## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Saar


Sally

Hoi hoi!

Kom hier ook nogis ne keer binnen springen. ;D

Wat n schitterende kooi heb je zeg!! Echt geweldig.
Daar zal het 3tal zich wel in vermaken. ;D

En de foto's zijn ook al weer super leuk van je "kleintjes", fijn dat alles daar zo goed gaat.

beterschap met je rug!! Doe maar rustig aan.

Had je trouwens mijn vraagje in mn boekje gelezen ivm Indy?
Wat haar geboortedatum juist was?  :-[


Groetjes!!  :-*

Paula

Wat zien er allemaal weer prachtig uit!
Goed gedaan Caroline! En mooie foto's!

Citaat van: *Manon* op 21 juni 2010, 22:25:25
Enne Caroline... kan wel zeggen doe rustig aan.... maar dat doe je toch niet dus zeg ik het lekker ook nie  :P :P :P :P :P


En ik doe het lekker wel!!  :P
Tijd voor de pootjes omhoog en genieten van de rust, Caroline!   ;)
Prettige avond nog!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Claudia74

hé zou jij niet je rust pakken wanneer mogelijk ;)

niet dat ik foto's niet leuk vind  8)

heb al een zak (dicht) zo gekocht bij de dierenspeciaalzaak (geen schepzak  ;) ) ik heb pas al een mineraalblok meegenomen bij de intratuin die is lichtgroen ??? krijgen we een hulkje ;D heb ook een klein pakje ei krachtvoer maar dat is overbodig? beter ruilen tegen parkietenzaad?

Heb pedi perch stok, sepia, grit in huis. Dus moet nog hebben de maagkiezel. Heb nog een nieuw speeltje gekocht ;D wil nog een mooie touwring hebben maar die heb ik nog niet gevonden misschien weet jij nog een fijn adresje ;)

heel leuk de foto's weer ok 2 nachtjes slapen ;D 8)

ik zie je berichtje wel verschijnen.

Groetjes,
Claudia

Caroline



* Royal Kingdom-kooi *

* JOOP! * Juicy * Vlinder * Nina Ricci *




Ik schreef het al en liet al een paar foto's van een lege kooi zien, sinds vrijdag heb ik er een nieuwe kooi bij en vandaag ging ik shoppen om hem aan te kleden en in te richten want ik had echt helemaal niks meer aan speelgoed e.d liggen. :-\

Uiteindelijk slaagde ik erin om in 6 winkels mijn spulletjes bij elkaar te krijgen, in ging naar:

- Gamma in Veghel voor slotjes en tyribs (??)
- Boerenbond in Veghel
-  Beestenpot in Uden
- Groothandel fa. Heesakkers in Keldonk
- Jumper in Veghel
- Pet's Place in Veghel

Nu zal je denken, dan moet je toch slagen en alles in huis hebben maar helaas ik kon de spiraal - die nu tijdelijk in de kooi hangt maar eigenlijk in mijn kamertje aan het plafond hoort te hangen - nergens meer aankomen. Wel andere speeltjes en zo van dezelfde serie maar niet te spiraal. :-\ Ik heb nu voorlopig dan maar de spiraal in de kooi laten hangen, misschien kom ik nog ergens zo'n zelfde tegen. ;)

Nadat ik het rooster onder de bodem had bevestigd met tyribs (??), de slootjes had bevestigd en de hele kooi had ingericht zoals het mij het makkelijkst en leukst leek mochten JOOP! en zijn vriendinnetje Juicy en hun tijdelijk logeetjes Vlindertje en Nina Ricci in de nieuwe kooi nou dat vonden ze geweldig!! :D

Ik heb er een serie leuke foto's van gemaakt en een filmpje.


De hele kooi. :D


Voor v.l.n.r. Juicy en  JOOP!
Achter v.l.n.r. Vlindertje en Nina


JOOP! is helemaal happy in zijn nieuwe kooi. :D


Nina tikt tegen het nieuwe speeltje met haar snavel.


Hé daar hangt nog wat nieuws. ;D


Juicy en Vlinder


Mijn mooi Vlindertje, ze doet het zo goed .... 2 van haar 3 grote bulten van de lumps zijn al "opgelost" .... nu de laatste nog en een paar kleintjes. ;)


Eén van de nieuwe speeltjes en JOOP! die de bak met grit en maagkiezel al gevonden heeft.


Nog een speeltje .... van dezelfde serie als de vorige en de spiraal die ik dus zoek. ::)


Een kleinere van Acryl.


Nog een kleinere, deze is met aluminium en sterren van grit waaraan ze hun snavel kunnen slijpen. En natuurlijk mijn mooie Nina :-*


Vlinder en JOOP!


Vlinder :-*


Nina in het zonnetje. 8)


JOOP! & Juicy samen gritjes eten.


Juicy is in de rui maar bij haar blijven de wangetjes echt geel. :P


De drive in met touwstok. ;D


De slotjes, ze kosten wat (2 voor € 12,=) maar dan heb je ook wat. ;) Ze werken allebei op hetzelfde sleuteltje en ze mogen gewoon nat worden zonder dat ze weigeren of gaan roesten. :)


Nog een touwstok met een mineraalblok en een sepia.


Dit speeltjes is een uurtje later echt favoriet met zijn eendenkop met veren erop. :P



En als laatste nog een filmpje waarin een keertje door de hele kooi heen ga langs alle speeltjes en de valkjes. ;)



Voor straks slaap lekker. :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ylona

jeetje caroline,

wat lijken BO en BALOU veel op elkaar dat word weer goed kijken als ze samen zijn...haha.
met Balou gaat het super het is zo'n schatje, ik snap niet dat mensen dat zomaar weer weg kunnen doen, maar mij hoor je niet klagen want ik ben super blijk met dit kereltje :-*

liefs ylona

ylona

oh ik vergeet helemaal te zegen ........ wat een gave foto's weer.

