## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

parkpop

Hoi Caroline,

Hartstikke gefeliciteerd met de geelwangetjes, elke keer maar weer een verrassing wat er weer komt !!!!!! Dat er nog vele komen komen.

Groeten van Fred en ons schatje Ulani.

Rianne

Gefeliciteerd met je eerste geelwangen, altijd heel leuk om die in een nest te hebben. Ze zijn ook zo mooi! :D

Caroline



Foto's zijn gemaakt!!!!

Voorproefje ....



Xion nu Jaylin


Ashley


Zilver


Zoëy


Zaza nu Pino


Zora nu Rocky


Alpha, Ayo & Amore

.... de rest volgt later!!!  ;) ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ida

oooo wat zijn ze mooi !! Kan bijna niet wachten op de rest van de foto's  :P

tot later !     

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Anke

Hoi Caroline,
Jaaaaaaaaaaaaa twee geelwangen, wat gaaafffff ;D ;D
Ik heb genoten van je voorproefje.
Kom maar op met de echte serie :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Ooooo wat zijn ze mooi hoor, en  je Ashley vind ik ook prachtig !!
Als dat al een voorproefje is;, wat gaat de rest dan allemaal mogen zijn  ?? Nog mooier ......nee kan niet he ....hihi lol  :D :D :D :D   hoe is het met de 2 geeltjes ?? Grtjs. Ann



Caroline



* Het A-nest *

* Alpha * Ayo * Amore *





Alpha


Alpha


Alpha


Alpha


Alpha :-*


Ayo


Ayo


Ayo


Ayo


Ayo :-*


Amore


Amore


Amore


Amore


Amore :-*













Deel 2 met foto's van het Z-nest volgt .... na het wegen van de jongen. ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

aaaaaaaaach wat lief toch, zo schattig allemaal ..en gefeliciteerd met je twee mooie geelwangetjes hoor nog eens, al zijn het allemaal schatjes he ! Grtjs. Ann



Anke

Hoi Caroline,
Ze zijn weer prachtig de kleintjes :-* :-* :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline



* Het Z-nest *

* Zilver * Zoëy * Zaza * Zora *





Zilver blijft straks Zilver


Zilver


Zilver


Zilver


Zilver


Zilver


Zilver


Zilver


Zilver


Zilver :-*


Zoëy wordt straks ??


Zoëy


Zoëy


Zoëy :-*


Zaza wordt Pino


Zaza


Zaza


Zaza


Zaza :-*


Zora wordt Rocky


Zora


Zora


Zora


Zora :-*

Deel 3 volgt met Vlinder, Ashley, Xion & Jim




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Vlinder * Ashley * Jim * Xion *





Vlinder alias Violet


Vlinder



Xion wordt Jaylin, de laatste van het X-nest.


Xion


Xion


Xion


Xion


Xion


De meeste jongen stond ook op de foto op de spiraal, XIon mocht de nieuwe spiraal die ik van de week met enkele speeltjes meer voor de kweekkamer kocht showen. ;)


Mijn eigen Ashley, Xoe van het X-nest woont nu samen met Jim en dit gaat goed, vanavond woog ze 109 gram. :D


Jim


Ashley


Ashley


Jim & Ashley


Jim & Ashley


Jim & Ashley


Ashley


Jim


En weer saampies in de kooi. :-*

====

Straks nog een laatste berichtje met het groene licht voor enkele jongen. :D :D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Hoi Caroline,

Heel, HEEL, HEEL erg gefeliciteerd met je prachtige geelwangetjes!!!
Ik ben super blij voor je :D :D
En wat zijn ze mooi!!, zou er zo een optie op willen doen ::) ;D
Maar nee, ik nestel me lekker met Jasmijntje op de bank, lekker kroelen en knuffelen, en Indy komt dan ook aangevlogen op m'n hoofd, waarna ik haar lekker kan bedolven met kusjes, en ook de rest van mijn six-pack komen allemaal aan de beurt....
Ze hebben me echt getroost...  :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Liefs, Marian

Caroline



* Groen licht *





Vorige week kregen Xenox, Xante en Xoe het groene licht en mochten verhuizen. Xenox ging zondag en woont nu bij Adem en zijn gezin, Xoe werd mijn Ashley en ging samen wonen met Jim, Xante blijft Xante heten en is vanmorgen opgehaald door Erik en Nynke en woont nu in Drenthe. :D

Dit weekend wederom het groene licht en wel voor .... * tromgeroffel *

Xion die Jaylin gaat heten en volgende week zaterdag wordt gehaald door Helga en Henri, na hun vakantie. ;)

Zoëy die voorlopig nog Zoëy blijft heten en gaat wonen bij Patty in Dordrecht, hier van het forum. ;D Bedankt voor je leuke groene licht. ;)

Zaza die Pino gaat heten en bij de oma van Francis gaat wonen in Roermond. :D









Helaas ook nog het rode licht voor 2 jongen ....

