## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Ida

Nou Caroline, het was weer genieten hoor  ;D
Wat een lekkere bekkies hebben ze ! Fijn dat het met allemaal zo goed gaat :D

Hopelijk is je blauwe plek snel weer over, zul je best nog even voelen zo'n "valkpitbul beet" 
Die Van Gils..........hopelijk zijn de andere eitjes wel bevrucht......

dikke knuffel van Rico en blijf tijd voor jezelf reserveren  ;)
groetjes Ida

Kaatje

Hoi Caroline,

Jeetje wat moet jij geschrokken zijn toen je Jasper zo van zijn fiets zag vallen, gelukkig lees ik dat de schade nog een beetje beperkt is gebleven. Thomas zal ook wel ontzettend geschrokken zijn toen het gebeurde  :(

Je hebt een schitterend D-nest, wat een lieve koppies, de portret foto's zijn echt heel erg mooi en de andere zo ontzettend lief, echt om te smelten  :-*

Jeetje, van Gils toch !! Ik kan me nog herinneren dat je echt verbaast was hoe fel Paco deed als hij een blok had, en ja wat zal die knauw pijnlijk zijn, dat het blauw wordt zegt al genoeg, ook weet ik heel erg goed waar je het over hebt want op een keer toen ik langs de kooi liep werd ik ook aangevallen, Paco hing aan mijn oorschelp bovenin, maar hapte zich een weg naar beneden  :-\

Mijn hele oor was blauw/rood, had het gevoel alsof ik 5x een mislukte piercing had gehad en mijn oor zag eruit als van een olifant. Hoe en waarom weet ik nog niet, maar zelfs toen Rick 2 weken geleden bezig was met het blok, was hij vanuit het niets en alleen bij het zien van het blok al weer fel  :-\

Uiteraard hoop ik dat er zeker nog een bevrucht ei van Armani en Princes tussen zal zitten en natuurlijk hoop ik ook heel erg op een nestje van, van Gils en Perle ... Ik ben zo ontzettend benieuwd naar de splitten van van Gils, lekker knappe vent  :-*

Aan de kleintjes die het biobadje hebben gehad is eigenlijk helemaal niks te zien, ... super meid dat je dit zo snel ontdekt hebt.

Dikke knuffel voor Jasper en natuurlijk ook voor je andere kids  :-*

Liefs, Karin

Monky

Hey Caroline,

Ik heb snel even de foto's bekeken en jeetje... wat lijkt Doris op Zowie!!  :o Onvoorstelbaar.

Ik wilde je ook nog wat vragen... Jouw boekje zit zo vol met foto's van al je nestjes... je hebt er behoorlijk wat gehad  :) Zou jij wat fotootjes van de bonte witmaskertjes van Queenie en uhm... partner kunnen door mailen via de IM?

Alvast bedankt  :D

Groetjes,
Monky

Anke

Hoi Caroline,
De D-tjes zijn leuk, mooi en lief :-* :-* :-*
Ik heb van de foto's genoten!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline



Citaat van: Monky op 25 mei 2010, 19:26:29
Hey Caroline,

Ik wilde je ook nog wat vragen... Jouw boekje zit zo vol met foto's van al je nestjes... je hebt er behoorlijk wat gehad  :) Zou jij wat fotootjes van de bonte witmaskertjes van Queenie en uhm... partner kunnen door mailen via de IM?

Alvast bedankt  :D

Groetjes,
Monky




Monique ....

KLIK HIER voor de jongen van het eerste nest (U-nest) van Unique & Queenie.

KLIK HIER voor de jongen van het tweede nest (Z-nest) van Unique & Queenie.

Ze krijgen mooie en ook leuke jongen. Helaas werden ze dit seizoen wel iets geplukt door pa (zie je ook op de foto's) maar ik weet dat ze inmiddels allemaal mooi strak in de veren zitten.  ;)

Ik heb nog meer foto's dus als je de link van mijn Photobucket wilt, geef maar een gil.  ;)


Zilver, een zoon van het Z-nest.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Dank je wel Caroline.
Oh ja... Het was Unique... kon er even niet opkomen hahaha  :D

Ziet er altijd wel sneu uit hè, als ze plukken... Maar je doet er niets aan. Gelukkig komt het meestal wel goed. 

Het zijn mooie jongen geworden. Vooral dat donkere in het gezicht vind ik erg mooi en dan zo'n mooie witte kuif...  :-*

Fijne avond nog en slaap lekker voor straks.

Groetjes,
Monky

bobbie

Sssssssst ......... effe off topic :-X

Renzo ging op kamp zoals je weet. Hier wat foto's.

Afscheid nemen ..............



Als grote kleine vent de supergrote bus in ..........


Heimwee slaat binnen enkele minuten toe bij Jamie-lee, die vond 1 nachtje al teveel.



En toen ......... toen kwam hij terug na enkele dagen  ;D 8)





En het weerzien tussen moeder en zoon  :-*


Caroline



Geweldig, Nel!!!!  :D :D :D

Dank je wel dat je dit met me wilde delen.  :-*

Dat trotse smoeltje van Renzo en dat verdrietige snuitje van Jamie-lee .... prachtig!!!  :)

Hele leuke foto's!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Goeiemorgen!!!!

