## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Het is al tig x gezegd maar ik moet het toch ook even zeggen.  :P
Leuke foto's en ook mooie foto's van natuurlijk mooie valkjes.  ;D
Ik vind Jim ook een heel mooi valkje worden.  ;) :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Citaat van: *Yvon op  6 april 2010, 23:41:19
Hoi hoi


Ik vind Jim ook een heel mooi valkje worden.  ;) :D

Groetjesssss Yvon



Ga je dan toch nog een keer vallen voor bleekmaskers ?  ::) :P

*Yvon

Citaat van: ♪ Marlies op  6 april 2010, 23:52:57
Citaat van: *Yvon op  6 april 2010, 23:41:19
Hoi hoi


Ik vind Jim ook een heel mooi valkje worden.  ;) :D

Groetjesssss Yvon



Ga je dan toch nog een keer vallen voor bleekmaskers ?  ::) :P

Uhhh,ja........sommige en van andere.  :P  ;D
Ik vind de kleur van Jim gewoon heel mooi om te zien.
Heb ik eigenlijk weleens gezegd dat ik ze niet mooi vindt ?  ::)
Zoals Jim of een mooi zwaar bontje kan ik heel mooi vinden.  :P ;D


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Hoi Caroline,
Hoe gaat het met de kleintjes?
Groetjes Saar :-*

Caroline



Ja inderdaad Saar, het is wel weer eens tijd voor een update hier .... ::)

Ik heb het deze week weer best druk met afspraakjes, daarnaast is Ed vrij en zijn we flink wezen shoppen de afgelopen dagen (o.a. nieuw bed bij Ikea gehaald want de onze waren we inmiddels 634 x door heen gezakt  ::) ), deze moest gisteren ook nog even in elkaar gezet worden, infoavond op school gehad voor Jasper, die gaat met de hele school op kamp, eind van de maand en vanavond weer een klassenavond van Thomas.  ::)

Best lastig om dan alles wat je eigenlijk wilt doen, ook daadwerkelijk te doen want ik heb eind van de week echt het gevoel dat ik weer 3 dagen te kort kwam die week.  :P ;D

Daarnaast is er best het één het ander op het forum waar ik dan ook nog op wil reageren samen met de pb-tjes en mijn eigen mail en ja .... dan schiet mijn eigen dagboekje er een beetje bij in want .... uiteraard gaat er ook nog een hoop tijd zitten in het verzorgen, knuffelen en kroelen van mijn eigen valkjes.  8)

Maar goed, genoeg ge <piep>t, hoe gaat het met de kleintjes??

* Bianco nu Nikki eet sinds 3 dagen zelfstandig en dit doet ze goed, ze gaat richting de 100 gram 's avonds en als ze dit vil blijft houden mag ze vanaf het weekend verhuizen naar Manon.  :D

* Voor Buddy telt hetzelfde verhaal, ook hij eet goed zelf zaadjes, al 3 dagen geen pap meer gehad en ook hij mag snel verhuizen naar Sadjad en familie.  :D

* Beau kreeg 1 dagje langer pap maar eet nu ook zaadjes, dit gaat super maar omdat hij alles net wat langzamer deed als zijn broer en zusje wil ik Beautje even wat langer aan kijken maar zodra hij naar Monnickendam mag verhuizen laat ik je dit weten, Jan.  :D

====

* Chance, ik zal even citeer wat ik gisterenavond schreef naar Paula:

Met Chance gaat het super, pa en ma plukken de jongen bijna niet meer, af en toe hier en daar 1 pennetje. Ik heb er nu een regelmaat in gevonden en Chance zit bijna de hele dag in het blok bij de andere 3 alleen als hij echt helemaal vol zit, zet ik hem/haar apart want dan willen ze nog wel eens een pennetje afknabbelen. Schijnbaar toch uit verveling. :-\

Gisterenavond woog hij 102 gram met gevuld kropje, dit is een prachtig gewicht voor een valkje van 3 weken (woensdag).

