## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Citaat van: Larissa op 23 april 2010, 21:34:49
Ik kom je hier ook nog ff bedanken voor alle tips en adviezen
Helaas heeft het niet mogen baten

dikke kus en knuffel
Larissa


:D  :-*

Citaat van: sylvia59 op 23 april 2010, 21:26:14
Heej Caroline,

Ik kom je zomaar ffies een knuffie brengen, nee niet zomaar maar omdat ik vind dat jij een toppertje bent.. Meer hoef ik niet te zeggen :-* :-* :-*....

Liefs Syl




:-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hey Caroline,

Wow...dat is inderdaad snel zeg die uitslag  :o
Maar leuk dat Chance een mannetje is :D

Gefeliciteerd met alle jarige valkjes, je hebt wel aardig wat verjaardagen zo bij te houden ;D
Wel heel leuk dat je elk valkje zo persoonlijk bijhoudt :D

Ik moet zelf altijd even nadenken wanneer mijn valkjes jarig zijn  :-[

Heel fijn weekend en sterkte met alles... :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

bobbie

Ik heb de berichten van afgelopen dagen niet gelezen ik je dagboek, maar ik kom je even sterkte toe wensen met het op-kamp-gaan van Jasper.
Hopelijk kan je alles onbevangen over je heen laten komen en maak je je niet teveel zorgen.

Renzo gaat in mei op kamp het het hemofilieteam. Eerlijk gezegd ben ik blij als hij weer terug is  :-[, maar daar ben ik waarschijnlijk oma voor  ;)

Nogmaals, succes met het 'loslaten'.

Doei, Nel

Paula

Ik ben niet nieuwsgierig of ongeduldig of zo hoor  :P maar hoe gaat het met Chicco? Hoe ziet hij er nu uit? En zijn broertjes en zusjes?

Hoe gaat het met Jasper op kamp? En met jou? Want zoiets blijft toch ff slikken, al dat je weet dat ze ook zo weer terug zijn.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

bobbie

Hoi hoi,

En mams, hoe ging het uitzwaaien van Jasper? Dikke  :-* voor je hoor, zal best moeilijk zijn.

groetjes, Nel :)

Larissa

Hoi Hoi

Ook deze bofkont  ;) kwam ff aan gevlogen in je boekje om te vragen hoe het ging ?

Groetjes Larissa

Caroline



Dank je wel iedereen voor de lieve berichtjes en interesse.  :-* :-* :-*

Ik ben erg weinig online maar heb ook een erg drukke agenda de afgelopen week en deze week trouwens ook.  ::)

Veel afspraken buitenhuis wat betekend dat de vrije tijd die ik heb, uiteraard naar mijn beestjes gaat.  ;)

Het afscheid was voor mama best wel heftig, ik heb het droog gehouden maar pffffh, door mijn emotionele toestand (ben ongesteld) moest ik wel even slikken hoor, toen ik mijn kerel zag vertrekken.  :-[

Ik heb niks gehoord wat betekend dat alles goed is gegaan en Jasper geen abnormale heimwee heeft.  :)

Aan de andere kant is het niet alleen stil in huis zonder hem, op sommige momenten merk je ook dat hij vooral ook erg aanwezig is binnen ons gezin.  ::)

Dus sommige dingen zijn best relaxt nu hij er niet is maar aan de andere kant .... ik spring het liefst nu nog in de auto om mijn gezinnetje weer compleet te maken hoor, ik mis hem nu al verschrikkelijk.  :'(

Zo vreemd, dat lege bedje boven ....

Gelukkig weet ik dat hij het helemaal geweldig vindt en ben ik er 100 % van overtuigd dat hij 200 % zal genieten deze dagen.  ;)

Dit maakt een hoop goed en ik kijk uit naar de foto's en het verslag, dit proberen ze vanaf morgen op de site bij te gaan houden.  :D

Ik plaats nog even een korte update over de valkjes .... in een nieuw berichtje want mijn laptop is vandaag weer oververhit en springt steeds uit.  :-\ >:(

Tot zo!!  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
ik lees bij jou steeds iets over je oververhitte laptop die uitsrpingt.
Ik had dat laatst ook.
Toen heb ik eens even geblazen op de plek waar de ventilator zit.
Je wilt niet weten hoeveel ( valkjes) stof daaruit kwam zetten :o :o :o
Na deze schoonmaakbeurt loopt mijn laptop weer als een zonnetje ;D
Dus wie weet moet je dat ook eens proberen :)

Ach ik zie je helemaal staan, Jasper uitzwaaiend en je tranen wegslikkend 8)
Gelukkig weet je dat Jasper het naar zijn zin zal hebben.
Ik ben benieuwd naar de foto's ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline



Ben ik nog even terug om te vertellen over de valkjes ....

