## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Ida

Ooooooohhh wat zijn de C-tjes mooi, vooral Indy vind ik een schatje ! Gelukkig allemaal weer bijna in de veertjes.

En dan die kleine Doris en Djuul, om te  :-* Ik heb duidelijk een zwak voor donsjes  :P

Prachtige foto's weer Caroline !

Eet smakelijk, kom vanavond al je witmaskers bewonderen, - ook die zijn favoriet bij mij  ;) ;)

Ida

Elles

kei lieve foto's van cairo en de rest natuurlijk:D
hij ziet er goed uit:P het kuifje komt vast wel!

succes met sproet, het moet vast moeilijk zijn, nooit leuk om weer een levend wezen te verliezen! en gecondoleerd met de tante natuurlijk!

sterkte ermee!

Hermien

Hum.....een vreemd eitje. Zou er misschien een TWEELING uitkomen? Dát zou nog eens nieuws zijn, zeg! Nou, ik hoop dat het allemaal goed gaat komen.

Je gevoel over de komende begrafenis van je tante begrijp ik heel goed, hoor. Mijn moeder zei altijd al dat dit verreweg de gezelligste familiebijeenkomsten waren. Waarom? Gewoon, omdat er vaak leuke herinneringen en anekdotes mbt de overledene worden opgehaald en ook omdat dan vaak álle familie komt. Dus ook neven en nichten die je op verjaardagen niet tegen komt. Gek eigenlijk, hè? Sterkte a.s. dinsdag.

En dan nog arme sproet. Ik denk dat je er goed aan doet om hem morgen te laten inslapen. Zo te lezen is hij toch langzaamaan helemaal aan het verlammen en dan kun je er op wachten dat het de verlamming het hart raakt. Arm beest, maar als je een lijdensweg kunt voorkomen is dat wel het mildste wat je kunt doen. Sterkte met het afscheid.

Dikke knuf van de Krimpense V.I.V.-jes!


                                 :-*   :-*   :-*   :-*

Paula

Veel sterkte met Sproetje!
Ik denk dat jouw beslissing van afgelopen donderdag goed is geweest. Misschien had het nog goed gekomen. Nu weet je zeker dat je alles voor hem gedaan hebt wat je doen kon.
Geniet nog maar lekker van hem deze laatste uren.  :-*

Wat zien de C-tjes er goed uit! Bij allemaal de veertjes bijna terug!
En ook al horen ze kuifjes te hebben, ik vind Cairo zo zonder kuifje eigenlijk ook een heel leuk koppie hebben. Kijkt wel heel apart!  :D
Doris en Djuul doen het ook goed. Wat een duidelijk verschil tussen die 2.
Veel succes nog met hen en de andere eitjes. Ben benieuwd hoe het met eitje 4 zal gaan.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

*Esther*

Zo, wat ben je er weer druk mee.
Ik kom straks nog even terug.  :D

gr Esther

Larissa

ook ik kwam weer even aangevlogen...mooie foto's hoor en wat een gaaf gezicht zo'n donsje dat wordt geboren op je hand  ;D

S6 met Sproet

groetjes Larissa

Caroline



* Witmaskers *

* Pablo * Chica * Noa *

* Eros * Unique * Perle *




Zoals al gezegd, een paar weekjes geleden plaatste ik al mijn geelwangetjes en bleekmaskertjes in het zonnetje .... nu is het de beurt aan de witmaskers in al hun variëteiten en over een paar weekjes komt alles met oranje wangen aan de beurt. ;D

Ik heb 12 witmasker, waaronder ook de albinootjes (= lutino witmasker) vallen. Ik plaats de foto's in 2 delen in volgorde van geboorte en plaats hun mutatie en geboortedatum erbij.

Een kleine uitleg vooraf.

Voor ik met foto's maken begon was ik al bezig in mijn kamertje waar Sophy enthousiast naar me toe kwam gerend om me wat te laten zien. :-\ Er werd even flink geschrokken en Perle kwam verkeerd terecht en had een gebroken nieuwe slagpen die flink bloedde. :o Ik kon hem gelukkig snel verwijderen maar op 1 foto zie je dat ze nog flink onder het bloed zat.

En Princess, niet echt tam en broedend op eitjes, kreeg ik niet uit de kooi om op de foto te zetten. Ik heb maar 1 foto van haar en zal een mooie foto van haar erbij plaatsen uit de ouwe doos. ;)





Pablo 28 juni 2005
Cinnamon opaline witmasker split bont MAN














Chica 25 augustus 2005
Cinnamon bonte witmasker POP














Noa 28 augustus 2005
Lutino bonte witmasker POP (= albino)














Eros 24 januari 2006
Lutino witmasker MAN (= albino)












Unique 18 mei 2006
Bonte witmasker split {X1 gepareld} {X2 cinnamon} MAN
















Perle 21 januari 2007
Cinnamon opaline bonte witmasker POP





:-\




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*


Ida


Caroline



* Witmaskers *

* Kouros * Princess  * J'adore *

* Queenie * Violet * Ashley *




Kouros 15 april 2007
Getekende witmasker split {X1 cinnamon}{X2 gepareld}MAN




















Princess 19 april 2007
Getekend cinnamon witmasker POP










J'adore 5 december 2007
Getekend cinnamon witmasker POP












Queenie 14 mei 2008
Opaline bonte witmasker POP

















Noodlanding wordt buikschuiver. ;D ;D ;D




Violet = Vlindertje ;) 29 november 2009
Lutino witmasker split bont POP (= albino)








Ashley 18 december 2009
Clear pied getekend cinnamon opaline witmasker POP


















Ik hoop dat jullie hebben genoten .... ik in ieder geval wel. 8)

Voor degene die de geelwangen en de bleekmaskers een paar weken geleden hebben gemist of voor degene die ze nog een keer willen zien. :P

KLIK HIER voor de geelwangen en de bleekmaskers!! :D

Fijne avond en bedankt voor jullie reacties. :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Mooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
;D ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes


Ida

Genoten ? super genoten - prachtig om al je witmaskers te zien - wat zijn ze mooi !

Fijne avond nog
Ida

*Yvon

Hoi hoi

Het zien van een donsje wat uit het ei komt laat je toch zien dat het een mooi wondertje van de natuur is.  ;) :D

Je foto's van de valkjes waren weer gewelllllllldiggggggg !!  :-*  ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Gerdy

hoi Caroline,

wat een super mooie foto's van je valkjes..vooral de getekende...daar ben ik meteen verliefd op geworden..ooit hoop ik ook nog eens een getekende witmasker te mogen hebben.

gr gerdy