## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Caroline,
Wat een geweldig filmpje!!
Het lijkt mij heel bijzonder als een donsje op je hand ter wereld komt.

Arme Sproetje.... ik duim voor haar!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Hoi Caroline,

Nogmaals bedankt voor het sturen van Binky's gegevens. En zo is mijn eigen Valkparkietenpaspoort uiteindelijk geworden




Ze zijn te bestellen, hoor............


                                  ;D   ;D   ;D   ;D

Paula

Ach die arme Sproetje! En arme jullie want het moet niet makkelijk zijn om hem zo te zien. Veel sterkte voor hem en jullie!

Wat fijn dat het met alle valkjes zo goed gaat!
En foto's?! Graag!  :D Ben benieuwd hoe Chicco er nu uit ziet (de anderen ook wel hoor,  ;) maar ik ben het meest benieuwd naar Chicco natuurlijk!).  :)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Christine

Citaat van: Hermien op  1 mei 2010, 21:44:14
Hoi Caroline,

Nogmaals bedankt voor het sturen van Binky's gegevens. En zo is mijn eigen Valkparkietenpaspoort uiteindelijk geworden




Ze zijn te bestellen, hoor............


                                  ;D   ;D   ;D   ;D


Zijn die ergens te bestellen  :o

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Alles goed hier met de D-tjes?
Vandaag verwacht je nummertje 3?

Hoe is het nu met sproetje?

Met Nikki gaat het erg goed hoor, sorry dat ik nog geen fotootjes heb gemaakt van haar, ga ik morgen even doen, want ik ga straks even sporten, vanmiddag Jael ophalen bij oma en morgen hebben we vakantie, hoef niet te werken dus lekker echte vakantie  ;D ;D en dus tijd om fotootjes te maken van onze kanjer  ;)

Ze kruipt steeds naar Sjimmie toe en wil lekker dicht bij hem zitten..... Sjimmie mot dat nie hebbe..... hij stapt eventjes iets opzij, maar accepteerd haar wel en meestal weet Nikki het toch te winnen en zitten ze samen naast elkaar op het stokkie  :D :D :D

Gisteren toen ik tegen haar begon te praten, begon ze ook zo lief te twieteren als dat ze bij jou deed  ;D zo lief  :-*

Ik wens je een fijne zondag toe  :D

Liefs Manon

Ida

Even mezelf poetsen na een heerlijke douche - fijne zondag ! knuffel  Rico





Marian

Hoi Caroline,

Als eerste gecondoleerd met je tante. Veel sterkte dinsdag met het afscheid!

Ach, arme Sproet, wat naar om hem zo te zien.
Uiteraard hoop ik dat hij opknapt, maar je gevoel kan meer de realiteit zijn :(
Geen makkelijk moment voor je, en zeker ook voor je kinderen...

Ik heb genoten van het prachtige filmpje van Djuul :-*
Moest gelijk ook aan het filmpje van Indy denken :D
Wat moest ze werken hè, 't was zo goed te zien, het afzetten uiteindelijk met de achterpootjes 8)

Ik wens je nog een fijne zondag toe en hoop dat de migraine achterwege gaat blijven.

Groetjes uit Den Bosch!

*Esther*

Citaat van: Hermien op  1 mei 2010, 21:44:14
Hoi Caroline,

Nogmaals bedankt voor het sturen van Binky's gegevens. En zo is mijn eigen Valkparkietenpaspoort uiteindelijk geworden




Ze zijn te bestellen, hoor............


                                  ;D   ;D   ;D   ;D



Wat leuk gemaakt Hermien!

Hermien

Zijn die ergens te bestellen  :o

Ja Christine, bij MIJ...... ;D

                             ;D   ;D   ;D   ;D

Hermien

Ik heb van de paspoort binnenkant even een foto van de pc gemaakt. Op dat moment had ik nog niet de ouders vermeld, maar dit is inmiddels aangepast.



                                    ;D   ;D   ;D   ;D

Caroline

Citaat van: Hermien op  2 mei 2010, 15:08:32
Ik heb van de paspoort binnenkant even een foto van de pc gemaakt. Op dat moment had ik nog niet de ouders vermeld, maar dit is inmiddels aangepast.



                                    ;D   ;D   ;D   ;D



Gaaf!!!!!!!

Kei mooi gemaakt, Hermien.  :D

Manon, bedankt voor de update over Nikki.  :-*

Ida, bedankt voor de leuke foto van Rico.  :-*

Verder wil ik iedereen bedanken voor de lieve woorden voor Sproet. Het ziet er niet goed uit voor ons Sproetje, hij is aan zijn laatste dag begonnen. :-\ Gisterenmiddag rond 1 uur heb ik hem de enting met antibiotica en pijnstilling gegeven, die ik had meegekregen van de dierenarts. (gek gevoel trouwens die naald door de huid heen drukken en de entstof naar binnen spuiten ::) ) Donderdag had Sproet een opleving van de enting, gisteren zag ik geen verschil. Omdat de dierenarts de antibiotica en pijnstiller tot na het weekend een kans wilde geven, wil ik dit ook maar morgen om 14 uur laat ik hem inslapen ....