Afgelopen weekend hebben ze allemaal een lekkere douche gehad met badzout, de meeste waren goed doorweekt, je zag bij sommige het opgedroogde bloed eraf stromen.  Ze zien er weer allemaal mooi uit, vind ik zelf. ::)

* Kweekkooi 1 = Armani & Princess - kregen wederom niet bevruchte eitjes, ik baal daar dan ook echt van, ze wippen zo ontzettend weinig. :-\ Over een weekje verwijder ik de eitjes en het blok. Ik laat ze dan zeker een maandje zonder blok in de kweekkooi zitten en kijk het dan even aan hoe ze zich dan gedragen. Zitten ze er dan nog als een stelletje bejaarden bij, gaan ze mooi hun rustperiode in tot volgend jaar februari. :-\

* Kweekkooi 2 = Pablo & Coco - hebben 6 eitjes gelegd waarvan er 5 bevrucht, alleen eitje 2 is niet bevrucht. Ik heb de eerste al horen tikken en piepen. :D

* Kweekkooi 3 = Jim & Ashley - een jong koppel wat apart zit om een koppeltje te worden. :

* Kweekkooi 4 = Giorgio & Anaïs - de ouders van het C-nest. Chucky en Chili zitten nog in het blok of op de rand van het blok (de deksel staat sinds een week open), zij staan op het punt om de grote sprong te maken. Pa en ma voerden de 2 oudste, Chance en Cairo, helemaal niet meer en Chucky en Chili nog maar een heel klein beetje. Chance en Cairo zijn beide op kamers gaan wonen toen ze 5 weken waren en ook Chuck en Chili gaan deze week nog verhuizen. ;) Giorgio & Anaïs mogen dan gaan genieten van hun welverdiende rust, in de grote kooi in de huiskamer. :)

* Kweekkooi 5 = JOOP! & Juicy - een jong koppel wat vriendjes mag worden, om samen gelukkig te zijn zonder dat er kindjes komen. ;)

* Kweekkooi 6 = Dior & Cartier - een jong koppel wat apart zit om een koppeltje te worden. :)

* Grote lummelkooi goud = jongen van B en C-nest - Nikki alias Bianco die woensdag vertrekt naar Manon en Chance en Cairo, de getekende wildkleur MAN en het opaline wildkleurtje. Beide zijn flink aan het oefenen met zaadjes maar krijgen nog 3 x per dag aangevuld met pap van mij. Dit hebben ze ook nog echt nodig. ;)
Morgen gaat Chucky ook bij hen wonen en vrijdag Chili, dan zijn zij ook 5 weken. Chuck en Chili, ik schreef het al, krijgen nog een beetje gevoerd door de ouders en alle beetje zijn meegenomen, dit wil ik ze nog even niet ontzeggen maar ze krijgen ook al 3 x per dag een halve papmaaltijd om op gewicht te blijven. :)

En .... deze gewichten zijn super!!!!

Chance en Chucky die inmiddels flink aan het klauteren en klimmen zijn, wegen 's avonds voor de pap rond de 95 gram. :D

Chucky & Chili beide nog weinig actief wegen dan 113 gram. :o ;D

Het complete C-nest is inmiddels gereserveerd.

