## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

*Manon*

Geweldig dat je haar zelf houdt  ;D ;D ;D ;D ;D

Gefeliciteerd met Juicy.... leuke naam ook  :-* :-*

danielle

Mooie foto's Caroline. Wat bijzonder dat Birdy het zo goed doet!
Gefeliciteerd met Juicy, is inderdaad een heel mooi valkje. Groot gelijk dat ze lekker bij je mag blijven wonen. LEuk hoor. Geniet er lekker van.

Groetjes Danielle

valkchico

Hoi Caroline,

wat leuk dat je haat houd, het blijft af en toe lastig hahah maar zooooo leuk.
Jammer dat ik er niet ben dinsdga hoor, als ik niet zelf weg was geweest was ik lekker mee gegeaan altijd in voor een bakkie en kletsen over valkjes.... ;D

gr Esther

♪ Marlies

Gefeliciteerd met Juicy. :D
Ik vind dat je het nog lang voor je hebt kunnen houden. ::) :P

Geweldig dat Birdy het zo goed doet, wie had dat verwacht.

De andere jongen zien er ook goed uit. :D

Is het geen idee om de A-tjes in een bakje onder in de kooi te zetten zodat pa en ma dan verder kunnen. Vaak helpt dat wel wat tegen het plukken en brengt pa de jongen verder groot.

Groetjessssssss ;)

Caroline

Citaat van: valkchico op 22 februari 2010, 00:39:36
Hoi Caroline,

wat leuk dat je haat houd, het blijft af en toe lastig hahah maar zooooo leuk.
Jammer dat ik er niet ben dinsdga hoor, als ik niet zelf weg was geweest was ik lekker mee gegeaan altijd in voor een bakkie en kletsen over valkjes.... ;D

gr Esther


Ja, ik dacht er nog aan, inderdaad jammer dat je niet mee komt .... doen we het gewoon de volgende keer.  ;)

Citaat van: ♪ Marlies op 22 februari 2010, 07:34:59
Gefeliciteerd met Juicy. :D
Ik vind dat je het nog lang voor je hebt kunnen houden. ::) :P

Geweldig dat Birdy het zo goed doet, wie had dat verwacht.

De andere jongen zien er ook goed uit. :D

Is het geen idee om de A-tjes in een bakje onder in de kooi te zetten zodat pa en ma dan verder kunnen. Vaak helpt dat wel wat tegen het plukken en brengt pa de jongen verder groot.

Groetjessssssss ;)


Nee hoor, niet voor me gehouden, ik was er echt nog niet uit of ik Juicy zou houden, mijn verstand zei me namelijk .... NEEEE!!!!!  >:(

Maar och .... ik ben niet altijd gehoorzaam.  :P

En ja, Birdy, ik had dit nooit verwacht en ook nog niet eerder ergens gehoord, een jong wat met 16 dagen kwam en de dooier nog niet heeft opgenomen, wat zich gewoon verder ontwikkeld en het uiteindelijk gaat redden, onvorstelbaar. ??? :o

Je idee over het bakje op de grond .... ik heb er ook al over nagedacht maar het zijn joust de jongen die steeds weer terug in het blok kruipen waar ma en Juicy dan nog zitten.  ::)

Alpha, de oudste heeft vannacht namelijk al keurig op stok geslapen.  :D

En .... ik merk ook dat pa en ma eenmaal uitgevlogen bijna niet meer voeren, alleen nog in het blok dus ja .... een dilemma ....

Ik kijk het vandaag aan anders gaan ze apart .... ik heb tenslotte wel meer vakljes gepapt van 4 1/2 week.  ;)

====

Verder iedereen bedankt voor jullie berichtjes .... Dafrinja, ik las je IM, gezellig, ik beantwoord je snel.

Ik ga nu rennen, straks Sherborne-therapie met Jasper op zijn school.  :D

Tot laterz.  ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde

net dezelfde naam als mijn geelwangetje  ;D    ;D    ;D   ;D

anika_en_spirit

Hoi Caroline,

Wat een verhaal, dat van Birdy.
Ongeloofelijk mooi dat hij het gered heeft & het nu zo goed doet.

Leuke foto's plaatste je weer van alle jongen.

Gefelicteerd met Juicy! :D
Wat is het toch leuk om niet alleen maar naar je verstand te luisteren ;D.

Knuffie van Sero  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


sabine


carco

Gefeliciteerd met je mooie lieve dame.
Tot morgen1

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Marian

Hoi Caroline,

JEAH!! Super dat Juicy bij jou blijft, luisteren naar je gevoel is oh zo belangrijk ;) :D
En wat is ze mooi ook, ik kom ze zeker een keer live bewonderen.

Liefs, Marian

amazingleeuwtje

mmmm ik moet toch ook eens meer naar mijn gevoel gaan luisteren ;) Gefeliciteerd Caroline met Juicy leuke naam..
Die Birdy geweldig vechtertje ;D

Liefs Syl

Ida

O wat genieten weer van die mooie plaatjes !
En gefeliciteerd met Juicy  :-* een schatje, begrijp heel goed dat je JA moest zeggen hihihi

Ik blijf Birdy een wondertje vinden, wat een vechtertje is dit zeg, gewoon onvoorstelbaar.
Hoop dat alles verder heel goed mag blijven gaan  ;)

Hier alles oke met Rico. Eet, drinkt, vliegt en ontdekt !
Op dit moment is vooral de laptop zijn plekje, heb soms moeite om een berichtje te tikken want hij rent het hele toestenbord rond achter mijn vingers aan hahaha.
Begint steeds meer te brabbelen en fluiten, zo leuk om te horen.

Succes met je valkenfamilie, eindigt het bij nummer 30 of ga je nog door..... ::)

groetjes Ida en knuffie van Rico

bobbie

Ooooooooo, je houdt de schoonheid zelf  :D :D :D Heb ik gisteren allemaal niet meegekregen  :-\

gefeliciteerd!!! En ik vind Juicy een geweldige naam voor haar. 8) :D

En wat gaaf dat het nog steeds zo goed gaat met Birdy. Dat is er 1 met ballen ;) Een vechtertje. ;D

Groetjes, Nel :)

Jan1988

Hej Carolien!

Leuke update!! Blij dat het zo goed gaat met de B-tjes!

En het A nest! wat worden ze groot!

Vind het leuk dat Amore(Juicy) bij jou blijft! kan ik hem blijven volgen! Moet toegeven dat het idd echt een prachtbeestje word!

Maar ik ben toch echt verlieft op Ayo! Vind hem zo leuk... Zelfs met dat kale koppie van hem! Hopelijk gaat hij snel uit het blok en kunnen ze veertjes weer lekker teruggroeien!

Ik hou je dagboek in de gaten;)

groetjes

Dierenfreackske

Hoi...gefeliciteerd met Juicy Amore je mooie geelwangetje, die bij je blijft hoor...wat een leuke naam heb je bedacht voor Amore.... :D :D :D Fijn dat het goed gaat met birdie en de b-tjes...wat is Birdie een vechtertje.... ik hoop dat alles hier ook goed en vanzelf ga, want ik durf dat niet zoals jij dat doe ...en jij weet goed hoe het moet om ze te helpen, maar ik zou te bang zijn denk ik, maarja ...ik hoop dat ik dat niet hoef te proberen....als ik problemen heb stuur ik je een pb hoor.  :) :) hoop dat het niet hoeft natuurlijk!
Grtjs. Ann