## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Ida

Wauw Caroline, wat een prachtige plaatjes en je lieve Vlindertje, wat ziet ze er lief en goed uit  ;)
Ashley vind ik een schatje, wat een mooie dame wordt dat zeg ! Hopelijk gaan zij en Jim het heel gezellig krijgen :P

Ik moet wel lachen om Zaza's guitige koppie, wat een droppie, heerlijk.
En je geelwangetjes zijn om te  :-* :-* lekkere scheetjes zeg zo met z'n 3-tjes.
Heb weer genoten hoor van je foto's en update, dank je wel
Hele fijne zondag !

Liefs Ida

hilde

weer een mooie updeeeeeeettttttt caroline en mooie fotooooossssss

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ida

                       :-*      :-*      :-*      :-*      :-*      :-*      :-*      :-*




                     :-*      :-*     :-*      :-*       :-*       :-*      :-*      :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Heej Caroline ;D

Mooie update ;) Ik heb vooral weer genoten van jou kleintjes :-* :-*

Liefs Syl

Anke

Hoi Caroline,
Ik heb genoten van de foto's de kleintjes zijn om te :-* :-* :-*
En met je geschreven update zijn we weer helemaal op de hoogte :)

Gaan jullie je nog in het carnavals gedruis stortten??
Fijne zondag :D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline



Dank je wel voor de leuke reacties ....  :-*

Ik moet eerlijk bekennen, ik ben ook stapel op de jongen, vind persoonlijk maar ben natuurlijk bevooroordeeld  :-[ dit kweekjaar stuk voor stuk prachtige jongen groot gebracht te hebben.  :D

Prachtige mutaties, lief, makkelijk en gezond en ook nog eens flink van bouw, de meeste zitten allemaal boven de 100 gram, zelfs de geelwangetjes gaan die kant op.  ;D

Klinkt wel, mijn geelwangetjes.  :P

Ze worden met de dag mooier en ik haal ze regelmatig even uit het blok om ze te bewonderen.  ::)

Fijn detail - dit is altijd afwachten met een nieuw koppel - ze zijn ook nog eens heel erg lief en zo klein als ze zijn, 23-26-29 dagen oud, houden ze nu al van kroelen, dan gaan die oogjes al dicht. Echt hele leuke jongen.  :D

Ze maken het me heel erg moeilijk.  >:( :'(

====

Wat betreft carnaval ....

Zowel Ed als ik zijn hele fanatieke carnavalvierders geweest, zelf ging ik meestal zo'n dag of 6, echt overal ging ik naar toe tot en met het "haringhappen" ter afsluiting op aswoensdag. Ed en ik zijn ook verliefd geworden tijdens carnaval, toen we als collega's van de sportschool (voor beide een bijbaantje) onder elkaar carnaval gingen vieren.  ::) :P

Nu met 4 kinderen staat het op een laag pitje, het is voor ons of samen of samen niet.  ;)

Misschien als de kinderen wat ouder zijn we ze een keer "achter laten" bij een oppas en samen een avondje gaan, nu is het beperkt tot met de kinderen overal naar toe gaan waar zijn het vieren en ouders zijn toegestaan en uiteraard gaan we naar de optochten. Gisteren is Sanne met haar nicht en achternichtje naar de optocht geweest en Thomas en Jasper mochten kiezen, de kinderoptocht of de bossen, ze kozen voor de bossen.  :D Waar we lekker in joggingpak naar toe gingen, uiteraard de 3 honden mee.  ;)

Nu zijn we ons aan het klaar maken voor de grote optocht hier in het centrum, daar gaan we wel naar toe. Het zal flink af zien worden, vannacht is er bovenop de 5 cm sneeuw die er nog lag WEER  :-\ 5 cm sneeuw gevallen en .... het sneeuwt nog steeds.  :(

Wat mij betreft is het voor deze winter wel genoeg geweest.

Ik ga nu snel, heb flink last van migraine en kan niet lang achter de pc  .... tot later op de dag.  8)

Fijne carnaval en Valentijn iedereen.

Bedankt Ida voor het lieve fotootje van mijn eigen Valentijntje, Rico.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Gaat helemaal goed hier!!
Prachtige jongen Caroline... en wat leuk hé dat ze het kroelen al zo heerlijk vinden, ik merk dat met mijn nestje hier ook... zo lief  :-*

Fijne dag vandaag!!
Wij hebben al twee dagen carnaval erop zitten..... Jael is bij haar papa waar binnen korte tijd een broertje of zusje geboren wordt.... dus heel spannend voor haar... wij zijn aan het bijkomen vandaag  8)

succes met je migraine en toch een heel fijne zondag gewenst.