Zijn beide achterpootjes werken helemaal niet meer en ook één voorpootje is ermee gestopt. :-\ Die 3 pootjes hangen achter hem aan te slepen als hij met veel moeite zich een beetje probeert te verplaatsen. Eten en drinken doet hij nog steeds goed, alleen moet ik het wel voor hem neer leggen uiteraard. Ik wil dit echt niet langer dan morgen rekken, heb zelfs al spijt dat ik hem donderdag niet in hem laten slapen, ik heb niet het idee dat dit nog goed gaat komen. ::)

Ook bedankt voor het condoleren, het zal best dubbel worden dinsdag, aan de ene kant tuurlijk het verdrietige afscheid van mijn tante, aan de andere kant ook weer mijn hele familie weer eens zien, die ik eigenlijk nooit meer zie nu we allemaal ergens anders in Nederland wonen en een eigen gezinnetje hebben.

Voor de kinderen en man van mijn tante is er een einde gekomen aan het toe zien hoe mijn tante steeds verder aftakelde. Al haar darmen waren al verwijderd, haar baarmoeder en haar eierstokken ook, 3 weken geleden hielden haar nieren ermee op, omdat ze al zwaar dement was en dit jaar 86 jaar zou worden, komt ze niet in aanmerking voor dialyseren. Ze heeft het bijna 3 weken volgehouden zonder te eten toen is ze vredig ingeslapen. Mijn moeder is gelukkig een dag van te voren nog bij haar geweest. Het is goed zo ....

Mijn migraine is ook weer een deurtje verder gegaan en Jasper is weer zichzelf dus alles gaat weer zijn gangetje. ;)

Ed heeft vandaag en morgen middagdienst (15-23 uur) en daarna 6 daagjes vrij wat betekend dat ik vandaag mooi even de tijd had om vanmorgen foto's te maken en vanmiddag/vanavond ze te verkleinen, uploaden en te plaatsen. :D :D

Ik begin met .... het C-nest, daarna het D-nest, gevolgd door een leuke reportage van al mijn witmaskertjes. :D Ik heb er 12, variërend van de gewone witmasker, albinootjes, getekende witmaskers en bonte witmaskers alle gecombineerd met pareltjes en/of cinnamon. ;)

Tot zo!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Het C-nest *

* Chance * Cairo * Chucky * Chili *




Daar ben ik dan eindelijk met foto's van het C-nest. Ik hield jullie al dagelijks een beetje op de hoogte over de C-tjes dus heb nu ook weinig over hen te vertellen. ;)

Daarom maar meteen de foto's!!! ;D ;D


Chicco alias Chance


Chicco


Chicco


Beetje wazig. :P


Chicco weer vol met nieuwe pennetjes.


Chicco na een rondje vliegen even lekker kroelen. :-*


Cairo


Cairo moet alleen nog een nieuwe kuifje krijgen. :D


Cairo


Cairo :-*


Chucky


Chucky, ook tijdelijk kuifloos. ;)


Chucky


Chucky :-*


Chucky ;D


Tijdens het foto's maken staan er altijd allerlei kooien open, zo ook de kooi van de C-tjes en Indy (Chili) ging zelf alvast even een rondje vliegen. ;D


Indy alias Chili


Indy


Indy


Indy


Indy


Indy :-*

De foto's van het D-nest ga ik nu verkleinen en uploaden. :)

Tot zo!!  8)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sally

Jammer dat Sproet niet beter word, dan is het idd het beste dat ie morgen een spuitje krijgt.
Geniet deze laatste dag nog maar lekker van Sproetje.
Sterkte hiermee  :-*


Leuke foto's allemaal!
Indy wordt al een heel damentje effe op eigen initiatief gaan vliegen  ;D
Wat n schatje toch.  :-* :-* :-*

Caroline



* Het D-nest *

* Doris * Djuul *




Doris & Djuul, alweer 5 en 2 dagen oud. :D Ze doen het super en worden dan ook door papa Pablo en mama Coco super verzorgd. Ze komen uit eitje 1 en eitje 3 omdat eitje 2 niet bevrucht was. Eitje 4 zit leven in alleen .... ik zie al vanaf het allereerste begin iets vreemds aan de inhoud van dit eitje (als ik schouw met lampje), ik weet alleen niet was. ???  Morgen is dit eitje 18 dagen oud, ik hoor nog geen tikken en piepen wat maar weer mijn vreemde voorgevoel bevestigd .... Maar, ik kan me natuurlijk helemaal vergissen .... alhoewel, Doris kwam na 18 dagen uit het eitje, Djuul zelfs al na 17 dagen, dat betekend dat ik het donsje in eitje 4 gisteren al had moeten horen tikken en vandaag horen piepen. :-\

Ik kan niet meer doen dan afwachten, ik heb een kwartiertje geleden nog even geschouwd en zag beweging in het eitje.


Doris


Djuul


Doris & Djuul


Doris & Djuul :-* :-*

Tot later met de witmaskertjes .... dit kan nog wel eens vanavond worden, ligt eraan hoe snel het uitzoeken, verkleinen en uploaden gaat duren .... Ik moet tussendoor denk ik eerst eten met de de kids. :P

In dat geval, smakelijk eten allemaal!! :D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat een heerlijke foto's van je C-tjes en D-tjes :-* :-*

Ik heb gemerkt dat voorgevoelens over eitjes vaak wel klopt.....
Mijn duimen draaien!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes