## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



Citaat van: sylvia59 op 21 februari 2010, 12:51:40



Hoop dat je inmiddels ontdooit bent, net even speciaal foto gemaakt van Sterre :-*



Wow  :o bedankt!!!!  :-*

Ze is prachtig, Syl!!!!  :D

Ik ben nu voor de derde keer aan het ontdooien.  8)

Vanmorgen eerst van 9 - 10 uur puppycursus, toen we (Sanne en ik) om kwart over 10 thuis kwamen hebben we onze jassen aan gelaten en Fleur de riem en zijn we naar het natuurgebied gewandeld, hier aan de eind van de straat om de andere 2 honden uit te laten en even lekker te laten rennen .... na de boterham en een lekkere beker koffie heb ik even de vakljes uitgebreid verzorgd (had alleen even snel de kweekkamer gedaan  ;) ) inclusief een lekkere douche met badzout gegeven ....

En nu heb ik net mijn huispak aan getrokken om op te warmen want om 13 uur hebben we de kinderen en de honden in de auto "gegooid" en zijn we nog even lekker naar de bossen en zandverstuiving (bergen) geweest hier 5 km verderop.  :D

Ed fiets nu net de straat uit, die moet werken van 15 - 23 uur, Sanne is aan het tekenen, Thomas is met zijn LEGO bezig, Jasper en Sophy kijken een DVD, de honden liggen lekker in hun mandje, moe maar voldaan na heerlijk gerend te hebben ....  ;)

Mama kan even lekker op het forum neuzen.  ;) :D

Even bij komen van een weekje vakantie.  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wahaha heerlijk he vakantie ;D
Fijn dat het met Amore weer beter lijkt te gaan!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

H&H

Hoi Caroline,
Even een berichtje van Helga en Henry. Met Jaylin gaat het heel goed. Na 5 minuten verbaasd in haar kooi rondgekeken, schudde ze haar veertjes, en begon met een belletje te spelen. En dit in tegenstelling tot Angel en Milow .... na een kwartiertje was ze al aan het eten. Ze heeft het naar haar zin :-)

Caroline



* Fototijd *




Ik schreef het al in mijn titel .... ik ben vanmiddag terwijl de kindertjes rustig bezig waren even met mijn camera naar mijn kweekkamertje gegaan, ik heb ze al verkleind en geupload en zal z enu nog even plaatsen. :D

Foto's van:

* Zoëy, de laatste van het Z-nest die dinsdag als Caroline (Carco) bij me op de koffie komt door haar wordt meegenomen naar Dordrecht voor Patty. :D

* Alpha, Ayo & Amore, die het alle 3 super doen!!!!

* Bianco, Buddy, Beau & Birdy, nog echt donsjes maar je ziet ze groeien!!!!


Zoëy


Zoëy


Zoëy


Zoëy


Zoëy


Zoëy :-*


Alpha


Alpha


Alpha :-*


Ayo


Ayo, helaas het ergste geplukt maar gelukkig groeit dit snel weer aan. ;)


Ayo


Ayo :-*

En toen werd ik even naar de huiskamer geroepen ....


Sophy wilde niet op de foto maar ....


Ze had lippenstift op gedaan, het was alleen de stift van Sanne .... het zit er nu nog een beetje op. ;D ;D


V.l.n.r. Birdy, Beau, Buddy & Bianco .... zoals bekend voor velen wacht ik al een tijdje op een eigen gekweekte getekende witmasker MAN voor mijn opaline lutino bleekmasker, Nina Ricci. Helaas in dit nestje maar 1 wit donsje, dus 1 x kans. Als Bianco voldoende borstveertjes heeft stuur ik ze op voor geslachtsbepaling d.m.v. DNA-analyse. Als het een man is en de juiste tekening heeft naar mijn zin, blijft hij hier, is het een pop is Bianco ook al besproken. 8)


V.l.n.r. Birdy, Beau, Buddy & Bianco

Als laatste een paar fotootjes van Birdy, het kleine wondertje wat met 16 dagen uit zijn eitje kwam, nog helemaal niet klaar om geboren te worden, de dooier nog niet tot zich genomen, eigenlijk geen kansen om te blijven leven ....


Birdy doet het zo super!!!


Birdy :-*


Noet zo scherp maar ik wilde toch laten zien hoe ontzettend veel dons Birdy heeft. :D


De oplettende kijker zegt nu: "Hey, ik mis er eentje!!!!"

Dat klopt ....