Hij heeft nog steeds geen druppeltje pap nodig gehad, ik denk dus dat het wel goed gaat komen met Chance. :D

Doordat pa en/of ma precies de paar donkere veertjes op zijn vleugeltjes eraf had geknabbeld kan ik nog niks zeggen over de mutatie c.q. het geslacht van Chance, alleen dat hij/zij er mooi getekend gaat worden. :D

* Cairo is na de eerste keer plukken ook bijna niet meer geplukt gelukkig. Het is een opaline wildkleur en - de wangen zijn flink geplukt geweest - maar volgens mij zijn ze oranje. Dit betekend dat Cairo een man of pop kan zijn, mocht je interesse hebben in hem/haar mag je me dit laten weten, uiteraard kan er altijd een geslachtsbepaling worden gedaan d.m.v. DNA-analyse.
Ik vind het wel leuk, deze zo gewone mutatie had ik nog niet eerder gekweekt. :D

* Chucky is bijna nog niet geplukt en is volgens mij ook een opaline wildkleur, alleen een lichtere of misschien wel net als mijn Juicy met gele wangen. 8) Maar kan natuurlijk ook nog oranje worden, het is nog te vroeg om dit te zien. Chuck is een stuk lichter dan Cairo maar veel te donker om cinnamon te zijn, Chuck heeft ook donkere teentjes/nageltjes.

* Chili wordt volgens mij wel een cinnamon opaline met gele of oranje wangen.

Dus deze ronde geen bonte valkjes, allemaal hebben grijze kuifjes, nu is het wachten op de wangen. ;)

Maar het allerbelangrijkste is .... ze doen het SUPER!!!! :D

Verder weinig nieuws in mijn kweekkamertje ....

* Pablo & Coco hadden - ik schreef het al eerder - 7 niet bevruchte eitjes, deze verwijderde ik elke dag 1 en inmiddels zitten ze alweer een tijdje met een leeg blok. Wippen zie ik ze nog steeds niet (ik zie je ook niet de hele dag natuurlijk ;) ) maar ik zie wel een eierkont bij Coco. ;D

* Armani & Princess, hun eerste nest ging - zoals bij de meeste wel bekend - helemaal mis, het enige bevruchte eitje wat over was legde ik bij Giorgio & Anaïs en daar kwam Chance uit. Hun tweede nest hadden ze 4 niet bevruchte eitjes, welke na 18 dagen stuk voor stuk weggehaald zijn.

Armani & Princess staan erom bekend slecht te wippen, zelden kreeg ik alle eitjes in het nest bevrucht. :-\ Ik heb nu even het blok weggehaald, ze krijgen wel veel groente en hennepzaad in de hoop dat ze toch in de stemming komen. Ze krijsen steen en been om het blok maar ze moeten echt even wachten. Ik denk dat ik ze het volgende week terug geef. Hopelijk schieten ze dan wel raak want na dit nestje mogen ze niet meer dit kweekseizoen.

Zo jullie zijn weer helemaal op de hoogte .... Wij gaan weer even shoppen, er moeten wat dingetjes geruild worden. ;)

Tot later op de dag!!! :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar


Christine


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Saar

Ik zat ff in de statistieken te neuzen....

Top 10 meeste tijd online
Caroline  226d20u 31m  :o :o :o :o

Jij bent echt een forum junkie ;D


amazingleeuwtje


Paula

Fijn dat het met allemaal goed gaat.
Hopelijk gaan Armani en Princess doorkrijgen dat eitjes leggen alleen niet voldoende is, dat ze er toch echt eerst iets voor zullen moeten doen!  :)

We zijn weer op de hoogte.
Ik ben benieuwd hoe de C-tjes er nu uit zien. Komend weekend weer foto's?  ;)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Hermien

Wauw! Nog nooit iemand tegen gekomen die telt hoe vaak er door het bed gezakt is..... ;D Gaan jullie dan zó tekeer? Wát een beestenbende, zeg...... ;D   ;D   ;D   ;D Eigenlijk dacht ik dat je na alles wat ik altijd in je boekjes lees, in bed wel meteen in een diepe slaap zou vallen........ ;D Blijkbaar geldt dat vallen meer voor het bed....... ;D  ;D  ;D  ;D

Sorry, ik kom ff niet meer bij......... ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

Marian

 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


............... EUHHHH....... shop ze!!!!

bobbie

Hoi Caroline,

Fijn dat het met alle birdies goed gaat. 8) Heeeeeel belangrijk.

