## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

TheaV

Wat een  geweldige beslissing voor Jasper!!!  het is zo leuk om als ouders te kunnen zeggen  dat een Down-kindje op een  "gewone"schoool mee kan komen. Maar wat zal hij daar zijn best voor moeten  doen........!!!  En nu kan hij met gelijken veel makkelijker mee komen en  zelfs "beter" dan  een  ander worden, toch? Om  trots op te zijn dat je met een  goed gevoel deze besliising genomen hebt!!! ( ik heb jaren met Downkindjes gewerkt en nu nog in ons kinderziekenhuis de Down-poli.En vaak  bloedafnemen.)  
hihihi.....in mijn  vorige levensfase had ik ook een  grijze roodstaart, hèèrlijke beesten!!!
En idd ook een  fantastische kooi!!!!!
geweldig!!


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Dafrinja

Citaat van: Caroline op 17 juni 2010, 15:57:10


Tuuttuut!!!!

Lijkt overtoom wel. ;D ;D

Ik krijg net een mailtje, morgen wordt mijn kooi geleverd. :D

Vanaf 12 uur vannacht kan ik zien hoe laat ongeveer, hopelijk ben ik niet net even naar school. :-[






hahahaha ik dacht eerst: ben je op dat tijdstip dan óók al op school  :o ;D :P ;D

Groetjes Dafrinja

Gerdy

wooowie wat een mooie kooi..heb je hem al in elkaar?

Fijn dat Sophy weer helemaal is opgeknapt..

Wat hebben jullie een super beslissing voor Jasper genomen..als het kereltje het er helemaal naar zijn zin heeft is dat toch prachtig.

en Thomas ook weer een groep hoger ..

super nieuws allemaal..alleen mega balen van je migraine ik hoop dat het snel afneemt.

gr Gerdy

Paula

Mooie kooi! Lekker ruim, daar zullen ze het zeker naar hun zin hebben! En jij veel plezier ervan!

Ik neem aan dat je nu wandelen bent, dus nog maar 1 avond en dan zit dat er ook op. Veel succes voor allemaal!! Hopelijk is de migraine een eind over!

Gefeliciteerd voor Sanne en Thomas: over naar de volgende groep.
Jasper zal zijn weg op het speciaal onderwijs vast snel vinden. Hij hoeft daar niet op zijn tenen te lopen en hoeft dan ook niet meer individueel begeleidt te worden. Dat zal zeker goed doen. Ook zal hij op eigen niveau met andere kinderen kunnen spelen, gewoon lekker spelen. Komt vast helemaal goed!

5 Eitjes bij Pablo & Coco: gefeliciteerd!
Kun je niet ongeveer uitrekenen wanneer het gelegd is? Maandagmorgen lag het er nog niet, maar nu donderdag kun je zien dat het bevrucht is. Dan zal het, lijkt mij, maandag nog gelegd moeten zijn. Anders is het erg 'vroeg dag' om te zien dat het eitje bevrucht is, toch?

Citaat van: Caroline op 17 juni 2010, 15:57:10


Ik krijg net een mailtje, morgen wordt mijn kooi geleverd. :D
Vanaf 12 uur vannacht kan ik zien hoe laat ongeveer, hopelijk ben ik niet net even naar school. :-[



Citaat van: Dafrinja op 17 juni 2010, 17:19:17
hahahaha ik dacht eerst: ben je op dat tijdstip dan óók al op school  :o ;D :P ;D
Groetjes Dafrinja


;D  ;D  Ik moest het ook 2 keer lezen hoor, voor ik het door had!  whahahaha

Veel succes nog met het lopen!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

*Manon*

hoi hoi Caroline,

Mooie foto's van je valkjes en wat goed dat er weer 5 eitjes liggen... super joh!!

En wat een gave kooi krijg je erbij....

Ik lees alleen maar leuke berichten in je boekje, ben ook superblij voor Sanne en Thomas die overgaan en ook voor Jasper hebben jullie naar mijn idee een goed besluit genomen... ja je wilt toch het beste voor je kind waarin hij zich ook kan ontwikkelen en lekker bij voelt.