Yvon, Sanne, Saar, Nynke, Ida,  Karin & Anke bedankt voor jullie leuke, enhouasiaste of lieve woorden.  :-*

Monique en Nel, op jullie berichtje reageerde ik al maar jullie natuurlijk ook bedankt.  :-*

Op het moment is er niet zo heel erg veel te vertellen hier .... mijn kweekseizoen is aan het af lopen, de laatste jongen en eitjes zijn een feit. De D-tjes doen het super en dan valt er niet veel te vertellen dan dat ze het goed doen.  ;D Het weekend maak ik weer nieuw foto's en misschien kunnen Ria en Claudia aan de hand daarvan al hun keuze maken, zou wel leuk voor ze zijn. Voor de 2 andere plaats ik dan even een berichtje op de verkooppagina van deze site.  ;)

De 4 eitjes van Armani & Princess - straks kijk ik ze voor de laatste keer - zie ik er niks in haal ik ze samen met het blok weg. Eitje 4 is van 20 mei dus mocht deze bevrucht zijn had ik al lang iets moeten zien.  :-\ Morgen plaats ik dan Amro & Princess bij hen in de kooi, dit zijn ze gewend, zo  zaten ze vorig jaar ook samen in de zomer (rust) maanden.  ;)

Gisteren nog een poging gewaagd om de toen 4 eitjes van Van Gils & Perle te bekijken maar pffffh, hij valt me echt aan - het is niet gelukt. Normaal mogen koppeltjes als ik in hun kweekkooi bezig ben - voer en water verversen, bodem en blok verschonen - even een rondje vliegen, sommige maken daar gebruik van sommige niet, Van Gils & Perle moet ik opletten dat Van Gils niet per ongelijk ontsnapt, zij MOGEN niet een rondje vliegen want ik moet echt vluchten of Van Gils van me afslaan als hij uiit de kooi is. Hij pakt me echt waar hij me maar kan pakken en laat niet los.  :o

Straks ga ik weer even kijken, desnoods zet ik hem - met leren handschoenen - even in een leegstaande kooi.

Leuk wildkleurtjes.  >:( Jeetje, wat zijn die fel tijdens de kweek.  :-X

En als laatste minder nieuws ....

Gisteren liep ik met mijn gewassen haren in een handdoek gedraaid - zonder er erg in te hebben - mijn kweekkamertje binnen, Vlindertje schrok hier zo van dat ze zich meteen naar beneden liet vallen, de sufferd  :-\ 2 nieuwe slagpennen waar ik zo trots op was, ze waren waren zeker al 5 cm lang braken op de huid af.  :censuur :'( Bloeden al een rund, ik zat helemaal onder, gelukkig kon ik bij beide veren binnen een paar seconde het stompje verwijderen en stopte het bloeden snel. (pincet ligt altijd klaar binnen handbereik  ;) )

Er zitten nog een paar wat kortere slagpennen maar we kunnen dus WEER van voren af aan beginnen.  :(

Vlindertje zelf wordt er niet warm of koud van, de arme schat weet niet beter.  :-*

Nou ondanks dat ik geen nieuws heb, had ik toch nog best wat te schrijven.  ::)

Uiteraard zal ik ook tijdens mijn rust proberen regelmatig wat te schijven maar minder dan natuurlijk.

Misschien worden of zijn er eindelijk de valkjes geboren waar ik al een tijdje naar op zoek ben ....

* Bonte getekende geelwang MAN cinnamom en/of parels toegestaan.
* Getekende witmasker MAN cinnamon en /of parels toegestaan.

En .... ik ben verliefd op een wat minder bekende mutatie. Hiermee wil ik niet gaan kweken maar deze wil ik wel graag als pop toevoegen aan mijn collectie, gewoon voor de heb  :P omdat ze zo mooi is.  8)

Maar mochten één van deze valkjes geboren worden en hier komen wonen kom ik dat natuurlijk nog even vertellen.

Ik ga wat doen en daarna even bij mijn ouders een bakkie doen met Sophy.

Tot laterrrr!!!!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

ach die arme vlinder he. gelukkig wordt zij er niet warm of koud van.
ook ben ik benieuwd op welke mutatie jij nu verliefd bent  :D spannend!

fijne dag meis,

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar


carco

Ben ik ook wel benieuwd naar?

Of is het geen valkje?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




patty_dordtse valkjes

hoi,

Het is elke keer wel iets gebeurd en weer de lieve vlindertje..

weer van voor af aan beginnen ooit moet het goedkomen!!!


je hebt zo te zien een echte pitbul in huis betreft van gils haha...
succes met de pogingen en doe zeker maar een dikke leren handschoen aan  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Monky

Citaat van: Caroline op 27 mei 2010, 09:09:31




En .... ik ben verliefd op een wat minder bekende mutatie. Hiermee wil ik niet gaan kweken maar deze wil ik wel graag als pop toevoegen aan mijn collectie, gewoon voor de heb  :P omdat ze zo mooi is.  8)






:) :) :)

*Yvon

Citaat van: Monky op 27 mei 2010, 11:19:13
Citaat van: Caroline op 27 mei 2010, 09:09:31




En .... ik ben verliefd op een wat minder bekende mutatie. Hiermee wil ik niet gaan kweken maar deze wil ik wel graag als pop toevoegen aan mijn collectie, gewoon voor de heb  :P omdat ze zo mooi is.  8)



:) :) :)

Hoi hoi

Hmmmm,zal ze dan ook bont zijn ??  ::) ;D

Wouter heeft ook zo'n valkje als van Gils.  :D
Die wordt ook gewoon letterlijk en figuurlijk aangevallen.
Hij heeft dit ook nog nooit meegemaakt.
Hopelijk zakt dit gedrag af als er jongen zijn.
Balen dat Armani & Princess geen bevruchte eitjes hebben.  :-\
Arme Vlindertje.  :-\
Weer veertjes sparen.
Komt ooit wel weer goed schatje.  ;) :D

Groetjesssss Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >