## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Zonde van het donsje *Rust zacht kleintje*

Whooooo wat een mooie parels :-* Hoop dat ze gewoon wat moeitjes is

Daarom heb ik geen nagels Caroline ;) :P

Fijn weekend!!!

*Manon*

Hoi hoi Caroline....

Mooi dat  jij ons in de gaten houdt.... is er in ieder geval nog iemand die op ons let  :-* :-* :-* :-*

Ik heb het hier ook wel eens gehad... een jong wat zwaar ademde.... zo is het ook weer over, zou me nog nie te veel zorgen maken hoor, kan zo zijn dat het straks weer over is  ;)

Goed  je best doen Thomas voor diploma C  :D :D

Jammer van donsje 5  :'(

Anke

Hoi Caroline,
Wat een fijne update weer :)
Jammer dat het laatste eitje inderdaad is afgestorven.
Rust zacht lief ongeboren donsje :-* :-*

Hopelijk valt het met de ademhaling van Amore allemaal mee.
Ik duim voor haar!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Hoi Caroline,
Wat een verhaal zeg van Birdy. Geweldig dat je haar zo hebt kunnen redden. En wat geweldig dat het zo'n vechtertje is en ze het zo goed doet. Geweldig hoor.

Wat naar dat het laatste eitje is afgestorven. Sterkte ermee!

Hopenlijk valt het met Amore allemaal mee.
Mooi foto's heb je geplaatst ik heb ervan genoten.

Groetjes Danielle

sabine


Ida

Ach jammer van het 5e eitje, leven en dood staan soms wel heel dicht bij elkaar.
Wat wordt Amore prachtig zeg, hopelijk gaat het weer wat beter met haar ademhaling.....

En wat super om te lezen dat Birdy het zo goed doet, lekker klein hummeltje, om te  :-*
Ik heb weer genoten van alle foto's en updates.

Heel fijn weekend nog !

groetje Ida, Carlo en een knuffie van Rico, die het supergoed doet en het heel erg naar zijn zin heeft hier  ;D

ManjaV

Hey Caroline,

Wat een verhaal over Birdy zeg...wat een vechtertje!  :o
En het is een hele aparte foto zoals hij daar in het eitje ligt.
En ik ben heel blij dat hij het nu gewoon lijkt te gaan redden...super!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline



Dank je wel iedereen voor de reacties.  :-*

Vanavond is Xion nu Jaylin verhuisd, de laatste van het X-nest.  :D ZIj gaat bij haar zusje en broertje van het W-nest wonen, Wonder nu Angel en Wobke nu Milow.  :D

Veel plezier Helga en Henri met jullie nieuwe meisje.  :)

====

Kleine Birdy heeft het gewoon overleefd hoor, nu na ene dagje veel slapen zie je eigenlijk niks vreemds aan hem/haar, het is een gewoon donsje wat lekker actief is en goed gevoerd wordt.  :D Echt ongelofelijk.  ::)

====

Amore, mijn opaline wildkleur geelwangetje ademt nog steeds zwaarder. Als ik mijn oor tegen haar leg, hoor ik niks, verder zie ik ook niks aparts aan haar, ze ademt ook niet hijgend of zo, haar bekkie blijft gewoon dicht maar ik zie haar adem halen en dat zie ik de andere 2 niet.  :-\

Qua conditie is er niks mis verder met haar, ze bedelt en eet gewoon, ze speelt in het blok met zaagselsnippertjes, op schoot speelt ze met mijn rits en de touwtjes van mijn vest, ze probeert ook uit te vliegen maar durft nog niet goed en ze zit niet bol of zo.

Vreemd .... ik weet het eigenlijk ook even niet .... ???

====

Armani & Princess had ik vanmorgen goed in geschat .... toen Helga en Henri er net waren keek ik even in het blok en daar lag het eerste eitje.  :D

====

Verders geen nieuws en veranderingen vergeleken met vanmorgen.  :P

====

Ik ga even chillen .... het was een druk en rommelig dagje.  8)

Oh ja, ook nog minder leuk nieuws .... Thomas was niet geslaagd voor het proefzwemmen .... zijn borstcrawl was niet perfect.  ::) Toen ik zei dat ik dan wilde dat ze hier aan gingen werken omdat hij deze nog nooit anders had gedaan en ik dan niet snapte waarom ze hem 2 x lange baan lieten zwemmen en nu proefzwemmen, lieten ze het verder over aan zijn eigen zwemjuf .... maandag hoor ik er meer over.

