## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Larissa

hey caroline

zo zeg loop ik ff een paar pagina's achter....
Gefeliciteerd met het eitje bij van gils en perle   ;D

Goed te horen dat de jongen van het D nest het allemaal goed doen

:-*

Kimm

wat een gaaf nieuws zeg caroline! die van gils  :D ah ik vind het zo leuk voor hem en ook voor perle natuurlijk ;)

jij ook een heel fijn pinksterweekend meis  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Elles

Hey caroline!
cairo wordt al volwassen
hij/zij eet goed en vliegt ook steeds handiger! kip word langzaam al vriendjes met hem, dus dat komt helemaal goed:D bovendien zit hij lekker te spelen en te kletsen:D erg sociaal en gezellig vogeltje!!. het lijkt erop dat hij het erg naar zijn zin heeft!!!

hier nog wat foto's!:





hehe.... cairo is moe:P

groetjes,

Elles

Caroline



Ach, wat een lieve foto's.  :-*

Fijn dat het zo goed met Cairo gaat.  :D

En zijn sexy kuifje, wow  :o die is echt gegroeid!!  ;D

Dank je wel, Elles.  :-*

Een fijn Pinksterweekend voor jou, Kip en Cairo.  :D

Knuffie voor Cairootje.  :-*

PS. je handtekening is echt leuk!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Claudia74


Elles

dank je wel!!!
cairo zit nu op mijn schouder mee te kijken en te slapen
wat een schatje is het zeg!

ook een goed weekend toegewenst!

Paula

Citaat van: Elles op 21 mei 2010, 21:38:00
cairo zit nu op mijn schouder mee te kijken en te slapen


:o
Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen?
Als ik Chicco los laat, vliegt hij naar hoog tegen de muur en komt niet naar mij toe. Ik blijf wel bij hem met mijn hand om hem op te laten stappen en dat doet hij op een gegeven moment dan ook wel. Maar hij blijft nog niet echt bij me zitten buiten de kooi. In de kooi wel, als ik mijn hand in de kooi steek, stapt hij meteen op.

Cairo ziet er goed uit joh! Mooi en mooie foto's ook!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Claudia74

als ik jou zo hoor krijg ik er helemaal zin in :D

we hebben voor de kindjes ook een valkparkietje gehad dat zo tam was echt zo lief (die kwam van de dierenwinkel) hadden we echt geluk mee :) mee thee drinken, in je haren friemelen.

geniet van t mooie weer en t pinksterweekend!

Elles

cairo was eigenlijk dezelfde dag dat ik hem kwam halen al op zijn plaats en lekker aan het spelen. ik heb hem een dag met rust gelaten en alleen lief tegen hem gepraat. Daarna, een dag later heb ik kip eruit gelaten en cairo zelf maar laten kijken of hij de kooi uit wil. na enige twijfel was hij klaar voor een testvlucht, en dat was de eerste keer ook tegen de muren op, maar heb hem gewoon laten doen en kip als lokaas gebruikt. na tientallen pogingen lande hij op mij naast kip. we hebben toen de avond tv gekeken etc, en hij stapt gewoon op. nu mag hij er elke avond uit net als kip. hij heeft inmiddels ook het terugvliegen naar de kooi gevonden, en vliegt nu ook niet zo onhandig meer. bovendien stapt hij op wanneer ik wil met volle enthousiasme. maar goed elke vogel is anders, kip ging net zo snel maar eerdere vogels heb ik echt met trosgierst en al tam moeten maken.

cairo is nu weer in de kooi die vrijwel naast de computer staat. Hij zit nu zachtjes tegen mij aan te kletsen, kei schattig!!!

Paula

Ja, jij hebt natuurlijk Kip als 'lokaas' en dat scheelt natuurlijk.
Maar hier komt het ook wel goed hoor. Ik merk duidelijk dat Chicco een, qua tam maken, goede basis/achtergrond heeft.
De eerste dagen hier heeft Chicco ook erg moeten wennen. Ook dat scheelt natuurlijk veel.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Elles

ja, om hem eruit te lokken, hij doet wel het één en het ander na, maar ik merk dat cairo gewoon erg snel went!!! het is een heel rustig beestje. maar een extra vogel kan ook een valkuil zijn, de kans bestaat ook dat hij zich aan kip gaat hechten in plaats van mij. maar in dit geval werkt kip sterk in mijn voordeel.

amazingleeuwtje

Hoi Caroline,

Ik kom je ff een paar mooie dagen wensen en vooral hoop ik dat de migraine niet doorzet :-* :-* :-* Beauty zit er ietjes beter bij vanmorgen..

Liefs Syl

♪ Marlies

Die van Gils. :D
Ben toch eigenlijk ook wel heeeel benieuwd wat daar allemaal uit komt rollen.
Leuk zo'n verrassings valkje. :D

Fijn weekend !!!!

Groetjes Marlies ;)

ManjaV

Hoi Caroline,

Even een leuk berichtje: Quinny is vader geworden :D
Het donsje van hem en Moony ligt bij Liron en Fuzzy.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Hermien

Hoi Carolien,

Voor het Pinksterweekend heb ik nog even een leuke opkikker voor je. Echt, het is te geweldig voor woorden! Eerder heb ik al eens geschreven dat Binky niet meer zo van kroelen in mijn hand hield? O ja, in de kooi kan hij er niet genoeg van krijgen, dan mag ik gewoon echt niet weg! Alle broers moeten opzij, want Binky wil naar mij voor kuifjekroel. Persoonlijk vond ik dat natuurlijk wel jammer, ik knuffel nou eenmaal zo graag. Maar als ik Binky dan bij me neem verzet hij zich hevig met zijn pootjes en maakt echt zeurende 'baby'geluidjes. Dan is zo'n knuffelbeurt snel afgelopen, hoor.



Maarrrr, ik ben eigenwijs, koppig en een vasthoudend type, dus er wordt gewoon elke avond gekroeld, vaak dus tegen wil en dank. En nu lijkt dit zijn vruchten af te werpen.

Gisteravond liet Binky het heerlijk over zich heen komen. Geen verzet, geen gezeur. Wat zeg ik? Bnky bleef zowaar uit zichzelf in mijn hand zitten, bood zijn kuif aan en dat heef allemaal zo'n dikken TIEN minuten geduurd! Binky beseft met zijn valkparkiethersentjes nog niet hálf hoe ik hiervan heb genoten. Misschien eindelijk een 'verlate' pubertijd voorbij? Wie zal het zeggen, maar vanavond ga ik hem weer platknuffelen. Het is met heel zijn wisselend karaktertje echt een heel bijzonder ventje voor me. Je krijgt een dikke knuf van hem en ook namens de anderen hier wens ik jou en je gezin een zonnig Pinksterweekend!




                                :-*   :-*   :-*   :-*