En, kreeg je al ontwenningsverschijnselen van het minder forummen ;D

Zo vaak door het bed gezakt? :o Kijk ije uit voor je rug, je bent ook geen 20 meer he ::) :P :-X ;) Je hoeft niet alles na te doen wat de valkjes doen. Van de kast afduiken en zooooooo................... ::)

Doei, oma Nel ;D


patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

Citaat van: Saar op  8 april 2010, 14:03:51
Ik zat ff in de statistieken te neuzen....

Top 10 meeste tijd online
Caroline  226d20u 31m  :o :o :o :o

Jij bent echt een forum junkie ;D




:P ;D ;D

Citaat van: sylvia59 op  8 april 2010, 14:32:19
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o




:o :o :o :P

Citaat van: Paula op  8 april 2010, 14:46:59
Fijn dat het met allemaal goed gaat.
Hopelijk gaan Armani en Princess doorkrijgen dat eitjes leggen alleen niet voldoende is, dat ze er toch echt eerst iets voor zullen moeten doen!  :)

We zijn weer op de hoogte.
Ik ben benieuwd hoe de C-tjes er nu uit zien. Komend weekend weer foto's?  ;)



Jawel .... ik doe mijn best en heb altijd wel elke weekend foto's.  ;) :D

Vandaag ging weer super met Chance, Cairo, Chucky en Chili.  :D


Citaat van: Hermien op  8 april 2010, 14:56:37
Wauw! Nog nooit iemand tegen gekomen die telt hoe vaak er door het bed gezakt is..... ;D Gaan jullie dan zó tekeer? Wát een beestenbende, zeg...... ;D   ;D   ;D   ;D Eigenlijk dacht ik dat je na alles wat ik altijd in je boekjes lees, in bed wel meteen in een diepe slaap zou vallen........ ;D Blijkbaar geldt dat vallen meer voor het bed....... ;D  ;D  ;D  ;D

Sorry, ik kom ff niet meer bij......... ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D



;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :P 8)

Citaat van: Marian op  8 april 2010, 15:07:53
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


............... EUHHHH....... shop ze!!!!


:D

Citaat van: Christine op  8 april 2010, 13:55:04
Wat leuk dat alles goed gaat hier! :-*


:D

Citaat van: Saar op  8 april 2010, 13:20:49
Fijn dat alles goed gaat :D
Shopse :-*


:D

Citaat van: bobbie op  8 april 2010, 16:38:42
Hoi Caroline,

Fijn dat het met alle birdies goed gaat. 8) Heeeeeel belangrijk.

En, kreeg je al ontwenningsverschijnselen van het minder forummen ;D

Zo vaak door het bed gezakt? :o Kijk ije uit voor je rug, je bent ook geen 20 meer he ::) :P :-X ;) Je hoeft niet alles na te doen wat de valkjes doen. Van de kast afduiken en zooooooo................... ::)

Doei, oma Nel ;D




:o :o :o ;D ;D ;D

Nog geen afkickverschijnselen maar ik heb wel het gevoel dat ik hoop mis en veel mensen niet kan helpen omdat ik te weinig online ben, kan zijn.  ::) :-X

Citaat van: patty_dordtse valkjes op  8 april 2010, 19:19:28
Filmpje van zero in me boekje  ;D


Gaaf!!!!

Ga ik morgen even luisteren .... ik kom nu net thuis, klassenavond met Thomas, en al mijn valkjes zitten al lekker op stok, en het filmpje met geluid is vast VEEL leuker.  ;)

Alvast bedankt!!  :-*

====

Ik ga nu even lekker chillen we hadden speurtocht buiten, ik ben kapot, ik had weinig nachtrust gehad, er heerst een buikgriepje in huis, Sophy werd midden in de nacht wakker met een flinke diarree luier en moest meteen overgeven en zelf moest ik 3 x naar de toilet.  :P Verder zijn we er niet echt ziek van maar na een lange zware dag merk je wel dat je energie wat minder is, ik ga nog even lekker lezen zo hier en daar en dan lekker in mijn nieuwe bedje slapen.  8)

Trusten allemaal!!  :-*

Bedankt voor jullie leuke reacties.  ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.