoeg.
Jammer dat de andere eitjes niet bevrucht zijn...... komen er vast nog meer.....
Goed te lezen  dat de rug ook iets beter is....fijn!
Dino en  wij wensen jullie toch een fijn weekend. En wel  een  warm weekend, maar niet door de koorts van de kids.!
Dino doet het super,  vliegt gewoon los en doet alles wat Dora doet!!!!  dus nu ook al echt reuze tam!!!
Dikke kroel van Dino...

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Caroline

Even snel het laatste nieuws ....

Ik ben weinig online geweest het weekend .... het was en veel te heet.  :o En ik heb met 3 zieke kindertjes gezeten en zit het nu nog.  :-\

Ik heb nog een serietjes leuke foto's gemaakt van Doris & Dannie die beide nog hier wonen en zal die zo snel mogelijk plaatsen.  ;)

Kleine Elia, het witmasker donsje van Pablo & Coco maakt het goed, je ziet het echt met de dag groeien en het geniet optimaal van alle aandacht die het van de ouders krijgt, nu nog even alleen ....

Niet voor lang waaaaant het donsje in eitje 4 tikt en piept de hele dag al flink en komt waarschijnlijk morgen uit zijn eitje.  ;) :D

Verder maken de valkjes het goed, ze hebben weinig last van de hitte maar de temperatuur blijft gelukkig ook beschaafd, zowel in de huiskamer als in mijn kweekkamertje niet boven de 27 ° C.  :)

Uiteraard hou ik jullie op de hoogte.  :)

Tevens lees ik zoveel mogelijk al jullie boekjes om helemaal bij te blijven maar kan niet altijd overal reageren. Dit maak ik wel weer goed.  ;)

Voor straks slaap lekker.

Liefs Caroline  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

TheaV

Jeetje..... 1 ziek kind en zoveel  valkjes is al veel..... je hebt de handen vol met 3 zieke kids en  dan  zoooo warm,  heb met je te doen.
En de rug???
Sterkte!!!!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Ida

3 zieke kindjes met deze temperaturen.........sterkte en ik hoop dat ze snel weer opknappen  ;)

Wat fijn dat het met Elia goed gaat, zal al wel een lekker bekkie hebben of niet? en dan weer een donsje op komst, ik ben benieuwd hoe die gaat heten.

Doe rustig aan en geniet zoveel mogelijk.
groetjesssss

Gerdy

o meis wat balen voor je kindjes en voor jou..met deze warmte ziek zijn..geef ze maar een knuffeltje van me en natuurlijk ook voor jou..

en super dat je weer een piepeitje hebt..blijft altijd weer spannend.

gr Gerdy

*Yvon

Hoi hoi

Heel veel beterschap voor de kids !!  :-*

Hier in huis is het nu 26gr.  :)
Maar buiten zal het een beetje meer zijn.  :-\

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Mag ik jullie voorstellen!!!!

* Enjoy *

Vanmorgen vroeg tijdens het voeren was er nog niks, bij het voeren van de valkjes in rust, 2 uurtjes later, werd er nog steeds druk gepiept maar lag er nog een gesloten eitje maar tussen de middag lag er een opgedroogd geel donsje met een gevuld kropje. Net als het witte donsje Elia na 17 dagen uit het eitje gekropen. :D

En .... naast het lege eierdopje (nr. 4) en de niet bevruchte eitjes 2 + 3 en eitje 5 wat ik over 3 dagen een donsje uit verwacht lag er vandaag een nieuw gelegd eitje, eitje nummertje 6. ??? Deze mag natuurlijk niet meer uit komen en heb ik omgeruild voor een nepeitje. ;)

Nog een paar foto's ....

Elia en Enjoy

Beide lagen er vanavond goed gevuld en tevreden bij ondanks de verschrikkelijke warmte.