Liefs Manon

Caroline



Ja zeker, ik was lopen.  :D

Liep lekker door trouwens, zonder de 2 kleintjes, binnen een uur hadden we de 5 km erop zitten.  ;)

Daarna nog even Jasper en Sophy ophalen bij mijn schoonzusje en even een beetje bijkletsen terwijl die 4 van mij met hun grote neef (16 jr.) aan het stoeien waren met een bal.  ;D

Nu ligt alles schoon op bed en kan mama eindelijk even gaan zitten. De wasmachine en droger draaien hun laatste wasjes voor vandaag, de afwasmachine staat aan, de rest kan wachten tot morgen.  ;) Straks alleen nog even de hondjes uitlaten en dan vroeg naar mijn bedje.  8) Oooh, en D-Day & Dannii pap geven. Spannend hun gewichtjes, zij hebben vanmorgen voor de eerste dag geen pap gehad.  :)

Ed belde net, zij hebben hun eerste cursusdag erop zitten en zaten net te eten en gingen dan nog wat drinken.  :P

====

De kooi komt dus morgen en ik heb een mailtje gehad met een link, als ik daarop klik vanaf vannacht 24.00 uur kan ik precies het pakketje volgen en weet ik ongeveer wanneer ze hier zijn.  ;)

====

Het vijfde eitje, Paula, is denk ik maandavond gelegd, 3 dagen na eitje 4. Ik kan vanaf 2 dagen bij dit koppel al zien of ze bevrucht zijn en het is meer dan een beetje bevrucht. Ik zie al teveel voor een eitje van 2 dagen dus .... moet het wel van maandag zijn.  8)

====

De jongen verwacht ik dan als ik uit ga van 18 dagen (sommige van dit koppel komen al met 17 dagen):

- Eitje 1 --> 25 juni = is tegelijk met eitje 2 terug gegegeven
- Eitje 2 --> leeg
- Eitje 3 --> leeg
- Eitje 4 --> 29 juni
- Eitje 5 --> 2 juli

We zien wel.  ::)

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve woorden omtrent onze keuze voor Jasper.  :-* :-* :-*

Het blijft altijd moeilijk voor me, ik ben snel bang dat ik niet de juiste keuze voor hem maak en hem daarmee tekort doe.  :-\ Dat ik er niet alles aangedaan heb voor hem en dat ik niet alles uit hem heb gehaald wat eruit te halen valt ....  :-[

En dan niet voor mezelf maar puur voor hemzelf zou ik dat verschrikkelijk vinden.  :(

De tijd zal het leren, ik - en Ed natuurlijk ook - we staan echt voor de volle 100 % achter onze keuze dus dan moet het toch wel goed zijn??

Fijne avond nog en trusten voor straks.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paula

Citaat van: Caroline op 17 juni 2010, 22:01:34


Het blijft altijd moeilijk voor me, ik ben snel bang dat ik niet de juiste keuze voor hem maak en hem daarmee tekort doe.  :-\ Dat ik er niet alles aangedaan heb voor hem en dat ik niet alles uit hem heb gehaald wat eruit te halen valt ....  :-[
En dan niet voor mezelf maar puur voor hemzelf zou ik dat verschrikkelijk vinden.  :(
De tijd zal het leren, ik - en Ed natuurlijk ook - we staan echt voor de volle 100 % achter onze keuze dus dan moet het toch wel goed zijn??





Ik begrijp precies wat je bedoelt, Caroline. (je snapt wel waarom)
De angst niet de juiste keuze te maken is heel herkenbaar. En dat gevoel zal eigenlijk nooit echt over gaan. Je zult altijd twijfels blijven houden. Bedenk daarbij wel, dat jullie denken dat dit de beste keuze is voor Jasper. Jij en Ed staan er voor de volle 100% achter, dan is het altijd goed! Een betere keuze bestaat er dan niet.