Lekker makkelijk van ze.  :-X

Het belangrijkste vind ik dat Thomas zijn diploma C krijgt omdat hij het goed doet maar als hij de borstcrawl nog nooit anders had gezwommen dan dat hij nu liet zien dan hadden ze hem op de zwemles nog niet door moeten laten gaan en hier eerst aan moeten werken zodat hij hem verbeterd. Toch??

Laat zo'n manneke (en ons) dan niet in de waan dat het goed is.  :-\

Niet te vergeten het financiele aspect .... de vorige maand hadden ze als excuus dat hij conditioneel niet sterk genoeg was voor diploma zwemmen, hij was toen flink verkouden en had een lichtweginfectie. OKé, daar kan ik mee leven ....
Toen lieten ze hem ook al 2 x lange baanzwemmen maar bliezen ze het proefzwemmen op het laatste nippertje, 2 dagen van te voren af. Als we straks weer een maand verder zijn heeft ons dat € 120,= aan extra zwemlessen gekost en € 25,= aan extra lange baanzwemmen en nu het proefzwemmen. Is toch een hoop geld extra, terwijl ze eigenlijk pas een kindje lange baan laten zwemmen als het alles perfect kan.  ::) Dus iets klopt er niet.  :-X

Zo ga je niet met kinderen om vind ik en zeker niet met kinderen waarvan ze weten dat hij een aan Autisme aanverwante stoornis hebben.  :-\

Maar goed, Thomas zwemt gelukkig graag dus .... we gaan gewoon weer een maandje verder met zwemles en zien dan wel weer.  ;)

Oeps  ::) sorry, voor mijn geklaag.  :-[ :-X ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Binky wil Lou Lou graag even een complimentje geven. Goed luisteren:



Inderdaad:

G O E D   Z O  !  !

                                    ;D   ;D   ;D   ;D

Dierenfreackske

Hoi Caroline, nee hoor, er is zeker niets mis met je geklaag  :-\ is waar dat ze zelf moeten leren omgaan met alle leskrijgende kinderen toch? Of heb ik het mis?? Ieder kind is gelijk voor de wet toch, en als Thomas zo zijn best gedaan heeft, voor zo'n onbenulligheid, hem niet laten doorgaan...aaaaach,  hij zal het volgende keer vast wel halen he ...ik duim voor hem....hopelijk is hij niet te teleurgesteld, vast wel he ....voor hem is het vast wel erg dat hij niet geslaagd was ...hij moet ze volgende maand maar eens een poepje laten ruiken toch ??   :-* :-* Aach geef die lieverd maar een flinke proficiat van me hoor dat hij zo zijn best deed.... :D :D

Wat heerlijk dat er weer een eitje lag bij Armani en Princess.
Op naar de volgende... :D :D :D  Leuk filmpje trouwens...   :D grtjs. Ann



Jan1988

Blij dat het zo goed gaat met de kleintjes allemaal!

Ben echt heel nieuwschierig naar mijn Ayo:P
Hopen dat hij een beetje snel zelfstandig word!:D

Hopelijk is er niks met Amore!

goed weekend Carolien! en de rest Natuurlijk

Caroline



Ik hoor het Hermien ..... GAAF!!!!  ;D



Dank je, Ann en Jan.


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Even snel, ik moet met Fleur naar de puppycursus, brrrrh, mistig en - 2.  :-[

Maar net tijdens het eten geven even snel bij Amore gekeken, haar ademhaling is nog niet zoals het hoort maar lijkt iets beter te gaan dan gisteren.  :D

Kleine Birdy ga ik vanauit dat alles goed mee is, die lag nog lekker onder mama Lou Lou te slapen.  :-*

Doeiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

ah fijn om te horen dat het beter lijkt te gaan met Amore!
Vervelend he als ze iets lijken te mankeren waar je geen vat op hebt  :-\

Ik blijf duimen voor die kleine knapzak dat het snel over is.... weet je al of je hem of haar zelf gaat houden?

Jeetje wat een gedoe bij Thomas op de zwemles... wat een teleurstelling ook voor het mannetje!
Ze houden jullie daar lekker aan het lijntje met langebaanzwemmen, proefzwemmen.... ik zou er eventjes doorheen spreken als ik jou was, dat helpt vaak wel.

Hier op de zwemles is het ook naadje hoor, ze hebben te grote groepen en ze laten hier de kinderen ook gewoon aanmodderen... pas als je er doorheen spreekt, doen ze er wat mee en gaat het weer bergopwaarts met de prestaties....

Ik hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid krijgt...  :-*

Fijne zondag!

Liefs Manon

amazingleeuwtje




Hoop dat je inmiddels ontdooit bent, net even speciaal foto gemaakt van Sterre :-*