Grappig detail .... Elia is vernoemd naar een voetballer omdat hij/zij uit het eitje kroop toen afgelopen donderdag het Nederlands elftal moest spelen en .... Enjoy is dus vandaag geboren, ook op een dag dat het Nederlands elftal moet spelen  :D en Nederland is door en moet nu vrijdag 2 juli  de kwartfinale spelen, deze dag is het laatste bevruchte eitje uitgerekend.  8)

Fijne avond.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Gefelie met een klein nederlands wk'tje ;D

Op naar de laatste wk'tje
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Paula

Gefeliciteerd met Enjoy!
Hoe is het met de kinderen?
Veel beterschap nog voor hen die ziek zijn.
En hoe is het met jou, met jouw heup?
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

hilde

2 donsjes achhhhh hoe lief

en alles goed met de kids ?

groetjessssssssss

Caroline

Ik wil nog even iedereen apart bedankt voor de lieve berichtjes.  :-*

Ik beloof snel de foto's van Doris & Dannii te plaatsen en mijn mail en immetjes te beantwoorden maar vandaag gaat hem dat niet meer worden .... ik zit nog steeds met 3 kinderen (Sanne, Jasper & Sophy) die niet lekker zijn en koorts hebben.  :-\ Nu is dat sowieso niet prettig maar als het dan ook nog 31 ° C is wordt je er nog minder vrolijk van.

Echt ziek zijn ze niet maar wel hangerig, huilerig, slecht eten en drinken, onrustig slapen en Jasper en Sophy uitslag over hun hele lijfje .... het lijkt op de zesde ziekte volgens mij, onschuldig maar toch in de gaten houden natuurlijk.

Voor Jasper was het wel triest .... die zouden vandaag onder schooltijd met de hele klas op de boot van een klasgenootje gaan varen en aanmeren op een strandje met gras, zand en water, helemaal geweldig dus.  :D Aangezien ze ook nog zeker 45 km moesten rijden durfde ik het niet aan ondanks dat hij gisterenavond koortsvrij was .... ik moest er niet aan denken dat hij toch weer niet lekker werd, zeker met die hitte. Gelukkig besefte hij het niet echt  ;) maar hij heeft natuurlijk wel een heerlijk uitje gemist.  :-\

En mijn voorgevoel was juist want vanavond had hij weer 39 ° C en hij heeft over de hele dag verspreid zeker 20 huilbuien gehad.  :-\ :'( Morgen hou ik hem dus ook lekker thuis.  ;)

Sanne was vanmorgen ook koortsvrij en wilde zelf persée naar school wat beide keren moeiteloos ging maar vanavond was ze zo hangerig dat ik voor ik haar naar wedstrijdzwemmen bracht eerst maar even tempte en ook zij had 39 ° .... dus geen zwemmen.  :-\

Ze is het er helemaal niet mee eens maar morgen gaat ze dus niet naar school, eerst maar uitzieken. Helaas ook geen streetdance morgen, een extra oefenavond i.v.m. het jaarlijkse grote optreden. Hier baalt ze nog meer van.  >:( :'(

Sophy heeft dus uitslag en wat verhoging maar verder merk ik weinig aan haar en die waterrat ligt de hele dag buiten in het badje.  8) Uiteraard samen met mama .... ik moet haar in de gaten houden maar hou het zonder water ook niet vol hoor in deze hitte.  :o

Hopelijk herstellen ze alle drie snel na morgen, een rustdag. Ed is morgen de hele dag werken en mijn vader brengt en haalt Thomas uit school en hij eet ook bij opa en oma een boterhammetje tussen de middag. Dit is wel prettig, dan hoef ik niet met 3 zieke kinderen met koorts 4 x naar school in een bloedhete auto terwijl het buiten richting de 30 ° gaat.  ;)

Verder weinig nieuws hier .... ja mijn rug en linkerheup .... die is nog steeds waardeloos maar dit heeft natuurlijk ook wat tijd en rust nodig.  ;) Het is al ietsepietsie verbeterd, komt helemaal goed.  ::)

Ik ga nu nog even mijn laatste wasjes, drogen, ophangen, vouwen en strijken ....  :(

Fijne avond en voor straks .... slaap lekker.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ida

Gefeliciteerd met Enjoy ! Wat een lieve foto's heb je weer gemaakt, ze zijn om te  :-* :-*

Sterkte in de hitte met je ziekenboeg, jammer dat ze allerlei leuks moeten missen maar beter worden is even belangrijker  ;)

Doe rustig aan en relax lekker in je badje  :P
groetjes en een knuffie van Rico

Jacky

Gefeliciteerd met Enjoy!!! Ik ben benieuwd wat voor valkje hier uit gaat groeien :D

Ik hoop dat ze snel opknappen bij je. Met dit weer ook nog ziek zijn is vreselijk. En beterschap met je heup en rug. Hopelijk gaat het allemaal snel wat beter daar.

Groetjes Jacky