Probeer niet teveel te twijfelen! Het komt vast wel goed!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

♪ Marlies

Het gaat lekker hier, alleen maar goede berichten. :D

De valkjes krijgen echt een superkooi. :D

Goed van Sanne en Thomas dat ze over zijn. Gefeliciteerd !! :-*

En dan de keuze voor Jasper.
Natuurlijk wil je er zoveel mogelijk uithalen voor hem, maar wanneer doe je het goed. :-\
Ik denk dat jullie keuze weloverwogen is geweest en als jullie je daar goed bij voelen is de keuze goed geweest. :D


Jel

Het gaat goed zo te horen bij jou in Veghel!
Leuk dat Sanne en Thomas over zijn en wat betreft je keuze voor Jasper zolang jij er 100% achter staat is het goed!

Vandaag komt dus de nieuwe kooi hij ziet er erg goed uit.
Hoop voor jou dat je thuis bet als hij komt..
Dan kun je gaan knutselen haha

Hier gaat het ook goed mischien had je het wel al gelezen in me dagboekje is dit niet zo is het een aanrader om even een kijkje te gaan nemen.

Dikke knuffel van Zilver!

Groetjes
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Saar


TheaV

hihihi. wilde ik  ook vragen. Of de kooi er al is. Of is die al ingericht???
Zit even heel  snel op mijn werk  mee te kijken.....sssttttttttt


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Paula

Ik denk dat Caroline geen tijd heeft; ze is de kooi in elkaar aan het zetten (denk ik)  ;D
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline



;D ;D ;D

De kooi staat!!!!

Hij is prachtig!!!!  :D

Maar nog leeg.  :-[

Nu eerst koken, dan eten met de kids en dan de laatste avond van de 4-daagse lopen.  :D

Hopelijk is Ed op tijd thuis van zijn 2-daagse cursus, ik kan amper lopen, het is me dinsdag in mijn rug/heup geschoten en na 3 dagen wandelen, mijn kooien verschoond te hebben en de nieuwe kooi alleen in elkaar te hebben gezet kan ik niet meer op en neer.  >:(

De kooi inrichten ga ik volgende week denk ik op mijn dooie gemakkie doen. Het heeft ook geen haast, ik heb ruimte zat in de bestaande kooien.  :D ;)

En ik moet zeker 3-4 winkels af in 3 dorpen voor ik alles wat ik wil hebben gehaald heb.  ::)

Ik heb namelijk helemaal niks voor deze kooi meer wat betekend dat ik veel moet halen:

- 6 voerbakken
- 1 waterfles
- sepia en mineraalblok
- 3 Pedi-perchstokken in verschillende diktes.
- ringen of spriaal van touw
- touwstok
- 3-4 kleinere speeltjes
- 2 grote speeltjes

Daarnaast wil ik het rooster anders bevestigen en heb ik hier zwarte ijzerdraad voor nodig en de kleine deurtjes springen gewoon open  >:( en mijn Ty-ribs (??) zijn op en heb ik nu dus nieuwe nodig en .... voor beide grote deurtjes heb ik een hangslotje nodig want al mijn kooien zitten de deurtjes met hangsloten dicht, dit om te voorkomen dat de kinderen zeper ongeluk openen of de valkjes zelf zoals ik eerder mee maakte met een nest jonge valkjes. Hierdoor verloor ik Sil.  :'(

Kortom, ik denk dat het nog zeker wel een weekje duurt voor JOOP! & Juicy en Vlinder en Nina hhun nieuwe onderkomen gaan bewonen.  ;)

Maar .... thanks voor de belangstelling.  :-*

Voor iedereen alvast een superfijn weekend.  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Hoi,

fijn dat het gelukt is met de kooi.
Is inderdaad wel lastig om het in je uppie te doen maar wij vrouwen hebben doorzettingsvermogen haha

maar ik wens je een goede laatste loopavond met de kindjes en succes met je rug
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.