Claudia74

Caroline,

Oh wat is de kooi leuk ingericht!

Heb je toevallig in 1 van die winkels een mooie touwring voor in de kooi gezien?? :) kan ik dat mooi combineren met het ophalen ;) heb ook zo'n acrylspeeltje gehaad de kinderen vonden m helemaal leuk :D mag nog een speeltje bij dus en een mooie touwring ;)

Gr. Claudia

ylona

ik kan hier wel kijken voor zo'n spiraal als ik het goed heb zijn ze er hier nog wel, neem ik hem voor je mee...is dat een plan????

Paula

Ik had Caroline en zojuist ook Claudia een immetje gestuurd met een link van een winkel niet ver hier vandaan, nl in Mill.
Bij deze winkel, je kunt hier alleen op zaterdag terecht, maar ook via internet kopen, hebben ze de spiraal die jij zoekt, Caroline.
Voor alle anderen die geïnteresseerd zijn:
http://www.happybird.nl/
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

hilde

heel mooie en veel fotookes heb ik gezien caroline

en de kooi is mooi ingericht


groetjessssssss

Caroline

Citaat van: Claudia74 op 21 juni 2010, 23:08:42
Caroline,

Oh wat is de kooi leuk ingericht!

Heb je toevallig in 1 van die winkels een mooie touwring voor in de kooi gezien?? :) kan ik dat mooi combineren met het ophalen ;) heb ook zo'n acrylspeeltje gehaad de kinderen vonden m helemaal leuk :D mag nog een speeltje bij dus en een mooie touwring ;)

Gr. Claudia


Bij de Beestenpot in Uden hadden ze de goedkoopste touwringen, blanktouw.  :D



Citaat van: ylona op 21 juni 2010, 23:12:38
ik kan hier wel kijken voor zo'n spiraal als ik het goed heb zijn ze er hier nog wel, neem ik hem voor je mee...is dat een plan????


Dat zou super zijn.  :D

Ik wil namelijk precies zo'n zelfde en die tijd niet overal te krijgen.  :-\

Ik zoek of maak morgen even een foto van het spriaal, dan weet je hoe hij er precies uit moet zien.  ;)

Ik ben blij dat Balou lekker bij jou woont.  :D

Leuk dat hij zo op zijn broertje lijkt.  ;D

Geeft hem maar een zus van me.  :-* En Tommie natuurlijk ook.  ;)




Citaat van: Paula op 21 juni 2010, 23:17:01
Ik had Caroline en zojuist ook Claudia een immetje gestuurd met een link van een winkel niet ver hier vandaan, nl in Mill.
Bij deze winkel, je kunt hier alleen op zaterdag terecht, maar ook via internet kopen, hebben ze de spiraal die jij zoekt, Caroline.
Voor alle anderen die geïnteresseerd zijn:
http://www.happybird.nl/



Dank je Paula voor het plaatsen van de link. Ze hebben mooie spullen, ook de Royal Kingdomkooi en ik ga er zeker een keer op een zaterdag kijken maar .... de spiraal hebben ze niet  :-\ .... daar had ik al naar gekeken.  ;)

Maar ze hebben inderdaad genoeg ander leuk spul.  :D

====

Tuurlijk iedereen bedankt voor de leuke berichtjes.  :-* :-*

Ik ga zo mijn bedje opzoeken.  8)

Trusten!!  :-*

PS. Bo, Sammie, Dino en Noo-Noo waren keurig op gewicht gebleven.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paula

Citaat van: Caroline op 22 juni 2010, 00:02:26


Citaat van: Paula op 21 juni 2010, 23:17:01
Ik had Caroline en zojuist ook Claudia een immetje gestuurd met een link van een winkel niet ver hier vandaan, nl in Mill.
Bij deze winkel, je kunt hier alleen op zaterdag terecht, maar ook via internet kopen, hebben ze de spiraal die jij zoekt, Caroline.
Voor alle anderen die geïnteresseerd zijn:
http://www.happybird.nl/


Dank je Paula voor het plaatsen van de link. Ze hebben mooie spullen, ook de Royal Kingdomkooi en ik ga er zeker een keer op een zaterdag kijken maar .... de spiraal hebben ze niet  :-\ .... daar had ik al naar gekeken.  ;)

Maar ze hebben inderdaad genoeg ander leuk spul.  :D





Hoeveel maten en soorten wil je dan nog meer dan bij onderstaande link?  :o :
http://www.happybird.nl/?p2=EveToys_touw&page=1
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

TheaV

Wat een  giga geweldige foto's weer.!!!  En zoveel!!!  Wat zijn ze allemaal  mooi!!!!  Maar vooral die ène natturlijk..... :)
Heb jij mijn mail en PB nog ontvangen??
Gaat het lukken????


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Ida

Ooooooooooooh wat is dit lekker wakker worden zeg  ;D
Heerlijk al die foto's van die mooie valkjes die bijna naar hun nieuwe baasje mogen - super !

En je nieuwe kooi ziet er ook heel mooi uit. leuk he, al die nieuwe speeltjes  :P

Doe je wel rustig aan met je rug ? Moeilijk uitvoerbaar maar wel nodig. Nu is het weer Caroline-tijd  ;)
Groetjes en een goedemorgenriedel van Rico