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Nynke


patty_dordtse valkjes

 :-*  Zoëy  :-*

Super mooie foto's echt lief en erg bedankt.
Ze is super ofuh hij ...  ??? zelf al een idee  ;D
Maar
Heel en heel erg heel erg heel erg super van carco'tje  :-* :-* :-*

Thnx dames   :-* :-* :-*

Me traantjes nog niet op hoor  ;D


Wat worden deze donsjes alweer groot zeg soms gaat het veels te hard  :-[ 
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline





Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Juicy *















Sommige van jullie hadden al een vermoeden ....


Kleine Amore, het opaline geelwang wildkleur POPje blijft hier wonen. Aangezien ik voldoende geelwangkoppeltje heb in de toekomst zal ik niet met haar gaan kweken. Ze blijft lekker voor de sier ;) bij me wonen, gewoon om van te genieten. :D




Als Juicy zelfstandig kan eten komt JOOP! bij haar in de kooi wonen in de kweekkamer.


JOOP! die een handicap heeft en geen nestje mag krijgen of groot brengen zit in de huiskamer in de kooi bij de vrijgezelle dames maar vindt hier geen enkele aansluiting. Het zou leuk zijn als er een klik is met Juicy en ze samen gelukkig kunnen worden in de huiskamer. :D


:-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Nynke

Aah leuk zeg Juicy.
Dan toch de knoop door gehakt.
Misschien dat Joop dan ook eindelijk een vrouwtje kan versieren :D

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Saar


Bello

hahaha

zie je wel, ik had het al in de vorige berichtjes gelezen.... je hebt wederom het valkenvirus te pakken ;D

Nou nou de fotootjes mogen er weer zijn!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dafrinja

Gefeliciteerd met Juicy!! Je eigen cadeautje... een mooie toverbal-valkenfamilie heb je inmiddels opgebouwd, van alles bijna wel wat. Gaaf!!!!
Nu nog aanpassen in je handtekening  ;D :P ;D
Groetjes!!!!!

Anke

Hoi Caroline,
Het was weer genieten met je foto's!!
Gefeliciteerd met Juicy ;D ;D ;D
Het is inderdaad een plaatje om te zien :-* :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

;D ;D ;D  Gefeliciteerd met Juicy !!  ;D ;D
Ik had al een klein vermoeden dat deze ging blijven.  :)

Schitterende foto's !!  :-*  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Citaat van: Helga op 21 februari 2010, 19:30:19
Hoi Caroline,
Even een berichtje van Helga en Henry. Met Jaylin gaat het heel goed. Na 5 minuten verbaasd in haar kooi rondgekeken, schudde ze haar veertjes, en begon met een belletje te spelen. En dit in tegenstelling tot Angel en Milow .... na een kwartiertje was ze al aan het eten. Ze heeft het naar haar zin :-)


Bedankt voor jullie berichtje, Helga en Henry.

Fijn dat Jaylin het zo goed doet.  :D

En .... op wie lijkt ze het meeste qua karaktertje, toch meer op de super vrije Angel of de kat uit de boom kijkend net als Milow??

Of bij jullie ook zoals ik hier al dacht .... er net tussen in.   ;)

Geef haar(en broer en zus natuurlijk ook  ;) ) maar een knuffie van me, ik mis haar wel hier, ze kwam altijd even lekker bij me kroelen.  :-*

====

Iedereen bedankt voor de felicitaties.  :-*

Ja, ik kon haar gewoon niet weg doen, ze is zo apart mooi.  ::)

En daarbij had ik nog helemaal geen gepareld valkje zonder bont.  ;)

Helaas is ze nu iets minder mooi  :-\ pa en/of ma geven haar hetzelfde kapsel als haar lichtere zusje met gele wangen.  :'(

Giorgio & Anaïs willen graag een nieuw nestje, dit mogen ze ook alleen ik wilde nog even wachten met de jongen apart zetten tot over een dag of 4-5 Amore, nu dus Juicy, ook 5 weken is. Zij is de jongste van het nest en op die leeftijd (5 weken) beginnen ze al wat zaadjes te knabbelen en is 2 papmaaltijden voldoende.  ;)

Helaas blijven de jongen maar in het blok hangen wat als resultaat heeft dat pa en ma ze hier en daar wat plukken.  :-\

Gisteren kriebelde het al en wilde ik ze al verhuizen maar toen kreeg Juicy een wat zwaardere adem. Dit vond ik dus geen goed moment voor een verhuizing. Gelukkig was het loos alarm, op dit moment is haar ademhaling nagenoeg gelijk aan die van de andere 2.  :D

Ik wil het verhuizen naar de grote lummelkooi toch proberen een paar daagjes te rekken, uiteraard hou ik de jongen goed in de gaten qua plukken, hier en daar wat veertjes in de nek/hals en op het koppie oké maar op deze leeftijd de vleugels en ruggetjes ook nog gaan kortwieken, sta ik niet meer toe, dan verhuizen de A-tjes meteen.

Trusten voor straks.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.