## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Jan1988

Leuk nieuws!!! Klinkt goed allemaal!

Nog 1 keertje pap komt toch al dichterbij:D

Ben heel benieuwd Naar Ayo en ook om jou andere valkjes te zien...


Groetjes Jan

Nynke

Xante bedelde ook nog bij ons voor haar gebroken pootje.
Nu wil ze natuurlijk even niks meer van ons weten.

Wat leuk dat Jim en Ashley het zo leuk hebben samen.
Het is dan ook een leuk stel om te zien :D

Anke

Hoi Caroline,
Wahaha echt iets voor jou: zeggen dat je niet zoveel te vertellen hebt en ondertussen even een mega update geven over de valkjes in de huiskamer ;D

Veel sterkte met de drukte de komende dagen!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

anika_en_spirit

Hoi Caroline,

fijn dat alles daar z'n gangetje gaat.
Leuk ook, weer kans op gele wangetjes ;D.
En Dior & Cartier onafscheidelijk... ik ben benieuwd watvoor moois daaruit gaat komen in September.

Sero heeft zijn eerste 2 middagen in de buitenvolière overleefd.
Hij vindt het heerlijk om tussen mijn bende rond te vliegen & wonder boven wonder doet ELK ander bendelid erg lief tegen hem  :o Zelf Spirit zat vanmiddag samen met hem uit 1 bakje te eten. Ach, het is dan ook een grote schat & jij krijgt een lekkere knuffel van hem.  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


amazingleeuwtje

Hoi Caroline lekker gevoeluhtjuh he dat het nu lekker loopt..Fijn even in iedergeval je neus te hebben gezien, graag volgende keer je ukkies :P ;)

Caroline

Citaat van: sylvia59 op  4 maart 2010, 20:22:09
Fijn even in iedergeval je neus te hebben gezien, graag volgende keer je ukkies :P ;)


;D ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Zyra

ik zie geen neus hoor ???

Fijn dat alles russtig verloopt bij je met de valkjes familie

Dior is toch het popje waar je lang naar hebt gezocht voor Cartier of haal ik nu koppels door elkaar? :-[

Ben in ieder geval erg benieuwd naar de foto's die ik na het weekend zal moeten bewonderen want wij gaan dit weekend de rust opzoeken tussen de diertjes in beeksebergen ;)

Fijn weekend alvast!

Caroline



Bijna goed .... Dior is het ventje waar ik lang naar heb lopen zoeken voor Cartier en uiteindelijk in België gehaald heb, 8 weekjes oud en met geslachtsbepaling, wild uit een buiten volière.  ;)


Dior


Cartier



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

heerlijke updeet weer van je!!
En wat fijn dat de A-tjes het zo goed doen!!

Ben benieuwd naar de B-tjes.... klinkt mooi hoe Bianco eruit ziet!

Liefs Manon

Caroline



* Het B-nest *

* Bianco * Buddy * Beau *




Verrassing!!!!

Ik was/ben toch alleen vanavond en ben nog even met mijn camera mijn kamertje in gegaan.  8)


Bianco, een getekend cinnamon witmasker ♂ of ♀


Bianco  :-*


Beau, een clear pied ♂ of ♀


Beau


Beau  :-*


Buddy, een clear pied ♂ of ♀


Buddy  :-*

Ik weet niet of iemand toevallig naar de link van de foto's kijkt maar ik heb per ongeluk op de foto Buddy en Beau door elkaar gehaald.  :-[

De namen hier in het berichtje zijn de juiste, die in de link van Photobucket fout maar ik heb geen zin om die helemaal te gaan veranderen.  :P

Foto's van de A-tjes komen ook nog.  ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies


bobbie


Caroline



* Het A-nest & Vlinder *

* Alpha * Ayo * Juice *




De foto's van de A-tjes zijn niet wat ik ervan gehoopt had maar toch wel lief. ;) Ze zitten geen seconde stil, als ze me zien willen ze pap!!!! Hun lijfjes bewegen door het bedelen en ze willen naar me toe vliegen. ::)

De borst en ruggetjes zitten al mooi in de veertjes terug, de koppies beginnen pennetjes te krijgen maar dit duurt altijd langer voor het weer volledig in de veren zit.

Eerst een paar fotootjes in de kooi genomen want ze wonen tegenwoordig samen met Vlindertje.


Alpha


Ayo


Ayo en Amore, nu Juicy. Ayo lijkt wel 2 x zo groot als Juicy maar dit is een beetje bedrog door de hoek waaruit ik de foto maakte. Juicy is niet zo groot als de andere 2 maar het is geen lilliputtervalkje, zoals Syl ze noemt. ;D ;D


Juicy


Juicy

Vlindertje, eigenlijk heet ze nu Violet maar Vlindertje blijft haar troetelnaampje. Het albinomeisje wat zo zwaar door haar vader werd geplukt, mishandeld eigenlijk, dat sommige van haar nieuwe vleugelpennen niet meer goed konden terug groeien. Aan de onderkant van haar rechtervleugel heeft ze bij 3 veren lumps, haar veer groeit onderhuids.

Ik heb eerder besloten en ook hier geschreven dat ik nu een keer niet de veren eruit ga pulken, zoals ik al 3 x deed omdat dit beschreven stond op kanariessites over lumps maar de natuur gewoon 1 x zijn werk laten doen. Gaat de groei van die 3 veren weer niet goed (dus onderhuids) , ben ik erg bang dat haar vleugeltje gedeeltelijk zal moeten worden geamputeerd. Lumps geneest namelijk niet en zal elke keer als er een nieuwe veer komt terug komen.

Eigenlijk ben ik niet zo heel erg ontevreden over hoe het nu gaat maar durf er nog niks verder over te zeggen. De rest van het verenpakje van Vlindertje is nogal gehavend doordat pa aan alle pennetjes had geknabbeld en dit zal pas na de eerste rui netjes herstellen maar al met al vind ik haar er nu al super uit zien en .... het is een super lekker ding. :-*


Vlinder


Altijd knipperend door de flitser. ;D

En nog een paar foto's uit de kooi. :D


Alpha


Alpha


Ayo


Ayo wil alleen maar PAP!!!!


Juicy


Juicy laat even haar kale koppie met pennetjes zien. ;)


Juicy ging even bij papa Giorgio en mama Anaïs kijken ....


Even in het blok kijken ....


Ondanks dat ze het best zwaar heeft gehad is het een mooi stevig valkje wat meestal rond de 100 gram weegt. :D


Vlinder :-*


Vlinder heeft geen kale kop. ;)

Ik hoop het weekend iets betere foto's te maken .... het lastige is dat je de A-tjes moet fotograferen als ze honger hebben, dan willen ze graag pap hebben. Hebben ze eenmaal pap zijn ze veel rustiger en dus makkelijker te fotograferen maar vliegen ze dan per ongeluk weg is dit gevaarlijk. Landen en/of verkeerd terecht komen met een mega volle krop kan flink verkeerd uitvallen.

Ik ga ze nu pappen, mijn lieverdjes, voor straks welterusten. :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Wat worden de B-tjes mooi  :-* :-* :-*

Bianco wordt prachtig..... ga voor je duimen hoor, ik gun hem je graag  :-*

Jan1988

Echt superleuk!!!

Dank je wel! Vind de foto´s toch echt super goed!

Groetjes