Liefs Manon

Jan1988

Heey Caroline

Je hebt helemaal gelijk! het worden echt allemaal leukertjes!
NIet al te gek worden hoor op die beestjes:P ik hoop dat er nog wel eentje bij mij mag komen wonen;)

Fijn om te horen dat ze zo lief zijn en zo graag willen kroelen.. kan zelf namelijk niet wachten todat ik zelf ook met ze kan kroelen!

succes met alles

Groeten Jan

*Yvon

Hoi hoi

Nou je mag zeker wel weer trots zijn op de koppels en jongen die je hebt !!  :D
Ze zijn allemaal geweldig en mooi.  :-*

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Paauwtje

Hier even een mailtje vanuit Sleen.
Xante doet het uitstekend.
Balou is nu bij haar ingekomen en hij heeft maar besloten de buurvrouw te gaan versieren.
Xante is nog niet al te goed in klimmen en valt dan ook regelmatig op Balou zijn hoofdje en dat vind hij ook niet leuk! :D

We hopen dan ook dat cupido nog een keer een poging wil doen om Balou op Xante te laten vallen, want daar heeft hij nu totaal geen oog voor :P
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat lief dat Pearl nu met van Gils is, en zou handig zijn als pleegkoppel dan kan Peatl toch nog jongen groot brengen, al is het dan misschien niet van Eros he ...maarja, hij moet zijn donsjes maar niet verminken toch, aaaaach, gelukkig is er wel een oplossing he voor zezodat ze toch lekker bij jou kunnen blijven he....wat een mooie handtekening heb je, wat een prachtig koppeltje ook!
Grtjs. Ann



Caroline



Dank je wel, Ann.

Dat zijn Jim & Ashley, mijn nieuwste koppel. (hoop ik dat het wordt)  :D


Jim, een cinnamon lutino bleekmasker man
Ashley, een bont getekende cinnamon opaline witmasker pop, helemaal wit met 3 cinnamon opaline veertjes.  :D

====

Dank je wel, Erik, voor je berichtje.

FIjn dat alles goed is met Xante.  :D

Balen dat Balou nog niet naar haar omkijkt maar wie weet, komt het nog goed.

Knuffie voor Xante, groetjes aan Nynke.  :D

====

Bedankt voor je complimentje, Yvon.  :-*

====

Hey Jan, .... eerlijk gezegd ben ik wel verliefd hoor op alle A-tjes maar ook op de Z-tjes en de X-jes en alle andere jongen die ik al had .... maar eelijk is eerlijk, de geelwangetjes zijn wel erg speciaal hoor.  ::)

Maar .... mijn Vlindertje vind ik ook een snoepie en als ik naar mijn prachtige Ashley kijk smelt ik ook .... en niet alleen mijn eigen gekweekte valkjes laten mijn hartje sneller kloppen hoor, ik ben trots op mijn hele verzameling valkjes die ik met veel geduld en liefde bij elkaar heb verzameld.  8)

Ik ben niet nieuwsgierig hoor maar welke van de A-tjes laat jouw hartje sneller slaan??

====

Jeetje Manon, wat spannend weer voor Jael .... wordt het deze week nog verwacht?? Wel leuk voor Jael en weer even moeilijk voor jou ....

Dikke knuffel voor jou.  :-*

====

Verder weinig nieuws hier ....

* Morgen rond 12 uur wordt Zaza gehaald door Francis, die gaat bij haar oma wonen in Roermond.  :D

* Alpha (gisteren 4 weken) is nog niet uitgevlogen maar vindt het gat in het blok wel interessant om naar buiten te kijken.  8)

* Ayo & Amore hebben nog steeds gele wangen.  :P

* Het eerste donsje van Kouros & Lou Lou is al zachtjes aan het tikken in het eitje, wat vandaag 17 dagen geleden werd gelegd.  :)

Spannend, eindelijk na bijna 3 jaar mijn eerste donsje van Kouros, één van mijn mooiste kereltjes.  :-*

Uiteraard hou ik jullie weer op de hoogte, zoals jullie gewend zijn en misschien tussendoor wel een keertje extra foto's, we hebben tenslotte vakantie.  :D

Iedereen fijne vakantie en voor degene die het niet hebben, werkse morgen.  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Jan1988

Als ik vrienden of mijn vriendin vraag welke zij leuk vind vinden ze het nog maar kale beestjes.. en eigenlijk maar lelijk:S

maar ik vind ze alle drie echt schattig! Met die grote ogen en die leuke kuifjes!

En ik vind Alpha al een echt valkje.. Maar als je het me eerlijk vraagt vind ik ayo de leukste vanwege zijn koppie en zijn mooie gele veren!

Maar als je haar het liefste zelf houd moet je je niet bezwaard voelen.. Kan ik wel begrijpen

Groetjes Jan