## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

hilde

mooie foto's weer caroline

wat worden ze toch vlug groot hee


groetjessssss

Caroline



Thomas zwemdiploma C




Allereerst .... iedereen bedankt voor de leuke en lieve reacties. :-* Altijd weer leuk om niet alleen enthousiast te zijn. 8)

Beau is sinds vandaag ook definitief gereserveerd en gaat als hij zelfstandig kan eten bij Jan (en zijn vriendin) en Ayo (cinnamon opaline geelwang popje van het A-nest) wonen in Monnickendam. :D

====

Zoals beloofd nog de foto's van het diploma zwemmen van Thomas ....


Onze kanjer - ik ben zo trots op hem - afgelopen zaterdag behaalde hij zijn zwemdiploma C, hierover deed hij net zo lang al ieder ander kind, een geweldige prestatie voor een kind met zijn stoornis (PDD-NOS). Tevens kreeg hij (Thomas zit in groep 3) afgelopen week zijn rapport en had ik vandaag het rapportagegesprek, hij had een prachtig rapport en de juffrouw was heel erg enthousiast en supertrots op hem wat hij het laatste afgelopen half jaar al allemaal bereikt had en dat allemaal zonder extra begeleiding. :D Ik was ook errrrug verrast, had er al rekening mee gehouden dat hij het niet zou gaan redden op het regulier onderwijs en naar het speciaal onderwijs zou moeten in de toekomst .... Vandaag kreeg ik te horen dat hij sowieso over gaat naar groep 4 en dat ze eigenlijk geen echte problemen meer verwacht voor hem op de basisschool. Ik kreeg echt even een brok in mijn keel, dit had ik echt niet verwacht, mijn dag kan niet meer stuk. ;D Mijn dag .... mijn hele week!!!! ;D


Met z'n allen "lang zal ze leven" zingen voor jezelf.


Zo blij dat ie hem eindelijk heeft dat hij hem helemaal verkreukeld. :-\ ;D


Apetrots op zijn medaille.


Een dikke duim naar zijn al even trotse mama. ;)


Jasper kon het niet echt boeien allemaal, hij kreeg een ballon van zijn badjuffrouw, die toevallig het examen van Thomas af nam.


Toen iedereen ging klappen, klapte hij overtuigd mee. ;D


Sophy had het druk met neefje Damian, die ook samen met ome Rob en tante Angèl kwam kijken. Wat een verrassing tante Angèl, net uit het ziekenhuis, we hadden je echt niet verwacht, super!! :-*

Ik schreef het al eerder, Sanne heeft haar haren weer kort laten knippen, een bob, hier nog de beloofde foto's. ;)


Een beetje verlegen poseren voor de camera. 8)


De zijkant ....

 
En de bob aan de achterkant. :D

====

Ook van onze Fleurtje, het teckeltje van Sanne beloofde ik nog foto's, zij ging een paar weekjes geleden naar de trimmer. Fleur is een ruwharige teckel. Deze ruien niet, de haren gaan wel los zitten, als ze "rijp" zijn kun je ze eruit trekken (plukken). Dit is niet echt mijn ding, vroeger had ik 3 West Highland White Terriers die geplukt moesten worden, hier heb ik echt geen zin meer in vandaar dat Fleur 2 x per jaar (als de haren rijp zijn) naar de hondentrimmer gaat. Daar wordt ze keurig geplukt, precies zoals het hoort volgens de rasvereniging, oortjes worden schoon gemaakt en nageltjes worden geknipt. Je krijgt dan een totaal andere hond terug. ;D ;D

Zo was ze in januari ....



Nu ziet ze er zo uit ....


En jawel, kleine meisjes worden groot, ons Fleurtje is vandaag, 7 ½ mnd. oud loops geworden - vandaar het sexy broekje. ;D




En wonder boven wonder, ze blijft er netjes vanaf en laat het broekje mooi zitten.

Nu is Fleur dus eigenlijk kortharig, deze vacht gaat vanaf nu weer groeien en over een half jaartje is het weer net zo lang en donker als voor ze naar de trimmer ging. ;)

====

Zo, even lekker bij gekletst, ik weet het, een beetje off-topic maar och, ik schrijf en plaats zoveel on-topic, het mag wel een keertje. ;)

Ik ga nog een beetje dagboekjes bladeren, ben best moe, weinig geslapen vannacht. ::)

Voor straks allemaal trusten en voor degene die hier niet meer komen lezen de komende dagen, een heel fijn en zonnig Paasweekend. :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

*lachhardop* ligt dat aan de foto Caroline of is Fleur een teckel DF ;)

Caroline

Nee Bonnie, Fleur is de originele kleur op de foto's. ZOwel de oude als de nieuwe.

Haar ondervacht is echt tig tinten lichter.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op  1 april 2010, 21:30:05
Nee Bonnie, Fleur is de originele kleur op de foto's. ZOwel de oude als de nieuwe.

Haar ondervacht is echt tig tinten lichter.  8)


*grinnik* dat bedoel ik niet  8)   :P

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Ja,ook kleine hondjes worden groot.  ;D
Onze Faya is net 8 maandjes alweer en die is echt groot geworden.  ;D ;D
Alleen de loopsheid moet nog komen,maar mag van mij nog wel even wegblijven.  ;)

@Bonnie,leg eens uit.
Ook ik snap 'm ff nie. ::) ;D

Groetjesss en slaapse alvast !!  :D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske




Nynke

Weet je wat wij nog wel eens met onze Lotje deden...
Lotje kan eigenlijk moeilijk overal vanaf blijven en dan kreeg ze een rompertje aan...
Kon ze eigenlijk nergens bij.
Maar dan moet je ze niet iets groter kopen, dat hadden wij en huub huub barbatruuk hond uit romper  ::)

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op  1 april 2010, 21:41:19
Wat dan?? ???


Haha, nou op die foto's lijkt Fleur bijna dubbel lang, en ja, dan hou ik rekening met het feit dat ze een teckel is :) DL dus eigenlijk ipv DF maar jah, DL had je ook niet uitgevogeld  :D

Dierenfreackske




Caroline

Aha .... ik snap hem!!  :D

Voor een teckel is ze eigenlijk wel de gewone lengte hoor, dus niet DL.  ;)

En Nynke, tot nu toe doet Fleur het super!!!!

Ze laat de slip keurig zitten, vind ik wel fijn aangezien ze toch wat bloed verliest en de kinderen hier nog op de grond spelen en Fleur meestal lekker op de bank slaapt.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

ah lieve foto's allemaal meid  ;)

slaap lekker hoor  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Persoonlijk vind ik Sophie zo'n schattig donsje! Thomas zit echt te stralen, hè? Geweldig. Ik ben blij dat jouw week niet meer stuk kan. Zal ik wat verklappen? Mijn dag kan vandaag ook niet meer stuk. Het hele verhaal volgt nog wel.....later.....
Ik zit nu nog in een droom, waar ik lekker nog even in wens te blijven hangen...... ;D

Kusje van mijn V.I.V.jes  :-*  :-*  :-*  :-*