Chance wordt Chicco en gaat naar Paula. :D

Cairo heeft een fijn adresje gevonden bij Elles, sinds kort hier op het forum. :D

Chucky gaat wonen bij Piet, die de tip van Caroline kreeg omdat ze zelf zo'n rotstart van dit seizoen had. :D

Chili wordt Indy en gaat de grens over en bij Sally wonen, uiteraard bekend hier van het forum. :D

Zoals het er nu uit gaat zien is mijn kweekseizoen bijna afgelopen. Pablo & Coco krijgen aankomende week dus hun eerste jongen van het seizoen en Armani & Princess zitten nog op niet bevruchte eitjes maar de andere kweekkooien zijn allemaal opgevuld met jongen koppeltjes omdat al mijn koppeltjes met ervaring al maximaal 2 nestjes hebben gehad. ;)

Aan de ene kant relaxt om nergens meer rekening mee te hoeven houden aan de andere kant mis ik het ook altijd heel erg, de jongen en het werk wat ik eraan heb. ::)

Maar ik ga eerst nog even lekker genieten van de C-tjes en het aankomende D-nest!! :-*

Jullie zijn weer helemaal op de hoogte .... helaas, nog even geen foto's, morgen ben ik wat meer thuis tussendoor dus ik hoop morgen even wat foto's te kunnen maken van de C-tjes. ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Serita

Spannend dat er alweer een eitje piept hoor!

Er zijn altijd twee kanten aan het verhaal he, achja volgend jaar weer een jaar, en als alle jonge koppels dan ook lekker verliefd worden op elkaar heb je volgend jaar volgens mij handen vol met werk ;)!

Caroline



Tuurlijk en ik klaag ook niet hoor .... ik had dit seizoen (mijn seizoen loopt van september - juni, in huis) 10 nesten met prachtige lieve jongen die allemaal hele lieve en leuke baasjes hebben gekregen!!  ;) :D

En ja .... volgend kweekseizoen wordt inderdaad spannend met 6 ervaren koppels en sowieso 3 nieuwe koppeltjes en misschien zelf nog 2 meer .... ligt eraan of Nina en Naomi snel aan de man komen.  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
We zijn weer helemaal op de hoogte ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Paula

Fijn om te horen dat het allemaal zo goed gaat met de valkjes. Helemaal geweldig!  :D
En alweer een piep eitje. Spannend!

Citaat van: Caroline op 26 april 2010, 20:12:24


Aan de andere kant is het niet alleen stil in huis zonder hem, op sommige momenten merk je ook dat hij vooral ook erg aanwezig is binnen ons gezin.  ::)
Dus sommige dingen zijn best relaxt nu hij er niet is maar aan de andere kant .... ik spring het liefst nu nog in de auto om mijn gezinnetje weer compleet te maken hoor, ik mis hem nu al verschrikkelijk.  :'(



Ja, dat zijn dingen die dan wel opvallen, het heel erg aanwezig zijn en de stilte die er nu is.
Je mist ze verschrikkelijk, het is ergens fijn dat het relaxt is, maar ondanks dat relaxte zou je ze het liefste nog dezelfde dag naar huis halen.
Nog een paar dagen joh, dan is 'ie weer thuis, na een grote belevenis en een paar dagen heel veel plezier! En hoewel je eigenlijk veel afspraken hebt staan, zou je eigenlijk nu wat tijd voor jezelf moeten nemen, zodat je zelf ook relaxed en tot rust kunt komen.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Sally

Fijn dat alles daar goed gaat en dat de C'tjes allemaal n fijne thuis gevonden hebben.
Chucky en Chili (Indy) zijn 2 zwaargewichtjes. ;D

♪ Marlies

Ik kan heel goed begrijpen dat je je tranen stond weg te slikken toen je Jasper zag vertrekken. :-\
Aan de andere kant, als hij het leuk heeft is dat het natuurlijk ook wel weer waard.

Hopelijk heeft hij een topweek en kun jij ook een beetje tot rust komen.

De buren hebben een kleinkind met Down, en hij gaat sinds een paar jaar elk jaar op vakantie ergens in het buitenland, waar precies weet ik zo gauw niet.
Hij is soms best wel moeilijk om ergens mee naar toe te gaan. Als het onbekend is is er geen land mee te bezeilen, maar deze vakanties met volop professionele begeleiding gaat altijd goed.

Met Jasper zal het ook wel goed gaan, anders had je allang iets gehoord. :)


Wat je kweekseizoen betreft, heb je zeker een mooi seizoen gehad. :D
Ben benieuwd naar je volgende met de nieuwe koppels.
Nu maar hopen dat er nog 2 flinke kerels voor Naomi en Nina geboren worden.

Ben je dan compleet ? ::)