Zilver eet al flink zelf, bijna een weekje zonder pap maar wil ik nog een paar daagjes aankijken, hij eet net voldoende om op gewicht te blijven maar ik wil nog even zien dat hij een paar grammetjes aan gaat komen, gaat hij dit doen, mag ook hij zijn koffertje pakken. ;)

Zilver blijft Zilver heten en gaat bij Jel wonen. Als troost plaatste ik een hele berg prachtige foto's van Zilver, hij poseert echt voor de foto, is zo leuk om het te fotograferen. :D

Zora heeft een dagje zonder pap geprobeerd maar dit was nog te vroeg voor hem, hij heeft nog echt 1 x pap nodig en dat heeft hij vanavond dan ook gehad. :)

Zora gaat Rocky heten en bij Coby wonen. Voor jou een dikke knuffel van Rocky, hij doet echt zijn best. :-*





Nog even de laatste nieuwtjes vanuit mijn kweekkamertje ....

* Armani & Princess in kweekkooi 1 kregen een blok en vinden het veer reuze interessant. :D

* Van Gils & Perle in kweekkooi 2 hebben 4 eitjes, zoals verwacht geen eentje bevrucht, Van Gils wipt nu eenmaal niet. ::) Broeden en het blok bewaken doet hij wel, hij is echt ontzettend fel en bijt me echt.

* Kouros & Lou Lou in kweekkooi 3 hebben zoals bij de meeste bekend 5 bevruchte eitjes, de eerste is nu 16 dagen geleden gelegd, ik hoor nog niks tikken en/of piepen maar alle eitjes ontwikkelen goed en er zit voldoende beweging in, ik verwacht morgen nog niks, zal maandag of dinsdag worden denk ik. :)

* Giorgio & Anaïs met hun A-nest in kweekkooi 4 doen het prima!! :D De jongen worden weliswaar hier een daar een beetje geplukt op het koppie maar daar blijft het tot nu toe tot beperkt, dat is nog te overzien dus. ;) Ik heb ze net gewogen, dat doe ik niet zo vaak als ze nog in het blok zitten. Zolang de kroppen steeds goed gevuld zijn en de jongen groeien is het wat mij betreft oké. :)

-   Alpha, vandaag 28 dagen oud, 112 gram
-   Ayo, vandaag 25 dagen oud, 108 gram
-   Amore, vandaag 22 dagen oud, 93 gram

Prima gewichten dus. :D :D

* Jim & Ashley in kweekkooi 5 (uiteraard zonder blok) hebben het gezellig samen, eten samen, klimmen samen, slapen samen en zitten samen met hetzelfde speeltje te spelen. Helemaal goed dus. :-*

* Dior & Cartier in kweekkooi 6 (ook zonder blok) hebben het al wat gezelliger. ;D :D Zij wippen dagelijks 1 of meerdere keren. ::) Cartier, al 2 1/2 jaar gaat de hele dag kippetje zitten, Dior nu een half jaar vindt dit wel oké en kruipt er wel op. Als hij een jaartje oud is krijgen ze een blok, tot die tijd blijven ze lekker in deze kweekkooi zitten. :D

===

Als laatste nog even over Eros, het mannetje wat zijn jongen zo zwaar verminkte dat ze er blijvend letsel aan over hielden (mijn eigen Vlinder).

Ik had hem en Perle gescheiden, Eros mag nooit geen jongen meer grootbrengen en om nu Perle ook nooit geen jongen meer te laten krijgen vond ik zo zielig .... zij mocht samen verder met Van Gils als ze wilde. :)

Helaas Van Gils wipwapt niet maar ze hebben nu wel een nestje met 4 onbevruchte eitjes dus misschien kunnen ze in de toekomst toch samen een paar pleegeitje/jongen groot brengen. ;)

Eros plaatste ik in eerste instantie in de grote kooi in de huiskamer bij de koppeltjes in rust, helaas ging dit niet goed samen met Armani, Eros versierde zijn meisje Princess wat hij niet accepteerde. Na ene paar onrustige dagen verhuisde ik Eros in de eerste grote kooi bij de vrijgezellen en kneusje. Hierin zit ook zijn eerste ex, Chica. Zij was eerst een koppel met Eros maar plukte Eros voor 1/3 over zijn hele lijfje helemaal kaal, daarnaast ook haar jongen en  ze verwaarloosde de jongen al op hele jonge leeftijd. Om die reden gingen Chica en Eros uit elkaar. Eros kreeg zoals bekend Perle, een jong popje en werd gelukkig met haar, helaas moest ik hen nu weer scheiden en Chica werd een koppeltje met haar zusje Noa. :D

Ik had gehoopt dat het goed zou gaan met Eros in de eerste grote kooi maar helaas, binnen 5 dagen zaten hij en zijn eerste ex te wippen. Ik verdenk Chica er ook weer van dat ze Eros heeft geplukt en .... Noa vond het ook niet leuk haar zusje te moeten delen met Eros.

Nu Armani & Princess in de kweekkamer zitten, heb ik Eros weer naar de tweede kooi in de huiskamer gedaan, samen met Amor & Diégah, Pablo & Coco, Naomi & Nina Ricci en dit gaat goed. :D

Als straks Van Gils & Perle rust krijgen gaan zij in de eerste kooi, Unique & Queenie gaan dan naar de tweede kooi waaruit dan Pablo & Coco gaan om naar een kweekkooi te verhuizen. ::)

Eind goed, al goed. :)

Iedereen heel erg bedankt voor de leuke lieve en enthousiaste berichtjes. :-* :-*

Fijne zondag allemaal en voor degene die het vieren een fijne carnaval!!!!

PS. Ik zag mijn mailtjes en immetjes, deze zal ik morgen even beantwoorden. Ik ga nu zo mijn bedje opzoeken. ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.